Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Parengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?
    Derinti parengtą planą, o po to taisyti pagal pateiktus siūlymus, po to derinti pataisytą planą...

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Derinti parengtą planą, o po to taisyti pagal pateiktus siūlymus, po to derinti pataisytą planą...
      Nu aš pvz esu eilinis mirtingasis ir tikrai nesuprantu kiek laiko užtrunka derint tokios apimties planus, todėl ta visa siūlymų ir derinimų su pataisymais raizgalynė turėtų mane priverst patikėt kad oi kiek čia darbo ar pan. Na bet realiai kiek laiko tam reiktų?

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą

        Nu aš pvz esu eilinis mirtingasis ir tikrai nesuprantu kiek laiko užtrunka derint tokios apimties planus, todėl ta visa siūlymų ir derinimų su pataisymais raizgalynė turėtų mane priverst patikėt kad oi kiek čia darbo ar pan. Na bet realiai kiek laiko tam reiktų?
        Vienareikšmiško atsakymo nėra. Berods Vakarinis aplinkkelis pradėtas planuoti 1970 metais...

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą

          Nu aš pvz esu eilinis mirtingasis ir tikrai nesuprantu kiek laiko užtrunka derint tokios apimties planus, todėl ta visa siūlymų ir derinimų su pataisymais raizgalynė turėtų mane priverst patikėt kad oi kiek čia darbo ar pan. Na bet realiai kiek laiko tam reiktų?
          Pagal mane tai visokie derinimai/projektavimai/techniniai projektai ir dokumentacijas užima ganėtinai daugiau laiko, nei realios statybos, nors kartais mums atrodo ir kitaip. Ir čia ne tik su infrastruktūra, tas puikiai matosi su pastatais kai yra skelbiami architektūriniai konkursai o po jų laimėjimo iki realių statybų dažniausiai ne vieni metai praeina, bent jau rimtesnių pastatų - taip buvo su Quadrum, taip dabar yra su K18B ar mokslo muziejumi Kaune Nemuno saloje. Tokiuose projektuose kaip aplinkelio ar Šiaurinės gatvės dar labai svarbu kaip yra su žemės reikalais - jeigu ten yra kokie garažai, kurių nelabai nori iškelti ar privati žemė, kurią nusavinti tik per teismus išeina - tai dar viską užtempti gali. Ir nereikėtų labai džiaugtis, jeigu prieš 10 ar 20 metų buvo rengtas kažkoks gatvės projektas - jį vos ne iškart į šiukšlių dėžę išmesti galima, tiesiog per tiek metų pasikeičia standartai ir netgi tas pats požiūris į gatvių planavimą. Įtariu, kad kažkada rengtame Šiaurinės gatvės projekte net dviračių takai nebuvo numatyti.





          Šiaip matosi, kad lyginant su ankstesnėmis tokio profilio gatvėmis, buvo ištaisyta nemažai klaidų, kurių pagrindinė buvo prie gatvės įrenginėti automobilių stovėjimo aikšteles. Šiaip jau jos turėtų po žeme būti, o jeigu labai jau reikia antžeminių, tai galima įrengti kur nors kieme, o ne prie gatvės. Tai automatiškai leidžia susiaurinti gatvės perimetrą ir ją padaryti jaukesnę. Žinoma dviračių, pėsčiųjų takai viskas kaip reikia, perimetrinis gatvės užstatymas taip pat labai svarbu. Visgi kai kur matau, kad persistengta - kam reikia 5 eilių medžių, žalumai sukurta visiškai pakanka dviejų eilių medžių, tiesą sakant jeigu jos bus 5-ios, tai jau bus nebe žaluma puošiamas miestas, o tankus miškas, kuriame jokio miesto nesimatys. Aš medžių eiles palikčiau dvi, o panaikinus tas tris nereikalingas eiles medžių gatvę galima būtų dar kažkiek susiaurinti ir padaryti jaukesne.

          Comment


            Medžiai duoda daug jaukumo ypač kol nėra užstatymo iš šonų. Pvz iš dvirtakio abiejų pusių labai gerai, sumažins vėjo gūsius. Taip pat veiks kaip triukšmo ir taršos slopinimas. Medžiai n kartų geriau nei plastikinės sienelės.

            Per vidurį medžiai irgi gerai, mažiau greitkelio jausmo. Vizualiai siauresnė gatvė pasidaro ir mažiau norisi spausti.

