Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Būčiau dėkingas, jeigu pasidalintumėte tokiais sprendiniais iš užsienio šalių
    Pagūglink, yra visokių pavyzdžių ir aprašymų. Galima A juostas daryti tik piko metu ir šiaip daug visokių variantų. Nėra tai savaime kažkoks blogas dalykas.

    Comment


      Na kad tas "eik pats pagūglink jeigu tau reikia" neskamba labai gerai ir įtikinamai. Ta prasme, aš neturiu nieko prieš pararelinį parkavimą kaip reiškinį, bet gatvėse, kuriose mes darome prioritetą VT - jo ir laikykimės, o ne darykime n+1 kompromisų.

      Bet kas važinėjantis VT žino, kad niekas neužknisa labiau, kai lyg ir yra ta A juosta, bet realiai kiekvienoje sankryžoje laukiama, nes A juosta naudojama posūkiui į dešinę (A juostos Laisvės pr.), yra n+1 įvažiavimų į teritorijas arba parkavimas (Švitrigailos g.). Jau net nekalbu, kiek tokiose vietose įvyksta avarinių situacijų arba eismo įvykių.

      Daryti A juostą tik piko metui a) nesprendžia autobusų ir besiparkuojančių kirtimosi b) nesuteikia prioriteto 24/7, kas Vilniaus atveju nėra labai logiška.

      Man tiesiog keista kai tie patys žmonės kitose temose sako "VT žiauriai lėtas", bet vėliau siūlo gana abejotinus sprendimus.

      Kita vertus, tokioje gatvėje kaip Šiaurinė galėtų padaryti inovaciją ir daryti A juostas gatvės viduryje. Bet čia Vilnius.

      Comment


        Nelabai suvokiu, kam tas parkavimas gatvėje? Juolab tokioje. Ar jis bus mokamas ? Nebent prie kažkokios viešosios erdvės.
        Suprantu, kai toks yra vidinėse gatvėse kaip pvz. Architektų, Minties ar Gabijos g.
        Jei aplink statysis gyvenamieji ar komerciniai pastatai, tai tegu įsirengia parkavimo vietas savo sklypuose ar viduje.

        Comment


          Įrengiant kokią nors viešąją erdvę reikia prieš tai galvoti apie atvykimą jei būtinas, o ne gadinti tokią gatvę ir A juostą/VVT iš esmės. Pritariu, kad parkavimas yra absurdas tokioje gatvėje, kuri turėtų būti panaši į Laisvės pr. statmena kryptimi.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Kita vertus, tokioje gatvėje kaip Šiaurinė galėtų padaryti inovaciją ir daryti A juostas gatvės viduryje. Bet čia Vilnius.
            Būtent. Visiškai naujoje, miestą kertančioje gatvėje A juostos turėjo būti statomos tik viduryje gatvės. Tai būtų suteikę galimybę ne tik įrengti paralelinio parkavimo vietas, bet ir pamatyti kaip toks standartas veikia apskritai bei įvertinti galimybės jį plėsti likusiame mieste. Tačiau Vilnius yra mikrorajoninių kaimiečių miestas ir čia tokie dalykai yra niekam neįdomūs. Čia net naujus rajonus nuo nulio pastato apie VT net neužsimenant (Šnipiškės, Paupys, Šiaurės miestelis ir kt.), tad ką kalbėti apie kažkokias inovacijas ar elementarios VT pirmumo teisės formavimą. Sekant šito miesto VT aktualijas galima įsivaryt nemenką depresiją.

            Comment


              Nu taip. Šiaurės miestelyje nėra VT
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Būtent.
                Sutinku su viskuo, išskyrus
                mikrorajoninių
                nes jeigu pasižiūrėtum į VT žemėlapį - ne tik į dabartinį, bet ir į sovietinius - VT mikrorajonuose buvo organizuojamas daug geriau, negu dabar. Aišku, daug lėšų suvalgydavo totalitarinis aparatas o ir automobilį įsigyti nebuvo paprasta, bet užtat VT buvo vos ne kiekvienoje kiek platesnėje gatvėje, jau net nekalbant, kiek buvo vėliau panaikinta/neįgyvendinta:
                • autobusų maršrutas I. Šimulionio gatvėje Karoliniškėse - panaikinta 1990;
                • autobusų maršrutas Šešuolių g. Viršuliškėse - nerealizuota, nes nepastatyta jungtis per mišką ir kapines;
                • troleibusai į Pilaitę per naują kelią į Pilaitę, apytiksliai atkartojantį Šešuolių/Sidaronių gatves - nerealizuota dėl LTSR griūties
                • 2000 m. panaikintas troleibuso maršrutas į Paupį, žiedas buvo Aukštaičių/Paupio gatvių sankryžoje
                • autobusai pro Baltupių studentų miestelį - panaikinta 1988-1990 dėl GV statybos, viadukas toje vietoje nepastatytas dėl LTSR griūties
                Dėl to man liežuvis neapsiverstų sakyti, kad čia kažkuo kalti mikrorajonininkai. Visi rajonai buvo planuoti su geru walkability (nenuleistus bordiūrus palikime nuošalyje) ir geru pasiekiamumu VT. Tuo tarpu nei Paupyje, nei Vingyje to nėra. Čia yra tiesiog banali nekompetencija ir motyvacijos kažką daryti trūkumas.

