Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Gatvė numatyta n-dešimtmečių.
    - Vilniaus tramvajus irgi yra numatytas ‘n dešimtmečių’, kaip ir daugybė kitų projektų. Į vienus tokių numatytų projektų investuosime dabar, kitiems reikės palaukti. Diskusija yra apie tai, kurie projektai šiuo metu yra naudingesni miestui ir tai yra gera diskusija.
    - Dalykai, numatyti sovietiniais laikais, nėra būtinai tai, į ką šiandien turi būti investuojami pinigai. Ypač turint omeny, kad naujų tranzitinių, didelių gatvių tiesimas urbanizuotose teritorijose yra išėjęs iš mados ir laikomas pinigų švaistymu kiečiausią urbanistiką turinčiose šalyse, iš kurių galime pasimokyti labai daug.
    - Forumai yra visų pirma skirti diskusijoms, o ne faktams.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.02.06, 18:09.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      - Vilniaus tramvajus irgi yra numatytas ‘n dešimtmečių’, kaip ir daugybė kitų projektų. Į vienus tokių numatytų projektų investuosime dabar, kitiems reikės palaukti. Diskusija yra apie tai, kurie projektai šiuo metu yra naudingesni miestui ir tai yra gera diskusija.
      - Dalykai, numatyti sovietiniais laikais, nėra būtinai tai, į ką šiandien turi būti investuojami pinigai. Ypač turint omeny, kad naujų tranzitinių, didelių gatvių tiesimas urbanizuotose teritorijose yra išėjęs iš mados ir laikomas pinigų švaistymu kiečiausią urbanistiką turinčiose šalyse, iš kurių galime pasimokyti labai daug.
      - Forumai yra visų pirma skirti diskusijoms, o ne faktams.
      Tema yra apie Š. gatvę, prie ko čia tramvajus? Tai yra visiškai kita infrastruktūros kategorija, su visiškai kitomis jungtimis. Pridėsiu: tokie pasiūlymai primena kažkurio forumiečio pasiūlymus panaikinti greičio radarų finansavimą, kad būtų galima daugiau tiltų suremontuoti. Kaip ir susiję dalykai, bet kaip ir nelabai.
      Jau 3 dešimtemčius esame nepriklausomi, jei jungtis nebūtų reikalinga, seniai galėjo būti atšaukta.
      Dėl paskutinio punkto net nežinau, ką bepridurt... Na tai gaila, klaidingą pirminį įspūdį susidariau.
      Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.06, 18:22.

      Comment


        Nepatinka su urbanistika susijusios blevyzgos – gali neskaityt. Žinutes su nuotraukom, brėžiniais ir spaudos nuorodom lengva atpažinti scrollinant per diskusijas.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          Tema yra apie Š. gatvę, prie ko čia tramvajus? Tai yra visiškai kita infrastruktūros kategorija, su visiškai kitomis jungtimis. Pridėsiu: tokie pasiūlymai primena kažkurio forumiečio pasiūlymus panaikinti greičio radarų finansavimą, kad būtų galima daugiau tiltų suremontuoti. Kaip ir susiję dalykai, bet kaip ir nelabai.
          Jau 3 dešimtemčius esame nepriklausomi, jei jungtis nebūtų reikalinga, seniai galėjo būti atšaukta.
          Dėl paskutinio punkto net nežinau, ką bepridurt... Na tai gaila, klaidingą pirminį įspūdį susidariau.
          Tramvajų paminėjau tik kaip vieną iš daugybės projektų, kurie yra planuojami ‘n dešimtmečių’, bet vis dar laukia savo eilės. Tai padariau dėl to, kad iš tavo pranešimo galima susidaryti įspūdį, kad tas faktas, kad Šiaurinė gatvė yra planuojama tiek laiko reiškia, kad ją statyti reikia būtinai ir tai reikia daryti dabar. Taip nėra - savo eilės laukia daugybė didesnių ir mažesnių ‘n dešimtmečių’ planuojamų projektų.

