Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vingio parke dar daugiau žmonių poilsiauja, bet GV ties Vingio parku niekas neplanuoja kišti po žeme, kokia prasmė čia ją kišti, kai krūva žalios teritorijos abiejose pusėse ir taip bet kokiu atveju? Statant vakarinį aplinkkelį dar ne tiek miško buvo iškirsta ir jokių problemų, užteko poros viadukų žmonėms patogiai kirsti aplinkkelį, o tunelis būtent pastatytas kur arčiausiai namų eina gatvė.
Dėl aplinkelio, tai aplinkelio vietoj buvo bruzgynai, pieva ir berods kažkokie garažai (?) ar pan. Žmonių prieš aplinkelį ten praktiškai nesutikdavau, nebent bėgančių/minančių link Salotės ir aštunkės ar dar kaip pavadint tą kalvyną tarp VA ir Salotės. Šitu atveju gatvė praeis pro pat pagrindinį traukos tašką.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Čia techniniai klausimai, mano kaip nekvalifikuoto pašalinio vertinimu, ten tikrai turėtų būti įmanoma gražiai, tvarkingai viską sutvarkyti. Vakarų Europos šalyse pilna pavyzdžių, kaip galima viešas erdves pritaikyti pėstiesiems ir poilsiautojams. Reikia "tik" fantazijos ir tinkamo finansavimo.
Mano pagrindinė mintis, kad nereiktų bilekaip kuo pigiau nuteistas gatvės, nes „ai čia vistiek šabakštynai“, o reiktų pasirūpinti žalios erdvės išsaugojimu ir gal net pagerinimu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Mano supratimu tikslas yra ne turėti simetriškai ar gražiai išdėliotas stoteles, o kad jos būtų prie traukos taškų, susikirtimų ir šiaip patogiose vietose.
VT važiavimo greičio spręsti stotelių retinimu nereikėtų, nes ne tai yra problema.
Ir be to, manau laikas peržiūrėti stotelių išdėstymą, nes per 60 metų nemažai pasikeitė miestas, kad ir toje pačioje Klavarijų g.
- 3 patinka
Comment
-
Galbūt ruošiasi varyti tunelį nuo Gelvonų iki už GV kur prasideda status šlaitas?..
https://maps.vilnius.lt/saugus-miest...-map&identify=
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGalbūt ruošiasi varyti tunelį nuo Gelvonų iki už GV kur prasideda status šlaitas?..Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Aha, bus metro ten
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąTunelis automobiliams tai visiem akivaizdu, kad gerai investicija. Tunelis metro ar tramvajui jau būtų pinigų švaistymas.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045
Panašu, kad tos miestui reikalingos gatvės
nepavyks nutiesti ir per 80 metų.
Tačiau gal bent pavyks jos pirmojo paminėjimo 60-mečiui pervardinti ją į "Vienybės" gatvę (būtinai su kabutėmis).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
Tiesiog savo ego patenkinti nesugebant atsakyti, ką konkrečiai jis siūlo protingo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSvarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.
Parašė Romas Rodyti pranešimąPirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąGalima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.
Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.
Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?
Nors atsakymą žinau iš anksto – nėra pinigų.
Kaune jau važinės tramvajus, o Vilniuje nei gatvių, nei naujo VT nebus. "Ties" A juostas Savanorių pr.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
- 3 patinka
Comment
Comment