                To Arunasx: taip, VT Šiaurės miestelyje nėra geras. Jis yra geras tik jo pakraščiuose, t. y. Žirmūnų, Kalvarijų, Kareivių gatvės, bet va Šiaurės miestelio "centre" to normalaus VT kaip ir nėra. Yra 30 ir 33 maršrutai, bet jie nekursuoja labai dažnai.

                Šiaurės miestelyje apie 2001-2003 metus P. Lukšio gatvėje buvo numatomi troleibusai - tą įrodo dar ir ten esantys stori stulpai. Troleibusų nepaleido, nes nebuvo rekonstruota P. Lukšio atkarpa tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių - o vėliau ir Zuoko nuomonė apie troleibusus kardinaliai pasikeitė.

                Comment


                  Vaiduokliais virtę tiltai, vedantys į šabakštynus ir laukus: kodėl nebaigiami seniai suprojektuoti viadukai?
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tuoti-viadukai
                  Miestas jau baigia projektavimo darbus ir artimiausiu metu turėtų prasidėti pačios Šiaurinės gatvės statybos.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    artimiausiu metu turėtų prasidėti pačios Šiaurinės gatvės statybos
                    Šūdo vertas teiginys. Kol nėra paskelbtos bent išankstinės techninės sąlygos, nėra apie ką kalbėti.
                    Anot Šimašiaus jau 2020 metais turėjome važiuoti Šiaurinės 1 dalimi.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Anot Šimašiaus jau 2020 metais turėjome važiuoti Šiaurinės 1 dalimi.
                      Žodis "Šimašius" ir kažkokie konkretūs šio projekto terminai nieko bendro neturi.

                      Comment


                        VšĮ „Išgelbėkime Ozo draustinį“ pastangomis prokuratūra kreipėsi į teismą, kad peržiūrėtų PAV atrankos išvadą. Prokuratūra sugebėjo suprasti dalį to, kas parašyta dokumentuose – KD 2,5 tarša viršys normas. Kad bus viršijamas ir triukšmo lygis jie nesuprato, o kad techninis projektas neatitinka STR'ų jie dar net nežino. Tą info turėtų jiems perduoti VTPSI

                        Comment


                          Tai riekia suprasti artimu metu pradžios galima nesitikėti.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Tai riekia suprasti artimu metu pradžios galima nesitikėti.
                            Bent jau gauna gerą pretekstą nieko nebedaryti ir ramiai atsikvėpti.
                            Nors "Žalgirio" stadioną atidavė nepaisant teismų ir prokuratūrų.

                            Comment


                              Klausimas čia paveikia visą projektą ar tik 2 dalį (kuri ir eina per Šeškinės Ozas)?

                              Comment


                                Kreipėsi Laisvės pr. 79b gyventojai, tad čia šneka apie pirmą ir vienintelį darguliams reikalingą (el. linijos pakasimo) etapą. Kiti etapai net ir nėra numatyti, ką gerai iliustruoja jau 10 metų nepradėti gatvės trasoje esančių sodų sklypų paėmimai visuomenės reikmėms.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                  Kreipėsi Laisvės pr. 79b gyventojai, tad čia šneka apie pirmą ir vienintelį darguliams reikalingą (el. linijos pakasimo) etapą. Kiti etapai net ir nėra numatyti, ką gerai iliustruoja jau 10 metų nepradėti gatvės trasoje esančių sodų sklypų paėmimai visuomenės reikmėms.
                                  Geras adresas nurodytas : D ?

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	739
Size:	164,1 kB
ID:	2006338

                                  Comment


                                    78b. Projektas neseniai baigtas ir visi kurie pirko žinojo kad bus gatvė, bet kaip visada - pagaliai į ratus. Mieste gyvena, bet nori jaustis kaip vienkemy.

                                    Comment


                                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                      78b. Projektas neseniai baigtas ir visi kurie pirko žinojo kad bus gatvė, bet kaip visada - pagaliai į ratus. Mieste gyvena, bet nori jaustis kaip vienkemy.
                                      Kodėl nereikalauja išardyti Laisvės pr. ir sodinti burokus kieme?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Kodėl nereikalauja išardyti Laisvės pr. ir sodinti burokus kieme?
                                        O kaipgi? Dėl triukšmo toj nelegalioj saugomoj aikštelėj po langais jie irgi po teismus ėjo.

                                        Comment


                                          Žemynos g. lopšelio - darželio projekte pasimatė ko gero atnaujinti Šiaurinės g. sprendiniai (44 psl.): https://vilnius.lt/wp-content/upload..._Zemynos2C.pdf

                                          Esminiai užmatyti pokyčiai: nebėra atskirų A juostų tiek Šiaurinėje, tiek Justiniškių ir Laisvės pr., yra VT įvažos, platesnės žaliosios zonos, dažnesnės perėjos ir pervažos, parkavimo vietos ir aišku nėra planuotų viadukų.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-12-08 133257.jpg Views:	1 Size:	490,5 kB ID:	2016555

                                          Comment

                                          Working...
                                          X