Šie planai iškelti parką niekaip nesusiję su būsimosios Šiaurinės g. projektu. Tie žemės plotai tikriausiai tėra rezervuoti galimoms naujo infrastruktūros objekto reikmėms ir dabar ten nėra jokių pastatų, tik autobusų parko aikštelės. Taigi net ir tiesiant gatvę, parkas galėtu sėkmingai gyvuoti ir senojoje vietoje, tik tektų įsitekti mažesnėje teritorijoje.
Abėjočiau ir teiginiais ar tai pablogintu darbo sąlygas. Iš esmės ir kalbamą apie daugiau nei vieno parko/aikštelių atsiradimą, kad transportui nereikėtu važinėti skersai miestą, į kitą galą. Kadangi dabar visas transportas iš miesto gyvenamųjų rajonų pakraščiuose esančių galinių stotelių vakarais važiuoja į verkių g., ty. atgal į centro pusę, o keleivių šia kryptimi nėra labai daug. Taip pat ir ryte, pradedant darbą, kai iš Žirmūnų transportas vykstą į kitus mikrorajonus, keleivių efektyviai neperveža, nes jų judėjimo kryptis yra priešinga, į centro pusę. Tuo tarpu, jei transportas vakarais važiuotų į miesto pakraščius, tai efektyviai galėtu parvežti keleivius vykstančius ta kryptimi. Analogiškai vyktu ir ryte, pradedant darbą.
Jau net nekalbant apie naujų ir senų pastatų energijos sanaudas ir naudingo ploto išnaudojimą.
Aš labai savanaudiškai apsidžiaugčiau, jeigu vienas iš autobusų parkų įsikurtų Naujojoje Vilnioje - būtų labai patogu grįžti namo vėlai vakare, ne taip kaip dabar, kai visas tuščių autobusų srautas vakare juda priešinga kryptimi
Pavesta organizuoti Šiaurinės gatvės, detaliojo plano rengimą
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2009 m. kovo 26 d. įsakymu Nr.30-544 Miesto plėtros departamentui pavesta organizuoti Šiaurinės gatvės detaliojo plano rengimą.
Planavimo tikslas: gatvės ribų formavimas, teritorijos naudojimo ir tvarkymo reglamentų nustatymas.
Planavimo organizatorius: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, informacija tel. 2112526, 2112573.
Rengėjas: SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, projekto vadovas Vladas Treinys, tel. 2112448, el. paštas: vladas.treinys@vplanas.lt.
Pasiūlymų teikimo tvarka: planavimo pasiūlymai, pastabos ir pretenzijos teikiami raštu planavimo organizatoriui ir/ar rengėjui per visą detaliojo plano rengimo laikotarpį iki viešo susirinkimo ir jo metu.
Informacija apie viešo svarstymo procedūros vietą ir laiką bus skelbiama papildomai
Šiaurinės ir Žvalgų gatvės kampe jau pastatytas skelbimas su panašiu tekstu.
Gaila, kad Rubikonas jau pradėjo statyti verslo centrą "Gama" - labai trukdoma padaryti dviejų lygių sankryžą Šiaurinės gatvės ir Kalvarijų g. sankryžoje
Teisės aktų paieškoje jau galima rasti sklypų ruošimą Šiaurinei gatvei.
Keli Vilniaus m. savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo pavaduotojo įsakymai:
1. A30-1195 2011-05-10. DĖL SIŪLYMO SUFORMUOTI SKLYPĄ KOLEKTYVO G. 133
2. A30-872 2011-04-08. DĖL SKLYPO NR. 70A ŠEŠKINĖS SODŲ 1-OJOJE G. 10, SODININKŲ BENDRIJOJE „ŠEŠKINĖ“, DUOMENŲ NUSTATYMO
3. A30-873 2011-04-08. DĖL SKLYPO NR. 70 ŠEŠKINĖS SODŲ 1-OJOJE G. 8, SODININKŲ BENDRIJOJE „ŠEŠKINĖ“, DUOMENŲ NUSTATYMO
4. A30-247 2011-02-08. DĖL SKLYPO NR. 47 ŠEŠKINĖS SODŲ 2-OJOJE G. 8, SODININKŲ BENDRIJOJE „ŠEŠKINĖ“, DUOMENŲ NUSTATYMO
5. A30-106 2011-01-20. DĖL SKLYPO NR. 174A KOLEKTYVO G. 125A, SODININKŲ BENDRIJOJE „ŠEŠKINĖ“, DUOMENŲ NUSTATYMO
Tuose įsakymuose yra tokios standartinės formuluotės:
2. S i ū l a u Nacionalinei žemės tarnybai prie Žemės ūkio ministerijos nustatyti (...) kv. m ploto servitutą, pridedamoje ištraukoje iš suvestinio skaitmeninio Vilniaus miesto plano pažymėtą (...), suteikiantį teisę sklypo dalį naudoti visuomenės poreikiams – keliui ir inžinerinėms komunikacijoms tiesti (patvirtinus Šiaurinės gatvės detalųjį planą, šią sklypo dalį numatoma perimti visuomenės poreikiams).
