Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.07, 19:06.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBe šansų nuo Ozo iki VA dėl 100 priežasčių. Pati svarbiausia kad sumažės Viršuliškių šunims šikimo vieta, užpypins savininkai klyksmu iki popiežiaus, o VLR kliedesiais apie kaštų/naudos analizę.Paskutinis taisė VLR; 2023.01.07, 19:28.
- 6 patinka
Comment
-
Na taip, tau geriau kad nebūtų visų išvardintų, fūros važiuotų ne per aplinkkelius, o per centrą, GV, į oro uostą per DG viaduką virš geležinkelio ir t.t.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 8 patinka
Comment
-
Gal kaimiečiu vadinti tokius kaip pats, nesiorientuojančius ekonominėse šalies realijose ir būtinąsias susiekimo arterijas, beje ne visur baigtas ir dar trūkstamas vadinantis kaimiškumo pavyzdžiais ? Gal tokius, kurie tik matosenamiesčio dydžio miestukus ir hipsterius su paspirtukais bei nieko daugiau pasaulyje neegzistuoja ?
Suprasčiau tokius pasakymus nebent kaip laikiną ne ta koja iš lovos išlipimo sindromą ir norą patrolinti dėl vaizdo. Bet jei čia rimta nuomonė...
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Su šansais. Mikrorajoniniai automobilistai ir kaimiečiai yra dominuojanti galia šitoje savivaldybėje ir šitame mieste apskritai. Ką jau vien pasako per paskutinius 30 metų įgyvendintų projektų sąrašas: vakarinis aplinkkelis, pietinis aplinkkelis (Žirnių/Tūkstantmečio gatvės, Liepkalnio sankryža), pietinis senamiesčio aplinkkelis (Drujos g. jungtis), Geležinio vilko/Ukmergės estakada, Goštauto estakada, dalis tos naujos nesąmonės (‘pietinio aplinkkelio’), kur eis pro Vaidotus ir daugybė kitų. Dabar dar kalsim Šiaurinę, po to dar krūva ‘pagerinimų’ - pastatysim ir Ozo jungtį, ir tunelį link Kalvarijų gatvės ir, galiausiai, dar vieną vakarinį aplinkkelį pro Maišiagalą, kai šis užsikiš (o jis užsikiš, ir greitai). Svarbiausia garsiau zyskit - VMS išgirs, ten sėdi tokie patys kaip jūs. Pilnu prioritetu važiuojančiam viešajam transportui projektų, tuo tarpu, nebuvo nei vieno ir planų jiems nėra. Sugebėta net panaikinti A juostas kai kur (Pilaitės Pr., Savanorių pr. ir kt.). Taip, kad tikėtis didelės ir reikšmingos opozicijos jūsų vizijai toliau versti miestą į vis didesnę skylę tikėtis nėra verta.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTaip pat kas čia per svarstymas ir koks pagrindas?
O beje už kokias lėšas būtų statoma ta gatvė? Kažkaip abejoju, ar pavyks ateityje tokius projektus prakišti ES lėšoms gauti, kai tvarumo atžvilgiu nauda minusinė.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai neprieštarauja vienas kitam.
Pvz. Iš Alytaus į Švenčionis kaip dabar pro Vilnių važiuoja transportas? Galvės-Savanorių-Geležinio Vilko-Ozo-Kareivių-Nemenčinės pl.
Su Šiaurine galimai būtų (bet nebus) Galvės-Kirtimų-Gariūnų-Vakarinis-Šiaurinė-Kareivių-Nemenčinės pl.
Šiaip jau Vilniuje net nėra tikro Vakarinio išvažiavimo - Pilaitės pr. remiasi į šunkelio lygio plentą, o tilto per Nerį idėja palaidota.
