idomu kiek zmoniu per metus miestuose partrenkia? nemanau kad ta statistika tokia baisi, kad reiktu tokiu radikaliu priemoniu.
Na čia tu pavarei. Jei nutrenkia ne daug žmonių tai nieko blogo? Jei bent vieną nutrenkia, reik daryt kažką, kad daugiau tai nebepasikartotų. Kalbant apie pirštų kombinacijas. Kokių velnių reikia jas rodyt?? Kaip sakoma durnių ir bažnyčioj muša. Nebūk durnius (čia ne tau taikau) ir nemuš.
Oranger
Dėl manęs gali ir iki 30 greitį mažinti ir kiekvienam ant kapoto atskirą kamerą pastatyti, kad tik visokie asilai vaikų ir senelių nežudytų...
Štai šitai nuomonei aš iš esmės pritariu. Norit greitai važinėt? Darykit tai protingai, atsižvelgiant į situaciją. Kai patys mes (eismo dalyviai) būsim protingi, tai mums bus taikomos atitinkamos eismo taisyklės. Kadangi dabar daug vaikų proto lygio žmonių už vairo, tai vaikams skirtu greičiu ir turėtų būt leidžiama važiuoti.
Na čia tu pavarei. Jei nutrenkia ne daug žmonių tai nieko blogo? Jei bent vieną nutrenkia, reik daryt kažką, kad daugiau tai nebepasikartotų. Kalbant apie pirštų kombinacijas. Kokių velnių reikia jas rodyt?? Kaip sakoma durnių ir bažnyčioj muša. Nebūk durnius (čia ne tau taikau) ir nemuš.
Štai šitai nuomonei aš iš esmės pritariu. Norit greitai važinėt? Darykit tai protingai, atsižvelgiant į situaciją. Kai patys mes (eismo dalyviai) būsim protingi, tai mums bus taikomos atitinkamos eismo taisyklės. Kadangi dabar daug vaikų proto lygio žmonių už vairo, tai vaikams skirtu greičiu ir turėtų būt leidžiama važiuoti.
avariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?
avariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?
O kas kalba apie automobilių atsisakymą? Kadangi yra lėktuvų katastrofų, tai imamasi visų priemonių, kad jų būtų kuo mažiau. Automobilių eismo situacija analogiška. Čia tu vertini važiavimą greitai ir patogiai labiau nei tas gyvybes, kurias būtų galima išsaugoti šiek tiek tą patogumą apribojant
Norėčiau vienam piliečiui pavyzdį tarp 60km/h ir 50km/h duot. Paimk Šiaurės pr. Kaune, kur greitis 60km/h - ten žmonių partrenkiama beveik kas met (mirtinai), o Sukilėlių pr. kur greitis buvo sumažintas iki 50km/h, avarijų skaičius ženkliai sumažėjo. Taip kad Jei dar to negana, susirask statistika kiek Kaune vien šiemet žuvo pėsčiūjų, gal susimastysi. Beje pesčiuosius dažniausiai partrenkia tie kurie viršija greitį. Tad aš tik už stacionarių greičio matuoklių skaičiaus didinimą.
Nesuprantami man tokie skaičiavimai. Užmiesty kur nera sankryžų šviesoforų galima pasiskaičiuot, tačiau mieste...
Norjau parodyt, kad lekiant per visą miestą galima "sutaupyti" 4-7 min. Kadangi dažniausiai mieste važiuojami trumpesni atstumai ir realiai prasilėkt galima tik trumpose atkarpose, tai išlošiama 1-2 min., o rizika išlėkti į priešingą eismo juostą (kas dažnai pasitaikydavo Ukmergės g., pažiūrėsim koks bus naujo inkilo poveikis), nesustoti prieš perėją ar nepastebėti netikėtai įžengusio pėsčioji žymiai išauga...
Ukmergės gatve leidžiantis iš Šeškinės link naujojo transporto kiekvieną vasaros vakarą (hiperbolė) buvo galima išvysti sudaužytą BMW (erelių be sparnų) ir dar kokį kitą, į kurį šie asiliukai įskrido. Pagaliau pastatyti stabdantys kalneliai bei inkilas.
Bet klausimas kodėl inkilai stovi keistose vietose? Narbuto gatvėje, kur ženklas 60 nepaisant plataus ir gero kelio, yra. Antakalnio gatvėje, kuri Vilniuje idiotiškumo prizą nusiskintų pati pirma — tik vienas pačioje pabaigoje. Ar tikrai inkilai statomi ten, kur reikia griežtos greičio kontrolės, ar ten, kur dėl nelogiškai sudėtų ženklų ir gero kelio didžiausias noras viršyt greitį? Pvz juk sutinkate, jog link Grigiškių einantis kelias su ženklu 80 yra visiškai skirtingos kokybės nei Geležinio vilko gatvė, einanti link Baltupių, nors abejose greitis leidžiamas 80.
