Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kad šiame plane nesimato Justiniškių gatvės ir Šiaurinės g. dviejų lygių sankryža... Hmmm

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Įdomu, kad šiame plane nesimato Justiniškių gatvės ir Šiaurinės g. dviejų lygių sankryža... Hmmm
      Nieko tame nėra baisaus. Įdomiau, kad yra dviejų lygių susikirtimas į Ozą. Manau, kad jo bus atsisakyta.
      Beje, sankryža su Kalvarijų g. - paprasta šviesoforinė, kas būtų abejotina jei bent planuojamas "rapid transport" šia svarbia magistrale.

      Comment


        Kiek aš žinau, tai šitos gatvės pagal seną planą ir turėjo kirstis viename lygyje. Pagal mane, tai po vakarinio aplinkkelio nutiesimo, ten du lygiai nelabai ir bus reikalingi. Labai gerai, kad vis dėlto sankryžoje su Kalvarijų gatve yra viadukas. Tik siaurokas, tikriausiai dviejų juostų.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Nieko tame nėra baisaus. Įdomiau, kad yra dviejų lygių susikirtimas į Ozą. Manau, kad jo bus atsisakyta.
          Beje, sankryža su Kalvarijų g. - paprasta šviesoforinė, kas būtų abejotina jei bent planuojamas "rapid transport" šia svarbia magistrale.
          Koks tikslas ten statyti viaduką? Kad juo pralėkęs greičiau privažiuotum prie Ozo g. sankryžos ir kamščio? Pirmiausia reikia statyti viadukus ten, kur jų labiausiai reikia pagrindinėse sankryžose. "Geras" pavyzdys IKEA viadukas, kai juo tik kelios mašinos pravažiuoja per minutę, o fūros stovi kamščiuose po juo Žirnių gatvėje nuo D&G iki Liepkalnio g.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Koks tikslas ten statyti viaduką? Kad juo pralėkęs greičiau privažiuotum prie Ozo g. sankryžos ir kamščio? Pirmiausia reikia statyti viadukus ten, kur jų labiausiai reikia pagrindinėse sankryžose. "Geras" pavyzdys IKEA viadukas, kai juo tik kelios mašinos pravažiuoja per minutę, o fūros stovi kamščiuose po juo Žirnių gatvėje nuo D&G iki Liepkalnio g.
            Matyt, buvo planuojamas dabar jau beveik palaidotas Kernavės g. projektas. Kitų paaiškinimų tam nerandu.
            Ten net lygtais šviečiasi Kazlausko g. viadukas per Geležinio Vilko g.!

            Comment


              Kuo "Kernavės g." projektas yra palaidotas? Jis figūruoja visuose miesto ateities planuose. Klausimas yra tik dėl tilto, ar jis bus. Bet pati Kernavės g. tikrai reikalingai ir tikrai bus.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Kuo "Kernavės g." projektas yra palaidotas? Jis figūruoja visuose miesto ateities planuose. Klausimas yra tik dėl tilto, ar jis bus. Bet pati Kernavės g. tikrai reikalingai ir tikrai bus.
                Bėda tame, kad paskutinis patvirtintas miesto planas galioja iki 2015 m., su perspektyva iki 2020 m. Bet tai ne šios temos diskusijai.

                Dabartinio vystymosi atveju Ralio g. kaip tęsinys kažkokiam tranzitui nėra pritaikyta.

                Pas mus gi pusė miesto ant durniaus statoma. (pvz.: tas pats Ozo (ne)gyvenamasis kvartalas, šiandien iškelta istorija dėl Venecijos kvartalo ir t.t.)

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Bėda tame, kad paskutinis patvirtintas miesto planas galioja iki 2015 m., su perspektyva iki 2020 m. Bet tai ne šios temos diskusijai.

                  Dabartinio vystymosi atveju Ralio g. kaip tęsinys kažkokiam tranzitui nėra pritaikyta.

                  Pas mus gi pusė miesto ant durniaus statoma. (pvz.: tas pats Ozo (ne)gyvenamasis kvartalas, šiandien iškelta istorija dėl Venecijos kvartalo ir t.t.)
                  Kernavės g. gali funkcionuoti ir be tilto. Tiesa, tiltas reikalingas jos pilnam išbaigimui. IMHO Ralio g. bus mažiausias galvos skausmas statant Kernavės g. su tiltu (jau vien kokį kiekį namų Šnipiškėse reikės nugriauti).