            Kokio ten miesto nesimatys? Pridengs sovietinius daugiabučius horizonte? Jei norisi spoksot į miestą - Tuskulėnų, Ukmergės, Žirmūnų gatvės laukia... Gal dar blogai, kad Vakarinį įkasė - nesimato miesto

            Comment


              Išties labai daug teigiamų dalykų: užstos sovietinius vienodus, atstumiančios išvaizdos namus; perimetrinis užstatymas; apželdinimas; dviračių takai.

              Comment


                Tankus apželdinimas yra žymiai labiau jaukumą suteikiantis dalykas, negu plika, bet siaura gatvė.

                Comment




                  Jeigu tokioje gatvėje reikėtų rinktis tarp varianto ar 5 eilės medžių ar plika gatvė - tai aš greičiausiai rinkčiausi 5 eiles medžių. Bet mano supratimu yra ir vidurinis variantas ir kad tiek daug eilių medžių nereikia, nes tiesiogine to žodžio prasme bus ne miesto, o miško gatvė. Ir čia jau turbūt skonio reikalas, bet mano skoniui labiausiai imponuoja vidurinis variantas - t.y. ne plika, bet ir ne miškas o derinys tarp miesto ir žalumos.

                  Comment


                    Na taip, čia skonis turbūt lemiamas veiksnys. Nebent dar galima vadovautis ir maksimaliu taršos mažinimu, prie ko ekstensyvus apželdinimas prisideda. Ir nebūtinai vien tik medžiais.

                    Comment


                      Man rodos jau kažkada dėl tos taršos diskutavom ir abu pasilikom prie savo nuomonės Tau atrodė, kad jie jie valo orą, man atrodė, kad jų kiekis nėra pakankamas oro valymui, nes tas oras yra nupučiamas ir kad oro kokybėje ventiliacija yra pagrindinis faktorius. Yra dar šimtai kitų faktorių, vieniems tai garso sienelė, kitiems tai saulę užstoja, vieniems svarbiau kad nuo lietaus pasislėpt gali, kiti galvoja kad miestui yra tinkamesnių vietų kur pinigus leist nei kad ne labai vietoje ir nelabai reikalingų medžių priežiūrai ir genėjimui. Tų argumentų tiek į vieną tiek į kitą pusę galima šimtus prigalvoti, bet mano supratimu pats pagrindinis kuriuo turėtumėm vadovautis visgi turėtų būti estetika ir kiek tai suteikia jaukumo tai konkrečiai vietai.

                      Comment


                        Šį kartą aš linkęs pritarti Eidviui. 5 eilės medžių atrodo per daug. Juo labiau tame išeskaluotame judumo plane patys rekomenduoja derinti eilę medžių su eile krūmų. Kodėl čia nei vieno krūmo?

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                          Šiaip matosi, kad lyginant su ankstesnėmis tokio profilio gatvėmis, buvo ištaisyta nemažai klaidų, kurių pagrindinė buvo prie gatvės įrenginėti automobilių stovėjimo aikšteles. Šiaip jau jos turėtų po žeme būti, o jeigu labai jau reikia antžeminių, tai galima įrengti kur nors kieme, o ne prie gatvės. Tai automatiškai leidžia susiaurinti gatvės perimetrą ir ją padaryti jaukesnę. Žinoma dviračių, pėsčiųjų takai viskas kaip reikia, perimetrinis gatvės užstatymas taip pat labai svarbu. Visgi kai kur matau, kad persistengta - kam reikia 5 eilių medžių, žalumai sukurta visiškai pakanka dviejų eilių medžių, tiesą sakant jeigu jos bus 5-ios, tai jau bus nebe žaluma puošiamas miestas, o tankus miškas, kuriame jokio miesto nesimatys. Aš medžių eiles palikčiau dvi, o panaikinus tas tris nereikalingas eiles medžių gatvę galima būtų dar kažkiek susiaurinti ir padaryti jaukesne.
                          Skiriamojoje juostoje vietoj medžių reikia sodinti gyvatvorę - funkcionuos kaip tvora pėstiesiems ir apsauga vairuotojams nuo akinančių priešpriešinio transporto šviesų.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Skiriamojoje juostoje vietoj medžių reikia sodinti gyvatvorę - funkcionuos kaip tvora pėstiesiems ir apsauga vairuotojams nuo akinančių priešpriešinio transporto šviesų.
                            Iš tikro žymiai geriau būtų nei medžiai per vidurį. Net ir avarijų požiūriu saugiau krūmai nei medis.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Dviaukščiai autobusai?



