Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Diskutuojat apie daubą, bet pasižiūrėjus trasą tai dauba yra realiai tik prie Gelvonų gatvės. Viduryje sakyčiau trasa eina net ne dauba, o gūburiu, kurio vienoje pusėje ežeriuko dauba, o kitoje dar gilesnė dauba link MRU. O toliau link G.V. gatvė turėtų vis aukštėti ir kirsti G.V. viaduku.
Taip kad manau čia dar bus daug aistrų ateityje, bet matyt net ne vienas ir ne du merai Vilniuje pasikeis iki tol
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąO klausykit, Vilniaus bendrasis planas dar galioja (galios)? Girdėjau kažką tokio, kad savivaldybių bendrųjų planų nebebus, tik visos Lietuvos bendrasis planas ir specialieji planai stambesniems projektams.
- 2 patinka
Comment
-
Nors esu dviračių fanas, bet tikiuosi ne fanatiškas, nes pripažistų ir automobilių teises ypač viešojo ir sunkiojo transporto. Todėl manau, kad kiekvienas miestas turėtų turėti magistralinius kelius, greitis ne mažiau 70 km, kurie surinktų didžiają transporto dalį ir išlaisvintų kitas gatves iki 50-30 km.
Magistralinius kelius įdealu įgilinti, arba pastatyti apsauginę sieną, atitraukti pėsčiuosius, dviratininkus ir gyvenamuosius namus (tai didžiausią triukšmą ir taršą turinčios gatvės). Puikūs pavyzdžiai Vakarinis aplinkelis, tūkstantmečio g., Narbuto g. (tik po Žvėrynu trūktų tunelio), Geležinio vilko g., na ir Šiaurinė g. tam labai tiktų. Daugiau tokių magistralių nelabai ir atrastumėm, nes neturėtų tokių sąlygų. Todėl man labai gaila, kai yra manančių, kad Šiaurinės gatvei reiktų suteikti vos ne dviratininkų gatvės lygio statusą. Tokias gatves dviratininkai turėtų kirsti kitame lygyje. Kuo labiau triukšmą ir taršą sukanalizuosim į šias magistrales, tuo labiau mes pagerinsim miesto kokybę.
- 7 patinka
Comment
-
Šiaurinė ir pagal idėją neturėjo būt tokia magistralinė kaip tūkstantmečio, o turėjo būt kažkas panašaus į Laisvės pr - arterinė miesto gatvė. Pats Laisvės prospektas nėra labai nedraugiškas pėstiesiems, nes pilna ir perėjų, ir dvirtakiai ir VT puikiai telpa, sutvarkius prieigas, pasodinus daugiau medžių - kuo ne puiki miesto arterinė gatvė
- 3 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąNors esu dviračių fanas, bet tikiuosi ne fanatiškas, nes pripažistų ir automobilių teises ypač viešojo ir sunkiojo transporto. Todėl manau, kad kiekvienas miestas turėtų turėti magistralinius kelius, greitis ne mažiau 70 km, kurie surinktų didžiają transporto dalį ir išlaisvintų kitas gatves iki 50-30 km.
Magistralinius kelius įdealu įgilinti, arba pastatyti apsauginę sieną, atitraukti pėsčiuosius, dviratininkus ir gyvenamuosius namus (tai didžiausią triukšmą ir taršą turinčios gatvės). Puikūs pavyzdžiai Vakarinis aplinkelis, tūkstantmečio g., Narbuto g. (tik po Žvėrynu trūktų tunelio), Geležinio vilko g., na ir Šiaurinė g. tam labai tiktų. Daugiau tokių magistralių nelabai ir atrastumėm, nes neturėtų tokių sąlygų. Todėl man labai gaila, kai yra manančių, kad Šiaurinės gatvei reiktų suteikti vos ne dviratininkų gatvės lygio statusą. Tokias gatves dviratininkai turėtų kirsti kitame lygyje. Kuo labiau triukšmą ir taršą sukanalizuosim į šias magistrales, tuo labiau mes pagerinsim miesto kokybę.
Miesto magistralių šalininkams geriau dabar nukreipti energiją į tai kad Ozo g. būtų prijungta prie Vakarinio aplinkkelio (ten irgi tunelio reikės), nes Šiaurinė g. jau case closed ir nei visuomenės palaikymo, nei politinės valios jau nebus iš jos daryti miesto greitkelį kai 80% jau baigta Ozo gatvė ne tik paraleliai eina bet dar ir tiesiai jungiasi į Nemenčinės plentą.Paskutinis taisė themanual; 2021.04.14, 18:30.
Comment
-
MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: SkylinesSnowflakes will attack U <3
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Triukšmas daug didesnis to paties vakarinio aplinkelio bet 50 metrų nuo jo nieko nesigirdi nes aplinkelis duobėje. Pagal reljefą čia net kasti giliai nereiktų - natūrali duobė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
- 4 patinka
Comment
-
Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?
O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.
Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.
P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąNesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBūtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąpabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment