Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

    P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
    Na taip, aukštis turės įtakos kiek duobė apsaugos. Aš gyvenu trečiame aukšte, nors ir devintame gyvenantys kaimynai neminėjo kad kas nors girdisi.

    Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
    Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
    ??? Tai kad čia kaip tik jungiamoji gatvė kurią pusė šiaurinės miesto dalies gyventoju važiuotu iki vakarinio aplinkelio.
    Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
    marihiana prekiauja VMS:
    https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
    82 psl:
    iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
    sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
    53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.

    Comment


      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

      Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.
      Tai kad tame ir esmė, kad tų gatvių gyventojai yra daugiausia UŽ Šiaurinės statybą. Priešinasi nebent gyvenantis prie pat planuojamos Šiaurinės gatvės, bet ir tai, skaitant šį forumą bei diskusijas kitur, susidaro įspūdis, kad labiausiai reiškiasi čia net negyvenantys žmonės (pvz. Kriščiūnas, išvis gyvenantis kažkur Antakalnyje), prisistatantys didžiaisiais urbanistais bei atseit ginantys visuomenės interesus.

      Dar žinoma yra Ozo bendruomenė, bet jie priešinasi gatvės tiesimui per draustinį, o pirmas etapas su juo nieko bendro neturi.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
        Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga

        Comment


          Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

          Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
          Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

          Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

          Comment


            O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?

              Comment


                Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?
                Kai bus suderinti interesai ir surasta pinigų. Kadangi interesai radikaliai skirtingi - nuo dar vieno Geležinio Vilko iki nieko, tai tikėtina negreit.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Kai bus suderinti interesai ir surasta pinigų. Kadangi interesai radikaliai skirtingi - nuo dar vieno Geležinio Vilko iki nieko, tai tikėtina negreit.
                  Pinigų iš europos negaus, tai jų ir neatsiras. O kad suderinti interesus, reiktų pradžiai baigti šizofreniškus žaidimus ir imti projektuoti bent taip, kai užsibrėžta darnaus judumo plane.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Pinigų iš europos negaus, tai jų ir neatsiras. O kad suderinti interesus, reiktų pradžiai baigti šizofreniškus žaidimus ir imti projektuoti bent taip, kai užsibrėžta darnaus judumo plane.
                    Na, taip. Pinigų gal kokiame pandemijos plane gal ir atrastum, bet va Šriodingerio gatvės problemos (kai ji vienu metu yra ir greitkelis ir draugiška pėstiesiems su dviratininkais) problema, panašu, amžina.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      labiausiai reiškiasi čia net negyvenantys žmonės (pvz. Kriščiūnas, išvis gyvenantis kažkur Antakalnyje), prisistatantys didžiaisiais urbanistais bei atseit ginantys visuomenės interesus.
                      Paprašyčiau neklaidinti žmonių. Aš savęs urbanistu nelaikau ir apskritai tuos, kurie prisistato kaip urbanistai, bet viešai deklaruoja, kad apie eismo organizavimą nieko nesupranta (pvz. Mindaugas Pakalnis), laikau šūdmaliais.

                      Aš esu SM komisijos, kuri vertino visus miestų darnaus judumo planus narys, todėl, matydamas šią šizofreniškos gatvės idėją, jos negaliu palaikyti. Kol BP ji buvo numatyta kaip greito eismo B kat. gatvė, tol jos prasmė šiek tiek matėsi. Kai ji paversta C – prasmės nebeliko.
                      O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga. Juk jei akivaizdžiai suklastotame modeliavime nutiesus VISĄ gatvę bus taupoma tik 1% (tai mažiau už bet kokio modeliavimo paklaidą) piko valandos gaišties, tai visiškai akivaizdu, kad toks projektas neš tik nuostolius.
                      Modeliavimas matosi 1 priede: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/ Click image for larger version

