Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąO tiems, kas teigia, jog Vilniuje trūksta rytai-vakarai einančių gatvių, siūlau pasižiūrėti į žemėlapius ir atšviežinti žinias. Bent aš matau 8 horizontalias ir 6 vertikalias gatves.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVieną gatvę visam miestui..?
Ta prasme, R-V konkrečiai neturi jungties, išskyrus Ozo g. Nu galima dar Ateities g. pritempt iki to. Kai tavo nurodomos tendencijos taikomos miestuose, kurios yra išraizgytos šimtų gatvių.
Pvz.: kai bus panaikintas automobilių eismas Laisvės pr., tai pradės kimštis VA ir jau kai kurie asmeninių automobilių savininkai bus priversti atsisakyti kelionių.
Ateities g. ko gero susiaurins iki A+1/1+A arba P+1/1+P, kaip ir daugelį kitų buvusių sovietinių gatvių.
Jau kitąmet ketinama uždrausti automobilių eismą miesto centre, o iki 2030 m. apmokestinti įvažiavimą į visą pagrindinę Vilniaus miesto teritoriją.
Šiaurinės atveju galima palikti rezervą VT-dviračių-pėsčiųjų gatvei kol nurims "darbo liaudies" aistros.Paskutinis taisė Sula; 2022.12.30, 14:19.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei turi nors minimaliai logikos tai pažvelk iš tos pusės kokiu būdu nuo Antakalnio, Nemenčinės g ne per centrą pasiekti VA ir kad neitų per miegamųjų kiemus Pašilaičiuose ir Justiniškėse?
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai kad ten net projektuoti nepradėta, kokie dar statybų leidimai! Kadangi dar 2011-ais dalyvavau VISOS gatvės DP rengime, mačiau diskusijas su TŲ sodų gyventojais, ir žinau, kad net sodų sklypai nepradėti išpirkinėti, todėl ir sakau – dabartinis gatvės projektas reikalingas tik avuldargiams, kad galėtų biurų pristatyti pigiai susipirktuose sklypuose. Pigiai, nes sklypai buvo dujotiekio, elektros linijos, B kat. gatvės SAZ zonoje. Pakeitus BP ta supirkta žemė ženkliai pabrango.
Visuomenei vietoj tos gatvės ŽYMIAI geriau būtų turėti linijinį parką, kokį pasidarė Seulas. Avuldargiai šalia jo galėtų ir namus statyti, o jų vertė būtų didesnė, nei statant šalia plentgatvės.
Pirma reiktų pilnai sutvarkyti Ozo/Kareivių gatvę tranzitui prieš galvojant apie alternatyvius panaudojimus. Arba sugalvot realius būdus kaip įgyvendinti tą planą dėl 2x mažiau kelionių automobiliu...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Statybų leidimus turiu omeny namams gatvės trasoje. Kuriuos būtų sudėtinga ir brangu nugriaut.
Čia reglamentas: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...61b1f977b3/asr
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai kad ten net projektuoti nepradėta, kokie dar statybų leidimai! Kadangi dar 2011-ais dalyvavau VISOS gatvės DP rengime, mačiau diskusijas su TŲ sodų gyventojais, ir žinau, kad net sodų sklypai nepradėti išpirkinėti, todėl ir sakau – dabartinis gatvės projektas reikalingas tik avuldargiams, kad galėtų biurų pristatyti pigiai susipirktuose sklypuose. Pigiai, nes sklypai buvo dujotiekio, elektros linijos, B kat. gatvės SAZ zonoje. Pakeitus BP ta supirkta žemė ženkliai pabrango.
Visuomenei vietoj tos gatvės ŽYMIAI geriau būtų turėti linijinį parką, kokį pasidarė Seulas. Avuldargiai šalia jo galėtų ir namus statyti, o jų vertė būtų didesnė, nei statant šalia plentgatvės.
O tiems, kas teigia, jog Vilniuje trūksta rytai-vakarai einančių gatvių, siūlau pasižiūrėti į žemėlapius ir atšviežinti žinias. Bent aš matau 8 horizontalias ir 6 vertikalias gatves.
Žalgirio g. - jungia Antakalnį su Šnipiškėmis, iki Vakarinės dalies net nenueina be užsiraizgymų, realiai terminuojasi į GV gatve. Galiausiai, Konstitucijos - Narbuto eina per Centrą ir nu po velnių, bet per Centrą važiuoti, kai reikia iš R į V ar atvirkščiai nuvykt, yra tiesiog kvaila.
