Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Chihuahua.
    Ar teisingai supratau, kad liepiat oponentui užsikimšti tik dėl to, kad šis objektas formaliai nepatenka į kažkieno apibrėžtą 600m atstumą, todėl negali būti jokių pretenzijų? Blemba, žinai nuo mano namų tokiu atstumu nėra vaikų darželio. Turiu teisę ką nors pasisakyti dėl švietimo įstaigų plėtros ar man jau avansu užsikišti, nes nu ne mano zonos klausimas visvien?
    Nereikia išversti ko nesakiau. Jei jis bando prilipdyti kažkokius mistinius reglamentus ir dar nurodo kažkokius skaičiukus, tai tegul juos pagrindžia. Kol neįrodys kitaip jo argumentai yra maždaug " ten buvo marsiečių nusileidimo takas ir kultūros paveldas saugo jų užveistus šabakštynus, kuriais turi teisę grožėtis net už 10 km gyvenantys". Bullshit. Svarbiau yra spręsti realias transporto problemas, užterštus kiemus Justiniškese ir Pašilaičiuose dėl jungties su VA nebuvimo rytų - vakarų kryptimi.
    Kiekvienas kliedesys su iš šiknos ištrauktu skaičiuku 4 nėra nusipelnantis pasitikėjimo.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Sutinku, kad dabar šiauriau Šeškiuko, deja, net aviganį gali pamesti, jeigu pačio erkės nenuneš.

      Taigi kiekvienam rajonui 2023-iaisiais noriu palinkėti, kad savivaldybė per šalia esančius šabakštynus suplanuotų kokią nors gatvę.
      Gyventojai sukrus - pradės ginti savo šabakštynus, ir tada galbūt įvyks konversija - bendruomenės tuščias erdves pavers rekreacinėmis zonomis.

      Su Naujais!

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Tokią gatvę projektuojant ir dar numatant užstatymą, kaip minimum turėtų būti parengtas eismo modeliavimas pusei miesto ir pristatytas gyventojams, o ne kviesti gyventojus svarsyti kokius medžius sodinti ar kaip eismą organizuoti...
        Tai juk buvo kažkoks modeliavimas ir apie tai rašyta: https://www.miestai.net/forumas/foru...97#post1878497

        Kadangi tą modeliavimo „studiją“ skaičiau, o studijos autorių pažįstu kaip chaltūrščiką, tai galiu drąsiai teigti – gatvė reikalinga tik NT vystytojams, kurie už miesto pinigus nori susimažinti elektros linijos SAZ zonas.

        Comment


          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
          Tai juk buvo kažkoks modeliavimas ir apie tai rašyta: https://www.miestai.net/forumas/foru...97#post1878497

          Kadangi tą modeliavimo „studiją“ skaičiau, o studijos autorių pažįstu kaip chaltūrščiką, tai galiu drąsiai teigti – gatvė reikalinga tik NT vystytojams, kurie už miesto pinigus nori susimažinti elektros linijos SAZ zonas.
          Kolega, pasižiūrėk kas vyksta:
          - Ozo gatvėje rytais ir vakarais;
          - Koks tranzitinis eismas Pašilaičių Gabijos gatvelėje, nes nėra normalaus patekimo į Vakarinį aplinkkelį;

          ir nereikės sekti vadinamosios Pėsčiųjų asociacijos pasakų, kad ši gatvė reikalinga "tik NT vystytojams".

          Comment


            O "NT vystytojai" yra tokie piktieji oligarchai, kurie atneša bolgį visuomenei?
            Kodėl piniguočiai nesugebėjo prastumti šio projekto per 30 metų laukinio kapitalizmo?
            Kažkaip anksčiau skambėjo kitokie naratyvai.

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
              Pvz. kuo yra pateisinamas 2 eismo juostų kiekviena kryptimi projektavimas? Nes kiekviena kryptimi numatytas didesnis, nei 15000 automobilių eismas per parą? O kiek bus VT važiuojančių keleivių, kaip tie papildomi 15000+ papildomų automobilinių kelionių dera su deklaruojamais miesto tikslais tokių kelionių skaičių sumažinti 50%?
              Vėl ta pati nesąmonė. Ne papildomu 15000 kelionių, o 15000 kelionų iš kiemo lygio D kateogrijos gatvelių persikelsiančių į šiaurinę gatvę viduryje laukų.

