Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tuose mano įkeltuose vaizduose matėsi, kad skaičiai įrašyti ir gatvės dalyje iki Stanevičiaus g., kuri per I etapą bus netiesiama. Tai spėju, kad įvertino.

    Bet turbūt abudu galim sutikti, kad reikia išsamesnių eismo srautų analizių ir gatvių projektavimo remiantis tikslesniais duomenimis. Dabar nelabai yra kažkokio konkretaus pagrindimo, arba aš jo nemačiau.
    Bet šiaip žiūrint iš darnaus judumo perspektyvos, A+1+1+A būtų pats geriausias variantas. Jeigu ir susidarytų spūstis – kamštyje stovintis vairuotojas matytų šalia pralekiantį autobusą ir susimąstytų
    Tiesiant su daug „rezervo“, gali susidaryti gana daug „induced demand“, ko reikėtų vengt.
    Iki Stanevičiaus g. ir yra pirmo etapo apimtis. Toliau skaičių nesimatė, tai sunku pasakyt.

    Gatvės apkrovimas būsimais pastatais nėra induced demand. Daryt kaip nori, bet gyventojams parkavimo vietos privalės būti įrengtos, verslo centrams taip pat. Bendrai, taip grubiai ant žemėlapio apsibrėžus aplink gatvę suformuotus sklypus, kurie dabar yra tušti gaunasi apie 26ha užstatymui paruoštos žemės. Vien prie Vakarinio aplinkkelio užstatymui praktiškai paruošta bent 16ha ploto kvartalas (kur dabar jau tuštėjantis garažų masyvas). O kur dar yra teritorijos be suformuotų sklypų palei būsimą gatvę arba su visokiais garažais. Tai dar bent keletas hektarų. Pavyzdžiui Perkūnkiemio blogieji kvartalai užima apie 24ha, jame gyvena apie virš 10 tūkst žmonių. Na tai paskaičiuok, kad ir su 30% mažesniu tankiu, kiek bus gyventojų, kokie bus nauji srautai.

    P.S. Nesuprantu kodėl kažkas sugalvojo šitą diskusiją apie Šiaurinę g. perkelt prie Darnaus judumo. Juk mes apie Šiaurinę g. diskutuojam, o ne bendrai apie judumą.
    Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.23, 10:51.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą



      P.S. Nesuprantu kodėl kažkas sugalvojo šitą diskusiją apie Šiaurinę g. perkelt prie Darnaus judumo. Juk mes apie Šiaurinę g. diskutuojam, o ne bendrai apie judumą.
      Tas kažkas ne tik Šiaurinės gatvės, bet apskritai visų gatvių siaurinimo temas (pavyzdžiui KMP Kaune) nusprendė suplakti čia, nes kažkam tai atrodo netinkama ir skaudi diskusijų tema, kurią reiktų visais įmanomais būdais slopinti. Kas gi tas "kažkas" galėtų būti?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tas kažkas ne tik Šiaurinės gatvės, bet apskritai visų gatvių siaurinimo temas (pavyzdžiui KMP Kaune) nusprendė suplakti čia, nes kažkam tai atrodo netinkama ir skaudi diskusijų tema, kurią reiktų visais įmanomais būdais slopinti. Kas gi tas "kažkas" galėtų būti?
        Šiaurinės g., kaip jau numanome, iš viso nebus, nei 3+3, nei A+1+1+A. Tai tą diskusiją bus galima kelti prie "neįgyvendinti projektai".

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Šiaurinės g., kaip jau numanome, iš viso nebus, nei 3+3, nei A+1+1+A. Tai tą diskusiją bus galima kelti prie "neįgyvendinti projektai".
          Panašu į tai. Tiksliau, panašu, kad niekas nesikeičia. Tiesiog dabartinė VMS administracija sugebėjo taip ilgai pūsti miglą dėl jau "tuoj" prasidėsiančio projekto. Kai kas sako, kad buvo tikimasi gauti ES paramą, bet kadangi miestų gatvėms ji nenumatyta, tai šita varkė nepaėjo. O be vyriausybės ar ES paramos tokio dydžio projektų VMS neįgyvendins.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-22 201928.jpg
Views:	1333
Size:	623,8 kB
ID:	1856866
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
            Nesuprantu, kaip miestas gali neužbaigti pradėtų darbų ir pradėti Šiaurinę g., tikslingai tik dalį jos ir palikti dar vieną nebaigtą projektą (2-as etapas, kol kas, tai tik miglota ateitis).

            Ozo g. yra paraleli, tęsinys pro kapines yra numatytas BP, tunelis taip pat, o Šešuolių g. jau pastatyta. Iš jos parkavimą pašalinus, net nereiktų nieko rekonstruot (A juostų į aplinkkelį vargu ar reikia, o naikinamą parkavimą gatvėje galėtų naujai įrengti pievose aplink). Prie „Seb” arenos galėtų likti tos D kat. gatvės, dingtų ir tranzitas jomis.

            Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:

            Click image for larger version

Name:	Patvirtinta.jpg
Views:	1231
Size:	353,0 kB
ID:	1857010

            Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:

              Click image for larger version  Name:	Patvirtinta.jpg Views:	0 Size:	353,0 kB ID:	1857010

              Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.
              Nereikia ten jokio tunelio - reikia perkelti kapus į kitą vietą (tą patį padayti ir Rasų kapinėse) ir pastatyti paprastą 2+2 (A+1+1+A).

