Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Iš kur tokia dezinformacija? Taigi šiais metais padarė pakeitimus kaip tik kad būtų patogiau dviratininkam ir pestiesiems. Nebeliko dobilų sankryžose su Laisvės pr ir Ukmergės g, bus reguliuojamos perėjos toje pačioje aukštumoje visom kryptim. Juostų skaičiaus nekeitė, bet juk bus VT juostos, o dvi juostos automobiliams vienai krypčiai pas mus yra daug kur, Žalgirio g. , Antakalnio g., Žirmūnų g, Ateities g ir t.t. turbūt visų vardinti nereikia?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demandPaskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 00:17.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis,
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nes tai perteklinis sprendimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nes tai perteklinis sprendimas.Parašė John Rodyti pranešimąKliedesiai.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
privataus eismo
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
Jau esam diskutavę dėl automobilizmo mažinimo ir kaip tai daryti - mažinant parkavimo vietų skaičių ten kur daugiausia žmonių važiuoja (į centrą) ir įrengiant VT juostas esamų juostų sąskaita ten, kur labiausiai kemšasi eismas (link centro, pvz Kalvarijų g., Antakalnio g.). O šita kryptimi, kur vietos tikrai pakankama, tiesti siauresnę gatvę tai būtų šaudymas sau į koją ir ekologiniu ir ekonominiu požiūriu. Lygtais kokia Kopenhaga ar Stoholmas nestatytų tunelių ir gatvių tam kad nukreipti eismą nuo centro, įjunkit biški common sense.
Apskritai iš kai kurių forumo lankytojų, kurie šiaip turi žymiai geresnį ir brandesnį supratimą apie miestą/infrastruktūrą už vidutinį vilnietį, sklinda stiprus srautas emocijų, kuris panašu kartais užgniaužia bet kokį racionalumą ir pragmatiškumą. Nesakau, kad reikia būti PC, bet kai to stengiamasi visais būdais išvengti, puolama į kitą kraštutinumą. Nebūkime karikatūromis, kur žmogus pasirenka gyvenimą civilizacijoje, bet visiškai nesistengia būti civilizuotu.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:33.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
P.S. oops, iš tų emocijų net dukart pacitavau. nepriimkit prašau labai asmeniškai. Pirmu postu norėjau kitą postą pacituotiPaskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:35.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.
Gatvių kategorijos:
Comment
Comment