Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?
    Na... Dalis Ozo g. ir Kareivų g. yra A kategorijos, Šiaurinė bus B (B1). Kita dalis Ozo g. yra B2 (po naujo BP bus turbūt tiesiog B ).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.

      Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:
      Neturiu problemų ir su esamu kelių tinklu. Galima prisigalvoti krūvas argumentų, bet nei kelių platinimas, nei naujų tiesimas dar niekur neišsprendė kamščių problemos. Ukmergės , Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvė taip pat 2-3 valandos per piką stovi kamščiuose ,kaip ir VA. Likusį laiką jomis važiuot jokių problemų.
      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Velnio advokatas, bet įsivaizduoju 4 juostų variantą be A juostos ir su ilgais išsukimais į kairę ties šviesoforinėmis sankryžomis kompensuojant 2tros juostos užimtumą.

        Trumpalaikė bėda tik stotelės ties išsukimais į dešinę, bet negi ten toks jungties poreikis be tranzito į 2G/3G. Galų gale "kišenės"...

        Ilgalaikė bėda jungtis su Geležinio vilko, Kalvarijų ir Kareivių g. Tada atsivertų didelė VT reorganizacijos galimybė, kada matyt ir praverstų ta papildoma A juosta.

        Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis

        Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.
        Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.18, 16:00.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Neturiu problemų ir su esamu kelių tinklu. Galima prisigalvoti krūvas argumentų, bet nei kelių platinimas, nei naujų tiesimas dar niekur neišsprendė kamščių problemos. Ukmergės , Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvė taip pat 2-3 valandos per piką stovi kamščiuose ,kaip ir VA. Likusį laiką jomis važiuot jokių problemų.
          Tai gal teoriškai uždarom kokiom 2-3 darbo dienoms VA ir pasižiūrim kas bus? Reikia nagrinėti VA daug maž paralelines gatves, pirmiausia Laisvės pr. ir ypač jungtį su Pilaitės, Narbuto. Būtų pilna šikna. Bet aišku nesinori to matyti dėstant savo pseudo argumentus kaip ir nematyti to, kad didėja transporto bendrai. Tai gal uždarome 50% gatvių ir nebus problemų? Sutaupysime lėšas priežiūrai, valymui ir t.t.
          Vienžo kliedesius stumia.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Miestas - tai kaip žmogaus kūnas. Viskas paremta hierarchijos principu. Yra arterinės, svarbiausios miesto gatvės, yra mažesnės svarbos ir yra vietinės. Arterinės g. turėtų užtikrinti sklandų eismo judėjimą per visą miestą. Šiaurinė g. būtent tą ir užtikrins, t.y. sudarys papildomą galimybę judėti vakarų-rytų kryptimi mieste. Tai reikš, kad nereiks visiems daryt papildomų kilometrų važiuojant aplink bei grūstis į vieną gatvę (Ozo arba Konstitucijos pr.). Turint gerą arterinių gatvių tinklą galima toliau imtis veiksmų mažinant transporto mažesnėse gatvėse. Tokiu keliu eina ir vakarų miestai. Visuose rasit miestą į visas puses kertančias intensyvaus eismo gatves ar net greitkelius. O tarp jų - tankus tinklas smulkių gatvelių, kuriose nors ir shared space gali būti.

            Dėl Šiaurinės g. teritorijos vystymo perspektyvų ji nėra daroma kaip greitkelis, o kaip judri miesto gatvė (Laisvės pr., Ozo g., Narbuto g.).

            ---

            Gyvenu palei pat Laisvės pr. Vakarinis aplinkkelis eismą nuo jos nuėmė smarkiai. Kamščiai piko metu čia dar susidaro, bet nebe tokie ilgi ar intensyvūs. Ir taip, VA gal ir neišsprendė kamščių problemos, bet ją perkėlė toliau nuo gyventojų. To pasekoje niekas lyg ir nebekalba apie Laisvės pr. platinimą.

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis

              Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.
              Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? Ar kryžminės deimantinės sankryžos? Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? <...> Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
                Viską galima padaryti, tik ar prasminga? O kaip per tą "Turbo" žiedą praeis pėstieji, teleportuosis? Pasižiūrėkite "pedagoginį" žiedą, "gerosios vilties" žiedą kaip pavyzdžius kaip "sklandžiai" ir greitai juda eismas juose. Šviesoforai leidžia žymiai sklandžiau organizuoti eismą. Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis. Bet net nenoriu įsivaizduoti kaip tokie srautai judėtų tiesiog per žiedinę sankryžą. Veikiausiai kai kuriomis kryptimis net 3x ilgiau laukti nepakaktų.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? Ar kryžminės deimantinės sankryžos? Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
                  Gatvė ilgainiui bus apstatyta komerciniais ir gyvenamaisiais pastatais. Pėsčiųjų bus.

                  Comment


                    Berods vienas iš svarių argumentų šviesaforinėms sankryžoms ir buvo pėsčiųjų eismas. Ištęstų dobilų variante 700-800m, o X formos 100-150m atstumai kirsti sankryžą. Vengiama laiptų, pritaikymas neįgaliems ir tuo pačiu saugiau/patogiau dviračiams.

