Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kodėl?
    Todėl, kad gatvė yra tiesiama kaip tranzitinė (nes jungia skirtingus rajonus) ir jos konfigūracija diktuoja didesnį greiti, tačiau tuo pačiu projektuojami ir šviesoforai bei parkavimo vietos, dėl kurių bus daug stabdymo ir nuolatinių avarinių situacijų bandant parkuotis šonuose (realiai tai reiktų apriboti greitį iki kokių 40 km/h, kad būtų saugu). Tai realiai mes turime tokį kaip ir Laisvės prospektą, jungiantį skirtingus rajonus ir naudojamą tranzitui, bet nutiestą šalia gyvenamųjų namų su šviesoforais pėstiesiems, padarytais dėl lėšų trūkumo vėlyvuoju sovietmečiu. Dėl didelės trašos ir triukšmo niekas nenorės palei tokią gatvę vaikščioti, kaip kad dabar yra nemalonu vaikščioti prie Laisvės pr., bet šalia dar planuojami pastatai pakankamai arti gatvės, kad pėsčiuosius priversti taip daryti ir dar vaišinti dujomis tuos namuose dirbančiuosius. Ir dar plius stovėjimo juostos. Tai kažkoks iki galo nedadirbtas hibridas.

    Ankstesni projektai, nors ir netobuli, buvo geresni, ir klausimas yra nebūtinai apie VT juostas, o apię pačią šitos gatvės-kelio koncepciją.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Šaligatvis, želdynų juosta, dvirtakis, želdynai/parkingas/stotelė ir tik tada važiuojamoji dalis su per vidurį esančiais želdynais. Pakankamai maloniau būtų eiti tokiu atstumu nei kad dabartinėse magistralėse, o palei jas yra vaikštoma. Parkingas atrodo kaip 2 auto su nuožulnumais, tai turėtų pavykt įsukt be atbulinio.

      Nematau čia tragedijos, nes nuėmus papildomas 2 juostas atsirada pakankamai vietos kitiems elementams ir atitolinti šaligatvį nuo važiuojamosios dalies. Dar klausimas kaip ten su reljefu bus, jei pati gatvė kiek giliau, tai dar geresnis atotrūkis būtų. Na ir žinoma, kad sklypai prie gatvės būtų patrauklūs, o ne plovyklos.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Todėl, kad gatvė yra tiesiama kaip tranzitinė (nes jungia skirtingus rajonus) ir jos konfigūracija diktuoja didesnį greiti, tačiau tuo pačiu projektuojami ir šviesoforai bei parkavimo vietos, dėl kurių bus daug stabdymo ir nuolatinių avarinių situacijų bandant parkuotis šonuose (realiai tai reiktų apriboti greitį iki kokių 40 km/h, kad būtų saugu). Tai realiai mes turime tokį kaip ir Laisvės prospektą, jungiantį skirtingus rajonus ir naudojamą tranzitui, bet nutiestą šalia gyvenamųjų namų su šviesoforais pėstiesiems, padarytais dėl lėšų trūkumo vėlyvuoju sovietmečiu. Dėl didelės trašos ir triukšmo niekas nenorės palei tokią gatvę vaikščioti, kaip kad dabar yra nemalonu vaikščioti prie Laisvės pr., bet šalia dar planuojami pastatai pakankamai arti gatvės, kad pėsčiuosius priversti taip daryti ir dar vaišinti dujomis tuos namuose dirbančiuosius. Ir dar plius stovėjimo juostos. Tai kažkoks iki galo nedadirbtas hibridas.

        Ankstesni projektai, nors ir netobuli, buvo geresni, ir klausimas yra nebūtinai apie VT juostas, o apię pačią šitos gatvės-kelio koncepciją.
        Tiesą sakant visai nesuprantu kaip ankstesnis variantas buvo geresnis pėstiesiems, kai buvo suprojektuotos retesnės perėjos, viadukai sankryžose ir siauresni želdynai. Dabar gi pėsčiuosius nuo eismo skirs ne tik platesni želdynai, bet ir parkavimo juosta (papildomas barjeras).

        O gatvė nėra projektuojama kaip greito eismo, to nebuvo ir ankstesniame variante (ji buvo kažkoks keistas hibridas).

