Galbūt išties galima būtų šiuo siūlomu variantu rasti geresnę išeitį - Šiaurinę gatvę nuleist žemyn, o Kolektyvo g. padaryt viaduku? Juk ir taip reljefas yra staigiai einantis žemyn link Kalvarijų g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNelabai supratau pagal siūlomą variantą kaip patekti į apatinėje dalyje esančią "sodų" teritoriją? Ten nėra daugiau jokio kito įvažiavimo tik šis vienas, todėl čia ir numatyta sankryža.
Kiek zinau bendrijos pirmininkas irgi sita ideja siule savivaldybei.
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąI Kolektyvo g. įvažiavimą galima įrengti ir iš Geležinio vilko gatves .
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Ties Kolektyvo 179 siuliau ivaziavima. ten yra apleistas sklypas ir nuo jo iki G.V. kokie 10-15m max. Manau vienu ar kitu atveju tures darys kazkoki laikina ivaziavima, nes kai prades kast Siaurine nelabai ten bus pravaziuojama i Kolektyvo g.
Kiek zinau bendrijos pirmininkas irgi sita ideja siule savivaldybei.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Galima padaryti ir išvažiavimą į Šiaurinę nestatant šviesoforo. Tik greitėjimo/lėtėjimo su apsisukimu ties kitu mazgu. Geležiake toje vietoje ir taip nesaugu dėl Ozo išvažiavimo ir apsisukimo.Paskutinis taisė sleader; 2018.12.17, 15:19.
- 1 patinka
Comment
-
padesiu siek tiek del logikos:
1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus
Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpadesiu siek tiek del logikos:
1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus
Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.
2) Nebūtinai. Galima ir per statybvietę padaryti laikiną pravažiavimą į tokią teritoriją, nes srautas nėra didelis.
3) Kaip ir sakiau, sankryža nebūtina, bet išvažiavimas iš pietinės dalies turi būti į Šiaurinę, o ne GV. Nes šiaurinėje vis vien greitis bus max 60 km/h.
4) Šiaurinėje dalyje gali nebūti Kolektyvo g. susikirtimo su Šiaurine g., nes jiems yra galimybė išvažiuoti į Kazlausko g. T.y. Šiaurinėje gatvėje galėtų būti tik T formos sankryža (arba būti išvažiavimas be sankryžos). T.y. tai niekaip nesusiję su siūlymu įrengti įvažiavimą iš GV gatvės.
5) Tokių įvažiavimų yra n+1. Ten nebus problemos, nes ten siauros sodų gatvelės, o ne magistralės.
6) Čia projektavimo klausimas. Tačiau jeigu įmanoma, tai vienareikšmiškai prioritetas įvažiavimui iš Šiaurinės g.
Comment
-
1. turetu nelikti ivaziavimo i J. Kazlauko. Taip turetu buti, nes sugalvojai ar yra parasyta kazkur? kiek maciau, jis buvo yra ir bus. Tavo pasiulymas ivaziavimu i ja: ivaziuot i Siaurine, vaziuot iki J. Ralio, nusileisti J. Ralio ir tada vaziuot i J. Kazlausko g (nes nu rasei, kad i siaurine Kolektyvo g. nereikia isukimo is Siaurines g.). Kiek cia tame logikos sukt kilometro rata norint nuvaziuot i tika pastatyta Wurth arba Skulo degaline?
Isvaziavimas nuo J. Ralio g. - jeigu jo nepadare normalaus, kai dare, tai kodel tu manai, kad staiga ji ilgins? beto, ten vietos uztenka padaryt letejimo juosta nusukt i Kolektyvo g. Einu ten pora kartu per diena, gan neblogai atsimenu.
2. ziurint ka vadini nedideliu. 2 daugiabuciai, apie 100 namu, vienas vaiku darzelis, keli verslai su pastoviu srautu. is esmes galima daryt laikina per statybviete, nezinau kaip tokiu atveju daroma dideliuose projektuose.
3. Zinant nora neturet nereguliuojamu kairiniu posukiu - nelabai manau, kad nores palikt 3 juostu kirtima be sviesoforo. Apie srauta jau rasiau.
5. nelabai suprantu kuo siauros sodu gatveles problema sumazino, o ne ja padidina?