                    Pagal užstatymą ir gatvių plotį tai turbūt panašiausia į dabartinę Ukmergės g. (nuo Laisvės pr. viaduko iki Vakarinio aplinkkelio). Daug šviesoforų, daug juostų ir trumpi nusukimai į kairę, bluokuojantys vidinę juostą.

                    Neesu prieš šviesoforus, tik su tokiu projektu reiks kruopščiai optimizuoti srautus. Esant naudingam VT maršrutui, išbandyti jiems skirtą pirmumą. Tik deja I etapu, tokio nesugalvoju. Zujūnai - Justiniškės - Ukmergės g. - Centras/Žirmūnai neskamba kaip G maršrutas.

                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio?
                      Siulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Gatvė ilgainiui bus apstatyta komerciniais ir gyvenamaisiais pastatais. Pėsčiųjų bus.
                        Žinoma bus matyt, bet įtariu, kad bus tas pats kaip su Ukmerges g. rekonstrukcijos projektu, kuris yra pasakos ir kliedesiai. Laisvai dalinami į kairę, dešinę nauji leidimai su dideliais parkingais palei gatvę, kurie prieštarauja rekonstrukcijos projektui.

                        Comment


                          Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                          Siulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.
                          Tai ir nebus magistralė.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis.
                            Kadangi numatomos 2 tokios sankryžos, tai manau aktualu pasižiūrėti į dabar ten esantį eismą į kairę.

                            Pilaitės pr. - Laisvės pr. į kairę

                            Didžiulis stabdis eismui tiesiai (Pilaitės pr. - Narbuto g.) yra sukantys į kairę. Dauguma pristabdo prieš ar manevro metu, o papildoma josta kairėje bevertė, nes skirta tik apsisukti atgal į Pilaitės pr.

                            Potencialus sprendimas būtų pažymėti aiškų nuožulnų posūkį į kairę, kuris skatintų nestabdant išsukti iš labiausiai apkrauto kelio tiesiai.

                            Suprantu, kad kartojuosi, bet numatau analogiško pobūdžio bėdas su posūkiu į kairę ir Šiaurinės g. projekte.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                              Siulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.
                              Taip. Ypač turint omeny, kad ateityje, kai ateisime į protą ir tapsime labiau sivilizuoti, tą gatvę neišvengiamai teks siaurinti.

                              Comment


                                Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai
                                Jau yra baigiamas rengti Šiaurinės gatvės pirmo etapo techninis projektas, kuris bus ženklus dalykas, su visuomenė apsvarstytas Mykolo Lietuvio gatvės planas ir tikimės, kad šiemet bus patvirtintas.
                                https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83173279
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Vilniaus Šiaurinės gatvės projektą žada pagaliau išjudinti: statybos – jau vasarą https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1264078
                                  Šešių eismo juostų gatvė sujungs vakarinį aplinkkelį pirmiausia su Ukmergės gatve, o vėliau ir su Žirmūnais ties Valakampių tiltu. Tokia turėtų būti Šiaurinė gatvė, kurios statybos galbūt prasidės šiemet vasarą. Tiesa, tikėti Vilniaus savivaldybės pažadais nėra lengva – dar 2018 m. kovą meras Remigijus Šimašius kalbėjo, kad pirmasis etapas bus baigtas iki 2020-ųjų.
                                  p.s. netikiu net galbūt.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    neprasides. Bus teismu nemazai ir viskas pajudes kokiu 2021 birzeli

                                    Comment


                                      1 etapa tai nuties. Man idomu kas bus su kitais, nes kol suprojektuos juos, tai gali daug kas pasikeist Vilniui ir koks nors teleportas atsiras

                                      Comment


                                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                        Ar naujos gatvės ilguoju laikotarpiu išsprendžia kamšių problemas? Pats laikas persigalvoti, sakyčiau.
                                        Gatvės užduotis ir nėra kamščių mažinimas. Tiesiog tam tikros kategorijos gatvės turi turėti tam tikrą tinklą su atsišakojimais į žemesnės kategorijos gatves. Kaip ir su viešuoju transportu - jei artimiausia stotelė bus tik gretimame rajone už 2 kilometrų, tai niekas iki jos nežygiuos. Didesnė klaida būtų tų pačių esamų gatvių nuolatinis platinimas. VT atveju tai tiesiog už tų 2km pastatytų antrą suoliuką ir paleistų prailgintą autobusą ir dar panaikintų perėją iki stotelės, nes pralaidumas.

                                        Comment


                                          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                          Ar naujos gatvės ilguoju laikotarpiu išsprendžia kamšių problemas? Pats laikas persigalvoti, sakyčiau.
                                          Taip, jeigu ta gatvė tiesiama ten, kur yra neišpildytas gatvių tinklas. Šiaurinė miesto dalis būtent tokia ir yra, su neišpilytu gatvių tinklu. Bet ji tiesiama ne tik kamščiams spręsti, bet ir siekiant sukurti naują jungtį pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui, taip pat sudaryti galimybes vystytis verslui.

                                          Tegul savivaldybė pirma paskelbia pirkimus, tada gal bus galima prognozuot. Kažkaip būtent pirkimai labiausiai ir stringa visur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X