                              Comment


                                Jo, užveš iš Londono nurašytų (badum tsssss, medinis bajeris)

                                Medžių eiles (tik aišku, ne po 5) reikia sodinti prie visų didesnių Vilniaus gatvių. Gal pagaliau netoli pagrindinių arterijų gyvenantys žmonės turėtų kuo kvėpuoti. Keista, kad tai nedaryta iki šiol.
                                Snowflakes will attack U <3

                                Comment


                                  Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                  Jo, užveš iš Londono nurašytų (badum tsssss, medinis bajeris)

                                  Medžių eiles (tik aišku, ne po 5) reikia sodinti prie visų didesnių Vilniaus gatvių. Gal pagaliau netoli pagrindinių arterijų gyvenantys žmonės turėtų kuo kvėpuoti. Keista, kad tai nedaryta iki šiol.
                                  Manau, kad reiktų išardyti pačias "arterijas" ir užsėti jas mišku. Gyventojams žymiai sveikiau bus vaikščioti miško takais.

                                  Comment


                                    Su medžiais, kaip ir su Londono autobusais – vizualizacijos tik preliminaraus informacinio pobūdžio, kad negaišt laiko (neieškos gi raudonų Scania ar Solaris autobusų...). Vaizdo vizualizacijoje visur nurodo išvis tik 3 medžių eiles, vienoje vietoje yra net krūmai pašonėj, o šiaip visur po dvi išilgines vejas. Realybėje galima bus teikti pasiūlymus projektuojant kitus 2 etapus, o dabar, gali būti, kad bus daugiausiai tik po tris medžius per skerspjūvį, o dviračių taką nuo šaligatvio skirs tik 45-50 cm, tai ten net krūmai netilps. Nebent ateityje gėlytėmis užsodins. Vienoje vietoje video vizualizacijoje išvis išnykus penktoji želdynų juosta. Dabartiniame aiškinamajame rašte įvardinta abstrakčiai, kad galimos 5 želdynų juostos su augalais, neįvardina, kad būtent 5 medžių eilės, tik jas pavaizdavo schemoje.

                                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                    Jo, užveš iš Londono nurašytų (badum tsssss, medinis bajeris)

                                    Medžių eiles (tik aišku, ne po 5) reikia sodinti prie visų didesnių Vilniaus gatvių. Gal pagaliau netoli pagrindinių arterijų gyvenantys žmonės turėtų kuo kvėpuoti. Keista, kad tai nedaryta iki šiol.
                                    Na daryta ir ne tik čia: https://www.google.lt/maps/@54.71414...7i13312!8i6656
                                    Paskutinis taisė dondc; 2019.01.13, 11:49.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Nežinau kaip dėl oro filtravimo ar dėl priešpriešinio srauto akinančių žibintų(abejotina kad mieste tai labai aktualu), bet dėl estetikos tai tikrai - daug geriau medžiai žalioj juostoj negu krūmai. Tai šita nuoroda dar labiau sustiprino mano tokį įsitikinimą. Bet viena eilė medžių per vidurį gatvės atrodo keistokai. Reiktų 2 ar max 3 eilių, sakyčiau.
                                      Paskutinis taisė evvt; 2019.01.13, 12:06.

                                      Comment


                                        Na gali būti įvairiai. Dar vienas pavyzdys ties Laisvės pr. su būsima Šiaurine, krūmai formuojami, atrodo tvarkingiau, taip pat būtų įdomi kombinacija krūmų tarp medžių: https://www.google.lt/maps/@54.71993...7i13312!8i6656

                                        Turbūt, maloniausias esamas variantas mieste, gėlės L. Asanavičiūtės g.:https://www.google.lt/maps/@54.68846...7i13312!8i6656

                                        Dar reik nepamiršt populiarėjančių laukinių žemaūgių augalų, kaip prie Verslo trikampio.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Turbūt, maloniausias esamas variantas mieste, gėlės L. Asanavičiūtės g.:https://www.google.lt/maps/@54.68846...7i13312!8i6656

                                          Dar reik nepamiršt populiarėjančių laukinių žemaūgių augalų, kaip prie Verslo trikampio.
                                          L. Asanavičiūtės g. pavyzdys gražus, bet brangiai kainuojantis, nes kiekvienais metais tokioje vietoje reikia iš naujo sodinti ir visiškai nesvarbu kas ten būtų pasodinta. Jeigu sodinant kokius porą metrų nuo važiuojamosios dalies daugiamečius augalus ir juos žiemai papildomai apsaugant skydais nuo užvertimo sniegu su druska, tai būtų visai geras variantas. Miestas kažkaip visai nesirūpina augalų prie gatvės apsauga.
                                          Geras pvz. yra Ogmios miestas, kur aplink visuose privažiavimuose ir gatvėse sustatė skydus nuo gatvės, kurie apsaugo pakelės augaliją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X