Parašė sak76
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Nu bet kažkoks keistas man jūsų požiūris. Kam iš valdiškų pinigų tiesti gatvę už 800 mln. kuriuos galima panaudoti daig racionaliau ? Ar ne geriau būtų kad verslininkai už savo pinigus nutiestų tą gatvę, taip sukurdami naujų darbo vietų, sumokėdami mokesčių valstybei ?... Įvažiavimai į tą zoną būtų daromi iš pramogų parko, kalvarijų GV ir kitų gatvių. Šiaurinė ir liktų šiaurinė. Čia juk ne vienai bendrovei ale rubikonas atiduota bus. Gal visumoj paėmus taip ir brangiau, bet juk savivaldybė galėtų sutaupyti, ir dar uždirbti iš to projekto pinigų kuriuos panaudotų tam pačiam metro.
Comment
-
apie priežastį
Paskaičiau ilgai trukusius postringavimus apie Šiaurinę gatvę, kadangi esu suinteresuotas asmeniškai, galiu teigti, kad ji pasidarė reikalinga tik dėl to, kad vietoje suprojektuoto sporto centro su minimalia apkrova, atsirado Vilniaus piktžaizdė "Akropolis", užkimšęs Ozo - Gelvonų sankryžą. Tik dėl to paties centro - atsiras ir viadukas per Ozo draustinį. Išvada - pigiausias variantas AKROPOLĮ IŠKELTI kur nors į Ukmergės plento 25 kilometrą, skiriant neatlygintinai, kad ir 100ha žemės.
Dabar apie kitką - pritariu, kad bet koks pastatų sutankinimas palei Šiaurinę gatvę - veda prie to paties, kad greitai reikės ir Šiaurinės 2-osios, Šiaurės rytų 5-osios ir pan. gatvių, jei statysim ten - kur yra laisvos vietos.
Pasivažinėkime po Europą, pastebėsim, kad gatvės po miestais yra greičiausias būdas patekti ten, kur reikia, t.y. iš vieno miesto galo į kitą. Gal atėjo laikas pakasti asfaltą po žeme, o paviršiuje sodinti medelius, arba bent jau jų nekirsti?????
Comment
-
Parašė Gintulia Rodyti pranešimąPaskaičiau ilgai trukusius postringavimus apie Šiaurinę gatvę, kadangi esu suinteresuotas asmeniškai, galiu teigti, kad ji pasidarė reikalinga tik dėl to, kad vietoje suprojektuoto sporto centro su minimalia apkrova, atsirado Vilniaus piktžaizdė "Akropolis", užkimšęs Ozo - Gelvonų sankryžą. Tik dėl to paties centro - atsiras ir viadukas per Ozo draustinį. Išvada - pigiausias variantas AKROPOLĮ IŠKELTI kur nors į Ukmergės plento 25 kilometrą, skiriant neatlygintinai, kad ir 100ha žemės.
Dabar apie kitką - pritariu, kad bet koks pastatų sutankinimas palei Šiaurinę gatvę - veda prie to paties, kad greitai reikės ir Šiaurinės 2-osios, Šiaurės rytų 5-osios ir pan. gatvių, jei statysim ten - kur yra laisvos vietos.
Pasivažinėkime po Europą, pastebėsim, kad gatvės po miestais yra greičiausias būdas patekti ten, kur reikia, t.y. iš vieno miesto galo į kitą. Gal atėjo laikas pakasti asfaltą po žeme, o paviršiuje sodinti medelius, arba bent jau jų nekirsti?????
Na, akropolio perkelimas 25 kilometrus uz miesto tikrai neskamba kaip "pigiausias variantas", o gatves po zeme, kada puse vilniaus vis dar uzima laukai, isvis skamba kosmiskai Beto, jeigu tu perkeltum akropoli, tai as, vietoje to, kad vaziuociau i ji 5 minutes, kamscius gatvese daryciau 40 minuciu, nes reiketu vaziuoti 25 kilometrus. Beto ne tik kamscius daryciau, bet dar ir ora tersciau. O ir ne tik ora tersciau, bet dar ir savo laika gaisciau. O dar ir viaduka uz tu 25 km. reiktu statyti. Tai ar ne pigesnis variantas atrodo tiesiog toks, koks dabar yra- pabaigti statyti ta dabar statoma viaduka, kuris turetu sumazinti kamscius OZO gatve. Nes ne pati ozo gatve yra nepraleidi, o nepralaidzios sankryzos ja tokia padaro.
Comment
-
Senos diskusijos atgimsta Deja, visai nesutinku, kad kaltas vien Akropolis. Pasižiūrėkim kokia situacija Laisvės pr. Pakilus automobilizacijos lygiui tiesiog nebepaskirstomi srautai. Kieme net nėra kur automobilio pastatyti vakare.
Beje, gan prasta idėja kišti gatvę po žeme, nesikartosiu ką rašiau... Naujienos tokios - pirmoji gatvės atkarpa bus pradėta tiesti dar 2010m., tai yra jungtis tarp Justiniškių g. ir vakarinio aplinkkelio.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNaujienos tokios - pirmoji gatvės atkarpa bus pradėta tiesti dar 2010m., tai yra jungtis tarp Justiniškių g. ir vakarinio aplinkkelio.
Comment
-
Man tai neduoda ramybės vienas klausimas. Dabar VP stato viaduką nuo Ermitažo. Sakoma, kad jis įsilies į Šiaurinę gatvę! Jei ta gatvė dar net pilnai nesuprojektuota, jau nekalbant apie pradėtas statybas, tai kur tas naujas VP viadukas įsilies??? Pataisykite mane kas nors, jei aš ką nors ne taip supratau.
