Su Laisvės pr. viadukas išties nereikalingas, bet sankryžoje su Ukmergės jo reikėtų. Galėtų būti kad ir 1+1, o jei daryti tunelinį pravažiavimą - tai negilų, lengvojo automobilio aukščio - gana europietiškas variantas, tarp kitko.
Aišku, liūdina kad A juostų atsisakyta ir jų nebus galima padaryti vėliau - tam labai trukdys pararelinis parkavimas gatvėje, kuris mano manymu čia visiškai nereikalingas ir trukdys eismui.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/26/Strand-underpass-london-800.jpg)
Ko dar labai labai pasigendu, net nepaisant, kad čia tik principinis planas - Žemynos g. humanizavimo pagal pilną programą. Po Šiaurinės nutiesimo Žemynos ir Medeinos gatvės turėtų būti padarytos visiškai atgrasios bet kokiam tranzitui.
Aišku, liūdina kad A juostų atsisakyta ir jų nebus galima padaryti vėliau - tam labai trukdys pararelinis parkavimas gatvėje, kuris mano manymu čia visiškai nereikalingas ir trukdys eismui.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/26/Strand-underpass-london-800.jpg)
Ko dar labai labai pasigendu, net nepaisant, kad čia tik principinis planas - Žemynos g. humanizavimo pagal pilną programą. Po Šiaurinės nutiesimo Žemynos ir Medeinos gatvės turėtų būti padarytos visiškai atgrasios bet kokiam tranzitui.
Comment