Geriausias būdas butu išsaugant parkelio kraštovaizdi tunelis,kaip Lazdynuose vakarinėme aplinkelije
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą"Projektai" - nieko gi nėra dėl tos gatvės. Rengs projektą - tada lai ir kelia savo idėjas. Aš irgi esu už vientisumo išlaikymą. Naujame BP nurodyta, kad vienas iš tikslų yra išlaikyti žaliųjų zonų jungtis. Gatvė šias zonas tikrai perkirstų ir veltui. Tunelio reikia reikalauti.
Comment
-
Tunelis greičiausiai nerealu, bet toje vietoje turėtų atsirasti bent jau žaliasis tiltas (kaip per Vakarinį aplinkkelį Lazdynuose). O pastačius ir pėsčiųjų/dviračių tiltą per Ukmergės g., bei patvarkius kitą infrastruktūrą nuo Fabijoniškių iki Litexpo būtų galima nuvykti takais "virš miesto".
Comment
-
Turėjau omeny nuo kokio ilgio žaliasis tiltas jau skaitosi kaip tunelis su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Bent iš šono žiūrint, Lazdynų/aplinkelio žaliasis stunelis konstrukciškai sąlyginai paprastas ir pigus. Bet jei būtų kažkiek ilgesnis, turbūt būtų eksponentiškai sudėtingiau ir brangiau..?
Comment
-
Gyvename mieste ir norime miško? Ir fantazijos apie tunelius mane juokina, gal tada tikrai Vilniuje reikalingas METRO? Kad mieste reikalingi parkai sutinku, bet tu "žaliųjų žmogeliukų" protestai man jau nusibodo, kur mes gyvename, mieste ar kaime? Skestam kamščiuose, bet nieko nedarykim, nes kažkokia "bronė" neturės kur vedžioti savo mylimo šuniuko, klausimas ar ji dar susirenka jo dovanas..
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąGyvename mieste ir norime miško? Ir fantazijos apie tunelius mane juokina, gal tada tikrai Vilniuje reikalingas METRO? Kad mieste reikalingi parkai sutinku, bet tu "žaliųjų žmogeliukų" protestai man jau nusibodo, kur mes gyvename, mieste ar kaime? Skestam kamščiuose, bet nieko nedarykim, nes kažkokia "bronė" neturės kur vedžioti savo mylimo šuniuko, klausimas ar ji dar susirenka jo dovanas..
Comment
-
Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąAtsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.
Jeigu nebus šlaitų - dar blogiau. Bus daugiau pagundų eit per gatvę tiesiai. Nes perėja vargu ar bus. Jei ir bus - užprogramuota konfliktinė vieta. Kaip dabar GV sodų perėja ar naikinama Narbuto perėja. Statyt šviesoforą vidury pievų irgi kvaila.
Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą<...>
Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?
Pvz.: Gudelių tunelis Vilniuje
Statybos pradžia: 2009 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 6 mln. eurų
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
Kauno Tiltai
15min.ltPaskutinis taisė M1gdas; 2018.06.06, 21:35.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąTunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas
P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimą
Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220
Comment
-
Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...ktros-linija#7
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment