VMS Šiaurinę mato kaip tokią:
Kas šiaip jau savaime tikrai nėra blogai, ypač turint omenyje, kad antrojo etapo per draustinį greičiausiai niekada nebus, nesvarbu, ar su tuneliu, ar be jo. Didžiausias klausimas, ar tikrai tokia gatvė bus tinkama atsižvelgiant į galimus srautus į VA - Varšuvoje ši gatvė yra mūsų Kernavės g. analogas. Su srautais į VA tikrai abejoju, ar kažkas norės prie tokios gatvės gerti kavą lauko kavinėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA, čia bandymas patrolinti, kai Jonui ir dar kai kam nepatiko, kai elektrifikavimo temoje buvo pasakyta, jog sustojus traukiniams pradėjo nesueiti skaičiai .
Skirtumas tas, kad Vilniuje tarp rytinės ir vakarinės miesto dalies nėra pakankamai transporto jungčių, o gyventojų bei darbo vietų skaičius auga
Duosiu porą nuorodų:
1. Nuvažiuok ryte į Ozo gatvę rytinio ar vakarinio piko metu
2. Apsilankyk "ramaus eismo" Gabijos gatvėje - didžioji dalis eismo ten yra tranzitinis 3. Pastovėk eilėje rytinio piko metu Žvalgų gatvėje.
4.Paskaičiok, kiek kartų reikės sukeliotis kol nuvažiuisi iš Šeškinės iki Vakarinio aplinkkelio.
Jei dar neturi teisių, tai pabandyk išsilaikyti - nuvažiavus į minėtas vietas nekils klauismų dėl Šiaurinės gatvės būtinumo
Kiekviename detaliame plane būna patikslinami automobilių srautai ir jų pokytis nuteistus gatvę. Sutaupytas laikas mažesnis degalų suvartojimas, mažesnis avaringumas lengvai pagrindžia šio projekto būtinumą. Paieškok pirminiuose šaltiniuuose.
- 3 patinka
Comment
-
PC Mada - viena intensyvesnių sankryžų Viršuliškėse. Šiltuoju metu ten pilna žmonių lauko kavinėse. Taip pat Karoliniškėse prie Impuls bent anksčiau buvo kavinė su lauko staliukais ir žmonės sėdėdavo, nors ten nei pavėsio, parkingas čia pat... Žodžiu tas komentaras, kad žmonės nenorės sėdėt atrodo kiek ne visai teisingas ir labiau ištrauktas iš oro. Gatvėje bus parkavimas, tankūs želdynai, pėsčiųjų erdvę nuo gatvės skirs net 2 juostos želdynų (tarp dvirtakio ir gatvės ir tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako). Tai tikrai eigoje turėtų būti kažkas panašiau į šitą duotą Varšuvos pavyzdį.
- 8 patinka
Comment
-
Man atrodo pagrindinė automobilių srauto taršos bėda bus ties sankryžomis - Ukmergės ir Justiniškių g. (nes žaliojo koridoriaus susikertant su aukštesne ar vienoda kategorija nepadarysi) kur tikriausiai ir neįsikurs atviros lauko kavinės. Bet gatvės viduryje kaip ir pavyzdyje matosi, kad kavinės gan nutolusios, o Šiaurinės g. projekte sklypo ribos bus dar toliau nuo važiuojamosios dalies. Svarbu tuose sklypuose nesugalvotų fasadinių aikštelių padaryti ir tada nesigaus kaip Ukmergės g. nesąmonė gyvybingumo atžvilgiu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPC Mada - viena intensyvesnių sankryžų Viršuliškėse. Šiltuoju metu ten pilna žmonių lauko kavinėse. Taip pat Karoliniškėse prie Impuls bent anksčiau buvo kavinė su lauko staliukais ir žmonės sėdėdavo, nors ten nei pavėsio, parkingas čia pat... Žodžiu tas komentaras, kad žmonės nenorės sėdėt atrodo kiek ne visai teisingas ir labiau ištrauktas iš oro. Gatvėje bus parkavimas, tankūs želdynai, pėsčiųjų erdvę nuo gatvės skirs net 2 juostos želdynų (tarp dvirtakio ir gatvės ir tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako). Tai tikrai eigoje turėtų būti kažkas panašiau į šitą duotą Varšuvos pavyzdį.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąMan atrodo pagrindinė automobilių srauto taršos bėda bus ties sankryžomis - Ukmergės ir Justiniškių g. (nes žaliojo koridoriaus susikertant su aukštesne ar vienoda kategorija nepadarysi)(...)
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nežinau, subjektyviai sėdėti Madoje prie lauko staliukų tikrai nėra labai fainai ir patraukliai. Padaryti Gedimino pr., kaip nori Šimašius, čia tikrai nepavyks.
Žmonės sėdi ir prie PC Europa lauke, prie Jasinskio - Kudirkos g. sankryžos ir palei Kudirkos g. ties Hilton.
- 1 patinka
Comment
-
Paskaitai dalį šitos temos įrašų, FB komentarų ir pasidaro liūdna. Kodėl jei kalba eina apie naują gatvę, tai seniukai nesvarbu kaina, būtinai reikia viadukų, 2 lygių sankryžų, požeminių perėjų pėstėsiems (nu nes ko tiems varguoliams be mašinos vaikšiot ant žemės), dviračiams užteks vienos juostos (gi ne Amsterdamas) tunelio irgi reik, na ir koks skirtumas, kad tai niekada neatsipirks... Ir dar tas naivus aiškinimas, kad čia tranzitinė gatvė, tai todėl viso to reik. Už Atlanto ypač pasiteisino šita logika, tik vis skamba frazė "one more lane bro".
Ir aišku dar išlenda, "tai kam čia daryt humaniškai, gi nėr žmonių, kurie sėdės ar vaikščios". Na iškart aišku nebus, bet gal reiktų žiūrėt bent 20 metų į priekį, o ne 5?
Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėjaSpėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.
P.S. Suprantu šios gatvės reikalingumą, bet ar tikrai reikia dar vieno greitkelio, aplink kurį bus dykynė, kelianti depresiją...Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.01.07, 18:20.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSkirtumas tas, kad Vilniuje tarp rytinės ir vakarinės miesto dalies nėra pakankamai transporto jungčių, o gyventojų bei darbo vietų skaičius auga
Duosiu porą nuorodų:
1. Nuvažiuok ryte į Ozo gatvę rytinio ar vakarinio piko metu
2. Apsilankyk "ramaus eismo" Gabijos gatvėje - didžioji dalis eismo ten yra tranzitinis
3. Pastovėk eilėje rytinio piko metu Žvalgų gatvėje.
4.Paskaičiok, kiek kartų reikės sukeliotis kol nuvažiuisi iš Šeškinės iki Vakarinio aplinkkelio.
Jei dar neturi teisių, tai pabandyk išsilaikyti - nuvažiavus į minėtas vietas nekils klauismų dėl Šiaurinės gatvės būtinumo
Kiekviename detaliame plane būna patikslinami automobilių srautai ir jų pokytis nuteistus gatvę. Sutaupytas laikas mažesnis degalų suvartojimas, mažesnis avaringumas lengvai pagrindžia šio projekto būtinumą. Paieškok pirminiuose šaltiniuuose.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąPaskaitai dalį šitos temos įrašų, FB komentarų ir pasidaro liūdna. Kodėl jei kalba eina apie naują gatvę, tai seniukai nesvarbu kaina, būtinai reikia viadukų, 2 lygių sankryžų, požeminių perėjų pėstėsiems (nu nes ko tiems varguoliams be mašinos vaikšiot ant žemės), dviračiams užteks vienos juostos (gi ne Amsterdamas) tunelio igi reik, na ir koks skirtumas, kad tai niekada neatsipirks... Ir dar tas naivus aiškinimas, kad čia tranzitinė gatvė, tai todėl to reik. Už Atlanto ypač pasiteisino šita logika, tik vis skamba frazė "one more lane bro".
Ir aišku dar išlenda, "tai kam čia daryt humaniškai, gi nėr žmonių, kurie sėdės ar vaikščios". Na iškart aišku nebus, bet gal reiktų žiūrėt bent 20 metų į priekį, o ne 5?
Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėjaSpėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.
P.S. Suprantu šios gatvės reikalingumą, bet ar tikrai reikia dar vieno greitkalio, aplink kurį bus dykynė, kelianti depresiją...
Konkrečiai dėl Šiaurinės g., ten tinka tai, ką dabar maždaug planuoja VMS t.y. normalią 4 eismo juostų gatvę su parkingu ir pastatais be parkofkių priekinio fasado pusėje. Konceptas yra ok ir jis veikia daug kur "senojoje" Europoje. Baimė nebent ta, kad su mūsų savivaldybės ir verslų požiūriu ir kompetencijos stoka gali lygioje vietoje pridaryti nesąmonių, kaip "smulkių pakeitimų" ar visokių kvailysčių su nesueinančiais šaligatvio ir pastato grindų lygiais, ką masiškai matom Šnipiškėse ir net Markučiuose, o miesto vyr. architektas tik gūžčioja pečiais ir negali pasakyti, kaip čia taip nutiko. Tai ir su Šiaurine baisu, kad nors projektai rodys vieną, rezultatas bus kitoks.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąStatom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja
Aišku, tai visiškai nekeičia fakto, kad buvo prašiktas VT sutvarkymas laiku.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPadarysi, Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryža yra būtent tokia.
Comment
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąPaskaitai dalį šitos temos įrašų, FB komentarų ir pasidaro liūdna. Kodėl jei kalba eina apie naują gatvę, tai seniukai nesvarbu kaina, būtinai reikia viadukų, 2 lygių sankryžų, požeminių perėjų pėstėsiems (nu nes ko tiems varguoliams be mašinos vaikšiot ant žemės), dviračiams užteks vienos juostos (gi ne Amsterdamas) tunelio igi reik, na ir koks skirtumas, kad tai niekada neatsipirks... Ir dar tas naivus aiškinimas, kad čia tranzitinė gatvė, tai todėl viso to reik. Už Atlanto ypač pasiteisino šita logika, tik vis skamba frazė "one more lane bro".
Ir aišku dar išlenda, "tai kam čia daryt humaniškai, gi nėr žmonių, kurie sėdės ar vaikščios". Na iškart aišku nebus, bet gal reiktų žiūrėt bent 20 metų į priekį, o ne 5?
Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėjaSpėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.
P.S. Suprantu šios gatvės reikalingumą, bet ar tikrai reikia dar vieno greitkalio, aplink kurį bus dykynė, kelianti depresiją...
http://www.iwillride.org/wp-content/...10/traffic.gif
...visos aplinkkelių trūkumo mieste problemos kyla iš to, kad automobilis užima smarkiai, smarkiai per daug vietos. Ta pamoka Europoje buvo išmokta kokiais 70-aisiais, Amerikoje ji išmokstama yra dabar, kai mūsų apgailėtinam užkampyje save urbanistais vadinantys žmonės toliau skaldo tiesas apie srautų nuėmimus statant aplinkkelius, lyg jie būtų gimę vakar. Vienintelis būdas pastatyti kietą miestą yra nustatymas principo, kad miestas nepalaikys norinčių važinėti automobiliu iš taško A į tašką B mieste. Kai žmonės tai nustos daryti ir transportą pasiliks tik kelionėms už miesto ir darbui (kai automobilis yra būtinas jam), visi aplinkkelių trūkumai išnyks kaip mat, o tokiame Vilniuje asfalto pasidarys ir smarkiai per daug. Jau buvau davęs virš dvidešimt kartų didesnio Londono pavyzdį:
https://www.miestai.net/forumas/foru...94#post1967994
Vilnius visų pirma turi pasistatyti kietą ir patogią viešojo transporto, važinėjančio pilnu prioritetu, sistemą bei kietą pagrindinį transporto mazgą, o ne eilini šlykštų kelią, kuris tik pablogins situaciją. Pastačius didelį, tranzitinį kelią po to reikės dar vieno šlykštaus kelio, ir dar vienos šlykščios sankryžos, ir dar vienos estakados ir tada dar vieno aplinkkelio. Jau automobilistai patys kalba ir apie naują tunelį, kurio reikalaus po šio kelio pabaigimo - jie net patys to neslepia, apgailėtina. Tai nesibaigs niekada, per trisdešimt metų galėjom tai suprasti.