          Comment


            Galiu tik pakartoti ką rašiau, nes pilamas bet koks kliedesys, bet net nebandoma pažvelgti į Vilniaus gatvių žemėlapį ypač šiaurinėje miesto dalyje bei atsakant, kaip iš viso reikia važiuoti R-V kryptimi ir ką apie esamą eismą beveik per jų kiemus galvoja šalia VA 3 etapo esančių visų mikrorajonų gyventojai
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Man atrodo, kad su šios gatvės priešininkais glušais diskutuoti apie gatvės reikalingumą yra tas pats kas su ISIS apie Alacho egzistavimą.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Galiu tik pakartoti ką rašiau, nes pilamas bet koks kliedesys, bet net nebandoma pažvelgti į Vilniaus gatvių žemėlapį ypač šiaurinėje miesto dalyje bei atsakant, kaip iš viso reikia važiuoti R-V kryptimi ir ką apie esamą eismą beveik per jų kiemus galvoja šalia VA 3 etapo esančių visų mikrorajonų gyventojai
              Ir tau ne vieną kartą buvo į tai atsakyta.

              O diskusijos su ISIS apie Alacho egzistavimą, spėčiau, būtų produktyvesnės nei diskusijos apie kelius su nuo dyzelio dūmų atbukusiais automarozais “srautų nuėmėjais”.

              Comment


                Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                Žiū, teksto (turinio) suvokimo problema gana gaji šiame forume: 1)nesupranta, 2)prisikuria šiaudinių baidyklių, 3)teikia absurdiškus pasiūlymus/komentarus, nes verčiau apsikvailinti, nei klaidą pripažinti. Pirma taikau sankauskas, Stadionas ir gerietis

                Pasidalintame video – Utrechto istorija, kuomet vietoje kanalo olandai pasidarė autostradą. Nedaug laiko praėjo ir suprato, kad autostrada miestą pagadino, o ne, kaip tikėtasi, pagerino. Klaidą (brangiai) ištaisė. Šiuo pavyzdžiu remiu savo argumentą, kad Šiaurinė autostrada Vilniaus nepagerins, priešingai – sugadins.

                Pagaunat?
                apie ką jus čia?

                Comment


                  Stadionas, kitoje diskusijoje bandėte kontrargumentuoti, nors komentavote tai, ko visai nesakiau. Įsiminiau.

                  Aš sutinku, kad rytinių Vilniaus miesto ir rajono gyventojams būtinas greitas susisiekimas su vakarine miesto dalimi (ypač po Astravo AE atsiradimo), bet tokia jungtis neturi eiti per veik centrinę miesto dalį. Tai yra tiesiog absurdas. Įsivaizduojate, kiek triukšmo, stabdžių kaladžių ir padangų kompletų bus priversti sukvėpuoti gyvenantys mieste?

                  Būtinam susisiekimui su vakarine dalimi reikia ieškoti galimybių toliau šiaurėje irba pietuose, ne per miesto centrą. Šiaurinė turi būti atiduota VT.

                  Comment


                    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                    Stadionas, kitoje diskusijoje bandėte kontrargumentuoti, nors komentavote tai, ko visai nesakiau. Įsiminiau.
                    manau kažkur nepagavot ironijos ar sarkazmo, bet tiek to.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Ir tau ne vieną kartą buvo į tai atsakyta.
                      O diskusijos su ISIS apie Alacho egzistavimą, spėčiau, būtų produktyvesnės nei diskusijos apie kelius su nuo dyzelio dūmų atbukusiais automarozais “srautų nuėmėjais”.
                      Jei atsakymas yra užarti gatves ir įrengti "linijinius parkus" tai tada taip, labai argumentuotas, konkrečiai sprendžiantis esamas problemas ir visapusiškas atsakymas.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Premier Rodyti pranešimą
                        kada prasidės Šiaurinės statyba nežinot? ar jau išimtas statybos leidimas?
                        Niekada. Ar nematote, kas vyksta?