        Parkavimas, juostų plotis pagal reikalavimus, dažnesnės perėjos šviesoforais - šitie dalykai lėtins eismą. Nors aš anksčiau pasisakiau už 6 juostų gatvę (su A juostomis), bet šitoks variantas manyčiau yra geresnis. A juostas bus laisvai galima nubraižyt vos tik pastačius gatvę, o jeigu parkingas trukdys - jį panaikinti.

        Dabar Šiaurinė g. bus gerokai artimesnė Varšuvos pavyzdžiui, kuris čia buvo aptartas gana aršiai prieš kažkur pusę metų. Net sakyčiau, kad mūsų variantas bus gerokai pranašesnis ir geresnis (na, nepaisant Varšuvoje einančios metro linijos).

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tai niekas ir nekalba apie parkavimo kišenes. Kalba eina apie eismo juostas.
          OK, nesupratau paties, nes sunku įsivaizduoti parkavimo kišenes (daug kišenių) palei A juostą, tad maniau turi omenyje 2+A konfiguraciją ateityje.

          Comment


            Kai pas mus bus metro, tai šalia esančioj gatvėj irgi nereiks A juostų ir paralelinis parkavimas netrukdys viešam transportui.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Tiesą sakant visai nesuprantu kaip ankstesnis variantas buvo geresnis pėstiesiems, kai buvo suprojektuotos retesnės perėjos, viadukai sankryžose ir siauresni želdynai. Dabar gi pėsčiuosius nuo eismo skirs ne tik platesni želdynai, bet ir parkavimo juosta (papildomas barjeras).

              O gatvė nėra projektuojama kaip greito eismo, to nebuvo ir ankstesniame variante (ji buvo kažkoks keistas hibridas).

              Parkavimas, juostų plotis pagal reikalavimus, dažnesnės perėjos šviesoforais - šitie dalykai lėtins eismą. Nors aš anksčiau pasisakiau už 6 juostų gatvę (su A juostomis), bet šitoks variantas manyčiau yra geresnis. A juostas bus laisvai galima nubraižyt vos tik pastačius gatvę, o jeigu parkingas trukdys - jį panaikinti.
              Tai jei tai būtų plati didelio kvartalo eismo gatvė, pvz. kokia nors Architektų g. Lazdynuose ar kokia nors Švitrigailos g. miesto centre, tai viskas būtų puiku. Bet dabar Šiaurinė g. atlieka grynai tranzitinės gatvės vaidmenį (ir dar bandoma į ją sugrūsti eismą nuo šalia būsimų pastatų). T. y. tokia gatvė de facto bus vidinis aplinkkelis, nepaisant to, ar bus joje parkavimas, ar ne, ar bus šviesoforai, ar ne. Na, kaip koks Laisvės prospektas. Grąžinkim į jį šviesoforus, pvz. Karoliniškėse, padarykim šonuose parkavimo vietų, dar pastatykim pastatų prie pat jo ir pažiūrėkim, kas gausis. Nelabai kas.

              Senesnis variantas buvo orientuotas būtent į tai – pasidarom tranzitinę gatvę ir vėliau humanizuojam vidines kvartalų gatveles. Dabar gaunasi nei šis, nei tas.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Kaip kažkurioje temoje buvo minėta, sausio 5 d. vyks atnaujinto projekto pristatymas ir vieša diskusija (gyvai, reikia registruotis): https://vilnius.lt/lt/2022/12/21/kvi...urines-gatves/

                Kelios naujos "vizualizacijos":



                Comment


                  Dviejų lygių sankryžoms skirtus sklypus privatizuos ir po to verks, kad nėra vietos įrengt kai problemos badys akis? Bent su Ukmergės gatve ir galbūt Laisvės prospektu reikėtų rimtesnių sprendimų nei paprasta šviesoforinė sankryža.

                  Comment


                    Manau svarbiau dabar įgalinti trūkstamas jungtis greičiau ir panaikinti prekybcentrinius šviesoforus su kairiaisiais posūkiais. Nesuprantu iš kur privatizavimo argumentas trauktas, jeigu jau yra detalieji planai ir statybos leidimai.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Dviejų lygių sankryžoms skirtus sklypus privatizuos ir po to verks, kad nėra vietos įrengt kai problemos badys akis? Bent su Ukmergės gatve ir galbūt Laisvės prospektu reikėtų rimtesnių sprendimų nei paprasta šviesoforinė sankryža.
                      Exactly. Buvo aiškiai suplanuotos visos nuovažos aplink tas sankryžas, atitinkamai suformuoti sklypai, o dabar jau staiga planuojamas užstatymas. Ir dar, aišku, bus pilna šviesoforų su įvažiavimais į visokius verslo centrus Ukmergės g. stiliumi, nes kaip gi mes be to, juk automobilistų kraštas. O VT tegu važiuoja pirma juosta ir sėdi su visais kamštyje.

