Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNegi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Poderskis Kalba Vilnius podkaste pats kažką mykė apie tai, kad finansai ten kažkaip taip ir anaip. Vienužodžiu pinigų netuti tam numatę. Kaip suprantu todėl, kad nepavyko gauti ES pinigų, Vyriausybė tyli, o VMS tiek pinigų tiesiog neturi ir neturės. Tai kol nebus ES/Vyriausybės pinigų, tol Šiaurinės gatvės ir nestatys.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Vidinė miesto gatvė, ne kokia tarptautinė magistralė, kaip Liepkalnio sankryžos atveju. Kodėl svetimi turi finansuoti o ne pats Vilnius?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
Užtektų 1+1 A juostų gatvės Ten paleistų 5G autobusą. Būtų tyku, tik karts nuo karto autobusai pravažiuotų
Aišku, šalia pėsčiųjų ir dviračių takas. Vėliau, jei bus poreikis vystyti verslą ar pan. bus galima gatvę ir išplatinti.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
- 3 patinka
Comment
-
Turint omeny, kad projektas jau kartą keistas (perdarytos sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g.), tai geriau būtų I etapą įgyvendinti tokį, koks yra, nes viskas dar labiau nusikels. Kita vertus, matom, kad projektai sensta, keičiasi supratimas apie tai, kokios turi būti gatvės mieste, taip pat VT ir dviratininkų rolė, žalumos svarba. Aš nepatenkintas tomis sankryžomis, kurių viadukai orientuoti grynai į automobilius, o VT tuo tarpu turės laukti prie šviesoforų. Padaryti geriau tikrai galima, bet jei nuolat ginčysim ir reikalausim keisti projektą, niekada nieko nepastatysim.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTurint omeny, kad projektas jau kartą keistas (perdarytos sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g.), tai geriau būtų I etapą įgyvendinti tokį, koks yra, nes viskas dar labiau nusikels. Kita vertus, matom, kad projektai sensta, keičiasi supratimas apie tai, kokios turi būti gatvės mieste, taip pat VT ir dviratininkų rolė, žalumos svarba. Aš nepatenkintas tomis sankryžomis, kurių viadukai orientuoti grynai į automobilius, o VT tuo tarpu turės laukti prie šviesoforų. Padaryti geriau tikrai galima, bet jei nuolat ginčysim ir reikalausim keisti projektą, niekada nieko nepastatysim.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGyventojams draugiška Šiaurinė gatvė jei būtų 2+2, ir po vieną juostą A juostai. Skiriamoji juosta yra plati, apželdinta medžiais, krūmais šonai taip pat, iš abejų pusių pėsčiųjų ir dviračių takai. Toks gatvė ir parkas viename. Manau, pasipriešinimo būtų mažiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą2+2 ir po vieną juostą A ir yra projektuojama. Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?
Tampa panašu, kad tos gatvės prie dabartinės valdžios ir dar artimiausius 20 ar 30 metų nebus.
Nebus nei 2+2, nei 1+1, nei A+1, nebent A†A1.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTas tai taip, bet tada dar kokių 10-15metų ten nebus nieko. O šiaip įdomu ar jau taip labai sudėtinga ir ilgai truktų pakoreguot esamą 6 juostų projektą į keturias juostas. Ar būtinai čia vėl naujo projekto reikia.
Beje ar yra kur nors pavyzdžių pasaulyje, kur tokie viadukai būtų asimetriški, t.y. būtų skirti tik eismui judančiam iš centro, o link centro eitų per įprastą sankryžą su šviesoforu?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Teorinė diskusija apie nesamo daikto nesamas savybės yra nebloga proto mankšta, bet ne daugiau.
Tampa panašu, kad tos gatvės prie dabartinės valdžios ir dar artimiausius 20 ar 30 metų nebus.
Nebus nei 2+2, nei 1+1, nei A+1, nebent A†A1.
Comment
-
Gal protinga būtų daryti taip: nuteisti 1+1 su A juostomis, bet iš šonų palikti žalią plotą trečiai juostai, jei tokios prireiktų. Taip ateityje būtų galima paprastai išplatinti gatvę, ar net įrengti tame žaliame plote kokį BTR ar tramvajų, jei atsirastų tam poreikis. Arba tai galėtų būti plati tuščia skiriamoji juosta, kaip kad Laisvės pr. Manau, kad tuo visi būtų patenkinti.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Mane labiausiai domina (iš dalies dėl to kad prie pat gyvenu), kaip ateityje atrodys Žirmūnų/Kareivių sankryža, kur ir dabar problematiška vieta kamščių atžvilgiu, o dar užbaigus Šiaurinės II etapą, visas srautas iš vakarų į rytus susilies toje sankryžoje. Suprantu kad turbūt planuojama dviejų lygių sankryža, bet su mūsų planavimo ypatumais, sklypuose jau suplanuoti arba planuojami pastatai, o iš pačios Žirmūnų gatvės į daugiabučius ir Lietuvos banko pastatą palikti atskiri įvažiavimai kurie tiesiog blokuoja eismą. Atrodo kad ties Žirmūnų seniūnijos stoteke prasčiausia situacija bus visoje Šiaurinės gatvės trasos dalyje.
- 1 patinka
Comment
-
Tikiuosi numarins šį projektą ir ateityje perprojektuos tinkamai. Projektui įgyvendinti reikės mažiau lėšų, tai irgi pliusas. Vienintelis klausimas dėl terminų, bet čia labiau priklausys nuo požiūrio. Arba pripažinti, kad taip, mes suprojektavome šudą ir jis turi būti koreguojamas į 4 juostas su dar kai kuriais pakeitimais, arba stengtis toliau pūsti 6 juostų projektėlį ir gauti skundus ir nepasitenkinimus. Tada manau užtruks ilgam.
- 1 patinka
Comment
Comment