              Comment


                Šiaurinės gatvės pristatymas gyventojams
                Vilniaus miesto savivaldybė
                https://www.facebook.com/events/4858..._history%22%3A
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Vėl ta pati nesąmonė. Ne papildomu 15000 kelionių, o 15000 kelionų iš kiemo lygio D kateogrijos gatvelių persikelsiančių į šiaurinę gatvę viduryje laukų.
                  Tikėtina Šiaurinė vidury laukų bus kokius pusę metų. O po to bus greitai užAvulinta.

                  Šiaip žiūrint į naujausią variantą man irgi tokia idėja kyla. Ar tik nebus paprastinama vardan patogesnio užstatymo Su įsukimais į kiekvieną kiemą ir pan ir t.t.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Tikėtina Šiaurinė vidury laukų bus kokius pusę metų. O po to bus greitai užAvulinta.

                    Šiaip žiūrint į naujausią variantą man irgi tokia idėja kyla. Ar tik nebus paprastinama vardan patogesnio užstatymo Su įsukimais į kiekvieną kiemą ir pan ir t.t.
                    Na čia priklauso nuo savivladybės, bet kolkas panašu kad ji nori užabulinti tą vietą.

                    Comment


                      VMS fb įkėlė gana įdomią schemą. Panašu, kad etapas, einantis šalia draustinio, nukeliamas neribotam laikui: Click image for larger version

Name:	322119522_476284131330654_5966522707815454022_n.jpg
Views:	406
Size:	443,9 kB
ID:	2020121
                      Kita vertus, būčiau labai už, jeigu per tą vietą tiesti tik VT skirtą kelią.

                      Ko pasigendu - tai Šiaurinės (arba šiuo atveju Žvalgų) jungties tarp GV ir Kalvarijų gatvių. Nei pati Kazlausko gatvė, nei GV/Kazlausko sankryža nėra nei saugi nei adekvati srautams.

                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Tikėtina Šiaurinė vidury laukų bus kokius pusę metų. O po to bus greitai užAvulinta.

                        Šiaip žiūrint į naujausią variantą man irgi tokia idėja kyla. Ar tik nebus paprastinama vardan patogesnio užstatymo Su įsukimais į kiekvieną kiemą ir pan ir t.t.
                        Laukai (realiai tai dykros-šiukšlynai-krumynai, geriau jau burokai augtų) vidury miesto yra gerai?

                        Užavulintas NMC yra blogai, ar reikėjo palikti pirmojo čiliako paviljoną, purvo parkingą, ruberoidinį paveldą ir Inturisto griuvėsius?
                        Paupys vietoje "skaitliukų" yra gerai ar blogai? Kam sudegino ir nugriovė gimtąjį Felikso Edmundovičiaus namą?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Laukai (realiai tai dykros-šiukšlynai-krumynai, geriau jau burokai augtų) vidury miesto yra gerai?

                          Užavulintas NMC yra blogai, ar reikėjo palikti pirmojo čiliako paviljoną, purvo parkingą, ruberoidinį paveldą ir Inturisto griuvėsius?
                          Paupys vietoje "skaitliukų" yra gerai ar blogai? Kam sudegino ir nugriovė gimtąjį Felikso Edmundovičiaus namą?
                          Laukai irgi nėra gerai.

                          Gerai būtų normali tranzitinė Šiaurinė su minimaliai trukdžių eismui, kuri ištrauktų tranzitinį eismą iš tam nepritaikytų gatvių ir išspręstų kelių neišbaigtų sankryžų bėdas (GV/Kazlausko + perėja, Žvalgų zigzagai...)

