/\ Teoriškai taip. Planuojama dviejų lygių sankryža Kalvarijų - Ozo - Kareivių, bet gal kokiais 2020m. ir sulauksim
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Vakar dalyvavau vienam renginy kuriame buvo Zuokas. Paklausinėjau dėl infrastruktūros projektų. Šiaurinės gatvės "pilnumoje" nesulauksim iki kokių 2018. Kiek supratau, problemiškiausia dalis - atkarpa nuo Fabijoniškių iki Žirmūnų. Kiek supratau, tiesti pradės nuo Vakarinio aplinkelio. Čia nieko naujo nesužinojom.
Pask Zuoko, prioritetai šiuo metu tokie:
1. Užbaigti Vakarinį aplinkelį.
2. Ukmergės g. jungtis su Molėtų plentu. Kaip supratau - kažkur ties Bajorais.
3. Šiaurinė gatvė.
Dauguma naujų projektų turėtų pajudėti nuo 2014, kai ateis nauji ES pinigai.
Comment
-
Prie ko čia Bajorų kelias? Eilinis maišymas su Šiauriniu aplinkkeliu, kuris kažkodėl tapo nebe perspektyviniu, o net pagal prioritetus 2 . O čia kalbama apie Šiaurinę gatvę.
Link Pilaitės yra tik alternatyvinė gatvė jau nutiesus visą Šiaurinę, tai be kokiu 2025m. tikrai jos nebus. Dar klausimas ar bus tam poreikis.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Labai prašom bendro pobūdžio diskusiją apie autobusų dūmus ir troleibusų ūsus tęsti temoje Vilniaus viešasis transportas
Comment
-
3A etapo nauda tai būtų labai neaiški, nes jei nedarytų gabaliuko Šiaurinės gatvės iki Justiniškių g. ar Laisvės pr. tai 3A laukuose baigtusi su neaiškia paskirtimi.
2 etapas gyvybę įpus, tai svarbu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą3A etapo nauda tai būtų labai neaiški, nes jei nedarytų gabaliuko Šiaurinės gatvės iki Justiniškių g. ar Laisvės pr. tai 3A laukuose baigtusi su neaiškia paskirtimi.
2 etapas gyvybę įpus, tai svarbu.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kur matei tai?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSeniai žinoma tiesa...Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAs klausiau apie rimtesnius informacijos šaltinius nei BUS minimali alga 1509 (VU pažadai). Kas netiki, tegul skambina 1509 - Palangos jūros gelbėtojai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kur matei tai?
Comment
-
Teisingai
Parašė vytauc Rodyti pranešimąRašiau jau infrastruktūros temoj. Klausiau tiesiai Zuoko - be 2014 ten nieko krapštyti nepradės.
Comment
-
Truputis užsiminta apie Šiaurinę gatvę:
Pasak jo, jei bus mažinamas Žirmūnų viešojo transporto parko plotas, tai bus daroma tiesiant Šiaurinę gatvę. Ši gatvė buvo suplanuota prieš keletą metų, tačiau jos tiesimo darbai yra atidėti.
Kol kas gatvės brėžinys nėra parengtas, tačiau planuojama, kad ji sujungs Žirmūnus su Vakariniu aplinkeliu. Projektas šiuo metu yra derinamas Miesto plėtros departamente ir tai pabaigus bus pristatomas visuomenei.
„Planuojama, kad tiesiant Šiaurinę gatvę, šio parko teritorija sumažės 1,6 ha“, - dėstė G. Nakutis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė miestas
Šiaip dar įdomu ar numatyti pėsčiųjų viadukai ties Sietuvos mokykla ir ties Fabijoniškių turgeliu? Ten pėsčiųjų srautas tarp Pašilaičių-Justiniškių ir Fabijoniškių-Šeškinės. Kaip suprantu ne. Įrengs pėsčiųjų perėjas?
Dėl kainos, paieškok šioje temoje http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1301 ar susirask vieną iš savivaldybės ataskaitų, aš tingiu, nėr laiko. Viso projekto kaina 250-260 mln. lt. (kažkada siūlytas automobilių tunelis su metro kainuotų 804 mln. ). Vakarinio orientacinė kaina - jokia paslaptis. 660-670 mln. litų.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20061120/IMG_0442%2011.jpg
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
1. PAV esantys terminai yra tik preliminarūs ir, tai nėra darbų organizavimo, tiesimo darbų terminai.
2. Jeigu šalia visų ginamos kūdros bus suplanuotas tunelis, jis darbų kainą tikrai nemenkai padidins.
3. 50km.h, nes čia deklaruojama kaip B kategorijos gatvė. Ir jeigu bandai man prikišti palyginimą su aplinkkeliu, tai visai neišprusęs. Turėjau galvoje statybos apimtis, o ne gatvių kategorijų palyginimą.
4. Jeigu 2015m. ten jau važinėsim, tu visus forumiečius, sekančius šią temą, vaišini Tik jau 2014m. ant nosies, o dar net tech. projekto nėra. O kur dar darbų pirkimo konkursas...Paskutinis taisė SPX; 2013.10.11, 12:22.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė miestasJeigu iki 2020 nutiesia ilgesnę atkarpą nei iki Justiniškių g., visiems esamiems forumo nariams ir tiems, kurie iki to laiko prisiregistruos naujai, statai po Šampanės šampano butelį, visas bet kuom nepatenkintas Lietuvos bobutes penkis metus kasdien aprūpini agurkais ir bulvėm, o Lietuvos gyvūnų mylėtojams ir šuniukų vedžiotojams dešimtį metų perki sausą maistą ir įkūri 60 naujų gyvūnų prieglaudų gyvūnų mylėtojams visose šalies savivaldybėse. Už savo lėšasNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė SPXGerai, kad bent jau 2011m. PAV buvo atliktas. Dabar gi rengiamas tik detalusis planas, kuris bus pirma vėl pristatytas visuomenei. O kokia bus visuomenės reakcija vėl - sunku pasakyti. Jeigu tokia, kaip 2006m. rudenį, tai labai gaila.
Pvz.: buvo nemažai triukšmo ir dėl Vakarinio aplinkkelio. Netgi dėl išorinio aplinkkelio buvo bandoma kelti "liaudį" (nors ten beveik nėra gyventojų)! Pats dalyvavau apklausoje Lazdynuose. Kiek prisimenu, tuomet ji dėl mažo aktyvumo nebuvo laikoma įvykusia. Bet didžiausi aktyvistai visada yra "PRIEŠ".
Beje kitais atvejais valdžia atvirai "deda" ant visuomenės ir nesivargina jokioms nuomonėmis. Pvz.: Lukiškių aikštės projektas.
Comment
-
Veikiausiai iš pradžių atsiras tik minėta dalis iki Justiniškių g. (idealiausiu atveju iki Laisvės pr.), nes be jos iš Vakarinio aplinkkelio 3A etapo nebus jokios naudos. Visos Šiaurinės g. reikalai judės sunkiai ir etapais ją turėtų dalinti, nes teritorija ties Geležinio Vilko g. kelia daug problemų. O vien dėl vienos atkarpos marinuoti visą svarbų projektą - neprotinga.
Comment
Comment