Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reiktų žiūrėt koks gausis aukštis. Kiek pamenu buvo diskusijų, kad gatvė gali gautis nedaug žemiau kavelės. Be to esminis dalykas būtų gatvės perėjimas neperkertant visos žalios erdvės į dvi dalis. Aišku visada galima pastatyt šviesoforą vidury laukų.
    Čia techniniai klausimai, mano kaip nekvalifikuoto pašalinio vertinimu, ten tikrai turėtų būti įmanoma gražiai, tvarkingai viską sutvarkyti. Vakarų Europos šalyse pilna pavyzdžių, kaip galima viešas erdves pritaikyti pėstiesiems ir poilsiautojams. Reikia "tik" fantazijos ir tinkamo finansavimo.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Vingio parke dar daugiau žmonių poilsiauja, bet GV ties Vingio parku niekas neplanuoja kišti po žeme, kokia prasmė čia ją kišti, kai krūva žalios teritorijos abiejose pusėse ir taip bet kokiu atveju? Statant vakarinį aplinkkelį dar ne tiek miško buvo iškirsta ir jokių problemų, užteko poros viadukų žmonėms patogiai kirsti aplinkkelį, o tunelis būtent pastatytas kur arčiausiai namų eina gatvė.
      Nu kaip. Vingio parke pagrinde visi poilsiauja toliau nuo GV. Kur dėka tankaus miško atskyrimo nebesigirdi eismo. Daug metų atbėgiojau ir atmyniau Vingio parke tai skirtumas tarp šabakštynų prie GV ir kito kampo labai aiškus

      Dėl aplinkelio, tai aplinkelio vietoj buvo bruzgynai, pieva ir berods kažkokie garažai (?) ar pan. Žmonių prieš aplinkelį ten praktiškai nesutikdavau, nebent bėgančių/minančių link Salotės ir aštunkės ar dar kaip pavadint tą kalvyną tarp VA ir Salotės. Šitu atveju gatvė praeis pro pat pagrindinį traukos tašką.

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

        Čia techniniai klausimai, mano kaip nekvalifikuoto pašalinio vertinimu, ten tikrai turėtų būti įmanoma gražiai, tvarkingai viską sutvarkyti. Vakarų Europos šalyse pilna pavyzdžių, kaip galima viešas erdves pritaikyti pėstiesiems ir poilsiautojams. Reikia "tik" fantazijos ir tinkamo finansavimo.
        Tai taip. Ir jei pinigai neribotų, platus žalias tiltas būtų turbūt geriausias sprendimas. O toliau jau klausimas iki kiek reikia susipaprastint dėl biudžeto ribojimų. Bet žiūrint kiek ten žemės darbų reiktų daryt, gal paaiškėtų, kad netaip ir brangu būtų. Dar reiktų žiūrėt pagal sankryžos su GV sprendinį kas eina viršuj, o kas apačioj.

        Mano pagrindinė mintis, kad nereiktų bilekaip kuo pigiau nuteistas gatvės, nes „ai čia vistiek šabakštynai“, o reiktų pasirūpinti žalios erdvės išsaugojimu ir gal net pagerinimu.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Mano supratimu tikslas yra ne turėti simetriškai ar gražiai išdėliotas stoteles, o kad jos būtų prie traukos taškų, susikirtimų ir šiaip patogiose vietose.

          VT važiavimo greičio spręsti stotelių retinimu nereikėtų, nes ne tai yra problema.
          Bet kad autobusai stoja visose stotelėse ir taip ilgokai minutė po minutės pailgėja trukmė. Aisku jei Vilnius būt kaip kiti miestai su stop sistema, problemos nebūt.

          Ir be to, manau laikas peržiūrėti stotelių išdėstymą, nes per 60 metų nemažai pasikeitė miestas, kad ir toje pačioje Klavarijų g.

          Comment


            Galbūt ruošiasi varyti tunelį nuo Gelvonų iki už GV kur prasideda status šlaitas?..

            https://maps.vilnius.lt/saugus-miest...-map&identify=
            Attached Files

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Galbūt ruošiasi varyti tunelį nuo Gelvonų iki už GV kur prasideda status šlaitas?..
              Aha, bus metro ten
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                Aha, bus metro ten
                Tunelis automobiliams tai visiem akivaizdu, kad gerai investicija. Tunelis metro ar tramvajui jau būtų pinigų švaistymas.

                Comment


                  Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
                  Tunelis automobiliams tai visiem akivaizdu, kad gerai investicija. Tunelis metro ar tramvajui jau būtų pinigų švaistymas.
                  Joke buvo

                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių

                    Comment


                      Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                      Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045
                      Pirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.
                      Panašu, kad tos miestui reikalingos gatvės
                      nepavyks nutiesti ir per 80 metų.


                      Tačiau gal bent pavyks jos pirmojo paminėjimo 60-mečiui pervardinti ją į "Vienybės" gatvę (būtinai su kabutėmis).

                      Comment


                        Bet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?

                        Comment


                          Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                          Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
                          Kadangi linijinio parko apologetas gyvena lygtai Antakalnyje, tai jam giliai px ant to, kad esamu metu transporto srautai tarp VA ir Kareivių g., Baltupių ir pan. sunkiasi pro gyventojų kiemus po langais nuo Viršuliškių iki Pašilaičių. Svarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.
                          Tiesiog savo ego patenkinti nesugebant atsakyti, ką konkrečiai jis siūlo protingo.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Bet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?
                            Man regis tada kažkas forume buvo paskaičiavęs, kad šita gatvė perplanuojama vidutiniškai kas 13 metų. Taigi tikėkimės kito planavimo etapo 2033.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Svarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.
                              Forumiečiai gi labai giria skandinaviją, kad pradžioje nutiesia gatves prieš apstatant pastatais. Tai iš anksto ir reikia žinoti viską. Beje, triukšmo taršą pristatinėjo atrodo dar pirminiuose PP.

                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Pirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.
                              Gen. plane juk numatytas ir tramvajus su požemiais po Senamiesčiu.

                              Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                              Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
                              Tai va liks daugiau pinigų tramvajui ir požemiams.

                              Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.

                              Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.

                                Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?
                                O kas trukdo pastatyti bent VT gatves?

                                Nors atsakymą žinau iš anksto – nėra pinigų.

                                Kaune jau važinės tramvajus, o Vilniuje nei gatvių, nei naujo VT nebus. "Ties" A juostas Savanorių pr.

                                Comment


                                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                                  Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
                                  Nebus ir linijinio parko, neabejotinai. Bet ne tas svarbu tiem LPE, jiem svarbu kad nebus Šiaurinės g., ką jie savo destruktyvia veikla ir pasiekė. Tai juos būtent su tuo galima pasveikinti.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X