Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Kad lyg ir ties, gal kažkiek siauresnę ir lėtesnę tik. Ir šiaip, klausimas kuo blogiau važiuoti Ateities gatve, nei Šiaurine. Ateities gatvėje gyvenamųjų namų ne tiek daug, dauguma gana toli nuo gatvės, didelė dalis išvis užstatyta pramoniniais pastatais.

    Tikrai atrodo mažiau blogai nei nutiesti panašią gatvę per parką ir palei vienbučių namų rajoną.
    O kur iš Ateities gatvės? Per Laisvės prospektą kaip senais laikais? Ar atgal Ukmergės gatve iki VA? GV per centrą gaunasi greičiau ir psichologiškai patogiau.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      O kur iš Ateities gatvės? Per Laisvės prospektą kaip senais laikais? Ar atgal Ukmergės gatve iki VA? GV per centrą gaunasi greičiau ir psichologiškai patogiau.
      Greičiausias variantas būtų per Ukmergės gatvę, trumpiausias kelias būtų. O į centrą vilkikų būtų galima tiesiog neįleisti draudžiamais ženklais pvz. Kalvarijų gatvėje.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Greičiausias variantas būtų per Ukmergės gatvę, trumpiausias kelias būtų. O į centrą vilkikų būtų galima tiesiog neįleisti draudžiamais ženklais pvz. Kalvarijų gatvėje.
        Neleist vilkikų per GV ir Pedagoginio mazgą?

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Taigi bus šiaurinis aplinkelis aka Mykolo lietuvio gatvė, kuria galėsi tiesiai iš Molėtų plentą išvažiuoti į vakarinį aplinkelį..
          Geriausia apsimesti, kad nebuvo klausimo kaip tokio ir pezėti bile ką, todėl kartoju:
          Ar nesimato, kad nėra jokių normalių jungčių su VA į šiaurę nuo Narbuto/Pilaitės kitaip nei grūdantis pro miegamųjų kiemus?
          Ar bandei pažvelgti į https://www.google.com/maps/@54.718262,25.2109609,13.6z ?
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Neleist vilkikų per GV ir Pedagoginio mazgą?
            Per Konstitucijos prospektą pvz., kad galima būtų pro ten važiuoti į/iš Vilnių, bet skersai Vilnių būtų nepatogu.

            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Geriausia apsimesti, kad nebuvo klausimo kaip tokio ir pezėti bile ką, todėl kartoju:
            Ar nesimato, kad nėra jokių normalių jungčių su VA į šiaurę nuo Narbuto/Pilaitės kitaip nei grūdantis pro miegamųjų kiemus?
            Ar bandei pažvelgti į https://www.google.com/maps/@54.718262,25.2109609,13.6z ?
            O ką būtent ten nori jungti su vakariniu aplinkeliu? Kokią funkciją ji ten atliktų (jei ne tą iš priemiesčio, kokios Pilaitės greitkeliu atvažiuoti link centro)? Kol kas nematau didelės jos naudos, išskyrus papildomą greitkelį per vakarinį aplinkelį atvažiuoti į centrinę miesto dalį iš Pilaitės, Zujūnų, šiaurinių priemiesčių etc. Bet manau, kad automobilių eismo iš ten nereikia lengvinti. Atvirkščiai, skatinti iš ten automobiliu nevažiuoti.

            Jei ją naudoti kaip tikrą aplinkelį leidžiantį apvažiuoti Vilnių, tai tada jį geriau daryti už, o ne viduryje miesto.
            Paskutinis taisė index; 2020.12.22, 15:25.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Per Konstitucijos prospektą pvz., kad galima būtų pro ten važiuoti į/iš Vilnių, bet skersai Vilnių būtų nepatogu.
              Tranzitui važiuojančiam iš/į Nemenčinės ar Molėtų pusės Konstitucijos prospektas nelabai kaso.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Tranzitui važiuojančiam iš/į Nemenčinės ar Molėtų pusės Konstitucijos prospektas nelabai kaso.
                Na, važiuojantiems nuo Nemenčinės pusės gal ir patogiau Ozo/Geležinio vilko gatvėmis. Bet nemanau, kad jų tiek daug, kad jų eismas Geležinio vilko gatve blogiau už padidėjusį eismą rytų/vakarų Kryptimi. O atvažiuojančius nuo Molėtų galima būtų Kreipti Ateities/Ukmergės gatvėmis, sunkvežimiams uždarant dalį Kalvarijų gatvės pvz.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  O ką būtent ten nori jungti su vakariniu aplinkeliu? Kokią funkciją ji ten atliktų (jei ne tą iš priemiesčio, kokios Pilaitės greitkeliu atvažiuoti link centro)? Kol kas nematau didelės jos naudos, išskyrus papildomą greitkelį per vakarinį aplinkelį atvažiuoti į centrinę miesto dalį iš Pilaitės, Zujūnų, šiaurinių priemiesčių etc. Bet manau, kad automobilių eismo iš ten nereikia lengvinti. Atvirkščiai, skatinti iš ten automobiliu nevažiuoti.
                  Jei ją naudoti kaip tikrą aplinkelį leidžiantį apvažiuoti Vilnių, tai tada jį geriau daryti už, o ne viduryje miesto.
                  Kad jau su 1 etapu Fabai, Šeškinė ir kiti šalia esantys galėtų pasiekti VA nesiraitydami neaišku kaip. Todėl ir siūliau pažvelgti į žemėlapį.

