Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keletas vaizdelių iš vietos šalia Kalvarijų g./Žvalgų g.

    Naujas ETL stulpas, senasis stovėjo vidury būsimos gatvės trasos, todėl šis jau patrauktas:


    Laidai nuo pastaraojo stulpo, po žeme pakišti tik iki šio, tik įdomu kodėl?:




    Žvalgų/Kalvarijų g. sankirta (apžėlus dauba - Šiaurinė g. ):
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Keletas vaizdelių iš vietos šalia Kalvarijų g./Žvalgų g.

      Naujas ETL stulpas, senasis stovėjo vidury būsimos gatvės trasos, todėl šis jau patrauktas:
      http://foto.terpe.lt/inkelti/20070922/PIC_0144.jpg

      Laidai nuo pastaraojo stulpo, po žeme pakišti tik iki šio, tik įdomu kodėl?:
      http://foto.terpe.lt/inkelti/20070922/PIC_0145.jpg
      Labai paprasta - laidai trukde Realco (Rubikono) statomam kvartalui, todel juos ir pakiso po zeme. Siaurine, siuo atveju, buvo antraeilis dalykas.
      Paskutinis taisė deep'as; 2007.09.24, 12:39. Priežastis: Necituoti nuotraukų įterptų tarp [img] kodų

      Comment


        Parašė waidz Rodyti pranešimą
        Labai paprasta - laidai trukde Realco (Rubikono) statomam kvartalui, todel juos ir pakiso po zeme. Siaurine, siuo atveju, buvo antraeilis dalykas.
        Čia vaizdai šalia Kazlausko g. ir Žvalgų g. Į Šiarinė pusę, kažkas gal ir suplanuota link Norfos, bet ar daugiabučiai, ta dar klausimas. Realco viską stato arčiau "Siemens".
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Bet prie Siemens tie laidai is po zemes ir islenda.

          Comment


            Parašė waidz Rodyti pranešimą
            Bet prie Siemens tie laidai is po zemes ir islenda.
            Išlenda jau netoli Kazlausko g.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14568793
              Įdomu įdomu ...

              Comment


                O Čia kas per nusišnekėjimas:
                Šiaurinės gatvės zona apjungia sostinės Šeškinės, Fabijoniškių, Justiniškių, Pašilaičių rajonus ir tęsiasi iki pat Pilaitės.
                Kad Pilaitė visai čia ne į temą... Ši gatvė jungsis su Vakariniu aplinkkeliu už Pašilaičių ir Justiniškių.

                Metro šia trasa būtų reikialingas, bet pagal dabartinį BP numatyta treleibusų linija, kuri irgi yra ekologiška ir pigesnė, beje ir dar teko skaityti, kad jai planuota vos ne troleibusus su priekaba pirkti. Aišku, tik ateities svajonės, bet man mieliau nei metro kažkos, tiksliau požeminė konkė. Ir šis variantas tikrai brangesnis gausis, nors ir verslininkai turės patys tvarkytis. Užtenka vsokių Norfų pakelės aikštelių šalia svarbių gatvių ir tt... Kas padaryta matosi ir jaučiasi labai puikiai kasdien FU.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Nu jo dėl pilaitės tai ne į temą biški Bet man atrodo kad toks variantas tikrai geras t.y. tegu stato tas maximas norfas ir t.t. bet pastatys ir gatvę kuri tikrai labai reikalinga. Beje palei šiaurinę gatvę pagrinde bus dviejų lygių sankryžos, todėl tikrai neturėtų būti tokių propkių kaip prie akropolio su vienu įvažiavimu

                  Comment


                    Ir tokio varianto statyba truks kur kas ilgiau, nei įprastinė. Betonavimas, viršutinis tankus masyvas kitos konstrukcijos kainuos brangiau. Tiesa, dar dujų trasa, ją reikės rimtai izoliuoti, nes sprogimo atveju po žeme nukentės daugiau vairuotojų, nei tradicinėj gatvėj. Ir dar gi kažkur Šiaurinė ETL bus šalia pakišta. Pavojinga. Šeip kaip šalia būsimos gatvės gyvenantis, pasisakau už pirmą variantą.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Paprastas pvz. Geležinio vilko g. tunelis po Seimu ir Mažvydo
                      biblioteka. Nuo požeminių vibracijų kiek kartų sienos įtrukę?Tom stiklinėm Maximom ant gatvės bus dar liūdniau, žinant šiuolaikines perkybcentrių ir kitų pastatų konstrukcijas - metalinės sijos, keletas kubų betono ir stiklas

                      Dviejų lygių sankryžos yra gerai, bet šituo atveju jos bus sudėtingesnės ir brangesnės. Pagalvokim kokį mazgą reikės įrengti, kad ir su Ukmergės gatve. Nelabai įsivaizduoju kaip iš po žemių ta gatvė jungsis su ja tokiame plote, koks yra dabar. Senuoju planu viskas beveik aišku. Kalvarijų g. jungtis su Šiaurine? Koks ten bus sprendimas? Ten geriau dviejų lygių sankryža senuoju variantu, nes siūlomu jungtį sunkiai įsivaizduoju, o ji ten reikalinga.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Citata iš straipsnio:
                        Kadangi Šiaurinė gatvė taps traukos centru, verslininkai bus ypatingai susidomėję šia vieta.

