Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Dėl politinio proceso sutinku, bet mano nuomone čia ir prioritetų klausimas, ne tik politinės "stiprybės". Sutikime, kad daliai rinkėjų yra svarbiau realūs "darbukai", o ne "gigant" lygio fantazijos, kuriomis ypač pasižymėjo jūsų paminėtas meras. Taip, fantazijos žavi ir įkvepia, bet rinkėjai gyvena realiuose "kiemukuose" ir jiems rūpi realios problemos bei jų sprendimas.

    Grįžtant prie temos - ar tikrai pasiūlyto projekto sprendiniai (žiedai sankryžose) negali būti integruoti į būsimą "gigant" projektą? Juk jo galutinio ir nekeičiamo paskelbta nebuvo?
    Rytai-Vakarai poreikis yra milžiniškas. Nes Vakarai dėl Neries reiškia ir Šiaurę.

    Vakar mačiau, kad Kareivių-Verkių g. daro sekcijas kairėn. Ačiū, bus dar daugiau kamščių. Jau pridarė su Kareivių-Žirmūnų. Kareivių-Kalvarijų laukia eilės tuoj tuoj.
    Kamštis tuoj stovės prie Nemenčinės pl., tik pradžioje nuo Maksimos, po to Norfos
    Taigi Kareivių g. turi 3 stabdžius - Kalvarijų, Verkių, Žirmūnų. Vietos prie jų nedaug.

    Šiaurinė g. gali:
    1) Kalvarijų - viadukas
    2) Verkių tuneliukas-pralaida. Ten VT neina, sunkvežimiams negalima. Ateityje gyvenantys Trinapolio kvartale pasieks dviračių gatvė.
    3) Žirmūnų-Milašiaus estakada. Bet ar ji turi prasmę su visais šviesoforais Nemenčinės pl?

    Comment


      Kas negerai yra su Kareivių-Žirmūnų? Išplatinus sankryžą Kareivių g. nuo 2 iki 4 juostų praktiškai dingo kamščiai toje vietoje, plius galima ramiai apsisukti, nebereikia nesaugiau išvažinėti iš maco. Kairiniai posūkiai Žirmūnų g. irgi padidino pralaidumą, nes seniau tik per geltoną kelios auto spėdavo pasukti.
      Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.09, 11:51.
      Flickr

      Comment


        Yra dar toje sankryžoje problemų

        Dabar ryte nusileidžiant nuo Žirmūnų galo yra didelės eilės pasukant link tilto.
        Kai kas važiuoja tiesiai ir apsisukinėja priešais buv. Siguldos baldus.

        Vakare (ypač penktadieniais) važiuojant iš miesto didžiulės eilės iki pat Rimi .
        Daug kas važiuoja antra juosta ir šoka į pirmą juostą.
        Ten sekcija į kairę link Kareivių g, nelabai reikalinga.
        Geriau pargerintų eismą ten, kur važiuoja pagrindinis srautas - padarytų dviem eilėmis tiesiai ir praplatintų Žirmūnų gatvės galą.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Kas negerai yra su Kareivių-Žirmūnų? Išplatinus sankryžą Kareivių g. nuo 2 iki 4 juostų praktiškai dingo kamščiai toje vietoje, plius galima ramiai apsisukti, nebereikia nesaugiau išvažinėti iš maco. Kairiniai posūkiai Žirmūnų g. irgi padidino pralaidumą, nes seniau tik per geltoną kelios auto spėdavo pasukti.
          Apie sankryžą prie Maco geriau net nekalbėt, ten visiškas absurdas padarytas. Iš Mac'o nėra galimybės sukti į kairę, todėl reikia būtinai važiuoti per Žirmūnų sankryžą...

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Apie sankryžą prie Maco geriau net nekalbėt, ten visiškas absurdas padarytas. Iš Mac'o nėra galimybės sukti į kairę, todėl reikia būtinai važiuoti per Žirmūnų sankryžą...
            Važiuokite į kitą Maca Šitas Macas Nemenčinės krypties gyventojams po to eilės...

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kas negerai yra su Kareivių-Žirmūnų? Išplatinus sankryžą Kareivių g. nuo 2 iki 4 juostų praktiškai dingo kamščiai toje vietoje, plius galima ramiai apsisukti, nebereikia nesaugiau išvažinėti iš maco. Kairiniai posūkiai Žirmūnų g. irgi padidino pralaidumą, nes seniau tik per geltoną kelios auto spėdavo pasukti.
              Platinimas gerai. Ypač dėl to, kad Kareivių nuo Maco pirma juosta stovi, nes du suka dešinėn ir pėsčiuosius praleidžią.
              O dar trys sekcijos į kairę negerai. Nes liko mažiau laiko anksčiau buvusiems ciklams.
              Anksčiau "iš Milašiaus" kryptis buvo svarbiausia nes iš ten ateina ir pasiskirsto eismas - kam Žirmūnų Rimi, kam Akropolis, kam Autobusų parkas ir link Molėtų. O dabar visoms suteikta ta pati svarba.