                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Neužmirškime, kad rožinėje ateityje Ukmergės gatvė nebebus tranzitinė.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Neužmirškime, kad rožinėje ateityje Ukmergės gatvė nebebus tranzitinė.
                      Kodėl ne? Kas joje pasikeis? Kad sutvarkys šaligatvius ir pasodins medžių šone? Tranzitine ji vis tiek liks. Jeigu VA jos statuso nepakeitė, tai šaligatviai juo labiau nepakeis

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                        Kol nebus moksliškai paneigti šie moksliškai ir gyvenimo praktikos įrodyti teiginiai: https://en.wikipedia.org/wiki/Lewis%...ridge_position
                        https://en.wikipedia.org/wiki/Downs%...homson_paradox
                        ​​​​​​https://en.wikipedia.org/wiki/Braess%27s_paradox
                        Tada gali būti ramūs nes šios teorijos veikai tik tam tikromis sąlygomis kurias relaybėje retai sutiksi.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Tada gali būti ramūs nes šios teorijos veikai tik tam tikromis sąlygomis kurias relaybėje retai sutiksi.
                          Gal Jūs transporto organizavimo ekspertas? Tada būtų įdomu sužinoti eksperto nuomonę, kurie pateikti teiginiai yra retai pasitaikantys. Vien pasakymas, kad tai reta, man rodo visišką šių teiginių nesupratimą.
                          ​​​https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand
                          Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.23, 12:40.
                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                          Comment


                            Čia ne visai tas mokslininkų nagrinėjamas atvejis.
                            Nesimokiau miestų transporto, bet studijavau logistikos planavimą ir dalyvauju jo diegime
                            Paprastas pavyzdys, nesant kelių tinklo. Kitaip visi statytų miestus su viena gatve.
                            Iš Vilnius iki Kauno pastačius dar vieną autostradą greitis, ar net ir pervežtų krovinių (keleivių) kiekis ne itin padidės.
                            Tačiau, jei nėra tiesioginio kelio į Alytų iš Vilniaus, tai važinėti maršrutu Vilnius-Kaunas-Alytus bus nepalyginamai ilgiau nei važiuoti tiesioginiu keliu Vilnius-Alytus. Vadinasi, toks kelias pasiteisintų.

                            Paskutinis taisė Sula; 2020.12.23, 13:51.

                            Comment


                              Aš manau, kad čia labiau tikėtinas kitas atvejis. Įsivaizduokim kad yra autostrada Vilnius-Kaunas, kuria važiuoja tiek daug žmonių, kad ji kažkiek natūraliai užsikiša ir važiuoti nėra labai patogu. Šalia eina ir traukinio bėgiai ir visai nemaža dalis keleivių renkasi traukinį, nes dėl tų kamščių traukiniu važiuoti greičiau. Jei šalia autostrados pastatysime lygiagrečią antrą, eismas abiejose autostradose palengvės, kamščiai dings, bet dėl dingusių kamščių greičiausiai nebelabai kas rinksis traukinį.