                        Comment


                          cozzamarra nuo kada „centrinė miesto dalis“ yra kažkur tarp Viršuliškių ir Fabų? Gal dirbate NT brokeriu?

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	screenshot.png
Views:	495
Size:	375,0 kB
ID:	2028501

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Niekada. Ar nematote, kas vyksta?
                              O kas vyksta ? Prašom pasidalint pletkais !

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Dėl šito PoDV turi pointą. Čia apskritai visų Lietuvos kelių dizaino "liga", kurios niekaip neišsigydom. Ta liga vadinasi visko darymas pagal sovietinius "sueis ir taip" standartus ar tai būtų tokios vietos, kaip šita (Oslo/Tūkstanmečio išsišakojimas) ar bet kuris išvažiavimas iš bet kurios autostrados, kelių ženklinimas ir apskritai visa bendra kelių estetika. Tiesiog taip jau gaunasi, kai visa tai projektuoja vietiniai praperstakelniai šūdarankiai, kurie pripratę viską daryti pagal sovietmečio deficito "ai sueis ir taip" logiką. O reikėjo tiesiog pasisamdyti kokią nors toje srityje patirties turinčia EU kompaniją ir pasakyti, kad padarytų maksimaliai gerai ir saugiai su minimaliu žemės plotu, kuriame galima įsitekti. O dabar jei ką ir taisyti, tai nebent tam, kad būtų sumažintos rizikos dėl eismo saugumo, pavyzdžiui, greičio apribojimas iki kokių 40km/h su fotoradaru, turinčiu 0km/h toleranciją, kad būtų užkirstas kelias skaudžioms avarijoms toje vietoje. O viską padaryasim normaliai tada, kai pasikeis mentalitetas ir kai iš tikrųjų tapsim Europa, o nebe amžinai ubagaujanti Rusijos provincija. Tas bus po kokių 20-30 metų.
                                Aš dar kartą pakartosiu, ką jau esu rašęs ne vienoje temoje. Lietuvoje projektuotojai sprendžia labai ir labai nedaug, o techninio projekto rengimo metu - išvis beveik nieko. Be abejo, kabintis prie ženklinimo galima ir reikia (pvz., persirikiavimas prie Akropolio A juostoje link Saulėtekio yra durnizmas), bet kai kalbame apie konkrečius sprendimus - beveik visada nagus prikiša savivaldybės ekanomščikai. Niekas netrukdė šioje vietoje iškarto atitraukti išvažiavimą iš Lazdynų dar 2011, kai atidarė VA I etapą, bet ne, dabar išmelš pinigus iš Lidlo, kurie galėjo būti panaudoti kitur.

                                Geras pavyzdis yra Liepkalnio sankryža, kur tiek projektuotojai, tiek projekto auditoriai, tiek kiti dirbantys toje srityje mūšė varpus vietoj šviesoforo ten daryti žiedus, panašiai kaip yra A14 ir 108 kelio sankryžoje - VMS atsisakė, nes ''trūksta pinigų''. O dabar turime topinę situaciją, kai pradanginome labai nemažai milijonų, bet efekto iš esmės jokio.

                                Dar vienas pavyzdis - sulig Narbuto rekonstrukcija, kuri vis atidedama, projektuotojai siūlė daubą Žvėryne uždengti, kad būtų mažiau triukšmo ir būtų galima panaudoti viršų kokiam nors skverui arba pastatui. Reljefas toje vietoje idealus, poreikis - tikrai yra, nes gyventojai labai skundėsi dėl triukšmo - ką atsakė VMS? Ne, nereikia, per daug brangu ir naujieji vasiukai.

                                Ne vienoje sankryžoje Lietuvoje buvo siūlomas diverging diamond (google it), kadangi tai yra vis tiek gana pralaidus sprendimas bet ir daug draugiškesnis pėstiesiems negu dobilas. Ką atsakė LAKD? Sueis ir taip, nereikia čia persistengti, per brangu.

