Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu
Jep, panašumai net pro kraštus veržiasi:
Aš suprantu, kad turi apriori nuostatą ginti šitą projektą bet kokia kaina ir ignoruoamas absoliučiai bet kokius argumentus, nu bet come on? Negi tau pačiam neatrodo juokinga daryti tokius absurdiškus palyginimus?
Ta gatvė orientuota į VT ir automobilius 50% ant 50%. Jei automobiliams būtų palikta viso dvi juostos abiem kryptim būtų mažoka pagal dabartinį procentinį pasiskirstymą auto vs VT, bei skystą Vilniaus gatvių tinklą(aišku pystelt vieną riebią asfalto paklodę pigiau nei tankų siaurų gatvelių tinklą). Klausimas ar tai būtų spyris į subinę aš+oras keliautojų tipui nusinešdinti į VT, labai abejotina. Kita vertus dabar tam papaišyme gatvė atrodo keistai kaip ir platus greitkelis bet tarp pastatų.
O bet jeigu utopiškai pamąsčius tą juostą su medeliukais vidury išplėtus iki tiek kad ten tilptų pastatų kvartalai, tai vienoj ir kitoj jų pusėj gautume po tris juostas vienos krypties gatves ir pralaidumas nenukentės ir neatrodys kaip atsiprašant "kokstai" Konstitucijos prospektas.
Ta gatvė orientuota į VT ir automobilius 50% ant 50%. Jei automobiliams būtų palikta viso dvi juostos abiem kryptim būtų mažoka pagal dabartinį procentinį pasiskirstymą auto vs VT, bei skystą Vilniaus gatvių tinklą(aišku pystelt vieną riebią asfalto paklodę pigiau nei tankų siaurų gatvelių tinklą). Klausimas ar tai būtų spyris į subinę aš+oras keliautojų tipui nusinešdinti į VT, labai abejotina. Kita vertus dabar tam papaišyme gatvė atrodo keistai kaip ir platus greitkelis bet tarp pastatų.
Sakyčiau, 30% automobiliams, 30% VT, 0% pėstiesiems. Atitvertos autobusų juostos leistų įgyvendinti normalų BRT, kas iš esmės kompensuotų tramvajaus nebūvimą ir pagaliau būtų kokybiškai geresnis VT (būtų patogi alternatyva automobiliams). Tuo pačiu vizualiai siauresnė gatvė mažintų greitį ir nesudarytų galimybės miesto viduje visur automobiliu sulakstyti 80 km/h greičiu, kas bet kokį automobilizmo mažinimą tikrai padarytų neįmanomą.
Beje, koks Šiaurinės gatvės planuojamas eismo juostų plotis? Turbūt panašus, kaip "panašioje" Oslo Barcode gatvėje t.y. apie 2.9m?
Kažkokį 2018 m. dokumentą radau, tai rašo, kad trijų juostų plotis 11,5 m t.y. 3,8 m vienai juostai, nes juk tikriausiai kuo platesnė juosta, tuo didesnis pralaidumas ir kamščius geriau mažins.
Kažkokį 2018 m. dokumentą radau, tai rašo, kad trijų juostų plotis 11,5 m t.y. 3,8 m vienai juostai, nes juk tikriausiai kuo platesnė juosta, tuo didesnis pralaidumas ir kamščius geriau mažins.
Dar įdomu kiek vizualizacija atitiks realų vaizdą. Tarkim, teko prokuratūra grasinti Vilniaus planui, kad atskirtų dviračių taką nuo šaligatvio. Labai šakojosi ir interpretavo STR ne taip, kaip jie nurodo. Galiausiai atskirs net ne reikalaujamu 0,5 m atstumu, o 0,45 m, nes sugalvojo paskaičiuoti vejos bortą atskirai nuo dvirtakio. Techniškai, galėjo tą daryti. Viskas gerai. Nors centrinės juostos nesiaurino, o rezervą dar turėjo siaurinti iki 10 cm. Kažkuriose atkaprose, buvo minėta, kad bus suglausti minimalių pločių dviračių takas ir pėsčiųjų takas – tą jau draudžia STR (netiesiogiai) (vertinant dviračių ir pėsčiųjų gabaritų piktogramas).
