Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O niekas nesusimąstė, ar ta gatvė apskritai reikalinga kaip tokia? Jei dviratininkų padaugės 20 kartų, pėsčiųjų 3-4 kartus, VT - dvigubai, automobilių (kurie jau bus elektromobiliai ar autonominiai mobiliai) sumažės iki maždaug tų pačių 1994-1995 metų lygio. Gal reikia numatyti naujo RT, autonominių kapsulių, dviračių, pėsčiųjų kelius, be privataus ar net komercinio automobilizmo?
    Beje, apie komercinį transportą iš viso mažai šnekama.
    Na taip. Hyper loop ir gondolas paleiskime. Tarp perkrautos Ozo ir Ateities gatvių yra didelis atstumas, nėra kitų variantų. Manau Šiaurinė duos labai didelį efektą, ypač kai/jei nuties iki GV, nes tada bus galima patekti į VA ne per krūvą visokių nerimtų gatvelių, o normalia gatve su saikingu kiekiu perėjų ir sankryžų.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

      Na taip. Hyper loop ir gondolas paleiskime.
      Tai jau vakar diena. Greitai gatvių apskritai nereikės:

      Be kita ko, finansų ministras pažymėjo, kad Lietuvos ateitis – teleportacijos išradimai.

      Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74396254


      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tai jau vakar diena. Greitai gatvių apskritai nereikės:

        Be kita ko, finansų ministras pažymėjo, kad Lietuvos ateitis – teleportacijos išradimai.

        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74396254

        Siūlyčiau susilaikyt nuo kaimo lygio komentarų ištraukiant pavienius žodžius iš konteksto.

        -------

        Bet iš principo tikrai galima kelti klausimą kodėl bus tiesiama 6 eismo juostų gatvė su viadukais, kai numatomas kardinalus automobilių eismo mažėjimas. Kažkur nesueina galai.

        Comment


          Tai galima paaiškinti, tuo, kad vis gi per artimiausią dešmtmetį-du lūžio dar nepasieksime. Logiška užbaigti gatvę, kuri tiesiog suformuos miesto susisiekimo koridorių. Bet jau amžiaus viduryje visko gali būti. Stebina tai, kad numatant nebevykdyti automobilinių kelių plėtros nelabai matoma kaip ir kada bus vystoma infrastruktūra kol kas alternatyviam, o ateityje pagrindiniam susisiekimui.
          Barame AI, bet jis teisingai rašo, kad pakankamo dėmesio VT neskiriama nei dabar, nei ateičiai.

          Comment


            Sula jau į viską žiūri ironiškai, ypač, iš į off-topic'ą nuėjusios Infrastruktūros temos vakarykščių blevyzgų konteksto...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Iš dalies gal ir pritarčiau dėl vienpusio eismo.

              Tačiau plotis tikrai gali būti didinamas. 2 metrai yra minimalus plotis pagal reikalavimus, kai numatomas dviračių eismas yra mažiau 150 dviratininkų per valandą. Nepamirškim, kad Vilnius planuoja kardinaliai didinti dviratininkų eismą, mažinti automobilių eismą. Tad vienoje būsimų pagrindinių miesto gatvių toks plotis tikrai nėra užtektinas. Pageidautina būtų, kad take galėtų įsitekti 2 dviratininkai paraleliai ir trečias galėtų aplenkti.

              Click image for larger version

Name:	18921968_1973523609549033_1801644882871926839_n.jpg
Views:	132
Size:	19,9 kB
ID:	1571078
              Čia Lietuvių projektuotojų, kurię apie dviračių eismą nieko nenusimano (sprendžiant iš to kaip jie projektuojami) išmislas šitie pločiai... 2metrai tai čia žiauriai daug.. Va Saltoniškių g. tikrai gana gerai sutvarkytas dviračių takas, ir jis nesiekia 2m, nors dvipusis. Sutinku kad geriau ten ir kitoje Saltoniškių g. pusėje būtų nutiestas toks pats dviračių takas ir jie padaryti vienpusiai.
              Dviem dviračiams apsilenkti 1m pločio yra per akis.

