good one
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Stacionarūs greičio matuokliai ir greičio ribojimas miestuose
Collapse
X
-
Sena tema, bet policijos akcija privertė susirasti:
Rugsėjo 1-ąją visi šalies keliuose įrengti greičio matuokliai užfiksavo apie 18 tūkst. greičio viršijimo atvejų. Apie 70 proc. užfiksuotų atvejų – nustatyto greičio viršijimas iki dešimties kilometrų per valandą, trečiadienį pranešė Lietuvos kelių policijos tarnyba.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68892698
1. Lietuvoje įvedant apribojimus, saugaus eismo specialistai galvoja "na galima važiuoti būtų saugiai važiuoti 80 km/h, bet visi viršys 20km/h, tai statome ženklą 60"
2. ar išvis nieko negalvojama? Iš lubų užrašomas leistinas greitis ir tiek.
Iš to sektų išvados - daug avarijų atsitinka, nes vieni važiuoja leistinu greičiu, kuris dirbtinai sumažintas, o kiti - neleistinu, bet saugiu pagal aplinkos sąlygas. Tada lenkimai, priešpriešiniai sūdidūrimai ir t.t.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSena tema, bet policijos akcija privertė susirasti:
Niekaip nesuprantu ar:
1. Lietuvoje įvedant apribojimus, saugaus eismo specialistai galvoja "na galima važiuoti būtų saugiai važiuoti 80 km/h, bet visi viršys 20km/h, tai statome ženklą 60"
2. ar išvis nieko negalvojama? Iš lubų užrašomas leistinas greitis ir tiek.
Iš to sektų išvados - daug avarijų atsitinka, nes vieni važiuoja leistinu greičiu, kuris dirbtinai sumažintas, o kiti - neleistinu, bet saugiu pagal aplinkos sąlygas. Tada lenkimai, priešpriešiniai sūdidūrimai ir t.t.Lietuva visiems.
Comment
-
Aplinkeliuose, ir kitose intensyvaus esmo gatvėse turi būti naudojami skaitmeninai ribojamieji ženklai, kaip yra vakarų europoje. Nes tie greičio sumažininimai dėl kelių šimtų metrų yra pati didžiausia nesamonė, realiai net atleides akseleratorių nespėji sumažinti greičio iki reikiamo, vadinasi reikia stabdyti, kas mano galva yra pavojinga, kai visi važiuoja 80-90. Tokie ženklai rodytų sumažinama greitį visoje, ar bent ilgesnėje atkarpoje ir tik tada kai tikrai to reikia (kamštis, eismo įvykis, kt. preižastys)., o ne visada, kiekvieną dieną 24val per parą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSena tema, bet policijos akcija privertė susirasti:
Niekaip nesuprantu ar:
1. Lietuvoje įvedant apribojimus, saugaus eismo specialistai galvoja "na galima važiuoti būtų saugiai važiuoti 80 km/h, bet visi viršys 20km/h, tai statome ženklą 60"
2. ar išvis nieko negalvojama? Iš lubų užrašomas leistinas greitis ir tiek.
Iš to sektų išvados - daug avarijų atsitinka, nes vieni važiuoja leistinu greičiu, kuris dirbtinai sumažintas, o kiti - neleistinu, bet saugiu pagal aplinkos sąlygas. Tada lenkimai, priešpriešiniai sūdidūrimai ir t.t.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąVažiuoja saugiu greičiu ir patenka į avariją?
Eisme dalyvauja daugiau faktorių. Ir kai užsiciklinama tik ties greičio ribojimu, gaunasi, kad tikrosios priežastys lieka. Tarkime neproporcingas greičio ribojimas provokuoja lenkimus, užlindimus. Viskas nurašoma ant greičio, jis dar labiau sumažinimas ir gaunasi karuselė.
Vilnius - Kaunas greitis buvo didinamas, o avarijų tik mažėjo. Geras pavyzdys, kad ne greičio ribojimai viską lemia.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTarkime neproporcingas greičio ribojimas provokuoja lenkimus, užlindimus.
Comment
-
Užuot darius nepertraukiama tvorele atskirtas 2+1, kas tilptų daugumos magistralinių vienos juostos kelių sankasose, mes matome sankasos siaurininimus - nukasimi ištisi kilometrai - Vilnius-Utena, Vilnius-Druskininkai ir pan.
Po to bent kiek išskirtinėse vietose ribojamas greitis. Ir iš to gaunasi, kad lankstytojų tik dar daugiau. Leidžiama 70 km/h, vienas pagal spidometrą tiek ir važiuoja. Kitas mato navigacijoje 63km/h ir neapsikentęs lenkia, kad važiuotų 70km/h.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu pavojingais lenkimais taip pat reikia kovoti.
