Taigi 4 eismo juostų projektas būtų be pirmenybės VT, analogiškai turėtumėt nesutikt su Ozo, Narbuto, Kareivių g. pertvarkomis. Visur ten pagal projektus bus 6 eismo juostų gatvės. Pagal kategorijas tai pagrindinės magistralės, todėl adekvatu turėti 4 juostų visiems auto, tačiau pagal normatyvus siaurų, kad neskatintų lakstyti, bet užtikrintų pralaidumą ties šviesoforais. Be to, kad liktų vietos želdiniams, atskyrimams ir takams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.
Pavyzdys Justiniškių/Rygos g. lipant į 5G., 43, 73 autobusus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTaigi 4 eismo juostų projektas būtų be pirmenybės VT, analogiškai turėtumėt nesutikt su Ozo, Narbuto, Kareivių g. pertvarkomis. Visur ten pagal projektus bus 6 eismo juostų gatvės. Pagal kategorijas tai pagrindinės magistralės, todėl adekvatu turėti 4 juostų visiems auto, tačiau pagal normatyvus siaurų, kad neskatintų lakstyti, bet užtikrintų pralaidumą ties šviesoforais. Be to, kad liktų vietos želdiniams, atskyrimams ir takams.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVaršuva, Lenkija. 6 juostos vs 4 juostos. Miesto greitkelis vs miesto gatvė.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Bet mežiai, medžiai -- ar pastebėjot, „kiek brandžių medžių barbarai iškirto“?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes Vilniuje, kaip ir Varšuvoje, nėra paraleliai einančių gatvių.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektų
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
Toks jausmas, kad kaip tikras luditas pervažiuotum per visas tiesesnes didesnes gatves su dideliu plūgu skersai ir bandytum įtikinti, kad tai gerina miesto infrastruktūrą ir atitinka darnų judėjimą
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTruputi ilgiau užtrunki nuvažiuoti ir tenka lėtai pasisukinėti, vietoje to, kad su vėjeliu prašvilptum? Vaje, baisu.
Šiaip iš tikro pirma gal reiktų sutvarkyti esamas gatves, su duobėmis, išbyrėjusiais šaligatviais, kvailu suplanavimu, o po to jau statyti naujus greitkelius, kurie truputi kelionę sutrumpintų.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. Bullshitas
Betono nuolaužos vietoje šaligatvio yra net ne "kažkur", bet net Neries krantinėje, pačiame centre.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.
Parašė index Rodyti pranešimąYra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką..
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.
Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.
Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.Paskutinis taisė index; 2021.01.22, 20:57.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tamstai savo argumentus galiu ir padubliuot, nes bent jau faktais kalbam.
Šiaip nesu žinovas šioje srityje. Bet panašu, kad Šiaurinės g. PP skaičiuose buvo įvertinti tik pirmo etapo srautai, be papildomų srautų dėl galimybės kirsti miestą nuo pat Žirmūnų. Taip pat greičiausiai nebuvo įvertintas galimas šios gatvės apstatymas pastatais (komercija, gyvenamieji, galbūt net visuomeniniai). Taip pat nebuvo įvertintas galimas smulkių rajono gatvių pertvarkymas į ramaus eismo gatves, galimas tranzito ribojimas.
Todėl man ir neatrodo logiška remtis vien tik šiais skaičiais ir dėl to gatvę tiesti minimaliausių parametrų. Panašu, kad todėl gatvė ir nėra projektuojama 1x1, nes kad srautai bus numato ir miesto architektai.
Dėl 2x2 galima būtų diskutuoti per VT prioriteto prizmę.
- 3 patinka
Comment
Comment