Na nežinau. Man augant mano mama dirbo ir teisių neturėjo, o tėvas irgi dirbo, tad ne visada mane nuveždavo vos man paprašius. Kiti vyresni šeimos nariai nei nuo 16 m. neturėjo teisių ir mašinos, nei iškat nuo 18 m.
Tesiant geriausias gatviu pritaikymo gyventojams tradicijas, projektuojam siuksliu aikstele prie busimos Siaurines gatves
Sandėliavimo, kitos paskirties pastatų, inžinerinių tinklų ir kitos paskirties inžinierinio statinio Jono Kazlausko g. 1a, Vilniuje, statybos projekto projektinių
Taip, tik iki jos be džipo neprivažiuosi. Nors tiesa prieš kelis metus šiek tiek pagreideriavo tai dabar ant dugno ne taip lengva pasimauti.
Na taip, po vieno apsilankymo dabar geriau pavažiuoju iki Pilaitės aikštelės. Tiesiog Šiaurinėj gatvė jau ir taip nusimato užmiesčio autostrada su atitinkamom lankytinom vietom. Šiukšlių aikštelės, horseburgeriai, plovyklos, ofisų parkai ir pan ir t.t. Tikiuosi prie Šeškinės ozo padarys didelę parkofkę, kad būtų patogu atvažiuot į gamtą.
Na taip, po vieno apsilankymo dabar geriau pavažiuoju iki Pilaitės aikštelės. Tiesiog Šiaurinėj gatvė jau ir taip nusimato užmiesčio autostrada su atitinkamom lankytinom vietom. Šiukšlių aikštelės, horseburgeriai, plovyklos, ofisų parkai ir pan ir t.t. Tikiuosi prie Šeškinės ozo padarys didelę parkofkę, kad būtų patogu atvažiuot į gamtą.
tikrai taip, kaip dabar padare 120 vietu parkovke prie Japoniso sodo (thumbsup icon)
Šiaurinės gatvės tiesimas netrukus bus pradėtas: sustos ties Ozo draustiniu, o kas toliau – nežiniahttps://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...zinia-23978406
p.s. kol nėra paskelbtas net konkursas, tai sakyti netrukus gali tik dundukas. Šiuo atveju Dumalakas.
p.p.s o tai koks iš tikro projektas, kur yra? Juostų kiekis ir t.t.
Teko prieš pora savaičių važiuot iki tos stambiagabaričių atliekų aikštelės, tai nuo aplinkkelio per Talino g. nebepateksi – pasitiko pastumta statybinė tvora, o po to nepravažiuosi, nes supilti pylimai. Pamėtytos šiukšlės aplink. Automobilinis privažiavimas tik iš rytų pusės liko.
Nors ir buvo Pašilaičiuose masiškai naikinamas dviračių eismas tais asfaltuotais bendrais takais, Žemynos g. nors ir yra tik 3 ženklai, tik iš vienos pusės – čia vis tiek dviračių (ir pėsčiųjų) takas, bet projektu yra nutraukiama vientisa asfalto danga.
Taip pat pati gatvės jungtis tarp Šiaurinės ir Žemynos g. prasideda dviem juostomis ties Šiaurine g., bet atsiras nusukimo papildoma juosta į D kat. Žemynos g. Įdomu kam? Didelis srautas iš šalia kelio esančios teritorijos? Gi skundėsi, kad ir taip trūksta pinigų statyboms:
Išprašiau, kad dviračių taką numatytų ir rytinėje pusėje. Visgi nesitikėjau, kad nutrūks vidury atkarpos tarp sankryžų. Logiška buvo daryti, jei net nebūtinai iki sankryžos su Taikos g., bet bent iki VVT paviljono. Artimiausiu metu pagal oficialius VMS planus jų žemėlapy, turi užsakyti dviračių tako projektavimą šioje atkarpoje. Dabar gausis, jog rekonstruos šaligatvį, kurį netrukus reiks nugriauti, nes turės būti dviračių takas pratęstas ir šalia gatvės rekonstruotą šaligatvį slenkant į išorę. Projektuotojams išaiškinau, jog beveik neabejotinai dviračių jungtį miestas užsakinės būtent šioje kelio pusėje:
Sankryža gi bus šviesoforu reguliuojama, bet dviračių takai nekirs tiesiai ir patogiai sankryžos, teks didint kilometražą ir gaišt papildomą laiką bei eikvot jėgas bereikalingai stabdant ir vėl bėgėjantis. Ta pati istorija ir ties estakada prie Spaudos rūmų – tik T. Narbuto g. atveju tikrai buvo išsakyta (vieno nario iš LDB) pastaba projektuotojams, jog nereikia tokių vingių:
Nesupratau kas per sujungimai tarp šaligatvio ir dviračių tako, bet įtariu, jog patekimui į ten būsimus pastatus, kad nereiktų važinėt per veją. Visgi, net jeigu ir nebūtų geriau projektuoti sujungimų projektuojant būsimus pastatus – kam tas aklųjų vedimo paviršius į dviračių taką? Net įrengiant įspėjamąjį paviršių dėl ypatingo saugumo, tai pačio vedimo paviršiaus, tai tikrai nereikia:
Numatomas žvyrkelis skersai važiuojamosios dalies tiek mašinoms, tiek dviračiams. Gal ten tunelis? Per pievą nenumatyta.