Išvada, tai kas matoma vizulkėj – jau dabar aišku, kad bus kitaip, t. y. bent medžių tarp dvirtakio ir šaligatvio nebus tame 0,5 m tarpe. Įgariu, medžius centrinėje juostoje, gali būti, kad pakeis krūmais, nes juosta siaurėjo, nors techniškai atitinka medžio sodinimo plotį. Reglamentuojama, kad šoninėse juostose reikia 2,3 m, centrinėje gausis 2,4 m. Aš nežiūrėjau į Šiaurinę g., kaip į autostradą, bet tokia smulkmena, kaip garso sienelės ant viadukų – kažkaip nesiasocijuoja, kaip su paprasta miesto gatve. Na juk niekur nėra tų sienelių vidiniame Vilniuje išskyrus Savanorių pr. žiedą, kur neišpirko sklypo?
Jai kelis kartus jums buvo rodyta vizualizacija paneiginati jūsų nesąmoningą teiginį.
Tai kad vienintelis dalykas kas toje vizualizacijoje matosi tai 6 juostų gatvė be perėjų. Ne, tai tikrai ne autostrada, o tokia jauki, pėstiesiems patogi lėto eismo gatvė.
tol argumentai dėl šios gatvės, kuri leis dar labiau auginti automobilių transporto srautus, būtinybės - atrodys kaip diletantiškos nuomonės, nenorint pripažinti, kad vienu atveju yra svarbūs didžiuliai tam skiriami pinigai, kitu atveju nenorima net pagalvoti, kaip galima vykti į darbą be automobilio, todėl manoma, kad bet koks papildomas kelias galimai kuriam laikui sumažins kamščius piko valandomis. O bendrai, tai "ne mano pinigai", todėl negi gaila ar svarbu kaip jie panaudojami?
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Reikia nepamiršt ir to, kad ši gatvė, kol nėra normalaus žiedinio aplinkelio, iš esmės būtų vidinis aplinkelis centrui. Srautas iš šiaurės rytų ir rytų važiuojantis į vakarų pusę galės važiuot ja į aplinkelį, o ne per Pedagoginio mazgą. Padarius čia normalią gatvę - gal bus galima galvot apie siaurinimą kitose vietose kur to daug labiau reikia. O kol kas iš Molėtų ar Nemenčinės pusės norint patekt į A1 tenka važiuot per centrą, kas yra visiška nesąmonė.
Reikia nepamiršt ir to, kad ši gatvė, kol nėra normalaus žiedinio aplinkelio, iš esmės būtų vidinis aplinkelis centrui. Srautas iš šiaurės rytų ir rytų važiuojantis į vakarų pusę galės važiuot ja į aplinkelį, o ne per Pedagoginio mazgą. Padarius čia normalią gatvę - gal bus galima galvot apie siaurinimą kitose vietose kur to daug labiau reikia. O kol kas iš Molėtų ar Nemenčinės pusės norint patekt į A1 tenka važiuot per centrą, kas yra visiška nesąmonė.
Tai daug naudingiau tada iškart daryti normalų aplinkelį už miesto. Nes ar iš Molėtų į Kauną važiuoti Per Narbuto gatvę, ar per Šiaurinę šiuo klausimu nėra kažkoks didelis skirtumas. Baltupiai, Šeškinė nėra kažkoks užkampis, kur niekam tranzitinis eismas netrukdys.
Tai daug naudingiau tada iškart daryti normalų aplinkelį už miesto. Nes ar iš Molėtų į Kauną važiuoti Per Narbuto gatvę, ar per Šiaurinę šiuo klausimu nėra kažkoks didelis skirtumas. Baltupiai, Šeškinė nėra kažkoks užkampis, kur niekam tranzitinis eismas netrukdys.
