Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą
      Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?
      Poderskis Kalba Vilnius podkaste pats kažką mykė apie tai, kad finansai ten kažkaip taip ir anaip. Vienužodžiu pinigų netuti tam numatę. Kaip suprantu todėl, kad nepavyko gauti ES pinigų, Vyriausybė tyli, o VMS tiek pinigų tiesiog neturi ir neturės. Tai kol nebus ES/Vyriausybės pinigų, tol Šiaurinės gatvės ir nestatys.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Poderskis Kalba Vilnius podkaste pats kažką mykė apie tai, kad finansai ten kažkaip taip ir anaip. Vienužodžiu pinigų netuti tam numatę. Kaip suprantu todėl, kad nepavyko gauti ES pinigų, Vyriausybė tyli, o VMS tiek pinigų tiesiog neturi ir neturės. Tai kol nebus ES/Vyriausybės pinigų, tol Šiaurinės gatvės ir nestatys.
        Vidinė miesto gatvė, ne kokia tarptautinė magistralė, kaip Liepkalnio sankryžos atveju. Kodėl svetimi turi finansuoti o ne pats Vilnius?

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Vidinė miesto gatvė, ne kokia tarptautinė magistralė, kaip Liepkalnio sankryžos atveju. Kodėl svetimi turi finansuoti o ne pats Vilnius?
          Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Na tiesiog Vilniaus infrastruktūros pinigais yra kamšomos neefektyvių regionų savivaldybių biudžetų skylės.

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
              Pagalvojus,

              Užtektų 1+1 A juostų gatvės Ten paleistų 5G autobusą. Būtų tyku, tik karts nuo karto autobusai pravažiuotų

              Aišku, šalia pėsčiųjų ir dviračių takas. Vėliau, jei bus poreikis vystyti verslą ar pan. bus galima gatvę ir išplatinti.

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
                Reikalinga ji yra. Šiaip jau ir pėstiesiėms/dviratininkams ji labai pasitarnautų judant tarp Fabijoniškių ir Viršuliškių/Justiniškių/Pašilaičių. Dabar iš nemažos dalies Fabų ir Šeškinės judėti ta kryptymi yra pain in the ass ir Šiaurinė gatvė tai išspręstų. Kvestionuotinas tik sprendimas ten daryti 6 juostas. Manau puikiai tarnautų ir 4.

                Comment


                  Pinigu neturejimas jau isgelbejo Vilniu ne karta nuo kvailu projektu, tikiuosi ir si karta leis permastyt Siaurines gatves erdve i draugiskesne.

                  Comment


                    Tas tai taip, bet tada dar kokių 10-15metų ten nebus nieko. O šiaip įdomu ar jau taip labai sudėtinga ir ilgai truktų pakoreguot esamą 6 juostų projektą į keturias juostas. Ar būtinai čia vėl naujo projekto reikia.

                    Comment


                      Turint omeny, kad projektas jau kartą keistas (perdarytos sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g.), tai geriau būtų I etapą įgyvendinti tokį, koks yra, nes viskas dar labiau nusikels. Kita vertus, matom, kad projektai sensta, keičiasi supratimas apie tai, kokios turi būti gatvės mieste, taip pat VT ir dviratininkų rolė, žalumos svarba. Aš nepatenkintas tomis sankryžomis, kurių viadukai orientuoti grynai į automobilius, o VT tuo tarpu turės laukti prie šviesoforų. Padaryti geriau tikrai galima, bet jei nuolat ginčysim ir reikalausim keisti projektą, niekada nieko nepastatysim.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Turint omeny, kad projektas jau kartą keistas (perdarytos sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g.), tai geriau būtų I etapą įgyvendinti tokį, koks yra, nes viskas dar labiau nusikels. Kita vertus, matom, kad projektai sensta, keičiasi supratimas apie tai, kokios turi būti gatvės mieste, taip pat VT ir dviratininkų rolė, žalumos svarba. Aš nepatenkintas tomis sankryžomis, kurių viadukai orientuoti grynai į automobilius, o VT tuo tarpu turės laukti prie šviesoforų. Padaryti geriau tikrai galima, bet jei nuolat ginčysim ir reikalausim keisti projektą, niekada nieko nepastatysim.
                        Šiuo atveju stabdymai ir papildomi perprojektavimai jiems tik į naudą, nes tik tam pinigų tegali atrasti, o savo įmones visvien išlaikyti reikia.

