Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokia čia gatvė? Įdomu ar StreetView bus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokia čia gatvė? Įdomu ar StreetView bus?
https://goo.gl/maps/iKWKQRQrbuBhoQLU9
Comment
-
Jo, išsivertus šitą straipsnį - http://www.um.warszawa.pl/en/aktualn...-na-g-rczewsk# - aišku, kad tiesė metro po gatve. Taip pat rašo, kad to pasekmėje ir panaikino A juostas. Bet padaryta tikrai gražiai.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašu, kad net Varšuva labiau pažengus už Vilnių iš urbanistinės pusės.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašu, kad net Varšuva labiau pažengus už Vilnių iš urbanistinės pusės.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bet kai aš nesenai aiškinau, kad Šiaurinę reikia daryti tokią, o ne senamadišką 6 juostų greitkelį, visi buvo labai prieš.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O po Šiaurine g. tiest metro reikia ar ne?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O po Šiaurine g. tiest metro reikia ar ne?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Užtektų nutiesti dedikuotą juostą viešąjam transportui, kur esant poreikiui būtų galima pastatyti tramvajaus bėgius.
Dar variantas būtų dabar nutiest gatvę kaip suplanuota, o ateityje prastumti STR'e dar vieną juostų pločio reikalavimo pasiaurinimą ir tada perpaišyt juostas įrengiant minimalius fizinius barjerus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jo, atskirtoms A juostoms ir aš pritarčiau. Bet tada bent metru (bendrai) turėtų siaurėti kitos vietos, greičiausiai želdynų juostos.
Dar variantas būtų dabar nutiest gatvę kaip suplanuota, o ateityje prastumti STR'e dar vieną juostų pločio reikalavimo pasiaurinimą ir tada perpaišyt juostas įrengiant minimalius fizinius barjerus.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Manau, užtektų viename šone iš 6 juostų atskirti dvi (ir jas atskirti siaurute žolės juosta), o likusioje vietoje padaryti įprastą 2+2 juostų gatvę.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.
Nors prie viadukų gal ir galima to išvengti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilnius 2 milijonų miestas ar tik 600K?
P.S. TLDR: Varšuvos magistralinė gatvė skiria 4 eismo juostas automobilių eismui, Vilniui kai kurie siūlo skirti 2.Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.22, 17:19.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nepagavai minties biški. Lenkai nutiesė metro po gatve, todėl galėjo panaikint A juostas. Bet automobiliams situacija tai nepablogėjo - kaip buvo 4 juostos, taip ir liko. Tai jeigu vadovautis šia gerąja lenkų praktika, tai po Šiaurine g. irgi reikėtų nutiest metro, kad galima būtų palikt "vos" 4 eismo juostų gatvę. Gal lenkams reikėjo palikt 2 juostų magistralinę gatvę? Jeigu Vilniui jos užtektų, gal ir Varšuvai...?
P.S. TLDR: Varšuvos magistralinė gatvė skiria 4 eismo juostas automobilių eismui, Vilniui kai kurie siūlo skirti 2.
Comment
Comment