Narbuto gatvė jungiasi į tą patį Pedagoginio mazgą. Per Pedagoginio tiltą praktiškai visada greičiau nei lįst į Narbutą. Šiaurinė būtų labai didelis skirtumas.
Aišku, kad normalus aplinkelis būtų geriau. Bet realybėj jo nelabai nusimato kadanors. Jei norisi nuimti tranzito nuo centro - Šiaurinė yra praktiškai vienintelis realus kandidatas.
Tai daug naudingiau tada iškart daryti normalų aplinkelį už miesto. Nes ar iš Molėtų į Kauną važiuoti Per Narbuto gatvę, ar per Šiaurinę šiuo klausimu nėra kažkoks didelis skirtumas. Baltupiai, Šeškinė nėra kažkoks užkampis, kur niekam tranzitinis eismas netrukdys.
Ar bandei pažvelgti į https://www.google.com/maps/@54.718262,25.2109609,13.6z ?
Ar nesimato, kad nėra jokių normalių jungčių su VA į šiaurę nuo Narbuto/Pilaitės kitaip nei grūdantis pro miegamųjų kiemus?
Aišku galima užsispirt kartojant savo mantras ir negirdint argumentų
/\ Kažkiek palengvintų tą važiavimą per centrą, bet tik tuo atveju jeigu ši gatvė būtų pilnai nutiesta iki Žirmūnų ir turėtų jungtį su Geležinio Vilko gatve. Dabar planuojama atkarpa iki Fabijoniškių realiai bus galima pvz. iš Molėtų patekti į A1 per vakarinį aplinkkelį, bet papildomai nuo tokių srautų apsikraus Ateities, Stanevičiaus gatvės.
Ar bandei pažvelgti į https://www.google.com/maps/@54.718262,25.2109609,13.6z ?
Ar nesimato, kad nėra jokių normalių jungčių su VA į šiaurę nuo Narbuto/Pilaitės kitaip nei grūdantis pro miegamųjų kiemus?
Aišku galima užsispirt kartojant savo mantras ir negirdint argumentų
Taigi bus šiaurinis aplinkelis aka Mykolo lietuvio gatvė, kuria galėsi tiesiai iš Molėtų plentą išvažiuoti į vakarinį aplinkelį.
O nuo Nemenčinės jau toks milžiniškas srautas į Kauną kad tikrai reikia naujo greitkelio per miestą. Čia greičiau pasiteisinimas šiaurinių priemiesčių gyventojams, kurie nori labai greit ir patogiai nuvažiuoti į kokį technopolį ar Žirmūnus (jie turėtų tiesiog važiuoti viešuoju transportu).
Taigi bus šiaurinis aplinkelis aka Mykolo lietuvio gatvė, kuria galėsi tiesiai iš Molėtų plentą išvažiuoti į vakarinį aplinkelį.
Šita gatvė kažin, ar bus kada nutiesta, nes teismas patenkino gyventojų prašymą blokuoti gatvės tiesimą, tai Šiaurinė g. reikalinga bent iki GV, kad fūroms iš aplinkkelio į Molėtų plentą nereiktų važinėti tokiomis gatvėmis kaip Ateities.
Šita gatvė kažin, ar bus kada nutiesta, nes teismas patenkino gyventojų prašymą blokuoti gatvės tiesimą, tai Šiaurinė g. reikalinga bent iki GV, kad fūroms iš aplinkkelio į Molėtų plentą nereiktų važinėti tokiomis gatvėmis kaip Ateities.
Kad lyg ir ties, gal kažkiek siauresnę ir lėtesnę tik. Ir šiaip, klausimas kuo blogiau važiuoti Ateities gatve, nei Šiaurine. Ateities gatvėje gyvenamųjų namų ne tiek daug, dauguma gana toli nuo gatvės, didelė dalis išvis užstatyta pramoniniais pastatais.
Tikrai atrodo mažiau blogai nei nutiesti panašią gatvę per parką ir palei vienbučių namų rajoną.
Comment