              Comment


                Tunelis ne per kapines, o tarp Laisvės pr. ir Šešuolių g. Per kapines tiesiant nereikia nieko perkelinėti, gatvės trasoje kapų nėra.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Bet tada dar Šešuolių-Vakarinio sankryžoje reikėtų viaduko.

                  Comment


                    Tunelis man rodos planuotas po Viršuliškių skveru ties Maxima, ne pro kapines. Kapinės yra labai kalvotos - tai reikėtų galvot kaip tą spręst, nes ten, kur turėtų eit gatvė, yra nemaža dauba. Apie kapų iškėlimus svajot neverta manau.

                    Comment


                      Pritariu dėl Ozo g., reikėjo:

                      1.) Tiesiant Vakarinį aplinkkelį iškart pastatyti Šešuolių g. viaduką, taip pat pastatyti nuo Šiaurinės g. viaduko jungtį iki pat Justiniškių g. Tai buvo galima padaryti dviejų pastatytų viadukų sąskaita, kurie vis dar laukia savo eilės būti naudingais - juos būtų galima statyti atsiradus poreikiui.

                      2.) Kai buvo nuspręsta Šiaurinės g. nedaryti miesto greitkeliu ir sumažinti kategoriją, o Ozo g. palikti aukštesnės kategorijos (turėjo man rodos ateityje pastačius Šiaurinę g. sumažinta būti kategorija), reikėjo iškart daryti pauzę visam projektui ir pirmiau pabaigti Ozo gatvę.

                      3.) Tik tuomet spręsti kiek juostų reikės Šiaurinei, daryti/nedaryti normalaus BRT/tramvajaus.
                      Paskutinis taisė themanual; 2021.01.23, 14:53.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Tunelis man rodos planuotas po Viršuliškių skveru ties Maxima, ne pro kapines. Kapinės yra labai kalvotos - tai reikėtų galvot kaip tą spręst, nes ten, kur turėtų eit gatvė, yra nemaža dauba. Apie kapų iškėlimus svajot neverta manau.
                        Taip, tunelis po skveru, vien dėl to, kad gyventojams išsaugot gamtą. Reljefas kapinėse, mano manymu, nėra baisus – ten ne dauba, o kalva su viršuje esančia daubele. Realiai viską nukasti negali būti problema. Priklausomai kaip arti tie kapai, jie tiesiog liktų pylimų viršuje. Vargu ar ten reiktų betonuoti sienas, išlaikant kapus aukštumoje – tikėtina rezervuojant atstumą jau buvo atsižvelgta. B kat. gatvei 6 % išilginis nuolydis. Jei būtų didžiulė problema, galėtų sumažint kategoriją iki C – 7 % nuolydis. Šešuolių g. jungiama prie applinkkelio, kaip C.

                        Matuota nuo Ozo g. link Laisvės pr.:

                        Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	1,37 MB ID:	1857024
                        Nuoroda: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...full&identify=
                        Patiems pasidaryti nuolydžio matavimą, spausti: įrankiai -> feljefo profilis -> brėžti liniją.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Bet tada dar Šešuolių-Vakarinio sankryžoje reikėtų viaduko.
                          Kuris suplanuotas dar sovietmečiu. Kai reikia pateistinti Šiaurinės g. statybą, tai Pakalnis išsitraukia „suplanuota dar sovietmečiu” kortą. Kažkodėl jos neišsitraukia, kai reik pabaigt pradėtus darbus.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Nedarytas Šešuolių su Vakariniu, nes planavo tiesti Šiaurinę, todėl ten ir viadukas.

                            Comment


                              Tai kad su išduotu leidimu Senukams ir kitiems sklypams, Šešuolių vadiakui fiziškai nebelieka vietos

                              Comment


                                Ne dobilui, bet tiesiog lenktam keliui turėtų pakakt vietos. Dar liktų 200 m greitėjimo / lėtėjimo juostai. Ties esama greitėjimo / lėtėjimo juosta dobile šalia, yra 170 m. Aišku, nėra labai faina, tiek įsukimų / išsukimų šalia, įdomu ar būtų legalu pagal STR. Gal. Ties sklypu kažkodėl padarytas atitraukimas nuo gatvės:

                                Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	1343
Size:	1,24 MB
ID:	1857050

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Tas kažkas ne tik Šiaurinės gatvės, bet apskritai visų gatvių siaurinimo temas (pavyzdžiui KMP Kaune) nusprendė suplakti
                                  Kai Šiaurinės gatvės temoje pradedama lyginti Kauno Mindaugo prospektą su Alytaus Naująja gatve ir dar pridedama pavyzdžių su Varšuva, tuomet visai užmirštama apie ką yra ši tema, Lieka tą šokinėjimą tarp temų kažkur iškelti, geriausia į "darnaus judumo" temą.
                                  Šiame puslapyje daugiau diskutuojama apie Šešuolių-Ozo gatvę ir Vakarinio aplinkkelio mazgą; bet ši diskusija bent iš dalies siejasi su Šiaurine gatve.

                                  Comment


                                    Ne galima, o ir apskritai nebūtina laikytis senų senų projektų. Visas tas laukymes galima panaudoti kur kas racionaliau, nei 8 juostų autostradai.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      O, dabar jau Šiaurinė tapo 8 juostų

                                      Comment


                                        Sarkazmas ir tiek Bet faktiškai tai skaičiuojant lėtėjimo ir greitėjimo + VT juostas vietomis taip ir gaunasi...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Šiaurinėje g. nebus jokių greitėjimo/lėtėjimo juostų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X