6. projektuot gali kiek nori, taciau jei lieka ~100 tarpas be akustiniu sieneliu, garsas eis i sonus.
is esmes galim diskutuot kiek tik nori, nuo to nelabai pasikeis kazkas. surasiau savo pozicija, kuria palaikys dauguma ten gyvenanciu (aisku yra tu, kurie nori tunelio). tiesiog zymiai ilgiau viskas uzsites jei prastumines sita varianta.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą1. turetu nelikti ivaziavimo i J. Kazlauko. Taip turetu buti, nes sugalvojai ar yra parasyta kazkur? kiek maciau, jis buvo yra ir bus. Tavo pasiulymas ivaziavimu i ja: ivaziuot i Siaurine, vaziuot iki J. Ralio, nusileisti J. Ralio ir tada vaziuot i J. Kazlausko g (nes nu rasei, kad i siaurine Kolektyvo g. nereikia isukimo is Siaurines g.). Kiek cia tame logikos sukt kilometro rata norint nuvaziuot i tika pastatyta Wurth arba Skulo degaline?
Ne taip. Kaip ir rašiau "per viršų. T.y. važiuoji per užvažiavimą link Šiaurinės g., pakyli iki viršuje ant viaduko esančios sankryžos ir joje važiuoji tiesiai. Nusileidęs vėl žemyn pasuki į dešinę.
Normaliai projektuojant ir įrengiant, ten J. Kazlausko g. pabaiga ties Wurth turėtų būti fiziškai atskirta nuo GV gatvės ir joje įrengtas nedidelis žiedas. T.y. nuvažiavimo nuo Šiaurinės g. ir J. Kazlausko g. susikirtime ir tik toliau per greitėjimo juostą įsilietų į GV. Kad nebūtų posūkių į dešinę kertant nuvažiavimo juostą.
Isvaziavimas nuo J. Ralio g. - jeigu jo nepadare normalaus, kai dare, tai kodel tu manai, kad staiga ji ilgins?
Kažkada kažkas ir įrengė nereguliuojamą perėją per Žirnių g., kas yra visiška nesąmonė. Bet tą galima ir reikia ištaisyti.
3. Zinant nora neturet nereguliuojamu kairiniu posukiu - nelabai manau, kad nores palikt 3 juostu kirtima be sviesoforo. Apie srauta jau rasiau.
5. nelabai suprantu kuo siauros sodu gatveles problema sumazino, o ne ja padidina?
6. projektuot gali kiek nori, taciau jei lieka ~100 tarpas be akustiniu sieneliu, garsas eis i sonus.
O aš surašiau poziciją, kuri palaikys kiti miestiečiai ir kuri pagrįsta saugaus eismo organizavimo principais. Vietiniai turbūt norėtų ir šviesoforo išvažiavimui tiesiai į GV, nu bet sorry - nebus.
- 1 patinka
Comment
-
darosi jau nuobodu rasyt tokius ilgus tekstus, bet one last time.
Čia mano nuomonė žiūrint į tavo įdėtą brėžinį praeitame puslapyje. Nes pagal tą planelį, tai gaunasi, kad labai trumpoje atkarpoje praktiškai iš antros juostos reikėtų pasukti į dešinę, nes trajektorija kirstųsi su važiuojančiais nuvažiavimu nuo Šiaurinės g.Ne taip. Kaip ir rašiau "per viršų. T.y. važiuoji per užvažiavimą link Šiaurinės g., pakyli iki viršuje ant viaduko esančios sankryžos ir joje važiuoji tiesiai. Nusileidęs vėl žemyn pasuki į dešinę.Normaliai projektuojant ir įrengiant, ten J. Kazlausko g. pabaiga ties Wurth turėtų būti fiziškai atskirta nuo GV gatvės ir joje įrengtas nedidelis žiedas. T.y. nuvažiavimo nuo Šiaurinės g. ir J. Kazlausko g. susikirtime ir tik toliau per greitėjimo juostą įsilietų į GV. Kad nebūtų posūkių į dešinę kertant nuvažiavimo juostą.
Jeigu kažkada nepadarė (nes kažkada daug ko nepadarė), tai nereiškia, kad negalima ateityje šalia statant naują sankryža, kartu sutvarkyti ir tos atkarpos. Svarbu kitais sprendimais nesukelti daugiau neištaisomų ar brangiai ištaisomų klaidų.
Kaip ir rašiau, kad tuomet galima padaryti be kairiųjų posūkių, išvažiavimą tik viena kryptimi - į dešinę. Būtų tas pats kas į Geležinio vilko g. Juk tikiuosi ten nesiūlai įrengti sankryžos su kairiaisiais posūkiais į "sodus".
Nes į tą siaurą gatvelę, kuri būtų iškart už posūkio, per dieną važiuos gal 10 automobiliu max. Tai nesukelia jokių problemų.