O kažkada buvo svajota, kad Šiaurinės tęsinys lankstu apeis šiaurinę Pilaitę ir susijungs maždaug ties nauja RIMI (ten dar ir dabar palikta vieta trasai). Taip dalinai nukraunant Pilaitės pr.
nors Švenčionims jų visai nereikia nes srautas mikroskopinis.
Varšuva pradėjo statyti bešviesoforius aplinkėlius miesto pakrašty 2008 kai mieste jau virš 1.5 mil gyveno.
Tranzitiniai srautai atvažiuoja ne iš Švenčionių o iš tikrų miestų kaip Balstogė, Lodzė, Gdanskas, Krokuva, Liublinas, Poznanė, Vroclavas.
Kai Vilniui reikės aplinkėlio į Švenčionis jį reikės statyti ant miesto ribos kaip Varšuvoje o ne vidury miesto.
Nėra aišku apie svajones ir Pilaitės pr nukrovimus jeigu kalbama apie hipotetinius srautus per tiltą kurio nebus.
jei nėra tilto tai nėra srauto link jo kurį po to reiktų nukrauti dar viena gatve.
Vilniaus gatves labiausiai užkiša vietiniai ir miškasodininkai.
Gatves ir visus pilaičių prospektus geriausiai nukraus viešasis transportas nestovintis kamščiuose ir aikštelės statyk važiuok.
Šiaurinė gatvė yra miesto vidury ir turi atitikti savo vietą.
gera mintis pasakyta pristatyme gatvę padaryti tokią ir apstatyti taip kad ji taptų žmonių traukos centru.
Toj miesto daly su sanatoriniu užstatymu trūksta gatvės kur žmogus galėtų jaustis mieste nevažiuodamas į centrą.
Kol kas ten visur Visaginas paturbintas daugiau automobilių ir didesniais prekybos angarais.
Didžiausias plano trūkumas kad A juostų nėra bet jas padarys vėliau.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVis dėlto bus dvi labiausiai nepatenkintos kategorijos - 1) tarp G.Viko ir Kalvarijų esancių buv. sodnamių gyventojai, nežinia kaip gavę leidimus plėtrai būsimosios gatvės trasoje uja "žaliųjų" kartą.
Gal jau baikit tą pasaką visur kartoti, o bent ant google maps (pernai atnaujintų) pažiūrėkite, kas yra abipus dabartinės aukštos įtampos linijos...
Paskutinis taisė Odins; 2023.01.08, 16:13.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Man reikia kaštų analizės, padarytos specialistų, kur būtų tiksliai išdėstytas atsipirkimo būdas (nebūtinai tiesioginis, gali būti ir netiesioginis) ir kaip jis bus pasiektas. Subjektyvus autofašistinis vimtelėjimas apie srautų nuėmimą statant kelius mieste nėra tinkamas - visas urbanistikos pasaulis kalba, kad toks metodas neveikia dėl induced demand ir yra pinigų išmetimas, o mieste srautus gali nuimti tik geras VT. Būtent dėl to man ir reikia analizės, kuri tiksliai išaiškintų, kodėl šį kartą bus kitaip.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVMS Šiaurinę mato kaip<...>ypač turint omenyje, kad antrojo etapo per draustinį greičiausiai niekada nebus, nesvarbu, ar su tuneliu, ar be jo.
Antras etapas neina per draustinį. Kiek galima šitą melą kartoti?
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąStatom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja Spėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Pagrindas turbūt nes tas tunelis kainuotų neįsivaizduojamas lėšas. Bet manau, kad be šansų, vien dėl to kad pas mus projektuotojai bijo nestačių kampų, na ir Kazlausko gatvė su įsukimais į kiekvieną sklypą tikrai netiktų tranzitinei gatvei.
