Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTai jau galėtų daryti iki Stanevičiaus g., kas jau ten pasikeis dėl kelių šimtų metrų?
- 1 patinka
Comment
-
http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka... Aišku, jei tai žmogus turintis kažkokį interesą paremtį į savivaldybę bandantį pateikti diskusijos kolegą, tada viskas su jo tokia šneka aišku. Dabar dėl gatvės, kaip galima kalbėti tokį ''briedą'' net sunku įsivaizduoti. Keli greiti kontrargumentai:
1. atsidaryk maps lt ir pasiskaičiuok atstumą tarp horizontalių (rytai-vakarai) miestą aptarnaujančių gatvių ryšių ir pamatysi.
2. kadangi Ozo gatvė net nebaigta tiesti ir todėl pilnai nefunkcionuoja kaip rytai-vakarai ryšys, tai matuoti atstumą reikia net ne tarp Ateities ir Ozo gatvių, o tarp Ateities ir Narbuto gatvių. Atstumas tarp jų yra apie 4 km, tad visiem kuriem reikia susisiekimo rytai-vakarai kryptymi, miestą trūčyja važinėdami ''aukštyn-žemyn'', kad rasti alternatyvas jų ieškomam maršrutui...
3, mieste nebaigtas tiesti gatvių tinklas, kuris buvo suplanuotas dar 70 / 80 dešimtmečiais. Dar pridėkime kokiam auto srautui buvo skaičiuojama apkrovos...
4. ar šitie veikėjai, ypač urbanistas, yra girdėję apie kritinę gatvių apkrovimo ribą? Tai riba, kurią viršyjus eismas stoja masiškai (gridlock angliškai), nes fiziškai nebėra kur dėtis transportui. Taigi, tai gatvei nuėmus, kad ir kokius 3-5 proc nuo kritinės ribos, efektas nuvilnyja per didelę dalį miesto - atsilaisvina gatvės masiškai. Šis efektas jau buvo pastebėtas nutiesus VA - to pasekoje stipriai ima atsilaisvinti ir aplinkinės atrodytų nelabai susijusios gatvės.
5. tarša stovint eismui ir judant ''stabdis-gazas'' rėžimu
6. nuostoliai kylantys dėl spūsčių (prastovos)
7. kaip kontrargumentą Šiaurinės tiesimui bando pateikti, kad anot jų matai nereikia gatvės, nes yra GV ir Ukmergės gatvės... ???????? Vyručiai, ar jūs bent žinott kokia kryptymi pagal pasaulio šalis orientuotos eina jūsų minimos gatvės ir kokia kryptymi bus orientuota Šiaurinė???
negaliu... Sinkevičius, ar kaip ten jis, katik eliminavo save iš kandidatų į merus mano akyse. Jo tikrai nerinkčiau.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBe to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.Paskutinis taisė Kristisz; 2019.02.07, 22:23.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Kuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...
Comment
Comment