Tas Šiaurinės projektas numatytas dar 1978 metais ir patvirtintas 1980 m. Vilniaus m. generaliniame plane.
1998 bendrame plane buvo numatyta Šiaurinę gatvę nutiesti iki 2005 metų, 2007 metų - iki 2015 m. ir t.t. (gal kokias metais ir apsirkau, bet koks skirtumas, kurias metais nenutiesė)
Kas yra aišku - kad ši gatvė nepasirodys anksčiau, nei vakarinio aplinkkelio III etapas.
Pakartoju ištrauką iš 2006 m. "Vilniaus plano" parengto detaliojo plano projekto.
Jis turėjo didelį trūkumą - sankryžoje su Kalvarijų gatve buvo numatyta vieno lygio sankryža (kai į Rubikono pramogų parką buvo numatyta dviejų lygių sankryža).
Tačiau Šiaurinė gatvė bet kokiu atveju yra labai reikalinga.
2006 metais (jau praėjo 4½ metų...) Šiaurinės gatvės projektą "nutorpedavo" sodų namų savininkai ir Šeškinės šuniukų vedžiotojai, aišku, remdamiesi ekologiniais argumentais.
Panašiai, kaip 1988-1989 metais tą su Vakariniu aplinkkeliu padarė "žalieji" (t.y., žaliųjų metalinių garažų savininkai).
Man irgi taip atrodo. Beto, įdomu kiek kainuotų išpirkti tuos namus, dar plius kurie šalimais bus nepatenkinti šalia einančia gatve. Realiausias variantas Šiaurinę tiesti ,,ant'' Kazlausko gatvės, ją praplatinant.
Šiaurinės ir Žvalgų gatvės kampe jau pastatytas skelbimas su panašiu tekstu.
Gaila, kad Rubikonas jau pradėjo statyti verslo centrą "Gama" - labai trukdoma padaryti dviejų lygių sankryžą Šiaurinės gatvės ir Kalvarijų g. sankryžoje
Tai juk nei viename bendrajame plane, jei neklystu, nenumatytas viadukas- visur figūruoja šviesoforinė sankryža. Priežastis, manau, aiški- juk toliau Žirmūnų link Šiaurinė eis dabartine Žvalgų gatve, kas sunkintų dviejų lygių sankryžos statybas- Žvalgų gatvę sankryžos priegose tektų "kelti" arba "leisti" priklausomai nuo projekto- ar tai Šiaurinė eis virš, ar po Kalvarijų g. Todėl ir pasirinktas paprastesnis variantas - vieno lygio sankryža. Nemanau, kad kamščiai dideli susidarinės.
Taigi Rubikonui nebuvo priežasčių nepradėti verslo centro statybas. Šiaip pažiūrėjus iš arčiau atrodo, kad ten jau tikrai viadukui vietos neliko
I-as šios gatvės etapas nuo Vakarinio aplinkkelio iki Justiniškių g. Čia jau ir be detaliojo plano aišku kelis metus. Toliau yra daug neaiškumų, tad neaišku kaip pats detaliojo plano rengimas eisis.
Oranger variantas įmanomas tik nugriovus degalinę Ir šiaip neaišku ar užtektu J.Kazlausko gatvės juostos pločio įtalpinti Šiaurinei g. Dar vienas dalykas, kad Kazlausko gatvėje vienoje vietoje, kas 5-10m yra įvažiavimai į kiemus, kurių nepavyktų panaikinti.
Oranger variantas įmanomas tik nugriovus degalinę Ir šiaip neaišku ar užtektu J.Kazlausko gatvės juostos pločio įtalpinti Šiaurinei g. Dar vienas dalykas, kad Kazlausko gatvėje vienoje vietoje, kas 5-10m yra įvažiavimai į kiemus, kurių nepavyktų panaikinti.