O beje už kokias lėšas būtų statoma ta gatvė? Kažkaip abejoju, ar pavyks ateityje tokius projektus prakišti ES lėšoms gauti, kai tvarumo atžvilgiu nauda minusinė.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Koks skirtumas ką "urbanistikos pasaulis kalba" jeigu mes turime panosėje labai akivaizdų pavyzdį - vakarinį aplinkelį - kad induced demand Vilniuje neveikia.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIr vėl medžiai viduryje - užprogramuota problema kai reikės juos visus kirsti laukan statant bėginį transportą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Koks skirtumas ką "urbanistikos pasaulis kalba" jeigu mes turime panosėje labai akivaizdų pavyzdį - vakarinį aplinkelį - kad induced demand Vilniuje neveikia.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Antras etapas neina per draustinį. Kiek galima šitą melą kartoti?
Koks tunelis? Per sodus nereikia jokio tunelio, ten yra draudžiama statyti gyvenamuosius pastatus dėl elektros linijų ir taip. Tunelis būtų iki tos gatvės, nes labai jau labai reikia šiukšlyno ozo gyventojams.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAr tikrai? Pasižiūrėk kaip išsprogo Pilaitės pakraščiai. Ar žmonės ten statytųsi, jei nebūtų Vakarinio aplinkelio? Gal ir statytųsi, nes laiko stovėti kamščiuose daugeliui kaip ir negaila.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad veikia. Laisvės pr. buvo tuščias po pilno aplinkkelio atidarymo. Dabar taip nebėra, kamščiai vėl formuojasi prie sankryžų.
Reikia turėti omenyje, kad bendra automobilizacija nors ir sulėtėjo, bet nesustojo. Ir šioje miesto dalyje vyksta NT plėtra, objektyviai auga gyventojų ir darbuotojų skaičius.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nebuvo jau taip, kad tuščias. Kartais eismo nebūna ir dabar. Bet nėra kaip čia vertinti, neturint tikslių eismo skaičių.
Reikia turėti omenyje, kad bendra automobilizacija nors ir sulėtėjo, bet nesustojo. Ir šioje miesto dalyje vyksta NT plėtra, objektyviai auga gyventojų ir darbuotojų skaičius.
O vykstanti plėtra nebūtinai automatiškai turi reikšti ir didėjantį automobilių srautą. Aišku, kai statai privatų namą už Pilaitės - tai jo. Bet jeigu kalba eitų apie Karoliniškes, Viršuliškes ir pan. rajonus, tai esant geram VT susisiekimui, auto srautas nebūtinai turi augti. O jeigu auga - tai čia irgi yra induced demand atvejis, nes atsiradus geresniam auto susisiekimui naujai atsikėlę žmonės renkasi auto, o ne VT. Būtų pablogintos auto sąlygos, tai naujai atsikėlę galbūt rinktųsi kitas priemones keliauti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
o geras. As buvau ir apie sita pamastes. Vietos sonuose J. Kazlausko g. dar yra, maza bedele ten, kad yra ivaziavimai tiesiai i kiemus is tos gatves, tai matomai sitas gali buti kliutis.
P.S. Įdomu kaip būtų vertinamas tarkim tik tramvajaus eismas per Ozą ant žemės? Kaip reaguotų gyventojai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąSklypų paemimas nemanau kad bus bėda. Daugiau sansu teismai dėl triukšmo ir taršos.
Kazlausko g. sujungus su G.V. vieno lygio sankryža ten tikrai labai pablogėtu situacija.
skubos tvarka atras natūralias rudųjų lokių buveinesPaskutinis taisė Donidavu; 2023.01.09, 22:10.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąP.S. Įdomu kaip būtų vertinamas tarkim tik tramvajaus eismas per Ozą ant žemės? Kaip reaguotų gyventojai?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Sakytų, kad tai - Naujieji Vasiukai ir megaprojektas, kuris niekada neatsipirks, kad kiemų asfaltavimas - žymiai geresnė investicija bei klaustų kodėl pirma nėra pabaigiamas projektas x (kur x = koks nors eilinis sovietmečio ekstremalus automobilizmo metų ‘aplinkkelio’ projektas).
- 2 patinka
Comment
Comment