Comment
-
Parašė Gudras Rodyti pranešimąMan tai neduoda ramybės vienas klausimas. Dabar VP stato viaduką nuo Ermitažo. Sakoma, kad jis įsilies į Šiaurinę gatvę! Jei ta gatvė dar net pilnai nesuprojektuota, jau nekalbant apie pradėtas statybas, tai kur tas naujas VP viadukas įsilies??? Pataisykite mane kas nors, jei aš ką nors ne taip supratau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Gintulia Rodyti pranešimąPaskaičiau ilgai trukusius postringavimus apie Šiaurinę gatvę, kadangi esu suinteresuotas asmeniškai, galiu teigti, kad ji pasidarė reikalinga tik dėl to, kad vietoje suprojektuoto sporto centro su minimalia apkrova, atsirado Vilniaus piktžaizdė "Akropolis", užkimšęs Ozo - Gelvonų sankryžą.
"kadangi esi suinteresuotas asmeniškai", galėjai rašyti paprasčiau ir trumpiau - tieskite gatves bet kur, tik ne pro mano langus.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTu apie kurią viaduko pusę kalbi?
Gal kas galėtų paasiškinti man kaip ten bus su ta kita viaduko puse?
Comment
-
Parašė Gudras Rodyti pranešimąAš nelabai suprantu kur baigsis tas viadukas ne Ermitažo pusėje. Iki kur jis tęsis ir į kokios gatvės tęsis? Kiek atsimenu senesnius pranešimus, kad "VP stato viaduką, kuris įsilies į Šiaurinę gatvę". Dabar viadukas kaip ir statomas, o tos Šiaurinės gatvės statybų nematau tik kalbas apie jas.
Gal kas galėtų paasiškinti man kaip ten bus su ta kita viaduko puse?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąbaigsis kitoj Ozo g. pusėj.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąVisa Stadiono ir Akropolio teritorija: Viaduka virš Ozo g. Apibrėžiau, viskas aiškiai matoma:
Bet čia tik mano nuomonė. Tikiuosi klystu.
Comment
-
Parašė Gudras Rodyti pranešimąAčiū SPX. Aš taip maždaug viską ir įsivaizdavau, bet pasikartosiu, kad mano nuomone, šis viadukas šioje zonoje transporto kamščių problemos neišspręs. Nebent šiek tiek sugers mašinų važiuojančių Ozo gatve nuo Kalvarijų į Akropolį, tačiau viadukas didelio srauto nepaveš - užsikimš, tada užkimš ir Ozo gatvę. Žymiai svarbesnis yra viadukas Gelvonų Ozo sankryžoje, tačiau gerai suprantu, kad jo statybos labai jau trukdytų Nacionalinio stadiono statybai.
Bet čia tik mano nuomonė. Tikiuosi klystu.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąTurbūt klyst kažkiek - su viaduku atsiras antras įvažiavimas į Akropolį ir dėl to mažiau automobilių reikės daryti kairį posūkį, dėl ko padidės sankryžos pralaidumas.
Comment
-
Na, pralaidumas tikrai negalės būti mažesnis, negu yra dabar, kai stovi mašinos prie šviesoforo, kad pasuktų į tas pačias stovėjimo aikšteles. Ir man taip atrodo, kad šiuo metu laikas gaištamas ne todėl, kad nesutelpa į aikšteles, o todėl, kad reikia laukti žalio signalo. Taigi,blogiau tikrai nebus, bet bus galima panaikinti vieną šviesoforo sekcija, reiškia žalia kitomis kryptimis degs dažniau. Ir išvis, dar taip nėra buvę, kad, pastačius viaduką vietoje šviesoforo sekcijos, pasidarytų blogiau.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąNa, pralaidumas tikrai negalės būti mažesnis, negu yra dabar, kai stovi mašinos prie šviesoforo, kad pasuktų į tas pačias stovėjimo aikšteles. Ir man taip atrodo, kad šiuo metu laikas gaištamas ne todėl, kad nesutelpa į aikšteles, o todėl, kad reikia laukti žalio signalo. Taigi,blogiau tikrai nebus, bet bus galima panaikinti vieną šviesoforo sekcija, reiškia žalia kitomis kryptimis degs dažniau. Ir išvis, dar taip nėra buvę, kad, pastačius viaduką vietoje šviesoforo sekcijos, pasidarytų blogiau.
Comment
-
O gal kas galit pasakyt, kokiu tikslu automobiliai vejami važiuoti didelį ratą iki pat sankryžos ir tik tada sukti į dešinę į Ozo g.? Vietoj to, kad padarytų išsukimą anksčiau? Juk čia išvažiavimas apskritai be šviesoforo, tai reiškia niekada nesusidarytų kamštis, bet dabar vairuotojai priversti važiuoti iki ten kur visi kiti grūdasi.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO gal kas galit pasakyt, kokiu tikslu automobiliai vejami važiuoti didelį ratą iki pat sankryžos ir tik tada sukti į dešinę į Ozo g.? Vietoj to, kad padarytų išsukimą anksčiau? Juk čia išvažiavimas apskritai be šviesoforo, tai reiškia niekada nesusidarytų kamštis, bet dabar vairuotojai priversti važiuoti iki ten kur visi kiti grūdasi.
Comment
Comment