Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąeksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.
Tai yra vieta, pro kurią turėtų eiti koks nors tramvajus ar pan., bet sankryža suplanuota tokia, kad jo ten normaliai įtalpinti be didžiulių išlaidų nepavyks (panašiai kaip Laisvės-Pilaitės-Narbuto g. sankryžoj).Paskutinis taisė abruo; Vakar, 09:58.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Gal galima nuorodą į dokumentą? Ačiū.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, jeigu daryti tunelį, tai jį reikia daryti tarp Ukmergės ir Gelvonų g., kur šalia daug gyvenamų namų ir ant viršaus kokį parką būtų galima padaryti, o ne tarp GV ir Gelvonų g., kur tik kažkokie beverčiai šabakštynai ir ten paskutinė vieta mieste, kur gatvę reiktų kišti po žeme.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kodėl? Atstumas būtų ne 200 metrų, o apie 300 m. Laisvės pr., Žalgirio g., Kalvarijų g. yra irgi panašiu atstumu stotelių.
Ir pateiktas Kalvarijų g. yra puikus pavyzdys, nuo Žaliojo tilto iki kitos st. Kalvarijų turgaus yra 900 m, o tuomet iki skvero st. 430m. kai galėtų viskas būti proporcingiau išdėstyta.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtrodo kaip kazkokia A kategorija su perejom kas 50 metrų.
Vėlgi, neaišku, ką nori suprojektuoti, nesimato vieno tikslo, ar sklandžiam eismui, ar privažiuoti ar pasivaiksčioti.
Geriau jau ir liktų šiuose brėžiniuose, o ne virstų realybe
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Matyt šabakštynai nėra beverčiai, jeigu jie neleidžia tiesti antžeminės gatvės tarp GV ir Gelvonų g. Yra skirtumas tarp reikėtų/nereikėtų ir galima/negalima.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, jeigu daryti tunelį, tai jį reikia daryti tarp Ukmergės ir Gelvonų g., kur šalia daug gyvenamų namų ir ant viršaus kokį parką būtų galima padaryti, o ne tarp GV ir Gelvonų g., kur tik kažkokie beverčiai šabakštynai ir ten paskutinė vieta mieste, kur gatvę reiktų kišti po žeme.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Noriu priminti, kad bet kokiu atveju tunelis bus statomas atviru būdu. Taigi visi ten esantys šabakštynai ir kt. bus iškirsti statybų laikotarpiu ir po statybų ten bus tiesiog plyna lygi pieva. Man turėti kažkokią plynę už dešimtis mln. eurų neatrodo nei logiškai, nei protinga. Tuneliai statomi esant dviem aplinkybėms: kai reikia kirsti kalnus, arba kai virš to tunelio yra kažkokia infrastruktūra, statiniai ar kt. O turėti plyną lauką ant perdangos - idiotizmas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geru oru tuose „beverčiuose šabakštynuose“ prie balos nemažai žmonių poilsiauja. „Beverčių šabakštynų“ apibūdinimą labiau atitiktų dalis prie Ozo gatvės. Deja Šiaurinė gatvė nukrenta kaip tik nešabakštyninėj daly.
Edit: čia iš GMaps:
Vizualiai tarp balos ir kelio vietos yra 2-3 metrų aukščio kalvelės, o jei gerai atsimenu, pati kelio vieta už kalvelės yra nedidelėje dauboje.
Paskutinis taisė Riedutis; Vakar, 11:00.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geru oru tuose „beverčiuose šabakštynuose“ prie balos nemažai žmonių poilsiauja. „Beverčių šabakštynų“ apibūdinimą labiau atitiktų dalis prie Ozo gatvės. Deja Šiaurinė gatvė nukrenta kaip tik nešabakštyninėj daly.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Jei jau būsime smulkmeniški, tarpai yra 300m ir 250m Bet tą ir turiu mintyje, kam taip dažnai stodinėti kai VT pas mus ir taip, jei ne vėluoja, važiuoja sraigės greičiu.
Ir pateiktas Kalvarijų g. yra puikus pavyzdys, nuo Žaliojo tilto iki kitos st. Kalvarijų turgaus yra 900 m, o tuomet iki skvero st. 430m. kai galėtų viskas būti proporcingiau išdėstyta.
VT važiavimo greičio spręsti stotelių retinimu nereikėtų, nes ne tai yra problema.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nuo šabakštynų iki balos yra keli šimtai metrų, o dėl reljefo, to kelio nuo balos net nesimatytų.
Edit: čia iš GMaps:
Vizualiai tarp balos ir kelio vietos yra 2-3 metrų aukščio kalvelės, o jei gerai atsimenu, pati kelio vieta už kalvelės yra nedidelėje dauboje.
Comment
Comment