Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Būtent, gatvės kerta net tokius parkus kaip Hyde Londone ar Centrinis Niujorke, tai čia kažkokiame šabakštyne ir dar toli nuo gyvenamų namų kilometrinių tunelių tikrai niekas nestatys.
    Siaurutė, dviejų juostų W. Carriage gatvė Hyde parke yra nesulyginama su planuojama 4 juostų tranzitine gatve Vilniuje.

    Comment


      Diskutuojat apie daubą, bet pasižiūrėjus trasą tai dauba yra realiai tik prie Gelvonų gatvės. Viduryje sakyčiau trasa eina net ne dauba, o gūburiu, kurio vienoje pusėje ežeriuko dauba, o kitoje dar gilesnė dauba link MRU. O toliau link G.V. gatvė turėtų vis aukštėti ir kirsti G.V. viaduku.

      Taip kad manau čia dar bus daug aistrų ateityje, bet matyt net ne vienas ir ne du merai Vilniuje pasikeis iki tol

      Comment


        O klausykit, Vilniaus bendrasis planas dar galioja (galios)? Girdėjau kažką tokio, kad savivaldybių bendrųjų planų nebebus, tik visos Lietuvos bendrasis planas ir specialieji planai stambesniems projektams.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          O klausykit, Vilniaus bendrasis planas dar galioja (galios)? Girdėjau kažką tokio, kad savivaldybių bendrųjų planų nebebus, tik visos Lietuvos bendrasis planas ir specialieji planai stambesniems projektams.
          Tai čia skirtingo lygio planavimo dokumentas, su skirtingu masteliu, atimti iš savivaldybių planavimo galias būtų beprotiška

          Comment


            Nors esu dviračių fanas, bet tikiuosi ne fanatiškas, nes pripažistų ir automobilių teises ypač viešojo ir sunkiojo transporto. Todėl manau, kad kiekvienas miestas turėtų turėti magistralinius kelius, greitis ne mažiau 70 km, kurie surinktų didžiają transporto dalį ir išlaisvintų kitas gatves iki 50-30 km.
            Magistralinius kelius įdealu įgilinti, arba pastatyti apsauginę sieną, atitraukti pėsčiuosius, dviratininkus ir gyvenamuosius namus (tai didžiausią triukšmą ir taršą turinčios gatvės). Puikūs pavyzdžiai Vakarinis aplinkelis, tūkstantmečio g., Narbuto g. (tik po Žvėrynu trūktų tunelio), Geležinio vilko g., na ir Šiaurinė g. tam labai tiktų. Daugiau tokių magistralių nelabai ir atrastumėm, nes neturėtų tokių sąlygų. Todėl man labai gaila, kai yra manančių, kad Šiaurinės gatvei reiktų suteikti vos ne dviratininkų gatvės lygio statusą. Tokias gatves dviratininkai turėtų kirsti kitame lygyje. Kuo labiau triukšmą ir taršą sukanalizuosim į šias magistrales, tuo labiau mes pagerinsim miesto kokybę.

            Comment


              Šiaurinė ir pagal idėją neturėjo būt tokia magistralinė kaip tūkstantmečio, o turėjo būt kažkas panašaus į Laisvės pr - arterinė miesto gatvė. Pats Laisvės prospektas nėra labai nedraugiškas pėstiesiems, nes pilna ir perėjų, ir dvirtakiai ir VT puikiai telpa, sutvarkius prieigas, pasodinus daugiau medžių - kuo ne puiki miesto arterinė gatvė


              Comment


                Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                Nors esu dviračių fanas, bet tikiuosi ne fanatiškas, nes pripažistų ir automobilių teises ypač viešojo ir sunkiojo transporto. Todėl manau, kad kiekvienas miestas turėtų turėti magistralinius kelius, greitis ne mažiau 70 km, kurie surinktų didžiają transporto dalį ir išlaisvintų kitas gatves iki 50-30 km.
                Magistralinius kelius įdealu įgilinti, arba pastatyti apsauginę sieną, atitraukti pėsčiuosius, dviratininkus ir gyvenamuosius namus (tai didžiausią triukšmą ir taršą turinčios gatvės). Puikūs pavyzdžiai Vakarinis aplinkelis, tūkstantmečio g., Narbuto g. (tik po Žvėrynu trūktų tunelio), Geležinio vilko g., na ir Šiaurinė g. tam labai tiktų. Daugiau tokių magistralių nelabai ir atrastumėm, nes neturėtų tokių sąlygų. Todėl man labai gaila, kai yra manančių, kad Šiaurinės gatvei reiktų suteikti vos ne dviratininkų gatvės lygio statusą. Tokias gatves dviratininkai turėtų kirsti kitame lygyje. Kuo labiau triukšmą ir taršą sukanalizuosim į šias magistrales, tuo labiau mes pagerinsim miesto kokybę.
                Pagal pirminį planą tas ir turėjo būti padaryta - Šiaurinė gatvė turėjo tapti miesto greitkeliu su B kategorija, o Ozo gatvės kategorija sumažinta iki C (ir gal šiek tiek humanizuota, jeigu tai dar įmanoma). Bet jau padarytas sprendimas (ir niekas jo nekeis) palikti Ozo gatvę greitkeliu kuriame ir toliau kanalizuosim triukšmą ir taršą, o Šiaurinė gatvė bus paprasta miesto gatvė.

                Miesto magistralių šalininkams geriau dabar nukreipti energiją į tai kad Ozo g. būtų prijungta prie Vakarinio aplinkkelio (ten irgi tunelio reikės), nes Šiaurinė g. jau case closed ir nei visuomenės palaikymo, nei politinės valios jau nebus iš jos daryti miesto greitkelį kai 80% jau baigta Ozo gatvė ne tik paraleliai eina bet dar ir tiesiai jungiasi į Nemenčinės plentą.
                Paskutinis taisė themanual; 2021.04.14, 18:30.

                Comment


                  MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
                    Visas tas darnumas neveiktų be magistralių, kurios nukrauna eismą nuo mažesnių gatvių. Tik jų dėka galime džiaugtis ramybe mažesnėse gatvėse, darnumu, judumu, dviračiais, paspirtukais ir kitais puikiais dalykais.
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Triukšmas daug didesnis to paties vakarinio aplinkelio bet 50 metrų nuo jo nieko nesigirdi nes aplinkelis duobėje. Pagal reljefą čia net kasti giliai nereiktų - natūrali duobė.
                      kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.

                      Comment


                        Ne visur - ten kur giliau įkastas, šimtais metrų tikrai nesigirdi.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
                          O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

                          O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.

                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
                          Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.


                          Comment


                            Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

                              O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.



                              Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.

                              Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

                              P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?

                              Comment


                                Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
                                Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
                                Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
                                  Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
                                  Šiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Šiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
                                    Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
                                      Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
                                        Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.
                                        Snowflakes will attack U <3

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
                                          Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X