Visa ši diskusija labai primena prieš 30 metų buvusius protestus prieš VA tiesimą. Ironiška, kad, protestams laimėjus, gatvę vis tiek teko tiesti, ir dar už kažin kiek didesnes kainas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąVisa ši diskusija labai primena prieš 30 metų buvusius protestus prieš VA tiesimą. Ironiška, kad, protestams laimėjus, gatvę vis tiek teko tiesti, ir dar už kažin kiek didesnes kainas
Comment
-
Atsakysiu tik mantasm ,nes gal tik jis nespėjo perskaityti, kad aš šia tema daugiau neturiu įkvėpimo diskutuoti. Atsiprašau, jei kam neatsakysiu.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aš sakau, kad jei dalykas X yra dėstomas universitetuose, tai netampa automatiškai visose situacijose be išimčių galiojančia tiesa.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNorint kažką pastatyti plynėje (o dabar Šiaurinės gatvės vieta ir yra plynė) natūralu, kad joje reikia privažiavimo. Nemanau, kad komerciniai ar gyvenamieji patatai be privažiavimo būtų gyvenimo kokybės didinimas.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVilniaus atveju buvo suplanuota plėtra, dalis planų įvykdyta, pastatyti namai, gyvena žmones, bet dalis planų taip ir liko laukti šviesesnio rytojaus. Nežinau kaip tai pavadinti apart neišbaigtumo. Dar priminčiau, kad tas gatvių tinklas buvo planuotas n kartų mažesniam srautu nei šiandien su n kartų mažiau asmeninių automobilių. Net sumažinus transporto srautą pagal savivaldybės teorinius planus, tas srautas liktų gerokai didesnis nei kuriam planuotos trūkstamos jungtys.
Jei žinote panašių pavyzdžių Briuselyje - būtų įdomu išgirsti.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPatogesnis tranzitas Nemenčinės plentas <> VA/A1/A2. Geresnis VA išnaudojimas palengvinus susisiekimą iš Šeškinės ar Baltupių. Geresnis susisiekimas tarp miegamųjų rajonų. Šiaurinei rezervuotų pievų išnaudojimas, įrengus infrastruktūrą bus galima tvarkyti ir plotus šalia šios gatvės.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet spauda jūsų nuorodoje ir rašo "keleivių". T.y. jei aš į darbą ir atgal važiuoju VT su persidėmu, tai aš jau skaitausi kaip 4 keleiviai.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPapildomas klausimas - ar VA irgi nereikėjo statyti?
Yra ir savivaldybėje , ir ne tik , mano požiūriu progresyviai mąstančių pakanka pasiskaityti čia https://www.delfi.lt/multimedija/kvepuojantis-miestas/
https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=79086159
bet Lietuvoje tai kol kas atrodo kaip kažkas keisto ir mažai suprantamo.
Dar vienas pavyzdys iš "talibano" sėkmės rezultatų UK Kembridžo centre (anglų , rusų kalba): https://www.youtube.com/watch?v=DT3zOOkDfCs . Galima pamatyti kokios didelės nepatenkintų žmonių minios susirinko , kad parodyti, kaip jiems sunku buvo netekti galimybės čia atvykti ne nuosavu automobiliu.
Paskutinis taisė AudriusV; 2019.02.08, 23:10.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąManau privažiavimas nuosava mašina prie pat savo daugiabučio durų nėra gyvenimo kokybės rodiklis. Šiuo požiūriu , matyt, mažiausia gyvenimo kokybė Danijoje, kur dauguma važinėja dviračiu ar visuomeniniu transportu. Man atrodo oro tarša, triukšmas ,kiemus užgriozdinusios mašinos labiau blogina gyvenimo kokybę .
Nematau kuo požeminiame parkinge tvarkingai suparkuotos auto blogina gyvenimo kokybę.
Beje, 2015 metų duomenimis Danijoje buvo daugiau automobilių tūkstančiui gyventojų nei Lietuvoje. Kaip ten su ta dauguma kuri važinėja dviračiu ar VT, o pas mus ne?
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąJuokaujate ? Šviesiam rytojui pritrūko Šiaurinės gatvės? Žodžiu, neužbaigtumas tai jūsų pačių sugalvota sąvoka, sakant, kad Vilnius turėjo planų tiesti gatves, bet , manote, kad Briuselis tokių planų neturėjo. Jūs tuo įsitikinęs?