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kuo "Kernavės g." projektas yra palaidotas? Jis figūruoja visuose miesto ateities planuose. Klausimas yra tik dėl tilto, ar jis bus. Bet pati Kernavės g. tikrai reikalingai ir tikrai bus.
                    Kernavės g. nelabai yra tikslo tiesti, kai tiek brangių sklypų reiktų išpirkti. Pigiau ir efektyviau būtų užbaigti Žalgirio-Ukmergės-GV mazgą, kas reikalinga bet kuriuo atveju, dar gal ir tiltą pastatyti virš Pedagoginio žiedo.

                    Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.26, 15:54.
                    Flickr

                    Comment


                      Nesiginčysiu, jog yra daugiau svarbesnių vietų, kurias reikia užbaigti/pertvarkyti.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Spėju, kad delsiama taupant, nes vistiek su Šiaurine gatve viskas kartu keisis.
                        Kaži ar toj miesto pusėj Šiaurinė g. išvis bus. Geriausiu atveju iki Ukmergės g., nes toliau kelią pastoja „žalieji“ miškelio mylėtojai ir burokų augintojai tarp Geležinio vilko ir Ralio g.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Kaži ar toj miesto pusėj Šiaurinė g. išvis bus. Geriausiu atveju iki Ukmergės g., nes toliau kelią pastoja „žalieji“ miškelio mylėtojai ir burokų augintojai tarp Geležinio vilko ir Ralio g.
                          Ten jau ne vien burokai, ten beveik individualių namų kvartalas
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            O ar buvo kokių nors atvejų dėl Šiaurinės g.? Ar jūs čia sakot iš kažkokių buvusių įvykių ar tiesiog remiatės patirtimi iš kitokių projektų? Įdomu ar ten yra koks pasipriešinimas jau dabar ar ne?

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Ten jau ne vien burokai, ten beveik individualių namų kvartalas
                              Jei kelias planuojamas vietoje aukštos įtampos linijos, tuomet toje vietoje namų kaip ir nėra. Bet ta linija praeina visai šalia vieno didelio apjungto sklypo, kur laaabai jau daug apsaugos kamerų prikabinėta. Ten turbūt ir bus pagrindinis pasipriešinimo židinys.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Jei kelias planuojamas vietoje aukštos įtampos linijos, tuomet toje vietoje namų kaip ir nėra. Bet ta linija praeina visai šalia vieno didelio apjungto sklypo, kur laaabai jau daug apsaugos kamerų prikabinėta. Ten turbūt ir bus pagrindinis pasipriešinimo židinys.
                                Taip, bet gatvė 4 juostų + skiriamoji "žalia" juosta. Ten papuola į ne vieną sklypą. Tiesa, 2006m. ten dar jokios kameros nekabėjo
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Kuris čia tas sklypas su kameromis? Čia gal netoli Laisvės pr.?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Kuris čia tas sklypas su kameromis? Čia gal netoli Laisvės pr.?
                                    Tolokai Šeškinės sodai nuo Laisvės pr.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Tolokai Šeškinės sodai nuo Laisvės pr.
                                      Gi sakė didelis sklypas: nuo Šeškinės sodų iki Laisvės pr.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Ten jau ne vien burokai, ten beveik individualių namų kvartalas
                                        Buvo burokai daržuose, o dabar - galvose. Šiaip nemačiau, kokie ten pakitimai su sklypų apjungimu ir kameromis padaryti, o neturėtų būti taip, kad toje vietoje žemė kaip ir rezervuota ir jokių pakeitimų negalima daryti?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Vakarinio aplinkkelio ir būsimosios Šiaurinės gatvės mazgas

                                          Žemėlapis iš www.maps.lt

                                          Bendras vaizdas iš Delfi (D.Pipo nuotr.)

                                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72469606

                                          Foto 2016.10.08

                                          Bendras viaduko vaizdas


                                          Neaišku, kaip bus organizuojamas eismas mazge, kai bus paleistas eismas aplinkkelio III atkarpoje. Talino - Rygos gatvėse eismas tikrai taps intensyvesnis.
                                          Gaila, kad nepadarytas bent laikinas asfaltuotas kelias Šiaurinės gatvės trasoje. Jei tas keliukas nebus perkastas, tai turbūt bus nuolatinis dulkių stulpas važiuojant žvyrkeliu iki Justiniškių gatvės
                                          Paskutinis taisė Romas; 2016.10.30, 20:07. Priežastis: Kopija iš temos "Vakarinio aplinkkelio III etapas"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X