Comment
-
Vidutinio greičio matuokliai atsiras 50-yje Lietuvos kelių ruožų
http://kauno.diena.lt/naujienos/liet...u-ruozu-752479
Iki metų pabaigos 50-yje Lietuvos kelių ruožų turėtų atsirasti vidutiniai greičio matuokliai, pirmadienį pranešė vidaus reikalų ministras Tomas Žilinskas.
„Planas yra įsigyti 100-ą matuoklių ir įrengti juos 50-yje ruožų. Pirkimai bus atlikti jau šiemet ir tos pavojingiausios vietos yra išanalizuotos su Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkais“, - žurnalistams Vidaus reikalų ministerijoje pirmadienį sakė T.Žilinskas.
Pasak jo, tikimasi, jog tai dešimt kartų sumažins greičio viršijimo atvejus Lietuvoje.
Comment
-
Turiu fundamentalų pasiūlymą - nustatyti 100 kmh vienos juostos keliuose (vietoje 90 kmh). Kur reikia tegu būna ribojimai. Austrijos, Vokietijos vienos juostos keliai ne mažiau vingiuoti ir 100 kmh tragiškų pasekmių neturi.
Baigtųsi pavojingi lenkimai, būtų galima sudėti aukščiau straipsnyje minimą sektorinę kontrolę, padidinti baudas ir taip sumažinti toleranciją. Dabar vienos juostos keliai labai pavojingi, nes vienas važiuoja pareigingai 90 kmh pagal spidometrą (bet ~80 kmh pagal spidometrą). Kitas važiuoja 110 kmh pagal GPS (nes "20 kmh tolerancija"). Prisivijus prasideda lenkimai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTuriu fundamentalų pasiūlymą - nustatyti 100 kmh vienos juostos keliuose (vietoje 90 kmh) ... Dabar vienos juostos keliai labai pavojingi, nes vienas važiuoja pareigingai 90 kmh pagal spidometrą (bet ~80 kmh pagal spidometrą). Kitas važiuoja 110 kmh pagal GPS (nes "20 kmh tolerancija"). Prisivijus prasideda lenkimai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTada "greitukas" važiuos 120 km/h, "nes 20km/h greičio paklaida", o normalus vairuotojas važiuos 100 km/h pagal greitmatį. Ir nepasikeis niekas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTada "greitukas" važiuos 120 km/h, "nes 20km/h greičio paklaida", o normalus vairuotojas važiuos 100 km/h pagal greitmatį. Ir nepasikeis niekas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSaugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
Visi kiti keliai rekonstruojant siaurinami ir "trečia juosta" negalima.
Rekonstruoja A14 Vilnius-Utena dalis. Nesinorėtų būti trise priešingomis kryptimis
https://www.google.lt/maps/@55.03171...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSaugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
Beje Latvijoj daug kur Via Baltikoj 100km/h leistinas lengvosioms.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTuriu fundamentalų pasiūlymą - nustatyti 100 kmh vienos juostos keliuose (vietoje 90 kmh). Kur reikia tegu būna ribojimai. Austrijos, Vokietijos vienos juostos keliai ne mažiau vingiuoti ir 100 kmh tragiškų pasekmių neturi.
Nors realiai judama visiškai priešinga kryptimi. Dabar tenka dažnai važinėti 108 keliu tarp Dūkštų ir Vievio, kuriame vykdoma rekonstrukcija. Ten, kur dabar judama ir 110 km/h (sumažinto greičio ribojimų nėra), po rekonstrukcijos bus prismaigstyta 70 km/h. Ir spėkit ar kas nors laikysis tų ribojimų, jeigu nebus greičio matuoklių? Atsakymas tikriausiai daugiau nei akivaizdus.
Šis kelias kertą gyvenvietę Verkšionys, kurioje greitis apribotas iki 70 km/h. Tai ryte dar nepavyko pamatyti tokio vairuotojo, kuris per šią gyvenvietę važiuotų lėčiau nei 90 km/h, nes faktiškai kelias pačios gyvenvietės kaip ir nekerta.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSaugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
Ir tie 100 km/h irgi tokie po dideliu klaustuku. Reikia nepamiršti, kad bet kuriame šiuolaikiniame automobilyje spidometras rodo didesnį greitį, nei važiuojama faktiškai. Net jei ir atrodo, kad kažkas važiuoja 100, tai geriausiu atveju gali būti tik realūs 95 km/h.
- 1 patinka
Comment
Comment