Tavo paspalvinimai gerai rodo Vilniaus problemą: iš bet kurio rajono "tiesiu taikymu" gali nuvažiuoti į Centrą.
"Nafig" tas Centras? Gyvenu "rajone", giminės gyvena kituose "rajonuose", darbas "ofise" "rajone", pramogos - "rajonuose". Į Centrą gal kartą per savaitę "reikia" nuvažiuoti, bet užtat galiu rinktis iš bent 3 lygiagrečių variantų tiesiai nuvažiuot, nors iš tiesų 95% realių mano kelionių turi būti atliekamos "ratais-kvadratais" (arba per nuolat užkimštą Ozo-Kareivių makalynę), nes ne į Centrą.
Kad jau mėgstame spalvinti, va mano argumentas:
Tarkime gyveni šiaurinėje Žirmūnų dalyje. Į centrą turi, realistiškai, 5 jungtis: Antakalnio g., Žirmūnų g., Verkių g., Kalvarijų g., na arba, priklausomai, kur į Centrą reikia vykti, Geležinio Vilko. Visi variantai daugmaž "tiesūs, išskyrus GV.
Tačiau, jei nori nuvykti į Pašilaičius, Pilaitę ar Karoliniškes, turi tik Ozo g., kuri terminuojasi ties Ąžuolyno/Buivydiškių gatvėmis. Gali važiuoti per Centrą (žemyn ir per Konstitucijos pr., jei Karoliniškės/Pilaitė), na bet šiek tiek "kampu" ir per Centrą.Paskutinis taisė Riedutis; 2022.12.30, 17:48.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąDvi iš tavo gatvių jungia Šiaurės Vilnių (viena iš jų yra regioninio vieškelio lygio - Mokslininkų g.), dvi - Pietų Vilnių, viena - eina per Centrą ir ties Centru užsiraito.
Žalgirio g. - jungia Antakalnį su Šnipiškėmis, iki Vakarinės dalies net nenueina be užsiraizgymų, realiai terminuojasi į GV gatve. Galiausiai, Konstitucijos - Narbuto eina per Centrą ir nu po velnių, bet per Centrą važiuoti, kai reikia iš R į V ar atvirkščiai nuvykt, yra tiesiog kvaila.
Tavo paspalvinimai gerai rodo Vilniaus problemą: iš bet kurio rajono "tiesiu taikymu" gali nuvažiuoti į Centrą.
"Nafig" tas Centras? Gyvenu "rajone", giminės gyvena kituose "rajonuose", darbas "ofise" "rajone", pramogos - "rajonuose". Į Centrą gal kartą per savaitę "reikia" nuvažiuoti, bet užtat galiu rinktis iš bent 3 lygiagrečių variantų tiesiai nuvažiuot, nors iš tiesų 95% realių mano kelionių turi būti atliekamos "ratais-kvadratais" (arba per nuolat užkimštą Ozo-Kareivių makalynę), nes ne į Centrą.
Tačiau, jei nori nuvykti į Pašilaičius, Pilaitę ar Karoliniškes, turi tik Ozo g., kuri terminuojasi ties Ąžuolyno/Buivydiškių gatvėmis. Gali važiuoti per Centrą (žemyn ir per Konstitucijos pr., jei Karoliniškės/Pilaitė), na bet šiek tiek "kampu" ir per Centrą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam "avuldargiams" ta gatvė reikalinga? Bene visi sklypai turi privažiavimus iš kitų pusių, o gatvės nebuvimas leistų projektus parduot kaip esančius "parko apsuptyje".
Jei nepažinočiau Avulio, tai tikrai manyčiau, kad statyti biurus ir namus parke, o ne prie gatvės, būtų logiška. Deja, bet aš jį pažįstu ir suprantu, kad esminis prarabo motyvas yra „sutaupyti“, t.y. kad elektros liniją pakastų miestas. Tam tinka bet kokie pretekstai, galima net ir „reikalingos“ gatvės projektą stumti. Rinktinės gatvės ties Žalgirio stadionu PP svarstyme Avulis tai jau pademonstravo asmeniškai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVieną gatvę visam miestui..?