Galima dar labiau pasukti gatvę, o tie išvažiavimai taip pat nedidelė kliūtis, juk ten ne greitkelis bus. Arba jei bus vietos galima padaryti ir po 3 juostą sukanties/išsukantiems, kad nestabdytų eismo kitoms 2. Tik tiek, kad šiuo atveju jau Kazlausko g. gyventojai pradėtų protestuoti, žodžiu beviltiška
Galima dar labiau pasukti gatvę, o tie išvažiavimai taip pat nedidelė kliūtis, juk ten ne greitkelis bus. Arba jei bus vietos galima padaryti ir po 3 juostą sukanties/išsukantiems, kad nestabdytų eismo kitoms 2. Tik tiek, kad šiuo atveju jau Kazlausko g. gyventojai pradėtų protestuoti, žodžiu beviltiška
2007m berods per "Žinių Radiją" buvo kalbama apie tokį Kazlausko g. panaudojimą, bet tokiu atveju padaryti pakankamai patogią dviejų lygių sankryžą su Geležinio Vilko g. neįmanoma. Vandenvietės niekas tikrai neiškels, I etapu ji sutvarkyta už ES lėšas 2005-2006m. Tiesa, jeigu ne tie Vilniaus vandenų skandalai, ten planuojama dar kažkas. Lieka naikinti burokus mieste (čia ir teisingiausia) Tiesa, labai nepergyvenkim dar. Kol Šiaurinė g. atkeliaus iki šios vietos praeis N metų. Sulaukim bent jau dalies nuo Vakarinio iki Justiniškių g.
2007m berods per "Žinių Radiją" buvo kalbama apie tokį Kazlausko g. panaudojimą, bet tokiu atveju padaryti pakankamai patogią dviejų lygių sankryžą su Geležinio Vilko g. neįmanoma. Vandenvietės niekas tikrai neiškels, I etapu ji sutvarkyta už ES lėšas 2005-2006m. Tiesa, jeigu ne tie Vilniaus vandenų skandalai, ten planuojama dar kažkas. Lieka naikinti burokus mieste (čia ir teisingiausia) Tiesa, labai nepergyvenkim dar. Kol Šiaurinė g. atkeliaus iki šios vietos praeis N metų. Sulaukim bent jau dalies nuo Vakarinio iki Justiniškių g.
Problema, kad burokai patys nyksta ir sodų nameliai auga. Kai praeis n metų ten išvis jau bus pilnavertis individualių namų kvartalas.
Problema, kad burokai patys nyksta ir sodų nameliai auga. Kai praeis n metų ten išvis jau bus pilnavertis individualių namų kvartalas.
Kaip čia pažiūrėsi. Ten burokų dar daug. Tiesa, ten tie kas persidarė sodus į individualius namus labiausiai ir burnoja dėl tos Šiaurinės g., nes ten pusę tų "pilaičių" nelabai teisėtai perstatytos.
Ir šis tavo žemėlapis netinkamas, nes realybėje šiauriau vandenvietės ir jos vidinio keliuko vos už keliolikos metrų teka Cedrono upelis, kurį tektų arba melioruoti į didžiulio diametro (KAMAZo skersmens) kolektorių, arba statyti galingą puskilometrio ilgio estakadą, kuri turbūt bet kokiu atveju patektų į vandenvietės apsaugos zoną, o dar šiauriau upelio jau ir keliolikos metrų status kalnas. Bet kokiu atveju sėkmės pro tokią vietą tiesiant kelią
Ir šis tavo žemėlapis netinkamas, nes realybėje šiauriau vandenvietės ir jos vidinio keliuko vos už keliolikos metrų teka Cedrono upelis, kurį tektų arba melioruoti į didžiulio diametro (KAMAZo skersmens) kolektorių, arba statyti galingą puskilometrio ilgio estakadą, kuri turbūt bet kokiu atveju patektų į vandenvietės apsaugos zoną, o dar šiauriau upelio jau ir keliolikos metrų status kalnas. Bet kokiu atveju sėkmės pro tokią vietą tiesiant kelią
Na gi galima tiesiog pasikasti giliai po žeme ir pastačius tunelį prasilenkti su ta problematiška vietove. Ir aplinkosaugininkai, ir vairuotojai bus laimingi
Comment