O kodėl būtent 100 metrų tarpas? Kolektyvo g. plotis turbūt tik kokie 5 metrai. Tai pilnai pakaktų ten ~10 metrų tarpo.
O aš surašiau poziciją, kuri palaikys kiti miestiečiai ir kuri pagrįsta saugaus eismo organizavimo principais. Vietiniai turbūt norėtų ir šviesoforo išvažiavimui tiesiai į GV, nu bet sorry - nebus.
griztam i pirmo etapo diskusija
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąten (Siaurines - Kolektyvo) yra sankryza (bent jau kelio zemyjimas) rodo, kad posukis i kaire bus galima, tai as ir sakau, kad greiciausiai jis bus reguliuojamas papildoma rodykle.
nu ne. nenoriu cia gincytis su tavim, bet, kaip jau turbut supratai, gyvenu as ten ir siek tiek geriau matau situacija. i kai kurias gatveles vaziuioja tikrai nedaug, bet i kai kurias (del tam tikru durnu priezasciu) vaziuoja per daug.
na velgi - ne, ne 5 metrai platesne vieta. galbut ir ne 100, taciau staciais kampais ir prie pat gatves linijos neuzsibaigia sienele, uzsibaigia anksciau, del matomo ir pan. keep in mind kad kai kurie namai bus 10-15m nuo sankryzos
vietiniai to nei norejo, nei nori. Vietiniai labai nenori ir sviesoforo G.V. - J. Kazlausko. Saunu, kaip visada bus kelios nuomones kaip turi but, bus teismu ir galiausiai bus sprendimas kazkoks. iki to dar palauksim 15-20m.
griztam i pirmo etapo diskusija
Comment
-
Aš buvau. Pirmą kartą gyvenime. Po pakartotinių el. laiškų, patenkino mano siūlymą atskirti dviračių takus nuo šaligatvių, kur tik tai įmanoma, todėl bus susiaurintos gatvės šoninės skiriamosios juostos nuo 2,5 m iki 2,3 ir gatvės centrinė skiriamoji juosta nuo 3 m iki 2,5 m (nors prašiau iki 2,4 m siaurint). Vadinasi vietoj 0,5 m minimalios saugos zonos tarp dvirtakio ir šaligatvio gausis 0,45 m. Gal suklydo sakant, gal sugalvojo ir yra įmanoma šaligatvį atitraukt po 5 cm abejose kelio pusėse. Prisegu nuotraukas su tekstu.
Lietuvos dviratininkų bendrija siūlė dvirtakius įrengti visose sankryžose abejose kelio pusėse, projektuotojas kreipėsi į VMS su užklausa ar jie užsakys papildomus takus. El. laiške man rašė, jog tenkins mano prašymą įrengti abejose pusėse Justiniškių g. į pietus nuo Šiaurinės.
Taip pat LDB teigė, jog dviračių takai per siauri prognozuojamiems eismo srautams, tai atmaskė buvo, kad išaugus srautams, dviračių takai taps vienkrypčiais, kad atitiktų normas. LDB pirmininkas pradėjo ironiškai kvatoti, nes gatvė per plati ir nesąmonė turėti vienkryptį eismą, juk bus daug komercijos, gyventojų, darbo vietų. Projektuotojas siūlė dviračiams apvažiuoti sankryžose, kaip automobiliams. Tarsi tai būtų tas pats...
Pagal galiojantį Bendrąjį planą ten turėjo būti kontaktinis troleibusų tinklas, bet nebus pagal naująjį (nors teisiškai turėtų projektuoti pagal senąjį). Kontaktinio tinklo nebus.
Elektros oro linijas sukiš po žeme, bet nuo Justiniškių g. link aplinkkelio liks kabėt ore.
Požeminę perėją ties "Senukais" mėgins perdaryt, kad neliktų laiptų ir liftų, bent jau iš vienos pusės tikrai turėtų gautis (turbūt nuo "Iki").
Daugiausiai pretenzijų buvo dėl pačios paskutinės sankryžos ir posūkio už į Fabijoniškių g., atsiet ten jau dabar katastrofiškai stovi eismas, todėl buvo prašoma padaryti ten akligatvį. Projektuotojai labai priešinosi, vargu ar naikins.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 21 patinka
Comment
-
Straipsnyje yra video vizualizacija ir video iš drono.
Vilniečiams pristatytas Šiaurinės gatvės projektas
Metų pabaigoje jau galėsime skelbti darbų pirkimą.
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ves-projektas/ .Paskutinis taisė dondc; 2019.01.11, 14:50.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąParengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?
Comment
Comment