Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Jei šnekama apie galimą požeminę po Ukmergės gatve tarp Iki ir Senukų, tai ten ir taip yra IKI pusėje aikštelė žymiai žemiau: https://www.google.com/maps/@54.7214...7i13312!8i6656
Įgilinimo ne tiek daug ir bereikėtų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Man jau nusibodo su jais kovoti. Jei jus turite jegu, rasinekite i ju siuksliadezes tolau
Primenu naujausia projektuotoju sedevra:
Požeminė perėja Pilaitės pr. ties V. Pociūno g.
Projektiniams pasiūlymams pritarta
Tai ivyko dabar, tad matote maksimaliai naujoviska ir siuolaikiska, ka gali issteneti projektuotojai, sokantys pagal savivaldybes dudele. Tas pats bus ir su Ukmgerges pereja. Kiek pinigu kainuos, nezinau, bet sprendziant is to kad kur kas trumpesne LIDL pereja kainavo 600k, sitai duociau arti limono. Uz tuos pinigus galima a) ikurti etata ir pasodinti du zmones kurie 10 metu dviem pamainom rankiniu budu junginetu Pociuno g. sviesofora, b) nutiesti dviraciu takus visoje Pilaiteje ir sutvarkyt saligatvius.
Naujasis prekybos centras Pociuno g. bus nepasiekiamas dviratininkams, nes pagrindinis dvirtakis is kitos Pilaites pr puses. Artimiausia antzemine pereja uz 500 metru bei kirtimo 4(!) gatviu (dobilo lapai Pilaites pr/Vakarinio apl). Super saugu.
Liftu prieziura jau dabar kainuoja 200k i metus. Kainuos dar daugiau - viskas ok.
Darnaus judumo plane yra parasyta, kad tokiu pereju kurt negalima. Bet visiem nusispjaut.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.12, 14:01.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja. Kodėl pvz. čia viskas atrodo normaliai ir nereikia kažkokių gyvatukų sukioti:
https://www.google.lt/maps/@56.67897...7i13312!8i6656
Be to mano pavyzdyje tunelis platus, net nesijaučia, kad po žeme, o čia suprojektavo siaurą vamzdį. Tarp kitko abiem atvejais kertamas atstumas po gatve identiškas apie 30m, bet vat koks pojūčio skirtumas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
1) dar daugiau moketi uz nuolatine nesibaigiancia liftu prieziura
2) didinti automobilizacija, kad pestiesiems atmust visa nora net is Pilaites ar Karoliniskiu pasiekti didziuli PC be masinos. Tikslas? Gal didzliulis dvieju aukstu parkingas salia bus mokamas?
3) trukdyti eismui statybu metu, didinti kamscius Pilaites prospekte. Paskui pasakoti kaip pozemine pereja prisidejo prie kamsciu mazinimo.
4) dali pinigu perejai galima numelzt is PC statytojo
5) meras gales vel perkirpti raudoja juostele ir pasipiarint naujojo objekto atidarymu
6) kad pestieji nebegiotu per kelia skirs dar XX pinigu tvorelems prie sankryzos irengti
7) kad pestieji nebegiotu per kelia skirs dar XX pinigu irengti tvorai per Pilaites pr. viduri
8) eliminuoti is eismo ivykiu statistikos su pesciaisiais sudetinga sankryza, dabar jei pestieji begs per gatve, patys bus kalti. Jei paslis laiptuose ir nukris - tai nepateks i jokia statistika. Jei bus uzpulti 63 metru ilgio vamzdyje - i eismo statistika vel gi nepateks.
paziurek kiek pliusu!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą3) trukdyti eismui statybu metu, didinti kamscius Pilaites prospekte. Paskui pasakoti kaip pozemine pereja prisidejo prie kamsciu mazinimo.
Turbūt matėme planelių su papildomais viadukais nuo Šešuolių g. Bet tai brangus sprendimas, o vat perėja - pigiau ir "išspręs visas problemas".