                          Jei bus statomos tik tos atkarpos kurios patogios NT rykliams ir dar taip, kad būtų pigu užstatyt su krūva išvažiavimų ir t.t.... Nebus sprendžiamos senos bėdos ir dar prikuriama nauja faktiškai tranzitinė gatvė nepritaikyta tranzitui.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Laukai irgi nėra gerai.

                            Gerai būtų normali tranzitinė Šiaurinė su minimaliai trukdžių eismui, kuri ištrauktų tranzitinį eismą iš tam nepritaikytų gatvių ir išspręstų kelių neišbaigtų sankryžų bėdas (GV/Kazlausko + perėja, Žvalgų zigzagai...)

                            Jei bus statomos tik tos atkarpos kurios patogios NT rykliams ir dar taip, kad būtų pigu užstatyt su krūva išvažiavimų ir t.t.... Nebus sprendžiamos senos bėdos ir dar prikuriama nauja faktiškai tranzitinė gatvė nepritaikyta tranzitui.
                            Deja, šios gatvės nebus. Pasipriešinimas iš "darbo liaudies' toks, kad yra rizika prarasti tiek reputaciją, tiek investicijas (jau prarandama). "Oligarchai" gal ir norėtų prasukti projektą, bet nerizikuos dėl politinių tikslų ir ramesnių būdų užsidirbti, kur liumpenproletarai nesidomi.
                            Nauja VMS su džiugesiu užrauks "šimašinį" projektą. Investicijos eis į Vilniaus suburbijas, kur niekas "nesišakoja".
                            Asmeniškai (jei būčiau egoistas) man dar geriau, nes gyvenu pakraštyje. Nors suprantu, kad einama tolesnio chaoso keliu ir miestui bus blogiau.

                            Comment


                              Jei būtų daromas 1 ir 3 etapas tai tikrai geriau nei visai nieko. Kaip tiksliai būtų daromas 2 etapas būtų laaabai daug laiko padiskutuoti - atviras/uždaras tunelis per šabakštynus ir t.t.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                Kolega, pasižiūrėk kas vyksta:
                                - Ozo gatvėje rytais ir vakarais;
                                - Koks tranzitinis eismas Pašilaičių Gabijos gatvelėje, nes nėra normalaus patekimo į Vakarinį aplinkkelį;

                                ir nereikės sekti vadinamosios Pėsčiųjų asociacijos pasakų, kad ši gatvė reikalinga "tik NT vystytojams".
                                Būtent. Ozo g. yra vienintelė normali jungtis tarp Vakarinės ir Rytinės Vilniaus dalies, kuri neina per Centrą.
                                Dar kartą pakartosiu kritikams: šalies sostinėje beveik visas Rytai-Vakarai eismas eina per VIENĄ gatvę. Net nesant ekspertu nesunkiai galima suvokti, kaip neadekvatu tai yra. Kaip tada kemšasi visos kitos įplaukiančios gatvės: ta pati Kalvarijų, P. Lukšio, Verkių, Kareivių. Tiesiog elementariai reikia tarp 15 ir 18 val. tokiu maršrutu pakeliaut, kad savo akimis pamatyti, jog Ozo g. per siūles plyšta.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  VMS fb įkėlė gana įdomią schemą. Panašu, kad etapas, einantis šalia draustinio, nukeliamas neribotam laikui:
                                  Kita vertus, būčiau labai už, jeigu per tą vietą tiesti tik VT skirtą kelią.

                                  Ko pasigendu - tai Šiaurinės (arba šiuo atveju Žvalgų) jungties tarp GV ir Kalvarijų gatvių. Nei pati Kazlausko gatvė, nei GV/Kazlausko sankryža nėra nei saugi nei adekvati srautams.
                                  Jeigu pastebit iš Žirmūnų pusės Šiaurinės ta mėlyna atkarpa nepasiekia GV. Ten toj vietoj ex kolektyviniai sodai kas dabar lygu brangūs privatūs gyvenamieji namai. Dalį jų reiktų pragriauti dėl gatvės o jei ir ne tai visvien nepriimtina kad tokia gatvė sudrumstų ten nusistovėjusią prabangią ramybę.Spėju kad nepakęstų jie ten ir jokio tunelio po jų sklypais. Tai čia dar viena labai stipri(gal net už draustinį daug stipresnė) kliūtis apart to draustinio kur link Šeškinės nuo GV. Koks politikas su jais norės pyktis?