Neužbaigtumas yra labai konkreti būklė kai padarai projektą, jo pusę įgyvendini, o kita pusė lieka neįgyvendinta. Jei galite pateikti kur taip nutiko Briuselyje - pirmyn.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąŽodžiu viskas yra didžiulis kiekis problemų , nes vykstant iš taško X į tašką Y, dabar tai nėra pats trumpiausias galimas atstumas. Spėju tokių taškų mieste dar bus galima šimtus pavyzdžių surasti.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąAš neneigiu , kad nutiesus jungtis , kelionės laikas sutrumpės, bet kuo tokia strategija ir vizija išvirs ? Jums neatrodo , kad į eilinį automobilių įsigyjimą, VT degradaciją, o ateityje į dar didesnius kamščius. Šiuo metu bet koks bėdžius gali nusipirkti automobilį už 700 EUR. Į ką išvirs miestas, kai visi persės į automobilius ? Į alfalto tinklą ir nesibaigiantį parkingą ir dar didesniu kamščius? Ir spėkit , kas tai turės apmokėti kelių remontus, jų kasdieninę priežiūrą, likusio VT subsidijavimą ?
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąJūs mane nesupratote , aš juk paaiškinau, kad formuluotė ne mano ir paimta kaip pasakyta spaudoje - " 0,5 mln. keleivių", ne tuo metu neradau kitų. Daugiau paieškojęs, radau duomenis apie VT transportą ,nežinau , kiek jie teisingi. Nurodoma, kad tik 24 proc. Vilniaus gyventojų naudojasi VT (Taline , rodos, du kart daugiau). Žodžiu, galite nepergyventi : su tokia rinkėjų ir kelininkų lobistų parama dar nė viena Šiaurinė gatvė bus nutiesta.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąKaip aplinkkėlis jis buvo būtinas, kaip papildoma miesto arterija ji kol kas duoda naudos, bet taip bus tam tikrą laiką, jei nesikeis miesto politiką asmeninio autotransporto požiūriu.
Yra ir savivaldybėje , ir ne tik , mano požiūriu progresyviai mąstančių pakanka pasiskaityti čia https://www.delfi.lt/multimedija/kvepuojantis-miestas/
https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=79086159
bet Lietuvoje tai kol kas atrodo kaip kažkas keisto ir mažai suprantamo.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąDar vienas pavyzdys iš "talibano" sėkmės rezultatų UK Kembridžo centre (anglų , rusų kalba): https://www.youtube.com/watch?v=DT3zOOkDfCs . Galima pamatyti kokios didelės nepatenkintų žmonių minios susirinko , kad parodyti, kaip jiems sunku buvo netekti galimybės čia atvykti ne nuosavu automobiliu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šnekėjau apie bendrai privažiavimo galimybę. T.y. kažkokia gatvė turi būti. Tiek statybinei technikai iš pradžių, tiek aptarnaujančiam transportui vėliau. Ir Danijoje kurjeriai, greitoji pagalba, taksi ir t.t. gali privažiuoti prie beveik bet kurio namo. Tad kažkoks privažiavimas faktas, kad yra būtinas. <...> Aš jau minėjau, kad optimalesni maršrutai atneša daug daugiau naudos VT, dviračiui ir pėstiesiems. Bet tiesti vien VT gatvės nematau prasmės, nes už nedaug mažesnę sumą būtų gauta labai n kartų mažiau naudos.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBeje, 2015 metų duomenimis Danijoje buvo daugiau automobilių tūkstančiui gyventojų nei Lietuvoje. Kaip ten su ta dauguma kuri važinėja dviračiu ar VT, o pas mus ne?
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPateikit pavyzdžių kur dar Vilniuje trūksta jungčių. Apart Mykolo Lietuvo gatvės tarp VA ir Santariškių, kurią jau minėjau.
P. S. Man esami PP visai suėjo, bet tas pasakymas, kad laukuose jiems pritrūko BRT sistemai vietos, vietomis ties 1,5 m minimalaus pločio šaligatvius, tai stebina ir piktina.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Kaip visuomet kyla ginčas ir tuomet jau pasidalinama į kraštutines pozicijas. To nereikia. Reikia į viską žiūrėti plačiau ir eiti į kompromisus. Su AudriusV pozicija sutinku tik tuose rėmuose, kad VT reikia teikti prioritetą prieš automobilius. Bet neperlenkiant, kad nereikia naujų gatvių. Tenka pripažinti, kad žmonių pastangomis turėsime ne dar vieną eilinį asfaltkelį, o ir A juostas ir dvirtakius ir apželdinimą. Kita vertus, visvien jaučiasi, kad projektas rengtas tik žiūrint iš automobilių vairuotojų pozicijų. Pavyzdžiui vis dar pasigendu, kaip šiame projekte turi veikti VT keleivių srautai, kur jiems daryti persėdimus, kur takai nuo stotelių ir pan. Bet jau tiek to, nevarginsim jau gal projektuotojų. Tik dėl požeminės perėjos labai norėtusi sulaukti to belaipčio sprendimo.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.09, 11:52.
