Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu ką mielieji, 1 etapas dar neprasidėjo o jau:
    Gelbėkime Šeškinės ozą - stabdykime Šiaurinės gatvės darbus

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Nu ką mielieji, 1 etapas dar neprasidėjo o jau:
      Gelbėkime Šeškinės ozą - stabdykime Šiaurinės gatvės darbus
      Aš tai siūlyčiau visą Lietuvėlę paverst draustiniu. Turistam būtų įdomu atvykt pasižiūrėt, kas čia per medelių ir pievelių mylėtojų fauna...

      Comment


        Turint omeny ir pirmo etapo "statybos" tempus, labai abejoju, kad antras etapas apskritai bus statomas ar net normaliai planuojamas. Užtruks mažiausiai 15 metų, kol kas nors ims judėti. O per tiek laiko daug kas pasikeis ir gatvės statymas toje vietoje taps neįmanomas dėl daugelio priežasčių.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Turint omeny ir pirmo etapo "statybos" tempus, labai abejoju, kad antras etapas apskritai bus statomas ar net normaliai planuojamas. Užtruks mažiausiai 15 metų, kol kas nors ims judėti. O per tiek laiko daug kas pasikeis ir gatvės statymas toje vietoje taps neįmanomas dėl daugelio priežasčių.
          Matysim, didelė tikimybė dėl naujų gatvių statybos mažėjimo. Ypač kai ateityje vis labiau pradės jaustis, kad darnus judumas yra praktiškiau negu automobilizmas su gatvių platinimais (nes kamščei) ir valandos trukmės kelionėmis iš/į darbo.

          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

          Aš tai siūlyčiau visą Lietuvėlę paverst draustiniu. Turistam būtų įdomu atvykt pasižiūrėt, kas čia per medelių ir pievelių mylėtojų fauna...
          Beje, ekologiniai protestai tai lyg ir vokiškas importas? Prie ko čia "lietuvėlė"?
          Ekologiniai protestuotojai lygiai taip pat per nervus kai kuriems kerta Vokietijoje. Ten jau dabar autobanų tinklas vystomas gana vangiai.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Turint omeny ir pirmo etapo "statybos" tempus, labai abejoju, kad antras etapas apskritai bus statomas ar net normaliai planuojamas. Užtruks mažiausiai 15 metų, kol kas nors ims judėti. O per tiek laiko daug kas pasikeis ir gatvės statymas toje vietoje taps neįmanomas dėl daugelio priežasčių.
            Šimašius paskutiniame posėdyje sakė, kad bent šią kadenciją antro etapo neketina pradėt planuoti.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              ​​​​​Beje, ekologiniai protestai tai lyg ir vokiškas importas? Prie ko čia "lietuvėlė"?
              Ekologiniai protestuotojai lygiai taip pat per nervus kai kuriems kerta Vokietijoje. Ten jau dabar autobanų tinklas vystomas gana vangiai.
              Tai tokiems ir būtų puiki vieta Marijos žemelėje, kur kiekvienas stagaras, kadaise medžiu buvęs, šlovinamas kaip koks Dievas.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Šimašius paskutiniame posėdyje sakė, kad bent šią kadenciją antro etapo neketina pradėt planuoti.
                Gera naujiena. Šiaip ir pirmas etapas neturėtų būti 6 juostų "prospektas". Visiškai užtektų 4 juostų, įskaitant 2 A juostas.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Matysim, didelė tikimybė dėl naujų gatvių statybos mažėjimo. Ypač kai ateityje vis labiau pradės jaustis, kad darnus judumas yra praktiškiau negu automobilizmas su gatvių platinimais (nes kamščei) ir valandos trukmės kelionėmis iš/į darbo.
                  Beje, ekologiniai protestai tai lyg ir vokiškas importas? Prie ko čia "lietuvėlė"?
                  Ekologiniai protestuotojai lygiai taip pat per nervus kai kuriems kerta Vokietijoje. Ten jau dabar autobanų tinklas vystomas gana vangiai.
                  Kalbant apie ekologiją, tai nenutiesta gatvė reiškia nebūtinai tai, pvz. nenutiesus vakarinio aplinkkelio tiek automobiliai, tiek fūros toliau važiuotų ne tik daugiau km prasukdomos prie miestą, bet ir tankiai apgyvendintomis Ukmergės g. ir Laisvės pr., kas reikštų, jog gyventojai daugiau taršos gautų. Dar kitas dalykas yra, kad tomis naujomis gatvėmis naudojasi tiek VT, tiek komercinis transportas ir adekvati infrastruktūra toms transporto priemonėms tiesiogiai siejasi su miesto darnia ekonomika. Taip, kad tokias gatves kaip Šiaurinė ar ML pabaigti nutiesti reikia dėl minėtų priežasčių, tik aišku jas reiktų tiesti ne kaip greitkelius-aplinkkelius, o kaip normalias miesto gatves patogias pėstiesiems.


                  Taip atrodyti turėtų ne tik Šiaurinė gatvė, bet ir Konstitucijos pr.:

                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.10, 15:47.
                  Flickr

                  Comment


                    Panašiai ir atrodys Šiaurinės g. pirma dalis. Plotis bus panašus (daugiau juostų, bet minus tramvajus bėgius). Klausimas kada ir kaip apsistatys ji iš šonų.

                    Comment


                      Visokie variantai gali išsipildyti, aš irgi ne orakulas.

                      Gera idėja būtų esamus ir būsimus miesto greitkelius laikui bėgant uždengti paverčiant tuneliais, o likusios gatvės būtų įrengtos pagal darnaus judumo principus.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Šimašius paskutiniame posėdyje sakė, kad bent šią kadenciją antro etapo neketina pradėt planuoti.
                        Įdomu kam tada Vilniaus Planas užsakė II etapo eismo modeliavimą. Kažkokie svarstymai matyt bus/yra.

