Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.
Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Velnio advokatas, bet įsivaizduoju 4 juostų variantą be A juostos ir su ilgais išsukimais į kairę ties šviesoforinėmis sankryžomis kompensuojant 2tros juostos užimtumą.
Trumpalaikė bėda tik stotelės ties išsukimais į dešinę, bet negi ten toks jungties poreikis be tranzito į 2G/3G. Galų gale "kišenės"...
Ilgalaikė bėda jungtis su Geležinio vilko, Kalvarijų ir Kareivių g. Tada atsivertų didelė VT reorganizacijos galimybė, kada matyt ir praverstų ta papildoma A juosta.
Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis
Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.18, 16:00.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNeturiu problemų ir su esamu kelių tinklu. Galima prisigalvoti krūvas argumentų, bet nei kelių platinimas, nei naujų tiesimas dar niekur neišsprendė kamščių problemos. Ukmergės , Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvė taip pat 2-3 valandos per piką stovi kamščiuose ,kaip ir VA. Likusį laiką jomis važiuot jokių problemų.
Vienžo kliedesius stumia.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Miestas - tai kaip žmogaus kūnas. Viskas paremta hierarchijos principu. Yra arterinės, svarbiausios miesto gatvės, yra mažesnės svarbos ir yra vietinės. Arterinės g. turėtų užtikrinti sklandų eismo judėjimą per visą miestą. Šiaurinė g. būtent tą ir užtikrins, t.y. sudarys papildomą galimybę judėti vakarų-rytų kryptimi mieste. Tai reikš, kad nereiks visiems daryt papildomų kilometrų važiuojant aplink bei grūstis į vieną gatvę (Ozo arba Konstitucijos pr.). Turint gerą arterinių gatvių tinklą galima toliau imtis veiksmų mažinant transporto mažesnėse gatvėse. Tokiu keliu eina ir vakarų miestai. Visuose rasit miestą į visas puses kertančias intensyvaus eismo gatves ar net greitkelius. O tarp jų - tankus tinklas smulkių gatvelių, kuriose nors ir shared space gali būti.
Dėl Šiaurinės g. teritorijos vystymo perspektyvų ji nėra daroma kaip greitkelis, o kaip judri miesto gatvė (Laisvės pr., Ozo g., Narbuto g.).
---
Gyvenu palei pat Laisvės pr. Vakarinis aplinkkelis eismą nuo jos nuėmė smarkiai. Kamščiai piko metu čia dar susidaro, bet nebe tokie ilgi ar intensyvūs. Ir taip, VA gal ir neišsprendė kamščių problemos, bet ją perkėlė toliau nuo gyventojų. To pasekoje niekas lyg ir nebekalba apie Laisvės pr. platinimą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis
Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? <...> Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? Ar kryžminės deimantinės sankryžos? Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
Comment
-
Berods vienas iš svarių argumentų šviesaforinėms sankryžoms ir buvo pėsčiųjų eismas. Ištęstų dobilų variante 700-800m, o X formos 100-150m atstumai kirsti sankryžą. Vengiama laiptų, pritaikymas neįgaliems ir tuo pačiu saugiau/patogiau dviračiams.
Pagal užstatymą ir gatvių plotį tai turbūt panašiausia į dabartinę Ukmergės g. (nuo Laisvės pr. viaduko iki Vakarinio aplinkkelio). Daug šviesoforų, daug juostų ir trumpi nusukimai į kairę, bluokuojantys vidinę juostą.
Neesu prieš šviesoforus, tik su tokiu projektu reiks kruopščiai optimizuoti srautus. Esant naudingam VT maršrutui, išbandyti jiems skirtą pirmumą. Tik deja I etapu, tokio nesugalvoju. Zujūnai - Justiniškės - Ukmergės g. - Centras/Žirmūnai neskamba kaip G maršrutas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gatvė ilgainiui bus apstatyta komerciniais ir gyvenamaisiais pastatais. Pėsčiųjų bus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąSiulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis.
Pilaitės pr. - Laisvės pr. į kairę
Didžiulis stabdis eismui tiesiai (Pilaitės pr. - Narbuto g.) yra sukantys į kairę. Dauguma pristabdo prieš ar manevro metu, o papildoma josta kairėje bevertė, nes skirta tik apsisukti atgal į Pilaitės pr.
Potencialus sprendimas būtų pažymėti aiškų nuožulnų posūkį į kairę, kuris skatintų nestabdant išsukti iš labiausiai apkrauto kelio tiesiai.
Suprantu, kad kartojuosi, bet numatau analogiško pobūdžio bėdas su posūkiu į kairę ir Šiaurinės g. projekte.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąSiulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.
- 3 patinka
Comment
-
Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai
Jau yra baigiamas rengti Šiaurinės gatvės pirmo etapo techninis projektas, kuris bus ženklus dalykas, su visuomenė apsvarstytas Mykolo Lietuvio gatvės planas ir tikimės, kad šiemet bus patvirtintas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vilniaus Šiaurinės gatvės projektą žada pagaliau išjudinti: statybos – jau vasarą https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1264078Šešių eismo juostų gatvė sujungs vakarinį aplinkkelį pirmiausia su Ukmergės gatve, o vėliau ir su Žirmūnais ties Valakampių tiltu. Tokia turėtų būti Šiaurinė gatvė, kurios statybos galbūt prasidės šiemet vasarą. Tiesa, tikėti Vilniaus savivaldybės pažadais nėra lengva – dar 2018 m. kovą meras Remigijus Šimašius kalbėjo, kad pirmasis etapas bus baigtas iki 2020-ųjų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąAr naujos gatvės ilguoju laikotarpiu išsprendžia kamšių problemas? Pats laikas persigalvoti, sakyčiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąAr naujos gatvės ilguoju laikotarpiu išsprendžia kamšių problemas? Pats laikas persigalvoti, sakyčiau.
Tegul savivaldybė pirma paskelbia pirkimus, tada gal bus galima prognozuot. Kažkaip būtent pirkimai labiausiai ir stringa visur.
- 7 patinka
Comment
Comment