                      Bent plačias žaliąsias zonas paliktų kokiam tuneliukui ateityje.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        O tai ar yra kur nors išdėtas galutinis projektas svarstymui?
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Nu gi svarbiau plovyklos ir kebabines nei dvieju lygiu sankryza su Ukmerges, ar gi ne?

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Manau svarbiau dabar įgalinti trūkstamas jungtis greičiau ir panaikinti prekybcentrinius šviesoforus su kairiaisiais posūkiais. Nesuprantu iš kur privatizavimo argumentas trauktas, jeigu jau yra detalieji planai ir statybos leidimai.
                            Pagal detaliuosius planus buvo rezervuota vieta dviejų lygių sankryžom. Dabar kaip matom norima leisti užstatyti prie pat sankryžos ir gatvės raudonosiose linijose nebeliktų vietos dviejų lygių sankryžai.

                            Ar tikrai yra statybos leidimui šitam variantui? Kiek pamenu seniau buvo projektiniai pasiūlymai (?) su dviejų lygių sankryžom.

                            Čia kaip Mykolo Lietuvio gatvė „greičiau įgalinta“. Bet gal geriau kaip seniau nei dabartinis savižudiškas variantas. Pravažiavau kelis kartus po atidarymo, bet žiemą tamsoj - ačiū ne... Taip ir čia gal geriau luktelt ir padaryt normalų variantą, o ne pagal „DO Stribašius“ prichvatizacinę NT ryklių turtinimo madą.
                            Paskutinis taisė mantasm; 2022.12.22, 12:48.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Kaip kažkurioje temoje buvo minėta, sausio 5 d. vyks atnaujinto projekto pristatymas ir vieša diskusija (gyvai, reikia registruotis): https://vilnius.lt/lt/2022/12/21/kvi...urines-gatves/
                              Nauji spalvoti piešiniai (net ne normalios vizualizacijos) nėra "atnaujintas projektas".
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                O tai ar yra kur nors išdėtas galutinis projektas svarstymui?
                                Dabar varguomenės nebeprileis prie projekto. Ne tam dirbta. Nors tapyba gana įdomi.

                                Comment


                                  Įkėlė vilnius.lt nuorodoje ir schemą
                                  Su Šiaurinės gatvės projektu galite susipažinti Šiaurinės g. schema.
                                  mantasm toks pats preliminarus užstatymas buvo numatytas ir su dviejų lygių sankryžom

                                  Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	146,6 kB ID:	2018939

                                  Tikėtinai atsižvelgta į poreikį ateityje jį įrengti, toje schemoje yra vienoje vietoje paminėta estakados vieta. 4 eismo juostų gatvės lyginti su išasfaltuotu žvyrkeliu nedrįsčiau.

                                  Svarbu bus panaikinti šitie nesąmoningi kairieji posūkiai Ukmergės g.

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	351
Size:	158,2 kB
ID:	2018940
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.12.22, 15:06.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Įkėlė vilnius.lt nuorodoje ir schemą


                                    mantasm toks pats preliminarus užstatymas buvo numatytas ir su dviejų lygių sankryžom

                                    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	146,6 kB ID:	2018939
                                    Tai čia jau naujesnis, gerokai supaprastintas variantas. Ankstesniuose buvo normalios dviejų lygių sankryžos.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      abruo senasis variantas su dobilinėm atlankom buvo pakoreaguotas dar berods 2018m. Ten buvo greitkelio variantas beveik be šviesoforų, kurio buvo atsisakyta.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        O tai pelei paaiškinkite Ukmergės bus viadukas ir po viaduku visi grūsis norėdami patekti iš Šiaurinės į Ukmergės su kairiu posūkiu?
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Arunasx , kai statys viaduką (o dabar panašu nestatys) tai taip, visi kairieji posūkiai bus po viaduku. Nesugalvoju pavyzdžio Vilniuje, nes dauguma kiek kitaip padaryti, su keletu šviesoforinių sankryžų (kaip Pavilnionių g.), o čia turbūt viena bus. Principe kaip Liepkalnio, tik vietoj tunelio, viadukas.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X