              Sakau Kopenhagoje, mieste, kur dviračių eismas žymiai intensyvesnis nei automobilių eismas, visi taikai yra 1-1,5m. Tik labiausia apkrautose vietose, centre yra kur perdaryti jau į platesnius. Netikit nuvažiuokit susipažinti, ar bet per street view pažiūrėkit. Kur platesni takai nei 2m gatvių pavadinimus galiu parašyti.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                O niekas nesusimąstė, ar ta gatvė apskritai reikalinga kaip tokia? Jei dviratininkų padaugės 20 kartų, pėsčiųjų 3-4 kartus, VT - dvigubai, automobilių (kurie jau bus elektromobiliai ar autonominiai mobiliai) sumažės iki maždaug tų pačių 1994-1995 metų lygio. Gal reikia numatyti naujo RT, autonominių kapsulių, dviračių, pėsčiųjų kelius, be privataus ar net komercinio automobilizmo?
                Beje, apie komercinį transportą iš viso mažai šnekama.
                Gal ir taip. Tik mes čia kalbam apie maždaug 2050-2070 metus. Kaip bus iki tol?

                Comment


                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                  Pritariu, kol meru netaps šio forumo dalyvis - niekaip nebus nei gatvių, nei teisingai aukštų pastatų! O ir miesto valdymas efektyviausiai vyksta tik per šį forumą
                  Ha ha ha, mirštu iš juoko. Kad viskas būtų taip paprasta. Visgi sutikim, kad meras, kuris aiškina, kad Vilniuje iki šiol vyko "medžių kirtimo vajus" ir jam "nepatinka, kai kas nors nukerta seną medį", situaciją turbūt vertina nelabai adekvačiai tokioms pareigoms.

                  Comment


                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                    Čia Lietuvių projektuotojų, kurię apie dviračių eismą nieko nenusimano (sprendžiant iš to kaip jie projektuojami) išmislas šitie pločiai... 2metrai tai čia žiauriai daug.. Va Saltoniškių g. tikrai gana gerai sutvarkytas dviračių takas, ir jis nesiekia 2m, nors dvipusis. Sutinku kad geriau ten ir kitoje Saltoniškių g. pusėje būtų nutiestas toks pats dviračių takas ir jie padaryti vienpusiai.
                    Dviem dviračiams apsilenkti 1m pločio yra per akis.

                    Sakau Kopenhagoje, mieste, kur dviračių eismas žymiai intensyvesnis nei automobilių eismas, visi taikai yra 1-1,5m. Tik labiausia apkrautose vietose, centre yra kur perdaryti jau į platesnius. Netikit nuvažiuokit susipažinti, ar bet per street view pažiūrėkit. Kur platesni takai nei 2m gatvių pavadinimus galiu parašyti.
                    Tai aš tamsta tikiu. Bet jūs lyginat senus dviračių takus su dabartiniais standartais. Pavyzdžiui, daug kur internete, kur yra analizuojami dviračių takų standartai Olandijoje (o jie turbūt yra labiausiai pažengę tuo klausimu), nurodomi tokie dalykai:

                    By definition, cycle tracks (as opposed to on-road cycle lanes) are separated from travel lanes and pedestrians by a barrier, which could be a paved or unpaved verge, a raised curb or some other barrier. Standard widths are generally 2.5 metres for one-way tracks and 4m for two-way ones. The minimum width for the tracks themselves is 2m although they may narrow to 1.5m at certain intersections. On main cycle routes, track widths should be based on the expected bicycle traffic: for one-way cycleways, 2m is fine up to 150 cycles per hour (cph); 150-750 cph requires 3m, and over that 4m.
                    Taip pat:

                    This was calculated as follows. Under Dutch law the maximum width of a bicycle is 75 centimetres (roughly 30 inches). But a cyclist can never ride in a completely straight line. Cyclists will always move sideways slightly. The distance they move from their straight line depends on skill, speed, age, experience and the weather but is set to be 25 centimetres (about 10 inches). That would equal an absolute minimal width of 100 centimetres (about 3 feet or 40 inches). But there are more factors that need to be taken into account. There is what is called the ‘shy-factor’ that indicates needed space around obstacles (pot holes, debris, bollards) but even the shadow of the kerb is a factor. Also important; the Dutch feel that cyclists should be able to ride two abreast. Not only because cycling is a social activity but especially because that means a parent is then able to ride next to his/her child. To top it all off, it must be possible for other cyclists to overtake these two riders. All this leads to that minimum of 2 meters. But when a cycle path sees over 150 bikes per hour, that minimal width goes up to 250 centimetres or 8.2Ft. For rural bicycle paths the manual advises to have an additional space between the cycle path and the road-way of 50 centimetres (20 inches) that has to be free of obstacles (like road signs or trees).