                        Comment


                          Gyventojams draugiška Šiaurinė gatvė jei būtų 2+2, ir po vieną juostą A juostai. Skiriamoji juosta yra plati, apželdinta medžiais, krūmais šonai taip pat, iš abejų pusių pėsčiųjų ir dviračių takai. Toks gatvė ir parkas viename. Manau, pasipriešinimo būtų mažiau.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Gyventojams draugiška Šiaurinė gatvė jei būtų 2+2, ir po vieną juostą A juostai. Skiriamoji juosta yra plati, apželdinta medžiais, krūmais šonai taip pat, iš abejų pusių pėsčiųjų ir dviračių takai. Toks gatvė ir parkas viename. Manau, pasipriešinimo būtų mažiau.
                            2+2 ir po vieną juostą A ir yra projektuojama. Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              2+2 ir po vieną juostą A ir yra projektuojama. Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?
                              Teorinė diskusija apie nesamo daikto nesamas savybės yra nebloga proto mankšta, bet ne daugiau.

                              Tampa panašu, kad tos gatvės prie dabartinės valdžios ir dar artimiausius 20 ar 30 metų nebus.
                              Nebus nei 2+2, nei 1+1, nei A+1, nebent AA1.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                Tas tai taip, bet tada dar kokių 10-15metų ten nebus nieko. O šiaip įdomu ar jau taip labai sudėtinga ir ilgai truktų pakoreguot esamą 6 juostų projektą į keturias juostas. Ar būtinai čia vėl naujo projekto reikia.
                                Manau kad visiškai nesudėtinga pakoreguoti projektą, jeigu šalinamos dvi juostos platinant skiriamąją juostą. Tuo pačiu galėtų pašalinti ir nereikalingą viaduką Laisvės pr, iškart nemaža suma nusirėžtų. Ukmergės g. viaduką mano nuomone galima pateisinti, tegu ir išvengs automobiliai vienu šviesoforu daugiau nei viešasis transportas.

                                Beje ar yra kur nors pavyzdžių pasaulyje, kur tokie viadukai būtų asimetriški, t.y. būtų skirti tik eismui judančiam iš centro, o link centro eitų per įprastą sankryžą su šviesoforu?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  Teorinė diskusija apie nesamo daikto nesamas savybės yra nebloga proto mankšta, bet ne daugiau.

                                  Tampa panašu, kad tos gatvės prie dabartinės valdžios ir dar artimiausius 20 ar 30 metų nebus.
                                  Nebus nei 2+2, nei 1+1, nei A+1, nebent AA1.
                                  Kad 6 juostų gatvės, nei per artimaiusius 5, nei per 15 metų, ten nebus, tai kaip ir aišku. Bet galėtų būti padarytas "laikinas" sprendimas: platus pėsčiųjų ir dviračių takas Šiaurinės gatvės trasoje. Nu kažkas panašaus į Šeškinės taką. Kainuotų centus, lyginant su "normalia" gatve, o naudos būtų ne tiek jau mažai. Dabar nueiti pėsčiam ar nuvažiuoti dviračiu iš Fabijoniškių į Pašilaičius ar Justiniškes/Viršuliškes yra gana skausminga.

                                  Comment


                                    Gal protinga būtų daryti taip: nuteisti 1+1 su A juostomis, bet iš šonų palikti žalią plotą trečiai juostai, jei tokios prireiktų. Taip ateityje būtų galima paprastai išplatinti gatvę, ar net įrengti tame žaliame plote kokį BTR ar tramvajų, jei atsirastų tam poreikis. Arba tai galėtų būti plati tuščia skiriamoji juosta, kaip kad Laisvės pr. Manau, kad tuo visi būtų patenkinti.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?
                                      Taip.

                                      Comment


                                        Mane labiausiai domina (iš dalies dėl to kad prie pat gyvenu), kaip ateityje atrodys Žirmūnų/Kareivių sankryža, kur ir dabar problematiška vieta kamščių atžvilgiu, o dar užbaigus Šiaurinės II etapą, visas srautas iš vakarų į rytus susilies toje sankryžoje. Suprantu kad turbūt planuojama dviejų lygių sankryža, bet su mūsų planavimo ypatumais, sklypuose jau suplanuoti arba planuojami pastatai, o iš pačios Žirmūnų gatvės į daugiabučius ir Lietuvos banko pastatą palikti atskiri įvažiavimai kurie tiesiog blokuoja eismą. Atrodo kad ties Žirmūnų seniūnijos stoteke prasčiausia situacija bus visoje Šiaurinės gatvės trasos dalyje.

                                        Comment


                                          Tikiuosi numarins šį projektą ir ateityje perprojektuos tinkamai. Projektui įgyvendinti reikės mažiau lėšų, tai irgi pliusas. Vienintelis klausimas dėl terminų, bet čia labiau priklausys nuo požiūrio. Arba pripažinti, kad taip, mes suprojektavome šudą ir jis turi būti koreguojamas į 4 juostas su dar kai kuriais pakeitimais, arba stengtis toliau pūsti 6 juostų projektėlį ir gauti skundus ir nepasitenkinimus. Tada manau užtruks ilgam.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X