Kitas dalykas, kas tiksliai yra aplinkkelis? Aplinkkelis yra kelias, skirtas apvažiuoti miestą tarpmiestiniams srautams, kuriems į tą miestą įvažiuoti nereikia. Vilniuje buvo to reikalingumas, kai sunkvežimiai iš Minsko, važiuojantys į Panevėžio pusę, turėjo važiuoti pro miestą, bet tai buvo sutvarkyta. Vilnius yra izoliuotas miestas Europos pakraštyje, šiaurėje ir rytuose didelių srautų, aplenkiančių miestą, nėra. Kur tiksliai problema? A14? Iš jo į Panevėžio pusę galima nuvažiuoti Ateities gatve (į likusias vietas vis tiek tiems srautams pro Geležinio vilko gatvę patogiau bus). Tad visi šitie aplinkkelių reikalavimai nėra nuoširdūs, mikrorajoniniai automobilistai čia tiesiog bando prastumti eilinę šlykščią gatvę, nes nori savo pribezdėtom geldom važinėti į miestą iš savo mikrorajonų ar laukuose pastatytų namelių bei užgrūsti miestą. Ir tai nėra miesto interesas.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai visgi, be išsisukinėjimų, kokio dydžio tiesioginį pelną duos Šiaurinė gatvė? Prašom skaičius į trasą
O man prašymas pateikti dabartinės suplanuotos Šiaurinės g. zonos pievų ir šabakštynų detalią finansinę atsiperkamumo ataskaitą su sugeneruotu tiesioginiu pelnu prieš ir po mokesčių, atskaičius paskolų įtaką bei pateikus turto apyvartumo vidurkį.
Tikėtina didžiausią pelną šioje zonoje duoda surenkamos naminių augintinių generuojamos biotrašos, šabakštynų biomasė ir darnus ekologiškas erkinės populiaciojos gausėjimas keliantis gydymo įstaigų pajamas.
Tik irgi be išsiskinėjimų, skaičius į trasą.
Paskutinis taisė Donidavu; 2023.01.09, 20:09.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bet žmonės sėdi, užimta pastoviai. Ir ten tikrai nėra maloniausia vieta būti. Bet būna. Tai dėl to ir sakau, kad vien tai, kad jums neatrodo patrauklu, nelabai ką reiškia.
Žmonės sėdi ir prie PC Europa lauke, prie Jasinskio - Kudirkos g. sankryžos ir palei Kudirkos g. ties Hilton.Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.01.07, 18:25.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
B8tent, apskreitai vienas populiaresnių barų turinčių staliukus lauke Locals Jasinskio g, ten išvis žmonės sėdi porą metrų nuo intensyvaus eismo be jokių problemų + vasarą buvo populiari tauro rago pieva kitoje gatvės pusėje. Tai, kad gatve bus intensyvus judėjimas žmonėms nei šilta, nei šalta, svarbu, kad būtų suformuotas normalus perimetras palei gatvę ir sukurta normali erdvė. Kai aplink gatvę yra padarytos asfalto jūros ar bulvių laukai kaip Konstitucjos pr. tada žmogui nėra reikalo ten lįsti, Europos lauko kavinė parodė, kad net toje vietoje suformuojant padoresnę erdvę žmonėms, poreikis tam yra didžiulis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA, čia bandymas patrolinti, kai Jonui ir dar kai kam nepatiko, kai elektrifikavimo temoje buvo pasakyta, jog sustojus traukiniams pradėjo nesueiti skaičiai .
Skirtumas tas, kad Vilniuje tarp rytinės ir vakarinės miesto dalies nėra pakankamai transporto jungčių, o gyventojų bei darbo vietų skaičius auga
Duosiu porą nuorodų:
1. Nuvažiuok ryte į Ozo gatvę rytinio ar vakarinio piko metu
2. Apsilankyk "ramaus eismo" Gabijos gatvėje - didžioji dalis eismo ten yra tranzitinis 3. Pastovėk eilėje rytinio piko metu Žvalgų gatvėje.
4.Paskaičiok, kiek kartų reikės sukeliotis kol nuvažiuisi iš Šeškinės iki Vakarinio aplinkkelio.
