Nu geras, nuo kada letėjimo juostos prie sankryžų yra priskaičiuojamos prie bendro gatvės juostų skaičiaus? Pagal tokia logiką VA kaip Maskvos MKADas, keturių juostų
O ir tas mosikavimas ''vAjE vAjE, šEšIoS jUoStOs'' irgi atrodo be galo keistai, kai dvi iš jų bus tik viešajam transportui. Čia dar labai mėgsta žmonės kalbėti kad va, naujas Laisvės prospektas - visų pirma, ar yra kitų alternatyvų Šiaurinei gatvei būtent vakarų - rytų kryptimi? Nėra, nes visos gatvės C arba net D kategorijų. Talino, Rygos (tarp Talino ir Taikos gatvių), Viršuliškių gatvės akivaizdžiai nebuvo projektuojamos tokiam srautui, koks važiuoja jomis dabar. Visos šios gatvės turėjo dar seniausiai būti pertvarkytos į ramaus eismo gatves (ta pati Didlaukio pvz.), bet to padaryti dabar negalima. Nu ir niekaip nesuprantu to piktinimosi ,,vAjE vAjE mAgIsTrAlĖ pErKiRs TaKus'', jūs pasižiūrėkite kiek yra numatyta pėsčiųjų šviesoforų, aš jau net nekalbu, kad sankryžos iš užmiestinių dobilų padarytos normaliomis miestietiškomis. Galų gale, prie pat gatvių, iš abiejų pusių yra numatytas perimetrinis užstatymas. Jeigu VMS sugebės pagaliau apriboti tų didžiulių parkavimo aikštelių prieš pastatus statybą (Ukmergės gatvė nerviai rūko), tai bus paprasta miesto gatvė. Nu nereikia tikėtis, kad visas miestas bus sudarytas iš nedidukių 1+1 gatvelių. Mes ne Londonas.
Papildau: tos pačios vidinės Šeškinės gatvės - Dūkštų, Paberžės - jomis dabar juda labai nemažas srautas būtent dėl to, kad daugiau nėra alternatyvų. Šiaurinės statyba kardinaliai nukrautų šias vidines gatves.
O ir tas mosikavimas ''vAjE vAjE, šEšIoS jUoStOs'' irgi atrodo be galo keistai, kai dvi iš jų bus tik viešajam transportui. Čia dar labai mėgsta žmonės kalbėti kad va, naujas Laisvės prospektas - visų pirma, ar yra kitų alternatyvų Šiaurinei gatvei būtent vakarų - rytų kryptimi? Nėra, nes visos gatvės C arba net D kategorijų. Talino, Rygos (tarp Talino ir Taikos gatvių), Viršuliškių gatvės akivaizdžiai nebuvo projektuojamos tokiam srautui, koks važiuoja jomis dabar. Visos šios gatvės turėjo dar seniausiai būti pertvarkytos į ramaus eismo gatves (ta pati Didlaukio pvz.), bet to padaryti dabar negalima. Nu ir niekaip nesuprantu to piktinimosi ,,vAjE vAjE mAgIsTrAlĖ pErKiRs TaKus'', jūs pasižiūrėkite kiek yra numatyta pėsčiųjų šviesoforų, aš jau net nekalbu, kad sankryžos iš užmiestinių dobilų padarytos normaliomis miestietiškomis. Galų gale, prie pat gatvių, iš abiejų pusių yra numatytas perimetrinis užstatymas. Jeigu VMS sugebės pagaliau apriboti tų didžiulių parkavimo aikštelių prieš pastatus statybą (Ukmergės gatvė nerviai rūko), tai bus paprasta miesto gatvė. Nu nereikia tikėtis, kad visas miestas bus sudarytas iš nedidukių 1+1 gatvelių. Mes ne Londonas.
Papildau: tos pačios vidinės Šeškinės gatvės - Dūkštų, Paberžės - jomis dabar juda labai nemažas srautas būtent dėl to, kad daugiau nėra alternatyvų. Šiaurinės statyba kardinaliai nukrautų šias vidines gatves.
Comment