                        Gatvės pratęsimas iki GV gali turėt naudos apjungiant magistrales nepertraukiamu tinklu. Aišku pertvarkyta Ozo g. nebus didelis lankstas link vakarinių rajonų.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                          Įdomu kam tada Vilniaus Planas užsakė II etapo eismo modeliavimą. Kažkokie svarstymai matyt bus/yra.

                          Gatvės pratęsimas iki GV gali turėt naudos apjungiant magistrales nepertraukiamu tinklu. Aišku pertvarkyta Ozo g. nebus didelis lankstas link vakarinių rajonų.
                          Pasiruošimai kažkokie matyt vyksta, nebūtų prasmės visai nieko nedaryt. Šimašius, spėju, kalbėjo apie gyventojams suprantamo "planavimo" darbus - t.y. sprendžiant kaip ji atrodys ir kokia gatvė tai bus. Na, projektavimas.

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Nu ką mielieji, 1 etapas dar neprasidėjo o jau:
                            Gelbėkime Šeškinės ozą - stabdykime Šiaurinės gatvės darbus
                            Peticija, t.y. - niekas.

                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Matysim, didelė tikimybė dėl naujų gatvių statybos mažėjimo. Ypač kai ateityje vis labiau pradės jaustis, kad darnus judumas yra praktiškiau negu automobilizmas su gatvių platinimais (nes kamščei) ir valandos trukmės kelionėmis iš/į darbo.
                            Darniam judumui taip pat reikia transporto kelių, pievomis nevažinės nei dviračiai nei autobusai.

                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Gera naujiena. Šiaip ir pirmas etapas neturėtų būti 6 juostų "prospektas". Visiškai užtektų 4 juostų, įskaitant 2 A juostas.
                            Tai jis ir bus 4 juostų + A juostos.

                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Taip, kad tokias gatves kaip Šiaurinė ar ML pabaigti nutiesti reikia dėl minėtų priežasčių, tik aišku jas reiktų tiesti ne kaip greitkelius-aplinkkelius, o kaip normalias miesto gatves patogias pėstiesiems.
                            Viskas tvarkoje bet ta tunelio idėja tai čia stiliumi "jei būtume turtingi kaip šveicarija, gal ir kasnors pagalvotų rimtai". Neveltui ant nuotraukų parašyta dreamstime

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą





                              Tai jis ir bus 4 juostų + A juostos.

                              4 juostos + 2 A juostos reiškia, kad bus 6 juostos. Aš kalbu, kad būtų užtekę 4.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                4 juostos + 2 A juostos reiškia, kad bus 6 juostos. Aš kalbu, kad būtų užtekę 4.
                                Nebūtų.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Panašiai ir atrodys Šiaurinės g. pirma dalis. Plotis bus panašus (daugiau juostų, bet minus tramvajus bėgius). Klausimas kada ir kaip apsistatys ji iš šonų.
                                  kodel darai prielaida kad jis taip atodys? Yra kazkokiu pavyzdziu Vilniuje? As matau gera pavyzdi keli simtai metru nuo savo namu - Pilaites pr, kuris apauga vien kuro kolonelem, 1 auksto fastudu ir auto plovyklom bei kiekvienas verslo centras butinai turi parkinga tarp pastato ir gatves.
                                  Nu b, nesikeikiant, kodel jus tikit kaip aveles i ta pasaka, kuria kazkas papaise Siaurines g renderiuose kur pastatu turiai ir va dabar turesim miegamosiuose rajonuose grazia Stockholmo avenue. Nu niekada jos ten neturesim, niekam ten nereikes tiek verslo centru palei visa gatves ilgi, cia gi nesamone. O NT vysytojai vangiai statys daug gyvenamuju namu kuriu langai iseis tiesiai i 6 juostu kelia. Jei ir statys tarp kelio ir tu namu bus kuo didesnis tarpas, kuri vistiek uzpildys autoservisai, asfalto plotai pilni masinu, plovyklos ir pan.
                                  Kokia dar miesto gatve su dobilo sankryzom?? Bus eilinis nei sis nei tas - vietomis sviesoforu miskas, vietomis dvieju lygiu sankryzos per du kvartalus ploto - eiline Vilniaus misri gatve, kurioje visi bus pikti kad negali varyt 90 ir tiek.

                                  Comment


                                    man vis idomu kodėl gatvėje kuri turėtu būti viena pagrindinių susisiekimo arterijų vedančių į apvažiavimą vis kažkas įsivaizduoja, kad turi būti ramus miegamasis rajonas. Čia kaip ta fantazija su vaikų žaidimo aikštelėm ukmergės gatvėje, ne tam ta gatvė skirta, nesvarbu kas oficialiose kategorijos įrašyta.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Kokia dar miesto gatve su dobilo sankryzom?? Bus eilinis nei sis nei tas - vietomis sviesoforu miskas, vietomis dvieju lygiu sankryzos per du kvartalus ploto - eiline Vilniaus misri gatve, kurioje visi bus pikti kad negali varyt 90 ir tiek.
                                      Šiaurinės g. projekte dobilo sankryžų nėra.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Nebūtų.
                                        Būtų.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Šiaurinės g. projekte dobilo sankryžų nėra.
                                          gerai, tiesiog 2 lygiu sankryzos ir 7 juostos ties sankryzomis. Septynios juostos. Tai dvigubai platesne gatve nei dreamstime nuotraukoje. Jei ji butu tokia kaip Lettered papostintoje foto - butu neblogai. Bet bus visiskai kitaip, tame ir problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X