Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi 4 eismo juostų projektas būtų be pirmenybės VT, analogiškai turėtumėt nesutikt su Ozo, Narbuto, Kareivių g. pertvarkomis. Visur ten pagal projektus bus 6 eismo juostų gatvės. Pagal kategorijas tai pagrindinės magistralės, todėl adekvatu turėti 4 juostų visiems auto, tačiau pagal normatyvus siaurų, kad neskatintų lakstyti, bet užtikrintų pralaidumą ties šviesoforais. Be to, kad liktų vietos želdiniams, atskyrimams ir takams.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Viename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.
      Elementari 2 + 2 keturšalė sankryža. Ateini nuo namų iš pietvakarinės pusės, pereini gatvę 4 juostas iki pietryčių. Grįžtant namo: stotelė šiaurės rytinėje pusėje, išlipi, eini per 4 juostas į pietus / vakarus, tada dar per 4 juostas į pietvakarius, kad grįžt namo.

      Pavyzdys Justiniškių/Rygos g. lipant į 5G., 43, 73 autobusus.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Taigi 4 eismo juostų projektas būtų be pirmenybės VT, analogiškai turėtumėt nesutikt su Ozo, Narbuto, Kareivių g. pertvarkomis. Visur ten pagal projektus bus 6 eismo juostų gatvės. Pagal kategorijas tai pagrindinės magistralės, todėl adekvatu turėti 4 juostų visiems auto, tačiau pagal normatyvus siaurų, kad neskatintų lakstyti, bet užtikrintų pralaidumą ties šviesoforais. Be to, kad liktų vietos želdiniams, atskyrimams ir takams.
        Bet tai pagal aiškinimus Šiaurinė neturėtų būti pagrindinė magistralė, o tik šiaip žemesnės kategorijos gatvė. Tai ar tikrai tada reikia tiek juostų?
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?
          Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.

          Comment


            Parašė felar Rodyti pranešimą
            Varšuva, Lenkija. 6 juostos vs 4 juostos. Miesto greitkelis vs miesto gatvė.
            Bet mežiai, medžiai -- ar pastebėjot, „kiek brandžių medžių barbarai iškirto“?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Bet mežiai, medžiai -- ar pastebėjot, „kiek brandžių medžių barbarai iškirto“?
              Kas antrą, jobt..., iškirstų ir būtų gerai, kaip kokioje Smetonos al. Kaune

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?
                Nes Vilniuje, kaip ir Varšuvoje, nėra paraleliai einančių gatvių.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.
                  Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektų

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Nes Vilniuje, kaip ir Varšuvoje, nėra paraleliai einančių gatvių.
                    Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
                      Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-22 201928.jpg
Views:	1332
Size:	623,8 kB
ID:	1856866

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektų
                        Keisti argumentai šiaip. Gatvių plotis (juostų skaičius) pagal srautus projektuojamas, ne pagal gyventojų skaičių. Alytuje gali būti ir 6 juostų greitkelis, jeigu pro jį eina magistralinė regiono gatvė. Arba gali būti vietiniam naudojimui skirta 4 juostų gatvė, jeigu ji surenka srautą iš viso miesto.

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
                          Esmė ne atstumas, bet gaištamas laikas, didelis oro užterštumas ir t.t.
                          Toks jausmas, kad kaip tikras luditas pervažiuotum per visas tiesesnes didesnes gatves su dideliu plūgu skersai ir bandytum įtikinti, kad tai gerina miesto infrastruktūrą ir atitinka darnų judėjimą

                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Tas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.
                            Aik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Aik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.
                              Ar moki naudotis maps.com priemonėmis atstumui matuoti? Ir jauti skirtumą tarp tiesios 2 juostų trasos ir 1 juostos vingiavimo?
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Truputi ilgiau užtrunki nuvažiuoti ir tenka lėtai pasisukinėti, vietoje to, kad su vėjeliu prašvilptum? Vaje, baisu.
                                Šiaip iš tikro pirma gal reiktų sutvarkyti esamas gatves, su duobėmis, išbyrėjusiais šaligatviais, kvailu suplanavimu, o po to jau statyti naujus greitkelius, kurie truputi kelionę sutrumpintų.
                                Nu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. Bullshitas
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Nu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. Bullshitas
                                  Tai ten yra aplinkelis, miesto apvažiavimui. Šiaurinė tedubliuoja Ozo gatvę ir yra patogesnė važiuoti rytų/vakarų kryptimi, kai Ozo gatvėje išskyrus patį piką nėra didelio užkimšimo. Yra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką.

                                  Betono nuolaužos vietoje šaligatvio yra net ne "kažkur", bet net Neries krantinėje, pačiame centre.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
                                    Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.

                                    Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.

                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-01-22 204613.jpg Views:	0 Size:	294,6 kB ID:	1856887

                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Yra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką..
                                    Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.

                                    Comment


                                      Lunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.

                                        Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.

                                        Click image for larger version Name:	Screenshot 2021-01-22 204613.jpg Views:	0 Size:	294,6 kB ID:	1856887



                                        Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
                                        Kodėl? Ten kaip tik nieko aplink nėra išskyrus visokius servisiukus ir sporto arenas. Būtų puikiausia trasa tranzitui ir net galima būtų tam tikslui praplatinti, jei kapinės netrukdytų. Bet kadangi ten didelis srautas iš plačios Ozo gatvės gali pasidalinti į dvi siauresnes Ąžuolyno/Viršuliškių ir Rygos gatves, tai kažko blogo tame nematau.

                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Lunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.
                                        Tai tiesiog prioritetų klausimas. Ir aišku argumentai, kad kilometrą kitą pasisukinėti automobiliu yra baisi kankynė, hemorojus ir sukelia užterštumą mieste ir tam reikia brangaus naujo greitkelio, tikrai neįtikina.
                                        Paskutinis taisė index; 2021.01.22, 20:57.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Tamstai savo argumentus galiu ir padubliuot, nes bent jau faktais kalbam.

                                          Šiaip nesu žinovas šioje srityje. Bet panašu, kad Šiaurinės g. PP skaičiuose buvo įvertinti tik pirmo etapo srautai, be papildomų srautų dėl galimybės kirsti miestą nuo pat Žirmūnų. Taip pat greičiausiai nebuvo įvertintas galimas šios gatvės apstatymas pastatais (komercija, gyvenamieji, galbūt net visuomeniniai). Taip pat nebuvo įvertintas galimas smulkių rajono gatvių pertvarkymas į ramaus eismo gatves, galimas tranzito ribojimas.

                                          Todėl man ir neatrodo logiška remtis vien tik šiais skaičiais ir dėl to gatvę tiesti minimaliausių parametrų. Panašu, kad todėl gatvė ir nėra projektuojama 1x1, nes kad srautai bus numato ir miesto architektai.

                                          Dėl 2x2 galima būtų diskutuoti per VT prioriteto prizmę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X