Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Yra galima trasa palei aukštos įtampos liniją.
    O kiek sklypų nuo pilaitės iki tos trasos pradžios? Kaip su pačia pilaite ir jos prospekto šviesosorais? Kažin, ar labai protinga nukreipti dalį srauto iš vakarinio aplinkkelio per miegamojo rajono vidurį ir individualių namų kvartalus. Gal protingiau ir pigiau sutvarkyti išvažiavimus/įvažiavimus į aplinkkelį, kad nebūtų kamščių.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      O kiek sklypų nuo pilaitės iki tos trasos pradžios? Kaip su pačia pilaite ir jos prospekto šviesosorais? Kažin, ar labai protinga nukreipti dalį srauto iš vakarinio aplinkkelio per miegamojo rajono vidurį ir individualių namų kvartalus. Gal protingiau ir pigiau sutvarkyti išvažiavimus/įvažiavimus į aplinkkelį, kad nebūtų kamščių.
      Bet Vievio-Maxima bazė atkarpoje viena avarija per dvi juostas ir šalies pagrindinė arterija sustoja. Nesakau, kad nėra kitų skaudžių vietų, bet šita ypatingai skaudi. Policija prieš pusantrų metų reidą padarė riboto pralaidumo kryptyje į Vilnių. Ir gavosi skandalas.

      Comment


        Tai aš ir nesiūlau statyti per pačią Pilaitę. Jeigu jau iškils kada toks poreikis, tai galima varyti palei tą pačią AĮL nuo Taurupės gatvės. Linija šiek tiek griebia regioninius parkus, bet tik pačiu pakraščiu. Pliusas tame, kad išlįstų į nelabai naudojamą, atvirai sakant, Moluvėnų dviejų lygių sankryžą. Bet tuomet jokio ypatingo ryšio su Šiaurine kaip ir nėra, nebent per pratęstą Smalinės gatvę.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Žr. http://vilniausplanas.lt/lt/wp-conte..._2007_2014.pdf :

          Jei ir bus, tikrai ne po 10 ir ne po 20 metų.
          Na tiltų per Nemuną ir Nerį ne vieną pastatė per paskutinius 25 metus. Tikrai ne kosmosas jį pastatyti.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Pliusas tame, kad išlįstų į nelabai naudojamą, atvirai sakant, Moluvėnų dviejų lygių sankryžą.
            O nuo Moluvėnų būtų dabartinėje aukštos įtampos elektros linijos vietoje? Tiltas per Nerį būtų labai įspūdingas "Klasikinis" variantas per Rykantus šitos problemos neturi - reljefas gerokai dėkingesnis.

            P.S. Moluvėnų sankryža naudos atnešė sodų keliukams ir aplinkiniams žvirkeliams. Ir tuo pačiu išsprendė problemą dėl pėsčiųjų bei stoteles saugiau nukišo. Pažiūrėjus kiek ten naujų statybų - ateityje bus išnaudojama su kaupu...

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              O nuo Moluvėnų būtų dabartinėje aukštos įtampos elektros linijos vietoje? Tiltas per Nerį būtų labai įspūdingas "Klasikinis" variantas per Rykantus šitos problemos neturi - reljefas gerokai dėkingesnis.

              P.S. Moluvėnų sankryža naudos atnešė sodų keliukams ir aplinkiniams žvirkeliams. Ir tuo pačiu išsprendė problemą dėl pėsčiųjų bei stoteles saugiau nukišo. Pažiūrėjus kiek ten naujų statybų - ateityje bus išnaudojama su kaupu...
              Kiek realu keliui panaudoti sklypą skirtą aukštos įtampos linijai? Juk jos po žeme visoje trasoje nepakišim?

              Comment


                Tiesiant vakarinį aplinkelį labai didelį gabalą pakišo po žeme. Tiesiant Šiaurinę gatvę rodos irgi perkels elektros liniją po žeme? Būtų didelis noras ir poreikis - pakištų kelis kilometrus ir čia.

                Moluvėnų atvejų kitokios trasos nelabai yra. Pro Valus/Stirnius trukdo sodai, tektų išpirkt/griaut nemažai namų. Primetu, kad būtų 2+2 magistralė su privažiuojamaisiais keliais ir t.t. Paprasta gatvė (net ir praplatinus dabar esančią) su tiltu per Nerį būtų garantuota juodoji dėmė...

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Tiesiant vakarinį aplinkelį labai didelį gabalą pakišo po žeme. Tiesiant Šiaurinę gatvę rodos irgi perkels elektros liniją po žeme? Būtų didelis noras ir poreikis - pakištų kelis kilometrus ir čia.
                  Kaštai aukštos įtampos el. linijų pakišimo po žeme labai dideli. Juo labiau tą daryti kažkur miškuose užmiestyje, kai pačiame mieste dar galybė tokių atkarpų ore, yra labai neracionalu. Nebent kokie arabų šeichai pametėtų kelis šimtus milijonų eurų.