Ta pati istorija, kaip Žemynos g., tik čia jau su ištisine atskirti dviračių ir pėsčiųjų srautai asfaltuotame kelyje, bet va asfaltas bus nutrauktas! Sankryžos kairėje, apačioje.
Siūlau į šį projektą taip nežiūrėti, nes vis tiek, kaip jau žinoma, buvo padaryta daug korekcijų A laidoje, tarp jų ir A juostų atsisakymas ir perdarymas į parkavimą.
Be to, siūlau tada atsižvelgti ir į tai, kad naikinamos perėjos ties Čiobiškio ir VRAP stotelėmis, nors pačios stotelės lieka.
Siūlau į šį projektą taip nežiūrėti, nes vis tiek, kaip jau žinoma, buvo padaryta daug korekcijų A laidoje, tarp jų ir A juostų atsisakymas ir perdarymas į parkavimą.
Be to, siūlau tada atsižvelgti ir į tai, kad naikinamos perėjos ties Čiobiškio ir VRAP stotelėmis, nors pačios stotelės lieka.
Ar nėra kažkokių naujų renderių, kaip ŠG atrodys? Tai nebus A juostos, bet vietoj jos bus paralelinis parkavimas? Kaip tada su autobusų maršrutais? Jų ten išvis nebus? Nes jei bus, tai turės stovėt eisme su visomis mašinomis?
Na nežinau, gal čia tik pletkos tokios buvo, bet kažkas turintis ryšių su VMS apie tai rašė šioje temoje (galbūt Creatium, tikrai neprisimenu)
Just saying, A juosta ir pararelinis parkavimas yra blogiausias derinys koks tik gali būti.
Paralelinis parkavimas šiaip yra gerai. Ypač su ta idėja, kad tai turėtų būti miesto gatvė, o ne vien tranzitinė gatvė. A juostos taip pat yra gerai. Kodėl tuomet A juosta + paralelinis parkavimas yra blogai?
Paralelinis parkavimas šiaip yra gerai. Ypač su ta idėja, kad tai turėtų būti miesto gatvė, o ne vien tranzitinė gatvė. A juostos taip pat yra gerai. Kodėl tuomet A juosta + paralelinis parkavimas yra blogai?
Todėl kad trukdo sklandžiam viešojo transporto eismui, lygiai taip pat kaip trukdo dažni įvažiavimai į teritorijas arba posūkiai į dešinę iš A juostos. Stabdyti 15+ tonų sveriančią transporto priemonę prieš kiekvieną į veidrodėlius nežiūrinčią blondinę irgi nėra saugu.
Todėl kad trukdo sklandžiam viešojo transporto eismui, lygiai taip pat kaip trukdo dažni įvažiavimai į teritorijas arba posūkiai į dešinę iš A juostos. Stabdyti 15+ tonų sveriančią transporto priemonę prieš kiekvieną į veidrodėlius nežiūrinčią blondinę irgi nėra saugu.
Neslėpsiu, gana keista, kad tą reikia aiškinti.
Viskas priklauso nuo dizaino. Jeigu bus daroma lietuviškuoju "remonto" būdu, tai taip. Bet yra sprendimai, kurie leidžia tokių problemų išvengti.
Comment