              Comment


                Vilniaus savivaldybė tikisi dar šiemet pasirengti Šiaurinės gatvės tiesimui

                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...tves-tiesimui/

                Comment


                  Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                  Vilniaus savivaldybė tikisi dar šiemet pasirengti Šiaurinės gatvės tiesimui

                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...tves-tiesimui/
                  Uždekime po žvakutę už kuo sėkmingesnę ir greitesnę projekto eigą bei sukalbėkime benzingalvio maldelę.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Uždekime po žvakutę už kuo sėkmingesnę ir greitesnę projekto eigą bei sukalbėkime benzingalvio maldelę.
                    Viskas gerai, jau mačiau šiandien Šeškinėj laksto ir matuoja su tokia lazda su lėkšte ant viršaus.

                    Tiesa kaip bus, kad Ukmergės g. eis viršuje, o Šiaurinė po ja? Kels Ukmergės gatvę ar tunelį darys Šiaurinei gatvei?

                    Comment


                      Ukmergės g. yra aukščiau, nei būsima Šiaurinės g. trasa. Todėl ir taip aišku, kodėl bus žemiau, tiesiog padarys iškasą ir tiek.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Ukmergės g. yra aukščiau, nei būsima Šiaurinės g. trasa. Todėl ir taip aišku, kodėl bus žemiau, tiesiog padarys iškasą ir tiek.
                        Tada dar neaišku kur baigsis pirmasis etapas - ar ties Ukmergės g., ar ties Fabijoniškių g. Nes dabar rašo taip:

                        "Pirmuoju etapu gatvė bus tiesiama nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės. Antruoju etapu tiesiant Šiaurinę gatvę bus sujungtos Ukmergės ir Geležinio Vilko transporto arterijos."

                        Pagal brėžinius gaunasi pabaiga Fabijoniškių gatvėje, bet ji turbūt per smulki, kad ją minėtų straipsnyje.

                        Comment


                          Ką rašo straipsnyje ne viskas yra tiesa. Reikia žiūrėti brėžinius, o ten aiškiai matosi, kad baigsis ne ties Ukmergės g.

                          Comment


                            Butent. Iki Gelvonu g. neties pirmu etapu (salia padarys sankryza i Fabijoniskiu g.). Man idomiau ar dabar techninis baigiamas derinti pirmo etapo ar visu 3? Gal visgi gris ideja uzaklinti Kolektyvo g. ir nedaryt ten sankryzos

                            Comment


                              o ką reiškia mėlynos linijos brėžinyje? Konkrečiai domina kas bus su tais garažais, kurie patenki į mėlynų linijų ribas. Ir kada bus
                              Paskutinis taisė Romas; 2018.01.07, 18:19. Priežastis: Brėžinio dydis

                              Comment


                                Cia kaip suprantu yra sklypu ribos. Konkreciai tie sklypai stovi pardavime siuo metu

                                Comment


                                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                  <...>Man idomiau ar dabar techninis baigiamas derinti pirmo etapo ar visu 3? <...>
                                  Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
                                  Pašilaičių, Justiniškių ir Šeškinės seniūnijos Vilniaus mieste. Techninio projekto konstrukcinių ir inžinerinių tinklų dalių parengimas (1 kompl.) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos (1 kompl.).

                                  Tačiau
                                  2017-12-08 perkančioji organizacija, vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo 29 str. 3 d., priėmė sprendimą nutraukti pirkimo procedūras, kadangi atsirado toliau nurodytos aplinkybės, kurių nebuvo galima numatyti.
                                  2017-12-08 Vilniaus miesto savivaldybės administracija raštu Nr.A121-27811/17(2.1.19-MP) nutarė iš esmės peržiūrėti Šiaurinės gatvės projektiniuose pasiūlymuose numatytų dviejų lygių sankirtų su Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve sprendinius, nepertraukiamą eismą Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve užtikrinant estakadomis virš reguliuojamų sankryžų.
                                  Nuoroda į ataskaitą.

                                  Comment


                                    Wow. Vadinas siaurinej liks sviesoforai tiek ties Laisve, tiek ties Ukmerge. Idomu kame buvo bedos: sklypu ispirkimas ar tiesiog taupymas?
                                    tai tiketina kad tas pats bus ir su GV ir Kalvarke...NUOSTABU

                                    Comment


                                      Nu įdomu įdomu... nusprendė peržiūrėti tada, kai pirkimai? Skamba taip, tarsi buvo kita priežastis nutraukti. Juk savivaldybė pati patvirtino projektą.

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                        Wow. Vadinas siaurinej liks sviesoforai tiek ties Laisve, tiek ties Ukmerge. Idomu kame buvo bedos: sklypu ispirkimas ar tiesiog taupymas?
                                        tai tiketina kad tas pats bus ir su GV ir Kalvarke...NUOSTABU
                                        Ties Ukmergės nėra. Ties Laisvės propespektu rodos trukdo daugiabutis? Ir tai bus tik Šiaurinėje, o Laisvės ne.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Ties Ukmergės nėra. Ties Laisvės propespektu rodos trukdo daugiabutis? Ir tai bus tik Šiaurinėje, o Laisvės ne.
                                          bet jeigu daro tik estakada, tai kaip pasuks zmones i kaire vaziuodami Siaurine g.?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X