Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąJis gali kritikuoti ką nori, viešai elgtis kaip paršas, bet paties jo kritikuoti negalima. Dėl tokių *keiksmažodis* miestas ir merdėja. Ir, beje, atėjo laikai, kai negali viešai pasakyti, kad pasakytos kvailystės yra kvailystės.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManau jis tikrai yra NIMBY atstovas ir tas pasiūlymas dėl linijinio parko nebuvo visai ironiškas. Iš esmės toks čiupakabrų apsaugos zonos įsteigimo reikalavimo lygio
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąJis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Jis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kuo dabartinis siūlomas variantas yra stroad?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Stroad yra kai bandoma ieskoti kompromiso tarp tranzito ir komercijos, tad gaunasi plati gatve su daug issukimu i komercija ir daug stabdymu. Tad, gaunasi nei greita gatve, nei maloni gatve vaiksciojimui (Kareiviu gatve Vilniuje). Siulomas variantas atitinka visus to apibrezimus
Gatvė nėra planuojama nei ypač plati (4 juostos), nei greito eismo (stroad paprastai yra 60-70 km/h greitis), nei krūva išsukimų ir įsukimų. Taip pat Šiaurinėje g. projektuojami platūs dviračių takai, pėsčiųjų takai, perimetrinis užstatymas - šių dalykų visuma nėra būdinga stroad. Vienintelis dalykas, kuris mano akimis Šiaurinę g. daro panašesnę į stroad - tai jos tiesumas ir "tranzitiškumas". Bet tokiu atveju bet kuri gatvė, kuri yra nors kažkiek tiesesnė ir turi tranzitą, bus strooad. Pradedant Savanorių pr. ir baigiant Kauno g.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Stroad yra kai bandoma ieskoti kompromiso tarp tranzito ir komercijos, tad gaunasi plati gatve su daug issukimu i komercija ir daug stabdymu. Tad, gaunasi nei greita gatve, nei maloni gatve vaiksciojimui (Kareiviu gatve Vilniuje). Siulomas variantas atitinka visus to apibrezimus
- 3 patinka
Comment
-
Vis girdžiu ir nelabai suprantu argumento “naudinga NT vystytojams”. Tai bet koks sprendimas naudingas kažkuriems vystytojams - statysi greito eismo gatvę-aplinkkelį - bus naudinga kotedžų už Vakarinio Aplinkkelio vystytojams, statysi normalesnę gatvę - bus naudingesnė arti esantiems vystytojams. Kiek miestas demografiškai ir ekonomiškai augs, tiek ir bus naujo NT vystoma. Jeigu nori kad sprendimas nebūtų naudingas NT vystytojams, tai turi ieškoti sprendimų kurie stabdytų miesto augimą (nacionalinė valdžia tuo sėkmigai užsiima), kitu atveju susitaikai kad NT bus bet kuriuo atveju vystomas, tik tu stengies pakreipti vystymą į vieną ar kitą vietą. Šiuo atveju, manau miestui naudingiau daugiau NT aplink Šiaurinę gatvę nei kažkur toliau.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąDaug kas induced demand pateikia kaip argumentą, kad gatvių platinimas ir naujų tiesimas padidintų naudinimąsį automobiliu.
To nebus. Visi, kas gali Vilniuje VT jau dabar nesinaudoja. Iš kur atsirastų tas papildomas automobilių srautas? Bomžai pradėtų važinėt?
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąVis girdžiu ir nelabai suprantu argumento “naudinga NT vystytojams”. Tai bet koks sprendimas naudingas kažkuriems vystytojams - statysi greito eismo gatvę-aplinkkelį - bus naudinga kotedžų už Vakarinio Aplinkkelio vystytojams, statysi normalesnę gatvę - bus naudingesnė arti esantiems vystytojams. Kiek miestas demografiškai ir ekonomiškai augs, tiek ir bus naujo NT vystoma. Jeigu nori kad sprendimas nebūtų naudingas NT vystytojams, tai turi ieškoti sprendimų kurie stabdytų miesto augimą (nacionalinė valdžia tuo sėkmigai užsiima), kitu atveju susitaikai kad NT bus bet kuriuo atveju vystomas, tik tu stengies pakreipti vystymą į vieną ar kitą vietą. Šiuo atveju, manau miestui naudingiau daugiau NT aplink Šiaurinę gatvę nei kažkur toliau.