Jei dar neturi teisių, tai pabandyk išsilaikyti - nuvažiavus į minėtas vietas nekils klauismų dėl Šiaurinės gatvės būtinumo
Kiekviename detaliame plane būna patikslinami automobilių srautai ir jų pokytis nuteistus gatvę. Sutaupytas laikas mažesnis degalų suvartojimas, mažesnis avaringumas lengvai pagrindžia šio projekto būtinumą. Paieškok pirminiuose šaltiniuuose.Paskutinis taisė Zefyras; 2023.01.07, 18:46.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Local Pub'e vasarą lauke taip ir neteko pasėdėti būtent dėl tos priežasties: labai bjauri ir triukšminga gatvė. Yra žinoma ekstremalų, kuriems tai tinka, bet tai jokiu būdu neturėtų būti pateisinamas šūdinai padarytai aplinkai.
Pavyzdžiui, didžiojoje gatvės dalyje bus toks pjūvis. Matome, kad pėsčiųjų takas prasideda kažkur 9 metrai nuo gatvės, o staliukai stovės palei pastatus, tai dar bent 2 metrus galima pridėt laisvai, gaunasi 11 metrų - tai čia grubiai Jasinskio g. plotis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Local Pub'e vasarą lauke taip ir neteko pasėdėti būtent dėl tos priežasties: labai bjauri ir triukšminga gatvė. Yra žinoma ekstremalų, kuriems tai tinka, bet tai jokiu būdu neturėtų būti pateisinamas šūdinai padarytai aplinkai.
- 2 patinka
Comment
-
Ne pirmus metus stebint kaip klostosi visos Šiaurinės g tiesimo perspektyvos, paskaičius beveik visus komentarus, man kyla tokios mintys:
1. Duok Dieve tegu tik nutiesia bent 4 eismo juostas nuo Žirmūnų g iki VA paliekant vietos galimiems viadukams ateityje atsiradus poreikiui.
2. Visų Šiaurinės g viadukų numatomas lėšas, išskyrus viaduko virš GV (jis turi būti iš karto.), skiriame ne Šiaurinei gatvei, o Ozo ir Kareivių gatvėms. Ozo ir Kareivių gatves (nuo VA iki Nemenčinės plento) verčiam į atkarpą neturinčią srautų susikirtimo viename lygyje. Tokiu atveju ši atkarpa tarnautų ir kaip tarpmiestinio tranzito, ir kaip greito eismo, ir kaip tarprajoninio tranzito.
3. Neduok Dieve bus paliktas nebaigtas tarpas tarp Gelvonų ir Kalvarijų g..
Paskutinis taisė spekas; 2023.01.07, 19:04.
- 2 patinka
Comment
-
O tu kitas maldas apart "induced demand" moki ar tavo religijoj už kitas knygas per nagus liniuote daužė ? Induced demand dar reikia įrodyti, kad čia būtent suveiks, kai pilna pozityvių pasekmių, kurios būtų turint normalią tranzitinę gatvę. Visos jos įvairių šio forumo dalyvių buvo išdėstytos įvairiuose postuose, bet tokiems teoretiniams troliams juk reikia kabliukų ?
Primena seną biurokratinį anekdotą apie reikalavimą gauti pažymas iš visų pasaulio moterų, kad neesi kiekvienos atskirai vedęs.
Jei nori užsiimt neigimu, pats susirask forume visas nurodytas pasekmes ir gali bandyti jas neigti.
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Man reikia kaštų analizės, padarytos specialistų, kur būtų tiksliai išdėstytas atsipirkimo būdas (nebūtinai tiesioginis, gali būti ir netiesioginis) ir kaip jis bus pasiektas. Subjektyvus autofašistinis vimtelėjimas apie srautų nuėmimą statant kelius mieste nėra tinkamas - visas urbanistikos pasaulis kalba, kad toks metodas neveikia dėl induced demand ir yra pinigų išmetimas, o mieste srautus gali nuimti tik geras VT. Būtent dėl to man ir reikia analizės, kuri tiksliai išaiškintų, kodėl šį kartą bus kitaip.
- 2 patinka
Comment
Comment