                        Šiaurinė gatvė tiesiama tam sklaidytų transporto srautus, bet vietoje to siūloma kurti naują 'traukos centrą'. Tai jei bus pristatyta naujų prekybos centrų, ofisų ir gyvenamųjų namų Šiaurinė gatvė taps antra Ozo gatve, o Ozo gatvėje niekas nesikeis. Absurdas kažkoks.

                        Iš viso prekybos centrus ir ofisus palaipsniui reikia kelti į užmiestį, kurti naujas zonas pagal pagrindinius greitkelius, o ne tankinti.

                        Comment


                          Tai gi ofisai viršu, o gatvė po žeme Durnas planas
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Tai gi ofisai viršu, o gatvė po žeme Durnas planas
                            Tai aš suprantu, bet iki tų visų ofisų, prekybos centrų ir daugiabučių kažkaip juk reikės privažiuoti.

                            Kitas dalykas, kalbos apie metro kolkas tėra tik kalbos, bet jau ruošiamasi daryti metro sustojimus, infrastruktūra ir t.t., nors dar iš viso neaišku ar tas metro apskritai bus. Viskas pradeda priminti Zuoko tramvajaus scenarijų, kada buvo daugybė klausimų, bet suinteresuotoms pusėms jie buvo neįdomus - svarbu kuo greičiau, bet kokia kaina, pradėti darbus.

                            Comment


                              Abejoju ar toks Šiaurinės g. projektas bus prastumtas. Rimtos problemos su mazgais ir įvažiavimais iš kitų gatvių bus...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Abejoju ar toks Šiaurinės g. projektas bus prastumtas. Rimtos problemos su mazgais ir įvažiavimais iš kitų gatvių bus...
                                Man atrodo, kad dėl mazgų su kitomis gatvėmis tai čia mažiausia problema. Tie patys mazgai, tik gatvių lygiai kiti.

                                Comment


                                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                  Man atrodo, kad dėl mazgų su kitomis gatvėmis tai čia mažiausia problema. Tie patys mazgai, tik gatvių lygiai kiti.
                                  Lygiai kiti, bet tokiu atveju ir mazgas reikalauja daugiau vietos. Nevisur gatvė po žeme būtų viename lygyje. Stačių nuvažaivimų/užvažiavimų nemanau ar kas darys.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Lygiai kiti, bet tokiu atveju ir mazgas reikalauja daugiau vietos. Nevisur gatvė po žeme būtų viename lygyje. Stačių nuvažaivimų/užvažiavimų nemanau ar kas darys.
                                    Nesuprantu išvis ką tu čia nori pasakyt. Pažiūrėk į jungtį tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g-vės. Iš pradžių galvojom, kad bus viadukas virš Ukmergės gatvės, bet jungtį kiša po Ukmergės gatve. Ar čia kažkoks stebuklas? Ar tam reikia daugiau vietos? Taip pačiai ir šiaurinė gatvė gali praeiti visuose mazguose.

                                    Prašom schemutė
                                    .

                                    Comment


                                      Ačiū, bet tokių griozdų nenorėčiau pro savo langą matyti. Nors pagal antrą paveikslėlį jungtis su Stanevičiaus g. labai neblogai atrodo savo pralaidumu. Pirmame variante patekimas į Šiaurinę numatytas tik per fabijoniškių g.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Man antrasis paveikslėlis gana baugiai atrodo... Jeigu dar ten būtų mažaaukštė statyba, sakykim tiek jau to... Bet dabar toks intensyvus rajono sutankinimas, man atrodo, galutinai užkištų aplinkines gatves. Nebent būtų rekonstruotos Fabijoniškių, Stanevičiaus, Gelvonų gatvės, kitu atvejų jų pralaidumas išliks toks pats, o transporto srautai jomis dar padidės, nes Šiaurinė gatvė dubliuos Ozo gatvę, o judėjimas šiaurės-pietų kryptimis tik suintensyvės.

                                        Aš nesuprantu kodėl negalima tiesiog nutiesti paprastos greito eismo gatvės, be jokių sklypų dalinimo po litą, prekybos centrų, daugiabučių statybų ir panašiai. Juk jau yra precedentas su žemių dalinimu Rubikonui ir jo darbu miesto 'naudai', patys matome kas iš to išėjo... Kam reikia kurti kažkokias super sudėtingas schemas kai viską galima padaryti paprasčiau.

                                        Comment


                                          sak76, ar tu čia tris vienodus pranešimus idėjai, ar man jau tiesiog trejinasi?
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X