Kaune, sumažinus autostradoje (nuo IX forto iki nuvažiavimo į Savanorių pr. pradžią) iki 80 km/val. greitį, užtvėrus tinklu kelio vidurį, apšvietus visą kelią, per 2 metus neįvyko NEI VIENOS eismo nelaimės, kai anksčiau tai buvo vienas avaringiausių ruožų Lietuvoje. Ten žūdavo ir būdavo sužeista labai daug žmonių.
When a man lies, he murders some part of the world
avariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?
man tu panasus i zmogu kuris gincijasi tik tam kad neturi ko veikt. tai tavo nuomone as sakykim pasakyciau kad vairuoju tiek ir tiek metu ir nepadariau ne vienos avarijos tai leiskit man tada mieste vazinet ant 80 o tie kurie padaro avarijas tiem ant 50 sakykim. logikos nera. pasiziurek visoje europoje gyvenvietese greitis 50 su nedidelem isimtim. o ir pastaruoju metu Kas darosi pas mus keliuose. reiktu apskritai sugriestint tas baudas ir visas taisykles. Tas pats pavyzdys poaziurek kokios baudos europoj uz analogiskus prasizengimus ir kokios pas mus, ir suprasi kodel pirmaujam europoj pagal zustanciuju keliuose skaiciu. O del tu spokinyciu statymo tai jos statomos ir tam kad daugiau pakeistu paprastus policininkus su fenais besislapstancius uz krumu. As kazkaip nesuprantu daugelio poziurio i taisykliu griestinima. Juk jei nepazeidineji tu asmeniskai taisykliu tai tik dziaukis kad isgaudys tuos kurie visalaik pazeidineja. vis saugiau bus.
Norjau parodyt, kad lekiant per visą miestą galima "sutaupyti" 4-7 min. Kadangi dažniausiai mieste važiuojami trumpesni atstumai ir realiai prasilėkt galima tik trumpose atkarpose, tai išlošiama 1-2 min., o rizika išlėkti į priešingą eismo juostą (kas dažnai pasitaikydavo Ukmergės g., pažiūrėsim koks bus naujo inkilo poveikis), nesustoti prieš perėją ar nepastebėti netikėtai įžengusio pėsčioji žymiai išauga...
O taip - Nauja akcija - Sutaupykime 7 minutes ir partrenkime 7 zmones. Sugalvok, kaip dar viena septynetą į šią kombinaciją įdėti ir jau bus puikus projektas.
Kaune, sumažinus autostradoje (nuo IX forto iki nuvažiavimo į Savanorių pr. pradžią) iki 80 km/val. greitį, užtvėrus tinklu kelio vidurį, apšvietus visą kelią, per 2 metus neįvyko NEI VIENOS eismo nelaimės, kai anksčiau tai buvo vienas avaringiausių ruožų Lietuvoje. Ten žūdavo ir būdavo sužeista labai daug žmonių.
Tik nesuprantu toje vietoje tvoros vidury kelio prasmės.
Jei neturėjo pinigų 2 tvorom, tai galėjo ir tą vieną tverti iš vieno šono, kad kai bus pinigų galėtu atitverti iš kito šono. Tada ir šito "greitkelio" greitis galėtų likt 100 km/h, o ne toks kaip miesto kelyje - 80 km/h...
Labai jau pas mus įdomus problemų sprendimas.
Jei sumažintų leistiną greitį iki 30 km/h tai gal apskritai nebeliktų eismo įvykių. Tad kodėl mūsų biurokratai nepadaro tų 30 km/h?
/\ ten 80 gal ir mažokas greitis, bet šioje atkarpoje yra nemažai sankryžų, todėl greičio padidinimas, ypač esant prastoms oro sąlygoms, būtų pražūtingas sprendimas
Vietoj bumbulu efektyviau butu sumontuoti stebejimo kameras, kurios fiksuotu tokius pazeidejus ir atsiustu saskaita tiesiai i namus
Perauklejimas ivyktu akimirksniu
Tavo žodžiai dievui (= Zuokui ) į ausį - naujasis inkilas Ukmergės g. pleškina visus važiuojančius autobusine juosta. Kol nepamačiau niekaip negalėjau suprasti iš kur tokia pagarba visuomeniniam transportui atsirado kad visi jau nuo kalno viršaus pradeda į antrą juostą spaustis...
Comment