                              Ir dėl padidėjusio naudojimosi automobiliais visiškai užsikiš išvažiavimas Vilniuje į tas dvi autostradas ir įvažiavimas į Kauną iš tų dviejų autostradų.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                Gal Jūs transporto organizavimo ekspertas? Tada būtų įdomu sužinoti eksperto nuomonę, kurie pateikti teiginiai yra retai pasitaikantys. Vien pasakymas, kad tai reta, man rodo visišką šių teiginių nesupratimą.
                                ​​​https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand
                                Nereikai ir ekspertu būti, kad žinoti, jog tokiai teorijai reikia tam tikrų sąlygų, kurių pas mus nėra. Vakarinį aplinkelį pastačius nei jis užsikišo, nei kitose gatvėse buvo rpasčiau (kaip tik atvirkščiai - sumažėjo apkrovimas) taigi jau turim puikų pavizdį kur tavo terija neveikia, čia, Vilniuje.

                                O induced demand čia ne prie ko, nes nauja gatvė nesumažins važiavimo kainos (na gal minimalaii kuro kainą), o visą tai daug geriau reguliuoti normaliais taršos mokesčiais negu netiesiant būtinų gatvių.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  O induced demand čia ne prie ko, nes nauja gatvė nesumažins važiavimo kainos (na gal minimalaii kuro kainą), o visą tai daug geriau reguliuoti normaliais taršos mokesčiais negu netiesiant būtinų gatvių.
                                  Induced demand čia atsiranda per didėjantį asmeninį naudingumą, nes automobiliu važiuoti pasidaro patogiau (nes konkrečiu atveju trumpuoju laikotarpiu mažesni kamščiai, mažiau sukinėjimosi).
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Nereikai ir ekspertu būti, kad žinoti, jog tokiai teorijai reikia tam tikrų sąlygų, kurių pas mus nėra. Vakarinį aplinkelį pastačius nei jis užsikišo, nei kitose gatvėse buvo rpasčiau (kaip tik atvirkščiai - sumažėjo apkrovimas) taigi jau turim puikų pavizdį kur tavo terija neveikia, čia, Vilniuje.

                                    O induced demand čia ne prie ko, nes nauja gatvė nesumažins važiavimo kainos (na gal minimalaii kuro kainą), o visą tai daug geriau reguliuoti normaliais taršos mokesčiais negu netiesiant būtinų gatvių.
                                    Kokių sąlygų? Šios sąlygos egzistuoja matyt nuo kelių atsiradimo laikų: visada renkamasi ta susisiekimo priemonė, kuri patogesnė, labiau prieinama, ko pasekoje šių transporto priemonių panaudojimas tik didėja . Automobilis pati neracionaliausia kelio panaudojimo požiūriu priemonė lyginant su kitomis: ji perveža labai nedaug žmonių, o kartais tik vieną, užimdama palyginant daug kelio. Įsivaizduokime, kas būtų, jei likusi VT keleivių dalis susėstų vieną dieną kiekvienas į atskirą automobilį ar išaugtų gyventojų skaičius , kiek ir kokių pločių tada kelių prireiktų . Ar norima link to eiti, ar šito siekiama? VA piko valandomis taip pat kamščiai susidarydavo. Kamščių susidarymo vieta - nuvažiavimai ir įvažiavimai į kitus kelius, sankryžose. Naivu tikėtis, kad Šiaurinė gatvės tokiu būdu sumažins ar panaikins kamščius ilgam laikui. Kamščių naikinimo bergždumas ir neracionalumas, tiesiant ar platinant kelius, Europoje buvo jau įrodytas senai, todėl dabar net keliskart turtingesnėse nei Lietuva šalyse miestiečiams jau senai važiuoti į darbą VT ar dviračiu yra norma, o ne atskirų keistuolių užsiėmimas.
                                    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.23, 18:42.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Čia ne visai tas mokslininkų nagrinėjamas atvejis.
                                      Nesimokiau miestų transporto, bet studijavau logistikos planavimą ir dalyvauju jo diegime
                                      Paprastas pavyzdys, nesant kelių tinklo. Kitaip visi statytų miestus su viena gatve.
                                      Iš Vilnius iki Kauno pastačius dar vieną autostradą greitis, ar net ir pervežtų krovinių (keleivių) kiekis ne itin padidės.
                                      Tačiau, jei nėra tiesioginio kelio į Alytų iš Vilniaus, tai važinėti maršrutu Vilnius-Kaunas-Alytus bus nepalyginamai ilgiau nei važiuoti tiesioginiu keliu Vilnius-Alytus. Vadinasi, toks kelias pasiteisintų.
                                      Gyvenu gana netoli vietos, kur planuojama Šiaurinė, nematau šiuo metu jokios problemos ar didėlio lanksto, jei kur nors vykstama. Labai įdomiai atrodytų miestas, jei jame būtų visomis kryptimis minimizuotas kelias vykstant automobiliu, kas iš jo beliktų?
                                      Kelio statybos, žemės, kur bus tiesiamas kelias, būsimos priežiūros ir remonto kaina - neracionaliai aukšta, jei kalbama apie kažkokius kelio patrumpinimus.
                                      Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.23, 20:43.
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                        Gyvenu gana netoli vietos, kur planuojama Šiaurinė, nematau šiuo metu jokios problemos ar didėlio lanksto, jei kur nors vykstama. Labai įdomiai atrodytų miestas, jei jame būtų visomis kryptimis minimizuotas kelias vykstant automobiliu, kas iš jo beliktų?
                                        Kelio statybos, žemės, kur bus tiesiamas kelias, būsimos priežiūros ir remonto kaina - neracionaliai aukšta, jei kalbama apie kažkokius kelio patrumpinimus.
                                        Tai yra miestai, kur gatviu tinklas kas du-trys-keturi pastatai. Tuo tarpu Vilniuje pvz. Lazdynai su 40 000 gyventojų ir trimis gatvėmis.