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                    Jeigu pastebit iš Žirmūnų pusės Šiaurinės ta mėlyna atkarpa nepasiekia GV. Ten toj vietoj ex kolektyviniai sodai kas dabar lygu brangūs privatūs gyvenamieji namai. Dalį jų reiktų pragriauti dėl gatvės o jei ir ne tai visvien nepriimtina kad tokia gatvė sudrumstų ten nusistovėjusią prabangią ramybę.Spėju kad nepakęstų jie ten ir jokio tunelio po jų sklypais. Tai čia dar viena labai stipri(gal net už draustinį daug stipresnė) kliūtis apart to draustinio kur link Šeškinės nuo GV. Koks politikas su jais norės pyktis?
                                    Griaut prabangių triobų nereiktų. Gatvės trasoje, kaip bebūtų keista, leidimų statyboms nedavė ir liko sodo namukai.

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                      Būtent. Ozo g. yra vienintelė normali jungtis tarp Vakarinės ir Rytinės Vilniaus dalies, kuri neina per Centrą.
                                      Dar kartą pakartosiu kritikams: šalies sostinėje beveik visas Rytai-Vakarai eismas eina per VIENĄ gatvę. Net nesant ekspertu nesunkiai galima suvokti, kaip neadekvatu tai yra. Kaip tada kemšasi visos kitos įplaukiančios gatvės: ta pati Kalvarijų, P. Lukšio, Verkių, Kareivių. Tiesiog elementariai reikia tarp 15 ir 18 val. tokiu maršrutu pakeliaut, kad savo akimis pamatyti, jog Ozo g. per siūles plyšta.
                                      O ar nėra nauja urbanistinė tendencija turėti vieną gatvę ir sunaikinti induced demand? (čia jau kitose temose paklodės prirašytos). Be to turėkime omenyje, kad VMS ir SM siekia sumažinti automobilių kelionių skaičių beveik per pusę.

                                      Comment


                                        Vieną gatvę visam miestui..?
                                        Ta prasme, R-V konkrečiai neturi jungties, išskyrus Ozo g. Nu galima dar Ateities g. pritempt iki to. Kai tavo nurodomos tendencijos taikomos miestuose, kurios yra išraizgytos šimtų gatvių.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Griaut prabangių triobų nereiktų. Gatvės trasoje, kaip bebūtų keista, leidimų statyboms nedavė ir liko sodo namukai.
                                          Tai kad ten net projektuoti nepradėta, kokie dar statybų leidimai! Kadangi dar 2011-ais dalyvavau VISOS gatvės DP rengime, mačiau diskusijas su TŲ sodų gyventojais, ir žinau, kad net sodų sklypai nepradėti išpirkinėti, todėl ir sakau – dabartinis gatvės projektas reikalingas tik avuldargiams, kad galėtų biurų pristatyti pigiai susipirktuose sklypuose. Pigiai, nes sklypai buvo dujotiekio, elektros linijos, B kat. gatvės SAZ zonoje. Pakeitus BP ta supirkta žemė ženkliai pabrango.
                                          Visuomenei vietoj tos gatvės ŽYMIAI geriau būtų turėti linijinį parką, kokį pasidarė Seulas. Avuldargiai šalia jo galėtų ir namus statyti, o jų vertė būtų didesnė, nei statant šalia plentgatvės.

                                          O tiems, kas teigia, jog Vilniuje trūksta rytai-vakarai einančių gatvių, siūlau pasižiūrėti į žemėlapius ir atšviežinti žinias. Bent aš matau 8 horizontalias ir 6 vertikalias gatves.
                                          Click image for larger version  Name:	Clipboard02.jpg Views:	1 Size:	531,8 kB ID:	2020194
                                          Paskutinis taisė KEdas; 2022.12.30, 13:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X