Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Lietuva visiems.
- 2 patinka
-
abruo Dėl prioritetų nesiginčysiu, bet gatvė turėtų būti suderinta visiems. Ir tranzitu auto, ir privažiuot, ir pereit pėsčiomis/dviračiu. Senąjam variante buvo minimalios ir nepatogios galimybės judėt kitaip nei auto - principe kaip palei greitkelį (Dariaus ir Girėno/Tūkstantmečio). Ir dar pereiti į kitą gatvės pusę atlankom tokio intensyvumo viaduku kaip palei Oslo g. - nu absurdas mieste. O spūstys tai čia jau pasirinkimų ir galimybių klausimas. 30min kelionė mano galva nėra nepakeliamas dalykas keliaujant po 10-20km kiaurai miestą.
- 4 patinka
Comment
-
Dabartinis naujausias projektas yra gerai suderintas interesų atžvilgiu:- 2-3 juostos automobiliams po 3-3,25 m
- 3,5 m pločio dviračių takas
- 2,5 m pločio pėsčiųjų takas
Nepamirškit, kad gatvės - visiems miestiečiams, ne tik automobiliams
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąabruo senasis variantas su dobilinėm atlankom buvo pakoreaguotas dar berods 2018m. Ten buvo greitkelio variantas beveik be šviesoforų, kurio buvo atsisakyta.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąabruo Dėl prioritetų nesiginčysiu, bet gatvė turėtų būti suderinta visiems. Ir tranzitu auto, ir privažiuot, ir pereit pėsčiomis/dviračiu. Senąjam variante buvo minimalios ir nepatogios galimybės judėt kitaip nei auto - principe kaip palei greitkelį (Dariaus ir Girėno/Tūkstantmečio). Ir dar pereiti į kitą gatvės pusę atlankom tokio intensyvumo viaduku kaip palei Oslo g. - nu absurdas mieste. O spūstys tai čia jau pasirinkimų ir galimybių klausimas. 30min kelionė mano galva nėra nepakeliamas dalykas keliaujant po 10-20km kiaurai miestą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda ta, kad šita gatvė bus faktinis aplinkelis antakalniams, nemenčinėms ir t.t. kirst miestą VA <-> Nemenčinės plentas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kodėl tai bėda? Tai tegul važiuoja, leistinu ir priimtinu greičiu. Bus kamščiai, rinksis kitą maršrutą.
Aišku tiems kas pasirinko gyvenime neturėt reikalų priemiesčiuose ir aplinkiniuose miesteliuose gal ir neaktualu Bet ir patiems turėtų smirdėt bei trukdyt triukšmas važnyčiojant paspirduką
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda, kad Vilnius neturi bent pusėtino žiedinio aplinkelio. Nesuprantu kas per durnas judumas kai norint nuvažiuot nuo vieno pakraščio iki priešingo turiu važiuot per patį centrą.
Aišku tiems kas pasirinko gyvenime neturėt reikalų priemiesčiuose ir aplinkiniuose miesteliuose gal ir neaktualu Bet ir patiems turėtų smirdėt bei trukdyt triukšmas važnyčiojant paspirduką
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kodėl tai bėda? Tai tegul važiuoja, leistinu ir priimtinu greičiu. Bus kamščiai, rinksis kitą maršrutą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai Wazeris jau dabar neretai duoda maršrutą per Pamėnkalnio g.
Tokia nedarnaus judrumo apologetų svajonė, kad tik kuo daugiau kliūčių sudaryti automobiliams. Jei jie kažkaip lengviau paklius iš Vilniaus rytų iki vakarų/VA tai jau bus totali tragedija. Geriau jau tegul stovi totaliuose kamščiuose ir teršia orą Pamėnkalnio, Pašilaičių ar Justiniškių kiemuosePaskutinis taisė Arunasx; 2022.12.22, 17:52.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTikrai taip. Ir tai aišku yra neprastai "optimalus" maršrutas įvairiais požiūriais - oro užterštumo, triukšmo, malonios aplinkos centre ir t.t. Pats esu taip važiavęs iš ~Žirmūnų, upės g į Karoliniškių pusę
Tokia nedarnaus judrumo apologetų svajonė, kad tik kuo daugiau kliūčių sudaryti automobiliams. Jei jie kažkaip lengviau paklius iš Vilniaus rytų iki vakarų/VA tai jau bus totali tragedija. Geriau jau tegul stovi totaliuose kamščiuose ir teršia orą Pamėnkalnio, Pašilaičių ar Justiniškių kiemuose
1. Automobilių tarša yra laikinas daiktas - Naujamiesty jau dabar yra numatyta zona, į kurią bus įleidžiami tik netaršūs automobiliai, o per 15 metų jų skaičius mažės tol, kol jų nebeliks visai. Tai ateis kur kas greičiau nei būtų pastatyti visi šimtus milijonų eurų kainuojantys aplinkkeliai (kurie, aišku, niekada nebus pilnai pastatyti, jų visada vieno truks, nepriklausomai nuo statybos mastų). Namuose iki tol (sparčiai mažėjančias) taršos problemas pilnai išsprendžia rekuperatorius su gerais filtrais, o lauke - vaikščiojimo maršrutų atidesnis rinkimasis vengiant didelių gatvių (kur įmanoma).