Name:	Clipboard02.jpg
Views:	2994
Size:	170,7 kB
ID:	1878498

                      Comment


                        Keista logika vertinti viso miesto kelionių trukmės mažėjimą. Pagal tokią logiką įtraukiama N.Vilnia, Eišiškių gatvė, Olandų gatvė, Grigiškės ir dar dievai žino kas.Visos jos yra Vilniuje. Ar čia man tik atrodo kad pateiktas kažkoks absurdas maksimaliai sumenkinant Šiaurinės g. prasmę? Pagal tą pačią logiką kokią prasmę turi VA kelionėms N.Vilnioje? Irgi nevertėjo statyti? Ar aš kažko nesupratau?
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                          Kol BP ji buvo numatyta kaip greito eismo B kat. gatvė, tol jos prasmė šiek tiek matėsi. Kai ji paversta C – prasmės nebeliko.
                          Kol pas mus viskas bus vertinama bukai ir formaliai pagal kategorijas, tol nieko nebus. Atsidarykite žemėlapį ir pasižiūrėkite, kad Vakarinis aplinkkelis neturi normalios jungties. Dvi juostos į abi puses ten bus ryškiai per mažai, nes a) Talino gatvėje jau dabar eismas yra nerealiai intensyvus b) tai nukrautų Pilaitės pr. bei Pavilnionių gatvių sankryžas su aplinkkeliu (bei pačias gatves). Dar yra A juosta, kuri dėl kažkokių priežasčių vadinama kaip normali juosta VISIEMS. Tai gal tada ir dviračių takus nafik netiesiame, nes gi ''automobiliams trukdo, taigi pablogina sąlygas ir verčia ieškoti alternatyvių judėjimo būdų''.

                          O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga. Juk jei akivaizdžiai suklastotame modeliavime nutiesus VISĄ gatvę bus taupoma tik 1% (tai mažiau už bet kokio modeliavimo paklaidą) piko valandos gaišties, tai visiškai akivaizdu, kad toks projektas neš tik nuostolius.
                          Modeliavimas matosi 1 priede: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/ Click image for larger version

Name:	Clipboard02.jpg
Views:	2994
Size:	170,7 kB
ID:	1878498
                          Jau parašė Arunas - vertinti šią gatvę viso miesto mąstu yra absurdas, nes tada absoliučiai jokia gatvė nebus reikalinga. Čia tas pats, kas pasakyti, kad koks nors 2G autobusas viso miesto mąstu perveža tik 1% keleivių ir todėl nėra reikalingas.

                          Comment


                            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                            Aš esu SM komisijos, kuri vertino visus miestų darnaus judumo planus narys, todėl, matydamas šią šizofreniškos gatvės idėją, jos negaliu palaikyti. (...)
                            O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga.
                            Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna.
                            Kai tokie komisijų nariai ištraukia iš katino pažastų skaičius apie "tik 1% taupomą laiką" ir torpeduoja projektą, nes jis atseit "niekam nereikalingas", ką čia bepridursi.

                            Gal nereikės laukti dar dar 50 metų, kol nuties svarbiausią šiaurinės dalies gatvę

                            Comment


                              Bet tai kaip gera yra komentuoti neskaičius planavimo ir modeliavimo dokumentų. Tada tokiais protingais galima pasijusti.

                              Comment


                                Tokios pasakos apie tai, kad nutiesus vieną iš pagrindinių miesto gatvių tik 1% sumažės kamščiai visame mieste, yra panašios į švelnų pasityčiojimą iš konkrečioje Ozo ar Kareivių gatvių vietoje kamščiuose kasdien stovinčių aplinkinių rajonų gyventojų.
                                ​​​​​​
                                Kol kas buvo diskutuojama apie tai, kokia turėtų būti ir kada gali būti nutiesta Šiaurinė gatvė.

                                Jei iškėlėte tezę, kad ši gatvė "niekam nereikalinga", pats ir pabandykite aprašyti. kokiomis prielaidomis remiasi tie skaičiavimai.
                                Tik prašom nejuokinti, kad 40% sumažės automobilių eismas rytų - vakarų kryptimi Šeškinėje, Justiniškėse ar Fabijoniškėse.