                  Moluvėnų atvejų kitokios trasos nelabai yra. Pro Valus/Stirnius trukdo sodai, tektų išpirkt/griaut nemažai namų. Primetu, kad būtų 2+2 magistralė su privažiuojamaisiais keliais ir t.t. Paprasta gatvė (net ir praplatinus dabar esančią) su tiltu per Nerį būtų garantuota juodoji dėmė...
                  Užtektų paprasto dviejų eismo juostų kelio per akis. Vilnius-Kaunas niekaip nesugeba padaryti automagistralės, o čia matai Pilaitės gyventojai neapsieis be automagistralės.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Moluvėnų atvejų kitokios trasos nelabai yra. Pro Valus/Stirnius trukdo sodai, tektų išpirkt/griaut nemažai namų. Primetu, kad būtų 2+2 magistralė su privažiuojamaisiais keliais ir t.t. Paprasta gatvė (net ir praplatinus dabar esančią) su tiltu per Nerį būtų garantuota juodoji dėmė...
                    Manau, kad užtektų max. 2+1.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Kaštai aukštos įtampos el. linijų pakišimo po žeme labai dideli. Juo labiau tą daryti kažkur miškuose užmiestyje, kai pačiame mieste dar galybė tokių atkarpų ore, yra labai neracionalu. Nebent kokie arabų šeichai pametėtų kelis šimtus milijonų eurų.
                      Mano nuomone nei tilto, nei kelio nereikia išvis. Už jo kainą turbūt būtų galimą Šiaurinę ar ML nutiesti (jei ne abi). Ir dar liktų Gariūnų viadukui, kuris ryškiai pagelbėtų ir būtent šitam maršrutui.

                      Kol kas nuo Moluvėnų link upės yra siauras vingiuotas keliukas. Žiemą ir su dabartiniu eismu nejauku važiuoti. Jei palikt kaip yra ar minimaliai praplatinti - bus greičiau ir saugiau važiuoti per Gariūnus nei naujuoju tiltu. Jei daryti bent 2+1 su bent 90km/h - vistiek reiks platinti, tiesinti posūkius. Taip pat ir šaligatvio/dvirtakio. Galbūt privažiuojamojo kelio, žiūrint kuriuos namus griaut. Ir vistiek klausimas ar nebus greičiau per Gariūnus.

                      Ne tiek daug eismo, net ir piko metu, yra iš Grigiškių/Lentvario būtent į Pilaitę, ir dar į tolimąją pusę ar atvirkščiai. O kitiems maršrutams tai nebūtų greitesnė alternatyva. Ypač jei tai nebūtų autostrados lygio kelias. O susisiekimui su Kaunu - Dūkštos/Vievis yra nebloga alternatyva. Ir su sąlyginai nedidelėm išlaidom būtų galima ją dar gerokai pagerinti. Pilaitės prospekto nukrovimui irgi yra efektyvesnių sprendimų.

                      Comment


                        Jeigu kalbėsit apie tą naują tiltą, gal eikit į kitą temą? Su Šiaurine g. tai turi mažai bendro.

                        Comment


                          O kaip galvojate, kaip čia viskas bus po pirmo etapo su pažymėta vieta? Ar ne geriau vėliau žiedą čia palikti vietoje šviesoforo?

                          Comment


                            Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
                            O kaip galvojate, kaip čia viskas bus po pirmo etapo su pažymėta vieta? Ar ne geriau vėliau žiedą čia palikti vietoje šviesoforo?
                            Turbūt kad paliks šviesoforą nes žiedo įrengimui ten nelabai bus vietos.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Tada ne kažką. Išvažiuosiu iš namų ir atsitrenksių į šviesoforą Ir šiaip gan įdomiai atrodo, pusė gatvės dviejų juostų - kita pusė keturių.

                              Comment


                                Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
                                Tada ne kažką. Išvažiuosiu iš namų ir atsitrenksių į šviesoforą Ir šiaip gan įdomiai atrodo, pusė gatvės dviejų juostų - kita pusė keturių.
                                Kodėl keistai? Ten visas srautas nuo Šiaurinės nueis ir eismas bus gerokai intensyvesnis nei kitoje pusėje.
                                Flickr

                                Comment


                                  tai po pirmo etapo taip ir bus, o po antro etapo kažin taip ir liks?

                                  Comment


                                    /\ Bijau, kad antro etapo teks ilgai laukti. Tegu tik tik šitą kol kas nutiesia.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      /\ Bijau, kad antro etapo teks ilgai laukti. Tegu tik tik šitą kol kas nutiesia.
                                      Bet antras etapas dar labiau reikalingas, kad sumažintų kamščius Ozo, Kareivių ir Ateities g., justiniškės dabar ir taip pralaisvėjusios atidarius vakarinį aplinkkelį.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Kažin, ar labai ilgai reikės laukti antro etapo, nutiesus pirmą. Vakarinio aplinkkelio atveju teko palaukti po 2 - 3 metus, kas nėra taip baisiai daug. Aišku, Baltupių sodai gali sukelti daug problemų, bet kraštutiniu atveju gali laikinai pratęsti nors iki Vilko gatvės.
                                        Snowflakes will attack U <3

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Manau, kad užtektų max. 2+1.
                                          Turime Mindaugo tiltą 2+1. Išplėtimo kaina tada ir dabar skiriasi kelis kartus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X