2. Triukšmas priklauso kur kas labiau nuo automobilių greičio nei skaičiaus, centre dauguma gatvių yra 50km/h. Esu gyvenęs ir prie didelių gatvių, kur važiuojama ant 50km/h ir mažesnių - efektas nebuvo baisiai skirtingas, dažnai langų kokybė yra gerokai svarbesnis faktorius.
Jeigu kas nors nori pastovėti kamštyje po mano langais su mašina - jauskitės laisvi tai daryti. Mano balsas eina už viešojo transporto plėtra, o ne problemų sprendimus, kurie yra universaliai nepasiteisinę. Asfalto stygius yra viena mažiausių Vilniaus problemų šiuo metu.Paskutinis taisė VLR; 2022.12.22, 18:43.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTai, kad šioje gatvėje nėra numatytų A juostų, yra tikra tragedija. Gal kas žino, kodėl buvo padaryta tokia nesąmonė?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda, kad Vilnius neturi bent pusėtino žiedinio aplinkelio. Nesuprantu kas per durnas judumas kai norint nuvažiuot nuo vieno pakraščio iki priešingo turiu važiuot per patį centrą.
Aišku tiems kas pasirinko gyvenime neturėt reikalų priemiesčiuose ir aplinkiniuose miesteliuose gal ir neaktualu Bet ir patiems turėtų smirdėt bei trukdyt triukšmas važnyčiojant paspirduką
- 2 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimąaplinkeliai turi eiti miesto pakraščiu o ne skelti miestą per pusęNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTai, kad šioje gatvėje nėra numatytų A juostų, yra tikra tragedija. Gal kas žino, kodėl buvo padaryta tokia nesąmonė?
Šiaip tai įdomu tai, kad po 1-ojo projekto buvo audringos diskusijos, pasiūlymai, ir jis buvo pakeistas.
Dabar šios klaidos valdžia išvengė. 0 svarstymų. 2-asis (ar 2,5?) projektas tyliai išmestas šiukšlių dėžėn.Paskutinis taisė Sula; 2022.12.22, 22:27.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
aplinkeliai turi eiti miesto pakraščiu o ne skelti miestą per pusę
Ar negeriau būtų padaryti vieną gatvę ne visiems miestiečiams, kad gretimose gatvėse (Taikos, Rygos, Talino, Čiobiškio, Žemynos, Medeinos, Baltrušaičio, Fabijoniškių) būtų gerai visiems ir jose neliktų jokių tranzitinių srautų?Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSutinku, bet kol tokio nėra, tai reikia įrengti tokią gatvę. Užtenka pažiūrėti į žemėlapį ir pamąstyti relaistiškai. Kai bus aplinkkeliai tada natūraliai nusikraus gatvės, užtenka pažiūrėti į Laisvės pr.
Kas su Šiaurine gatve konkrečiai yra blogai, tai kad pernelyg daug kompromisų. Ji turės jungtį su Vakariniu ir realiai bus svarbi jungtis tarp mikrorajonų D gatvelių ir aplinkkelio. Priedo, be abejo, nuims tranzitą nuo tų jau minėtų D kategorijos Žemynos, Medeinos, Dūkštų ir t.t. gatvelių.
Dėl to man atrodo, kad srautas joje bus didesnis negu net Laisvės pr. Laisvės pr. alternatyvą turi - Vakarinis. Todėl aš gal net būčiau labiau už Laisvės pr. humanizavimą tarp Spaudos rūmų ir Pašilaičių, t.y. juostos pagal normas, daugiau perėjų, želdinių, parkavimas gatvėje - tai būtų toks tarsi miesto signalas - ok, galit čia važiuot, bet šiaip pastatėm trijų juostų A kategorijos aplinkkelį, tai ten ir važiuokit.
Šiaurinė tuo tarpu tokios alternatyvos neturės. Yra Rygos/Buivydiškių gatvės, yra įvairios jungtelės per mikrorajonus - bet ties tuo ir pasibaigia. Net Pavilionių gatvės dar nėra ir visiškai neaišku, kada ji bus.
Aišku, problema čia yra, kad Šiaurinė kažkodėl tapo C kategorijos (Laisvės pr. beje, yra B kategorijos). Bet šiame mieste tų popierinių kategorijų yra be galo daug, tai čia jau šaukštai po pietų.
Be abejo, pėsčiųjų takai ir perėjos, dvirtakiai - čia turi būti. Bet kol kas atrodo lyg didelio srauto čia visiškai nesitikima. O ir A juostų atsisakymas buvo be galo blogas sprendimas, bet daryti A+1+1+A būtų buvę dar blogiau.
Šiaip, tikrai labai keista, kad viadukams nepaliekama net rezervinės vietos. Ok, galima jų dabar nestatyti - gal paaiškės, kad tokio poreikio nėra. Bet tiesiog palikti nedidelį plotelį sankryžose extra atvejui tikrai būtų pravartu.
Ir gaila, kad koks nors tramvajus ar A juostos per gatvės vidurį čia neatsiras be visiškos gatvės rekonstrukcijos.
- 4 patinka
Comment
Comment