                                Comment



                                  Nelabai suprantu ir pasispiktinimo dėl kainos, kai didelė jos dalis susidaro dėl skirtingų lygių sankryžų. Jas įgyvendinus ties Šiaurinės g. sankryžomis su Ukmergės ir ties Kareivių g., pagerės pralaidumas jau dabar vienose intensyviausių sankryžų ne pačios Šiaurinės g. kryptimi (kuri tiesiog suteiks alternatyvų), o jas kertančių gatvių. O ties kitomis kertamomis vietomis, kur nėra šviesoforų, nedarys esminės neigiamos įtakos pralaidumui. Kai skaičiuojama tik piko metu, tai žinoma, kad visada bus butelio kaklas ir užsipildys visi pralaidūs gatvių tinklai dėl darbo vietų koncentracijos centre, juolab kai pirminiu etapu esminės naujos jungtys bus šviesoforiniais posūkiais į kairę ir dešinę, kur susiformuos spūstys piko metu. Tačiau naujos jungtys su gretimomis kertamomis D kategorijos gatvėmis sudarys galimybes tiesiau įvažiuoti/išvažiuoti iš miegamųjų ir privažiuojamųjų kelių, su dešiniaisiais posūkiais bus daugiau ciklinio gatvių užimtumo.

                                  O dėl sutaupyto laiko makro-modeliavime, tai atrodo gan sudėtinga interpretuoti laiko rezultatus, kai sąlyga "nedarome projekto" apima visų kitų Vilniaus mąstu BP numatytų jungčių įgyvendinimu.
                                  Tai vien šiaurinėje miesto dalyje prisideda ir Mykolo Lietuvio ir Pavilnionių g.
                                  Vakarinėje dalyje ir Šešuolių viadukas, ir jungtis su Ozo g. per Laisvės pr.
                                  Labiau į rytus Ozo g. kapitaliai perdaryta su pėsčiųjų viadukais, dviejų lygių sankryža su Kalvarijų g. ir jau minėta sankryža Kareivių/Žirmūnų g.

                                  Tuo pačiu nesuprantu ir nepritarimo dėl C kategorijos. Berods kažkur minėjote, kad užstatys tankiau - tai principe sąlyginai arti tos gatvės gyvenantys bus atitverti nuo intensyvios gatvės kokiais nors ofisais vietoje degalinės prie greitkelio. Gatvėje tikėtinas parkavimas, lėtesnis eismas ir pirmo aukšto fasaduose prieinamos paslaugos.

                                  O dėl želdynų trūkumo tuose rajonuose, tai gyventojams akivaizdžiai trūksta iniciatyvos geriau apsiželdinti savo didelius kiemų plotus, bet dažniausiai dalies jų prioritetas spręsti parkavimo problemas asfaltu. Bent jau savivaldybės pilotinis žaliųjų salelių projektas šiek tiek pradeda įnešti jaukumo tiems kiemams, nes dabartinė tranšėja su elektros stulpais sunku pavadint rekreacine žalia zona. Dėl antro etapo tai jau labiau diskutuotinas klausimas.

                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    KEdas Kokia nors nauja gatvė Kalnėnuose reikalinga tik 0.01% gyventojų, o kamščių nesumažina niekaip. Kodėl ji statoma (nes ji iš tikrųjų reikalinga)? Kokie tuomet jūsų SM komisijos argumentai?

                                    Comment


                                      Kažkaip prajuokino tas 1%. Priminė kai ką
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-18 120144.png
Views:	2697
Size:	11,3 kB
ID:	1878636

                                      Comment


                                        Beje, gražią sekmadienio popietę prie Šeškinės ežerėlio aktyvistės renka parašus prieš Šiaurinės gatvės tiesimą. Nors ir nepasirašiau, sakiau, kad gerbiu jų aktyvumą ir kad rūpinasi savo gyvenama aplinka. Ir rimtai, nors ir gali nepritarti, bet mažai kas Lietuvoje yra pilietiški ir bent kažkiek įsitraukia į politinių sprendimų priėmimą, tai pagarbos reikia turėti tiems žmonėms.

                                        Comment


                                          Parašė KaJenius Rodyti pranešimą
                                          Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.
                                          Tokia ir buvo planuota bet didieji urbanistia išsireikalavo kad būtų panaikintos autobusų juostos


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                          akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga.
                                          O, dar vienas atsirado kuris dar galvoja kad gatvė nereikalinga ​

                                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                          Kažkaip prajuokino tas 1%. Priminė kai ką
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-04-18 120144.png Views:	231 Size:	11,3 kB ID:	1878636
                                          Na čia kaiptik 1% ir trūkta iki normalaus lygio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X