Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai aš ne apie pirmą etapą, o visą projektą. Ir kitame etape reiktų kažką pagalvoti dėl tos vietos, nes tiek pasipriešinimas bus didžiulis (manau, grįš mitingai, kurie ten jau buvo ), tiek eismas gali toje vietoje nebūti labai saugus.
    Ir šiaip būtų gerai išsaugoti psichologiškai vientisą žalią erdvę. Vieną kartą panaikinus, vargu ar ateityje būtų atstatyta. Kaip minimum turėtų būti pėsčiųjų/dviračių tiltas, kad būtų galima be šviesoforo kirsti. Dar geriau solidaus pločio žaliasis viadukas kaip aplinkelyje. Gal dabar ir nėra labai aktyviai naudojama, bet žiūrint kaip daugėja lauke sportuojančių - po 10 metų bus kitas vaizdas.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Taip išeina nesam tokia jau ir automobilistų tauta, jei protestai vyksta prieš gatvės statybas, o ne už?
      Bijau kad esam ir visi nori platesnių gatvių. Visur išskyrus savo kiemą

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Ir šiaip būtų gerai išsaugoti psichologiškai vientisą žalią erdvę. Vieną kartą panaikinus, vargu ar ateityje būtų atstatyta. Kaip minimum turėtų būti pėsčiųjų/dviračių tiltas, kad būtų galima be šviesoforo kirsti. Dar geriau solidaus pločio žaliasis viadukas kaip aplinkelyje. Gal dabar ir nėra labai aktyviai naudojama, bet žiūrint kaip daugėja lauke sportuojančių - po 10 metų bus kitas vaizdas.
        Gatvė absoliučiai sunaikintų žaliosios erdvės kokybę. Prie ežeriuko esančioje pievoje triukšmas būtų toks pats kaip sėdint prie Ozo g. arba Geležinio Vilko g., ir ne vien fiziškai būtų atskirta vientisa žalioji erdvė, bet gatvės triukšmas ir tarša įsiskverbtų gylyn į mišką/ozo laukus. Liūdniausia kad visi balsai "už" aiškins kad čia tiesiog Fabijoniškių gyventojų NIMBY protestas (nes kažkam Pašilaičiuose arba Žirmūnuose visai neįdomu, kur eina pasivaikščioti Fabijoniškių gyventojai), stabdantis miesto poreikius (nors ką liaudis supranta apie judumo poreikius (su automobiliu nuo durų iki durų) ir kokia linkme reiktų judėti siekant kuo darnesnio judumo, atskira diskusija). "Tylioji dauguma" marginalizuos visus, reikalaujančius išsaugoti parką, kaip su sveiku protu susipykusius medelių mylėtojus. Nors, kaip ir buvo rašyta šioje temoje, būtų įdomu pažiūrėti eismo moduliavimus (kokias problemas sprendžia šita gatvė, kurias gatves nukrauna, kur bus nauji kakliukai?). Galbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
        Paskutinis taisė Zefyras; 2020.12.20, 00:03.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          Galbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
          Kad tokiu maršrutu važiuojančių beveik nėra, o tiltas su gatve taip pat sunaikintų žaliąsias erdves. Nepamirškim, kad Šiaurinė gatvė nukrautų eismą nuo tokių gatvių kaip Gelvonų, Ateities, Kalvarijų, šalia kurių gyvena daug žmonių ir šalia kurių taip pat vyksta intensyvus pėsčiųjų eismas, o toje vietoje, kur Šiaurinė gatvė eitų, vos vienas kitas vaikščiojantis. Panašiai kaip ir vakarinis aplinkkelis nukrovė didžiąją dalį tranzito nuo Laisvės pr., nors aplinkkelio teritorija ir seniau buvo vedžiojančių šunis. Taip, kad jei vertinam naujos gatvės poveikį, vertinkim visumą, o ne iš vieno žmogaus perspektyvos.
          Flickr

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
            Gatvė absoliučiai sunaikintų žaliosios erdvės kokybę. Prie ežeriuko esančioje pievoje triukšmas būtų toks pats kaip sėdint prie Ozo g. arba Geležinio Vilko g., ir ne vien fiziškai būtų atskirta vientisa žalioji erdvė, bet gatvės triukšmas ir tarša įsiskverbtų gylyn į mišką/ozo laukus. .
            Platus (šimtais metrų) žaliasis viadukas ir gatvės įleidimas gylyn išspręstų šitas bėdas. Visada galima nuvažiuot pasižiūrėt kaip veikia Lazdynuose su VA srautu - rezultatas labai geras.

            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
            Galbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
            Žalieji ežerai važiuotų per Nemenčinės plentą ir tad spėk kur... Į Šiaurinę O Žalieji ežerai <-> Antakalnis be tilto neliečia Šiaurinės atkarpos per parką.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kad tokiu maršrutu važiuojančių beveik nėra, o tiltas su gatve taip pat sunaikintų žaliąsias erdves. Nepamirškim, kad Šiaurinė gatvė nukrautų eismą nuo tokių gatvių kaip Gelvonų, Ateities, Kalvarijų, šalia kurių gyvena daug žmonių ir šalia kurių taip pat vyksta intensyvus pėsčiųjų eismas, o toje vietoje, kur Šiaurinė gatvė eitų, vos vienas kitas vaikščiojantis. Panašiai kaip ir vakarinis aplinkkelis nukrovė didžiąją dalį tranzito nuo Laisvės pr., nors aplinkkelio teritorija ir seniau buvo vedžiojančių šunis. Taip, kad jei vertinam naujos gatvės poveikį, vertinkim visumą, o ne iš vieno žmogaus perspektyvos.
              VA vietoje žmonės eidavo per šabakštynus ir garažus link Salotės ir Salotės miškelio. Dabar pereina per viadukus sutvarkytais takais ir nueina į tą patį miškelį, kuriame VA nesijaučia. Subjektyviai sakyčiau miškelyje po VA atsiradimo net daugiau žmonių lankosi...