                                        Comment


                                          Manau, kad neįvertinate šios gatvės viso potencialo. Tarkim dabar apsiribokime tik pirmu etapu nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.

                                          Visų pirma, net projektiniuose pasiūlymuose ši gatvė įvardinta kaip svarbi "maitininančioji" arterija į Vakarinį aplinkkelį - kas leistų pilniau išnaudoti jo konstrukcines galimybes.
                                          Dabartinis išvažiavimas per Talino g. nėra adekvatus - tai laikina jungtis, vedanti visiškai nepritaikytu tam keliu, tai turėjo būti tik tiesi tilto jungtis be nuvažiavimų į VA. Gatvės atkarpa iki Justiniškių g. įgalins tinkamą išvažiavimą į Vakarinį aplinkkelį per tam pritaikytą viaduką (vietoje minėtos Talino ar pvz. Spaudos g.)

                                          Toliau - trūksta adekvačios jungties tarp Justinškių g. ir Laisvės pr., nes Rygos g./ Buivydiškių g. yra susiklostęs magistralinis kelias - pagrindinis vedantis į Ozo g. pusę. Iš Rygos į Laisvės pr. posūkis į kairę yra apsunkintas, nes Rygos - Laisvės pr. yra labai intensyvi sankryža - šviesoforo laikas trumpas. Šiaurinės g. projektuojamas viadukas su Laisvės pr. išspręs tokią kryptį. Tai pat, gali kiek atlaisivinti Pašilaičių žiedus.

                                          Toliau - nėra tinkamos jungties tarp Laisvės pr. - Ukmergės g. Dabartinės jungtys veda per gyvenamuosius kvartalus Šeškinės komplekse ir ties Baltrušaičio gatve, jos visiškai nepritaikytos tokiems srautams, o šiauriau esanti jungtis su šviesoforiniu viaduku sudaro neadekvatų lankstą.

                                          Apibendrinus šiuos pavienius punktus (krypčių dar nemažai galima sugalvoti), visa atkarpa dubliuotų minėtą Ozo - Buivydiškių - Rygos g., tai palengvintų kelionę į/iš Zujūnų pusės, Pašilaičių (su numatyta jų plėtra), nukrautų nepritaikytas tokiems srautams sankryžas.

                                          Click image for larger version

Name:	Šiaurinė 2.jpg
Views:	339
Size:	260,0 kB
ID:	1849084

                                          Be atskirų rajonų sujungimo (vidinių jungčių), šiuo projekto etapu būtų sutvarkyta Ukmergės g. sankryža - painaikinant šviesoforą tarp PC Iki ir Senukų, tikėtinai su laiku ir tolimesnį šviesoforą šiauriau šių prekybcentrių. Vietoje jų esantis viadukas leistų itin dideliam srautui tvarkingiau išsidalinti į nestabdomą tiesiai, bei kitus į Pašilaičių bei Fabijoniškių rajonus.

                                          Click image for larger version

Name:	Šiaurinė 1 - Ukmergės mazgas.jpg
Views:	348
Size:	928,5 kB
ID:	1849085

                                          Kalbant apie kitas transporto priemones, tai neabejotinai atsirastų bent 1 naujas VT maršrutas (tikėtinai vedantis iš Zujūnų), bei būtų puikus dviračių takas, kuris sudarytų dar vieną puikią alternatyvą kelionei link centro.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X