Dėl induced demand užmiesčio gyventojams, na sunku pasakyti ar tas efektas galioja, nes keliamasi gyvent bet kur neskaičiuojant laiko ir kuro sąnaudų per rytinius kamščius (tie žmonės vistiek nemato savo kaltės kad būtent dėl tokių migruotojų ir užsikemša pagrindiniai keliai ir sankryžos).Paskutinis taisė Zefyras; 2023.01.28, 16:30.
Comment
-
Man atrodo, kad su šios gatvės priešininkais glušais diskutuoti apie gatvės reikalingumą yra tas pats kas su ISIS apie Alacho egzistavimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Jis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt
Aš pats esu prieš stroadus, bet ta jungtis ten turi būti.
- 1 patinka
Comment
-
Mane labai stebina mintys, kad Šiaurinės (matomai tuomet ir M Lietuvio, ir Ozo užbaigimo iki VA ir tt.) visai nereikia... Tai pala, o kur VT eis? Levituos?
Aš, kaip minėjau, esu už radikalų VT išplėtimą (sakau tai, beje, kaip didelis automobilių entuziastas). Mano galva, beveik visur kur yra 4 juostos, reikia bent dvi juostas skirti VT. VT maksimaliai gerai veikia kai užbaigiamas bendras VT tinklas. Kad toks tinklas atsirastų - reikia M Lietuvio, Šiaurinės, Ozo užbaigimo ir dar gal ko nepaminėjau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Vilniaus viduje gal ir ne. Nėra tiek parkavimo vietų, kad galėtų visi be išimties važinėt. Bet priemiesčiuose, jei dabar standartinė šeima turi vieną ar du automobilius, išaugus vaikams, jiems irgi reikės važinėti, tai kažkuriuo momentu šeima su pilnamečiais vaikais (kurie pvz. studijuoja Vilniuje) gali ir 4 automobilius turėt.
Comment
-
Vilniaus miesto savivaldybė toliau daro juokingus.
2023-01-24 kreipiausi į VMSA su paprastu prašymu:Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
Pateikiame atsakymą.
Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.
Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.
Pagarbiai
Eglė
Vadybininkė
Klientų aptarnavimo skyrius
Susisiekimo paslaugos SĮ
Žolyno g. 15, LT-10209, Vilnius
Savaime suprantama, kad tai Eglei parašiau, kad ruoštų normalų atsakymą ir neišsisukinėtų.Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?
Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.
Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.
- 1 patinka
Comment
-
Turbūt Eglės laiško akcentas, kad tai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis. Bet į teisės aktus nesigilinau, tad galbūt ir klystu ir jie privalo bet kuriam žmogui, šiam mandagiai pareikalavus, pasidalinti visais turimais duomenimis bei metodikos aprašymais prieš oficialų projekto viešinimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąDarau išvadą, kad normaliai aprašyto srautų modeliavimo arba nebuvo, arba jis buvo suchaltūrintas, todėl dabar VMSA visaip vartosi, kad tik nerodyti kokiais duomenimis buvo paremtas projektas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimątai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis..
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąArūnai, kam taip piktai? Aš tik laikausi nuomonės (logika neatremiama, beje), kad mieste privataus transporto turi būti kuo mažiau. Esu įsitikinęs, kad Šiaurinė gatvė jokių transporto srauto problemų neišspręs, kaip kad beveik neišsprendė VA (piko metu kelionės trukmė +/- tokia pati ar net ilgesnė į centrą).
Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.
- 3 patinka
Comment
Comment