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje prasidės Šiaurinės gatvės įrengimo darbai – numatomos ir dvi estakados https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=79855147
VGTU specialistai analizavo du Šiaurinės gatvės projektavimo variantus. Studijos metu buvo modeliuojami esami ir perspektyviniai transporto ir pėsčiųjų srautai abiem variantais. „Remiantis atlikta analize, ataskaitos rengėjai savo išvadose siūlo įgyvendinti II variantą, kuris derintų susisiekimo kokybinius parametrus su Šiaurinės gatvės užstatymu, urbanistiniu integralumu. Tuo atveju, jei transportiniai rodikliai yra svarbiausi ir pirminis gatvės tikslas aptarnauti motorizuoto transporto srautus, siūlo rinktis I variantą. Užsakovai pritarė Šiaurinės gatvės II variantui ir pateikė šio varianto projektinių pasiūlymų rengimo užduotį“, – rašoma VGTU spelialistų atliktoje analizėje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąAtsakymas, kodėl vietoje I varianto (su dviejų lygių sankryžomis) pasirinktas II variantas (su šviesaforais po estakadomis):
Panašu, kad pasimokyta iš Ukmergės g. klaidų, ir norima, kad nauja gatvė turėtų ir aiškią urbanistinę viziją (kitas klausimas, ar ji bus įgyvendinta):
Čia aprašytas pavyzdys, kad jau net buvo priėmę dokumentą, pagal kurį parkingai negali būti priešais pastatus centrinėje dalyje, bet ups, nesigavo:
Comment
-
maps.lt beta versijoje atsirado projektuojama Šiaurinės trasa. Gal kam bus įdomu perbėgti galima trasos vaga - https://beta.maps.lt/?b=orto&c=28129...&s=1128.497176
Comment
-
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąmaps.lt beta versijoje atsirado projektuojama Šiaurinės trasa. Gal kam bus įdomu perbėgti galima trasos vaga - https://beta.maps.lt/?b=orto&c=28129...&s=1128.497176
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąĮdomu raudonai pažymėtoje zonoje, šiuo metu galima veikla; pvz namu statybos ?Regis nemažai teks išpirkti sklypu .
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vilniaus savivaldybės rinkodaros ir komunikacijos specialistė Neringa Kolkaitė BNS teigė, kad galutinis gatvės statybos projektas bus parengtas iki kitų metų rugsėjo. Pasirinkus rangovą, būtų pradėti statybos darbai, o juos baigti numatoma iki 2022 metų. „Šiaurinės gatvės techninį projektą rengia „Vilniaus planas“. Projektą planuojama parengti iki 2019 metų pabaigos, tais pačiais metais planuojama skelbti ir rangovo konkursą“, – BNS sakė N. Kolkaitė. Pasak jos, pirmajam etapui tikimasi gauti apie 35 mln. Eur ES, savivaldybės ir valstybės biudžeto lėšų. Bendra viso gatvės projekto vertė – apie 90 mln. eurų. Pirmoji Šiaurinės gatvės atkarpa bus 2,8 kilometro ilgio, 6 eismo juostų, ji sujungs Justiniškes, Pašilaičius, Šeškinę ir Fabijoniškes. „Vilniaus plano“ atstovas žiniasklaidai Saulius Valeika BNS teigė, kad gatvė turėtų sumažinti eismo spūstis Ateities bei Ozo gatvėse.
p.s. kiek suprantu geriausiu atveju 2022 baigs tik 1 etapą. Manau esminė nauda būtų, jei pastatytų iki GV, nes pabaiga Fabuose yra tokia sakyčiau be pralaidumo, kad pasiekti Baltupių, Jeruzalės rajoną ar Ozo gatvę.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.12.16, 15:19.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...iuje-projektas
p.s. kiek suprantu geriausiu atveju 2022 baigs tik 1 etapą. Manau esminė nauda būtų, jei pastatytų iki GV, nes pabaiga Fabuose yra tokia sakyčiau be pralaidumo, kad pasiekti Baltupių, Jeruzalės rajoną ar Ozo gatvę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.
Comment
Comment