Ta prasme, R-V konkrečiai neturi jungties, išskyrus Ozo g. Nu galima dar Ateities g. pritempt iki to. Kai tavo nurodomos tendencijos taikomos miestuose, kurios yra išraizgytos šimtų gatvių.
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O šiai ptai visiškai juokinga kai yra pristatomos visokios rygos gatvės kaip tranzitinės.
P.S. nebus tne jokio linijinio parko, pašilaičių parką stato jau 10 metų ir dar nepradėjo nieko daryti.
Parašė spekas Rodyti pranešimąMano galva, jei pradėti tunelį maždaug čia ir išlįsti maždaug ten, tuomet nereikėtų nei nieko išpirkinėti, nei derinti, nei viaduko statyti (tiesa, nuovažoms gali reikėti ieškoti vietos ypač dešinėje pusėje kur sklypai):
- 2 patinka
Comment
-
KEdas
Juokingiausia, kad Rygos pateikiama kaip kažkoks Ozo tęsinys VA link. Įdomu ar jis buvo koją įkėlęs toliau į Helsinkio ir pasižiūrėjęs į savo siūlomą kryptį?
Ar siūlo Rygos/Laisvės sukti kairėn link spaudos rūmų ???
Su logika ir regėjimu visai ne kas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Gatvių kategorijos pas mus vartomos taip kaip patinka, plačiausia Konstitucijos g. kažkodėl C kategorijos, bet Žalgirio g., Žirmūnų g. su daugybe posūkių į kairę ir kiemus jau B kategorijos...
Aš asmeniškai nemanau, kad gatvės tarp Fabijoniškių ir Žirmūnų nereikia, tačiau ji turėtų būti užkasama tunelyje, kad nebūtų pažeistas rekreacinis teritorijos potencialas (kaip visada rodantys į šabakštyną atsisako susimąstyti, kodėl toje vietoje palikęs šabakštynas).
Manau dauguma dėl to irgi sutinka. Bet kaip sumažinti automobilių eismą apskritai ir įgyvendinti miesto strateginį tikslą, tai jau niekam neįdomu. Kaip minėta, neaišku, ar nauja gatvė paskatins daugiau eismo automobiliais, ar ryškių pokyčių nebus.
Comment
-
Yra "strateginiai tikslai mažinti eismą", ir yra minimalus lygis jungčių, kurios turi būti mieste. "Strateginiai tikslai mažinti eismą" nėra absoliutinis automobilių eismo panaikinimas, todėl būtų netikslinga palikti neišvystytą jungčių tinklą.
Tik noriu priminti, jog niekas nesiūlo griauti rajonų ir tiesti pakeltų 8 juostų greitkelių per miestą. Tai yra elementari miesto jungtis, kurios toje miesto dalyje trūksta.
Dėl "žabakštynų" - jau daug kas minėjo, kad yra įmanoma pritaikyti inžinerinius sprendimus sklandžiai sujungti Šeškiuko balą su žabakštynais į šiaurę nuo planuojamo kelio.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąYra "strateginiai tikslai mažinti eismą", ir yra minimalus lygis jungčių, kurios turi būti mieste. "Strateginiai tikslai mažinti eismą" nėra absoliutinis automobilių eismo panaikinimas, todėl būtų netikslinga palikti neišvystytą jungčių tinklą.
Tik noriu priminti, jog niekas nesiūlo griauti rajonų ir tiesti pakeltų 8 juostų greitkelių per miestą. Tai yra elementari miesto jungtis, kurios toje miesto dalyje trūksta.
Dėl "žabakštynų" - jau daug kas minėjo, kad yra įmanoma pritaikyti inžinerinius sprendimus sklandžiai sujungti Šeškiuko balą su žabakštynais į šiaurę nuo planuojamo kelio.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad Geležinio Vilko gatvė eina statmenai mūsų aptarinėjamai gatvei... O rytų-vakarų kryptimi per centrą ir taip nėra važiuojama. Tai čia palengvėtų nebent situacija vakarų Vilniaus seniūnijoms tokiose gatvėse kaip Ąžuolyno, Rygos ar Buivydiškių. Rytinis etapas irgi nukrautų apkrovą nuo Žirmūnų šiaurinės pusės, dabar didžiulis srautas slenka per kaimo lygio Žvalgų gatvę.
Comment
Comment