                    Comment


                      /\ John, Jeigu tik tiek, tai čia menka bėda. Kaip ir minėjau, nei vienas meras Šiaurinės gatvės taip ir neišjudino iki realių darbų. Ar spės šitas kažką padaryti per savo kadenciją - matysim (jei jau stendą pastatė)... O stambūs projektai, tiesą pasakius, ne visada nuo mero ir priklauso. Aplinkkeliai be Vyriausybės ir Susisiekimo ministerijos palaiminimo net nebūtų atsiradę.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                        Dviem dviračiams apsilenkti 1m pločio yra per akis
                        Dviračio vairo plotis dažniausiai yra 50-60cm. Nemaža dalis žmonių važiuoja dar ir alkūnes atkišę į šonus. Prasilenkiant, kad ir abiems 15km/h greičiu, norisi bent sprindžio tarpo. Praktiškai 1m galima prasilenkti tik jei abu važiuoja kraštais ir išorinė ranka/vairo galas jau ne virš dvirtakio. T.y. jei ir dvirtakis yra metro pločio, realus tūris reikalingas didesnis - į metrą tūrio niekaip netilps komfortiškai prasilenkt.

                        Aplenkiant lėtesnį dviratininką dažnai reikia dar daugiau pločio. Nes jis tavęs nemato ir nepasitraukia į savo kraštą automatiškai. Psichologiškai norisi jam palikti daugiau vietos, nes tik lenkiantysis gali įvertinti atstumą. Tas pats kaip siauruose keliuose su auto - prasilenkti lengviau nei aplenkti.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Magistralinių kelių, kurie būtų automagistralės/greitkeliai yra tik A1 ir A2, dar kelios atkarpos A9 ir A5, na ir keturių juostų "gatvė" A19. Visi kiti, didžiaja dalimi yra dviejų eismo juostų keliai. Ar ten teko matyti daug "gulinčių policininkų" ir atbulomis važiuojančių iš kiemų?

                          Apskritai, net svarstyti tokios naujos "automagistralės/greitkelio" tiesimą, yra labai keista. Kai net esamas maršrutas: Vakarinis aplinkkelis, Gariūnų g., A1 kelias - nėra iki galo apjungti nenutrūkstamam ir sklandžiam judėjimui. Visada yra sudaromas prioritetinis maršrutas, kuriame koncentruojamas transporto srautas ir ten tiesiamas aukštos kategorijos kelias. Jeigu pristatyti daug aukštos kategorijos kelių, kurie neturės pakankamo transporto srauto jame, tai labai greit pasimatys, kad nebeužtenka lėšų juos eksploatuoti ir prižiūrėti. Būklė palaipsniui blogės iki tokios, kad tada bus galvojama "jau geriau būtų paprastas keliukas, bet gerai prižiūrėtas". Aukštos kategorijos kelią ne tik nutiesti brangiai kainuoja, bet kainuoja brangiai ir jį prižiūrėti, nes atitinkamai žiemą jį reikia valyti pagal aukštą priežiūros lygmenį ir t.t.
                          Ne nauja automagistralė, o keli kilometrai jungties. A19 geras pavyzdys. Be šviesoforų, be vieno lygio sankryžų, minimaliai degalinių ir kiemų.

                          Mindaugo tiltas kainavo 5 mln. Eur. Tegu viskas pabrango 4 kartus.
                          "Balsių - Antavilių" tiltas tikrai įperkamas prie 500 mln Eur Vilniaus biudžeto. Ne per mėnesi pastatys. Galima į du metus išdalinti.
                          Tiltas per Nerį "už Pilaitės" irgi įperkamas.

                          Nes Vilniaus šiaurei reikia patogaus išvykimo iš miesto pagrindine kelionių kryptimi - į Kauną (Varšuvą, Marijampolę), į Klaipėdą.