                                Dėl to visos tos svajonės kad kažkas kažkada mūsų šalyje bus kitaip bus šūdo vertos, kol administracijose sėdės tavimi puikiai apibūdinti krachaborai, kuriems visada viskas sueina ir taip, kuriems bet koks vakarietiškas sprendimas yra per brangu ir kurie jausis įgalioti inžinierių, siūlantį normalų vakarietišką sprendimą, siųsti nax*j.

                                Comment


                                  Na bet taip ir yra - tą uždengimą padaryti būtų neprotingai brangu - savivaldybės biudžetas ne guminis.

                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                  Dar vienas pavyzdis - sulig Narbuto rekonstrukcija, kuri vis atidedama, projektuotojai siūlė daubą Žvėryne uždengti, kad būtų mažiau triukšmo ir būtų galima panaudoti viršų kokiam nors skverui arba pastatui. Reljefas toje vietoje idealus, poreikis - tikrai yra, nes gyventojai labai skundėsi dėl triukšmo - ką atsakė VMS? Ne, nereikia, per daug brangu ir naujieji vasiukai.

                                  .

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    O kas vyksta ? Prašom pasidalint pletkais !
                                    1. Projektas jau stabdomas teismuose.
                                    2. VMS nedega dideliu noru vystyti jį.
                                    3. Elementariai nėra pinigų.
                                    4. NT oligarchai neskiria pakankamai dėmesio pramušti savo grobuoniškiems interesams šiame rajone.
                                    5. Visuomenė (ir jos didžioji dalis šiame forume) yra griežtai nusistačiusi, kad ten nebūtų jokio induced demand. Dėl VT žr. p. 3.
                                    6. Ir t.t.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2023.02.07, 15:54.

                                    Comment


                                      3. nėra pinigų...

                                      Na taip, kai neseniai Benkuskas ar kas ten pranešė, kad yra numatoma apie 560 milijonų kaip pavadinta skatimenizavimui, vt ruožų plėtimui ir kažkiek šaligatviams ir tt.. Čia ne tiek pinigų trūksta kiek proto ir efektyvaus pinigų paskirstymo. Kaip pvz su Nemenčinės 4 juostų nutiesimu iki miesto ribos - prieš kelis metus kaina buvo jei gerai pamenu apie 12 milijonų, o dėl pastarųjų 2 metų brangimo išbrango iki maždaug 18 milijonų... Užuot tie suskiai (kapi juos kitaip pavadinti už n metų miesto stekenimo) būtų paėmę ir pasiskolinė tuos 12 milijonų už beveik 0 palūkanų tai turim ką turim...
                                      Tas pats prncipas ir likimas Šiaurinei taikytinas.

                                      Dar vienas dalykas. Matėte, kad šįmet VMS biudžetas didėja nuo 1 milijardo iki 1,2 milijardo. Tai rupūs miltai - paimk tuos 200 milijonų ir įmesk juos į Šiaurinę ir vieną kartą pabaik istoriją bent su šia gatve. Sekančiais metais pvz padaryk tą patį - paimk tuos 200 milijonų ir paversk beveik visas kur reikia senamiesčio gatves į vieno lygio kur eismas vyksta visų kartu ir dar lietvamzdžius pajunk į kanalizaciją. Vien tai padarius du metus iš eilės galima išspręsti dvi didžiusles n metų nežinia kiek žmonių kamuojančias problemas.

                                      Dar trečius metus paimk tuos 200 milijonų ir skirk juos masiniams šaligatvių nutiesimui ir remontui kur reikia.

                                      Done. Turim radikalų miesto infros pagerėjimą.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Dar vienas dalykas. Matėte, kad šįmet VMS biudžetas didėja nuo 1 milijardo iki 1,2 milijardo. Tai rupūs miltai - paimk tuos 200 milijonų ir įmesk juos į Šiaurinę ir vieną kartą pabaik istoriją bent su šia gatve. Sekančiais metais pvz padaryk tą patį - paimk tuos 200 milijonų ir paversk beveik visas kur reikia senamiesčio gatves į vieno lygio kur eismas vyksta visų kartu ir dar lietvamzdžius pajunk į kanalizaciją. Vien tai padarius du metus iš eilės galima išspręsti dvi didžiusles n metų nežinia kiek žmonių kamuojančias problemas.

                                        Dar trečius metus paimk tuos 200 milijonų ir skirk juos masiniams šaligatvių nutiesimui ir remontui kur reikia.

                                        Done. Turim radikalų miesto infros pagerėjimą.
                                        Tamsta biški per naiviai mąstote. Pasidomėkit kam tie pinigai yra skiriami ir kaip didėja išlaidos per sritis. Pamatysit, kad jokių "lyšnų" pinigų nėra.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Aš dar kartą pakartosiu, ką jau esu rašęs ne vienoje temoje. Lietuvoje projektuotojai sprendžia labai ir labai nedaug, o techninio projekto rengimo metu - išvis beveik nieko. Be abejo, kabintis prie ženklinimo galima ir reikia (pvz., persirikiavimas prie Akropolio A juostoje link Saulėtekio yra durnizmas), bet kai kalbame apie konkrečius sprendimus - beveik visada nagus prikiša savivaldybės ekanomščikai. Niekas netrukdė šioje vietoje iškarto atitraukti išvažiavimą iš Lazdynų dar 2011, kai atidarė VA I etapą, bet ne, dabar išmelš pinigus iš Lidlo, kurie galėjo būti panaudoti kitur.

                                          Geras pavyzdis yra Liepkalnio sankryža, kur tiek projektuotojai, tiek projekto auditoriai, tiek kiti dirbantys toje srityje mūšė varpus vietoj šviesoforo ten daryti žiedus, panašiai kaip yra A14 ir 108 kelio sankryžoje - VMS atsisakė, nes ''trūksta pinigų''. O dabar turime topinę situaciją, kai pradanginome labai nemažai milijonų, bet efekto iš esmės jokio.

                                          Dar vienas pavyzdis - sulig Narbuto rekonstrukcija, kuri vis atidedama, projektuotojai siūlė daubą Žvėryne uždengti, kad būtų mažiau triukšmo ir būtų galima panaudoti viršų kokiam nors skverui arba pastatui. Reljefas toje vietoje idealus, poreikis - tikrai yra, nes gyventojai labai skundėsi dėl triukšmo - ką atsakė VMS? Ne, nereikia, per daug brangu ir naujieji vasiukai.

                                          Ne vienoje sankryžoje Lietuvoje buvo siūlomas diverging diamond (google it), kadangi tai yra vis tiek gana pralaidus sprendimas bet ir daug draugiškesnis pėstiesiems negu dobilas. Ką atsakė LAKD? Sueis ir taip, nereikia čia persistengti, per brangu.

                                          Dėl to visos tos svajonės kad kažkas kažkada mūsų šalyje bus kitaip bus šūdo vertos, kol administracijose sėdės tavimi puikiai apibūdinti krachaborai, kuriems visada viskas sueina ir taip, kuriems bet koks vakarietiškas sprendimas yra per brangu ir kurie jausis įgalioti inžinierių, siūlantį normalų vakarietišką sprendimą, siųsti nax*j.
                                          Mano mintis būtų, kad reikia maksimaliai vengti visokių neįprastų keistų sprendimų, dėl ko apsunkėja eismas, padidėja avarijų tikimybė, ir čia ne tik nereikia taupyti, bet ir negalima.

                                          Dėl dengtų gatvių, visokių cool sprendimų, galima ginčytis. Šiaip aš irgi mėgstu minimalizmą, bet protingą, o ne bile kaip.
                                          Beje sovietinis taupymas skyrėsi nuo skandinaviško tuo, kad jis buvo atvirai sociopatiškas, ir to rudimentus galim jaust iki šiandien, pvz. visokie sprendimai tampantys vairuotojų nervus ir t.t. Matau pokyčius Vilniuje, sprendimai jau iš lėto tobulėja, bet nepasikeis viskas per naktį pirštų spragtelėjimu.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.08, 01:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X