- 3 patinka
Comment
-
interesting fact, Zuoko programoje yra: "Šeškinės Ozo – net 50 ha parko atgaivinimas Šeškinėje" ir Šiaurinė gatvė. Tai kažkaip sunkiai suderinami dalykai, nes jei atgaivins ir tą pusę kur tik pievos ir miškeliai, tai tiest gatvę ten bus dar sunkiau, dėl visų isterijų (čia aišku, jei Zuokulą išrinks)
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąinteresting fact, Zuoko programoje yra: "Šeškinės Ozo – net 50 ha parko atgaivinimas Šeškinėje" ir Šiaurinė gatvė. Tai kažkaip sunkiai suderinami dalykai, nes jei atgaivins ir tą pusę kur tik pievos ir miškeliai, tai tiest gatvę ten bus dar sunkiau, dėl visų isterijų (čia aišku, jei Zuokulą išrinks)
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąinteresting fact, Zuoko programoje yra: "Šeškinės Ozo – net 50 ha parko atgaivinimas Šeškinėje" ir Šiaurinė gatvė. Tai kažkaip sunkiai suderinami dalykai, nes jei atgaivins ir tą pusę kur tik pievos ir miškeliai, tai tiest gatvę ten bus dar sunkiau, dėl visų isterijų (čia aišku, jei Zuokulą išrinks)
- 4 patinka
Comment
-
Nei tai Zuoko idėja nei ką, juk buvo BP ar kitame neseniai ruoštame dokumente išreikštas poreikis žaliosioms jungtims įvairiose miesto vietose. Čia taip pat. Bus pinigų, tai ir Šimašius ar kas kitas padarys tą tuneliuką, kur ežeriukas. Nuo Ukmergės g. dar juk niekas nieko neprojektuoja, jokių PP nėra.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKiek papildomai kainuoja tokio pobūdžio tunelis? Jei kaina nėra kosminė, kodėl gi ne.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLabiausiai aštrioje vietoje prakastų įgilinimą ir uždengtų perdengimo plokštėmis kaip VA ties Lazdynais. Visokius dviračių takus paleistų per viršų ir visi būtų laimingi vaikščiodami per viršų.
Iš 3d maps lietuva. Vienos linijos perkritimas - 5 m:
Bing maps bird's eye view:
- 6 patinka
Comment
-
Šioje vietoje įrengus tuneli tiktu slidinėjimo trasa ,pakankamai nemažas kalnas žiema gan intensyviai šia vieta pamėgo vaikai su rogutėmis,kalna butu galima paaukštinti kaip liepkalni .
Be tunelio sunkiai seksis įgyvendinti projektą ,bus gan stipriai puolamas ''botaniku'' ''super mamu'' ir visokiausio plauko veganu .
- 2 patinka
Comment
-
Aš tai šiek tiek skeptiškas dėl tunelių statybos ten, kur nėra didžiulės būtinybės, man visgi atrodo, kad tai nėra labai pigus malonumas. O jeigu tuneliai nėra tokie brangūs - tai mano svajonė, kad Konstitucijos prospektas būtų pakištas po žeme. Manau efektas būtų šimteriopas, nei kažkokios pievos išsaugojimas ten, kur tų pievų ir taip netrūksta. Kaina gal ir didesnė, bet antra vertus dalį jos galima būtų finansuoti leidus virš tunelio statybas, panašiai kaip su Vilniaus vartais.
Comment
-
Na, vienoks ar kitoks tunelis ten greičiausiai turės būti, nes kitaip gatvė žalią jungtį padalins į dvi dalis. T.y. nebebus užtikrinama žalioji jungtis. Tai arba tada reikės statyt viaduką (kas turbūt nelabai tikėtina) arba tunelį. Juk net nebūtina daryt labai didelio to tunelio. Plius čia jau buvo išdiskutuotos galimybės daryt paprastą tunelį, su paprasčiausia perdanga kaip VA.
Comment
-
Mano supratimu ta 'žalia jungtimi' nėra tokio milžiniško žmonių srauto, kad apskritai reikėtų kažkokio tunelio ar viaduko. Antra vertus galbūt ateity, jeigu ten bus įrengta infrastruktūra, kokie nors dviračių, pėsčiųjų takai, tai galbūt ir praverstų pėsčiųjų viadukas. Žinoma ir tunelis gerai būtų, bet viskas turėtų būti skaičiuojama, jeigu to tunelio kaina tokia pati, kaip pvz. planuojamo Žirmūnų ir Kareivių gatvių viaduko - tai vienu atveju viadukas sprendžia kamščius ir taupo laiką dešimtims tūkstančių per dieną pro ten važiuojančių vilniečių, o kitu atveju 40-čiai žmonių per dieną praėjimą virš tunelio padaro gražesniu, nei kad praėjimą per pėsčiųjų tiltą. Ir tada reikia rinktis - kas svarbiau. Nes tada kyla klausimas o kaip su Narbuto gatve, kuri žaliąją jungtį padalino į dvi dalis - reikia statyti virš jos tunelį ar ne.Paskutinis taisė Eidvis; 2019.02.14, 20:44.
Comment
Comment