                          Avižieniai-Dūkštos sparčiai artėja prie to kaip ir Sudervė-Pilaitė. Kiemukai be jungiamųjų gatvių, tada VT poreikis, tada stotelės, tada vaikai lakstantys, tada perėjos, dar dviratukai, tada greičio ribojimai, tada niekas nesilaiko, tada kalniukai, tada 30 arba "gyv. zona". Chaotiško planavimo pavyzdys - pavažiuokite Santariškės - Nemenčinė palei Nerį. Kiemukai, "Gyvenamosios zonos", kalniukai.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Ne nauja automagistralė, o keli kilometrai jungties. A19 geras pavyzdys. Be šviesoforų, be vieno lygio sankryžų, minimaliai degalinių ir kiemų.

                            Mindaugo tiltas kainavo 5 mln. Eur. Tegu viskas pabrango 4 kartus.
                            "Balsių - Antavilių" tiltas tikrai įperkamas prie 500 mln Eur Vilniaus biudžeto. Ne per mėnesi pastatys. Galima į du metus išdalinti.
                            Tiltas per Nerį "už Pilaitės" irgi įperkamas.

                            Nes Vilniaus šiaurei reikia patogaus išvykimo iš miesto pagrindine kelionių kryptimi - į Kauną (Varšuvą, Marijampolę), į Klaipėdą.

                            Avižieniai-Dūkštos sparčiai artėja prie to kaip ir Sudervė-Pilaitė. Kiemukai be jungiamųjų gatvių, tada VT poreikis, tada stotelės, tada vaikai lakstantys, tada perėjos, dar dviratukai, tada greičio ribojimai, tada niekas nesilaiko, tada kalniukai, tada 30 arba "gyv. zona". Chaotiško planavimo pavyzdys - pavažiuokite Santariškės - Nemenčinė palei Nerį. Kiemukai, "Gyvenamosios zonos", kalniukai.
                            Ne tam buvo sukišti šimtai milijonų į aplinkkelį, kad nuo jo būtų nukreipinėjamas srautas dar labiau užkišti Piliatės pr. ir tuos visus rajonus už jos, kiek kainuotų ne tik pats 2x2 kelias su tiltu, bet ir sklypų išpirkimas?
                            Flickr

                            Comment


                              Vilnių sudalijus į dvylika sąlyginių dalių pagal gyventojų skaičių, septynioms būtų naudinga ne per Gariūnus. Tuo viskas ir pasakyta.

                              Vilniaus plėtra nuėjo šiauryn iki pat Avižienių-Riešės.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Vilnių sudalijus į dvylika sąlyginių dalių pagal gyventojų skaičių, septynioms būtų naudinga ne per Gariūnus. Tuo viskas ir pasakyta.

                                Vilniaus plėtra nuėjo šiauryn iki pat Avižienių-Riešės.
                                Realiai tik pačiai pilaitei, daugiau niekam nėra geriau stovėti ten prie šviesoforų. Žodžiu niekas ten negriaus pastatytų namų ir neties jokių antrų greitkelių į Kauną. Yra žymiai svarbesnių projektų pačiame mieste.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.29, 21:28.
                                Flickr

                                Comment


                                  Būtent, nereikia jokio antro išvažiavimo. Jeigu dar Pilaitės prospektas nebūtų toks užkištas ir šviesoforizuotas, tai gal dar dar, nors už Pilaitės individualių namų kvartalų marios, dėl jų tenais ir vietos tam išvažiavimui nelabai ir bus.

                                  Comment


                                    Su pavadinimu "Pilaitis" reikėtų viešai pasakyti gyvenu/negyvenu Pilaitėje. Tada jūsų argumentai nušvistų kitoje šviesoje.

                                    Dūkštų kelias, atsidarykite REGIA, http://www.regia.lt/map/vilniaus_r?lang=0 jau adresais aplipdytas. Po 10 m. Pilaitė į Kernavę važiuos pro Grigiškes.

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      /\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
                                      Jau šį pavasarį pradėsime naujų daugiabučių namų statybas Justiniškėse, adresu Laisvės pr. 78B, Vilniuje.
                                      Dangaus miestas miręs, tinklalapyje rašo nesamones.

                                      Comment


                                        Parašė Globalus Rodyti pranešimą

                                        Dangaus miestas miręs, tinklalapyje rašo nesamones.
                                        Tai ir vadinasi nebe "Dangaus miestas", o "Laisvės 78 B". Ir šitas tinklalapis paleistas praeitų metų pabaigoje kažkada.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Gal kas buvote pristatyme?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X