              Šiaurinės atveju žmonės eina būtent prie to ežerėlio. Jei gatvė būtų nei įgilinta, nei uždengta, truputi sugadintų smagumą. Žmonių nėra daug, panašiai kaip ir dabartinėje VA vietoje ar miškelyje už jo...

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                Nors, kaip ir buvo rašyta šioje temoje, būtų įdomu pažiūrėti eismo moduliavimus (kokias problemas sprendžia šita gatvė, kurias gatves nukrauna, kur bus nauji kakliukai?). Galbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
                Buvo rašyta N+M kartų bei kalbėta viešai įskaitant ir Šimašių, kad yra 2 pagrindinės priežastys:
                1. Normalus miegamųjų sujungimas su VA nuo Pilaitės pr. į Šiaurę. Dabar eismas eina per miegamųjų rajonų kiemus.
                2. Didžiulė teritorija tarp Ozo ir Ateities gatvių neturi susiekimo rytų - vakarų kryptimis, be to Ozo gatvė yra neužbaigta, vos ne akligatvis ties kapinėmis.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Kerta. Tarp Geležinio vilko ir Gelvonų gatvių.
                  Nekerta. Gatvė praeina netoli parko teritorijos.


                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Nekerta. Gatvė praeina netoli parko teritorijos.

                    O kas čia? Praeina tiesiai šiauriau ežeriuko. Ten yra vientisas parkas nuo pat Ateities gatvės.

                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      O kas čia? Praeina tiesiai šiauriau ežeriuko. Ten yra vientisas parkas nuo pat Ateities gatvės.
                      Ten nėra vientiasas parkas. Parko riba prie ežeriuko baigiasi piečiau planuojamos trasos.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Ten nėra vientiasas parkas. Parko riba prie ežeriuko baigiasi piečiau planuojamos trasos.
                        Niekam neįdomu kur kokia administracinė riba ten baigiasi. Esmė, kad realiai ten yra vientisa žalioji erdvė.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Taip, ten yra vientisa žaliai erdvė (na parku to nepavadinsi), galima nueiti iš Baltupių iki Ozo g. Idealu būtų ten Šiaurinę gatvę pakišti po tuneliu, bet to niekas niekada nedarys. Nors visiškai beprasmiškas tunelis yra pastatytas tarp Lazdynų ir "dujininkų kvartalo", pakišant Vakarinį aplinkelį. Precedentų yra, bet ten buvo turtuolių kvartalas ("dujininkų gyvenvietė"), o čia tik Šeškynė.

                          Comment


                            Viskas bus gerai, sekančią kadenciją sugrįš Zuokas ir pasamdys Maską kad prakastų savo tunelį Nereikės net vairuoti, ant riedlentės pratems

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Taip, ten yra vientisa žaliai erdvė (na parku to nepavadinsi), galima nueiti iš Baltupių iki Ozo g. Idealu būtų ten Šiaurinę gatvę pakišti po tuneliu, bet to niekas niekada nedarys. Nors visiškai beprasmiškas tunelis yra pastatytas tarp Lazdynų ir "dujininkų kvartalo", pakišant Vakarinį aplinkelį. Precedentų yra, bet ten buvo turtuolių kvartalas ("dujininkų gyvenvietė"), o čia tik Šeškynė.
                              Čia gal suveiks vietos sodų gyventojų pasipriešinimas. Kurie laimei nuo paskutinio bandymo statyti gatvę tapę visai neblogu gyvenamųjų namų kvartalu, o gyventojau nebe diedukai auginantys bulves, o (pagal namus sprendžiant) visai pasiturinti publika. Nuspėčiau pasipriešinimą pagal Mykolo lietuvio gatvės scenarijų su teismais etc., jei ko nors gero kompromisinio nepasiūlys.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Dabar pagalvojau, jog pirmo etapo pilnai pakanka prijungti VA prie pagrindinių miesto gatvių, per Ozą ir sodus galėtų eiti dviejų juostų gatvė tik viešajam transportui su pakeliamais užtvarais ties stotelėmis. Nereikėtų brangių tunelių, mazgo su Geležiniu Vilku, pakaktų viaduko be jungčių, būtų mažiau paskatos platinti Žvalgų gatvę, nebent įrengiant A juostas ir paliekant po vieną juostą kitam transportui.

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                  Gatvė absoliučiai sunaikintų žaliosios erdvės kokybę.
                                  O kokia gatvė negadina erdvės kokybės? Kurios gatvės tiesimas pagerino gamtinę būklę? Ar išvis tokių gatvių būna? Ir vėl apie tą parkelį... kiek galima! Retorika grynai kaip 1987-ųjų "ekologų", sustabdžiusių Vakarinio aplinkkelio ir Ozo g. statybas. Miestas yra miestas, jame santykis su gamta iš esmės kitoks nei kaime. Gatvė reikalinga.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Taip, ten yra vientisa žaliai erdvė (na parku to nepavadinsi), galima nueiti iš Baltupių iki Ozo g. Idealu būtų ten Šiaurinę gatvę pakišti po tuneliu, bet to niekas niekada nedarys. Nors visiškai beprasmiškas tunelis yra pastatytas tarp Lazdynų ir "dujininkų kvartalo", pakišant Vakarinį aplinkelį. Precedentų yra, bet ten buvo turtuolių kvartalas ("dujininkų gyvenvietė"), o čia tik Šeškynė.
                                    Na tai reiktų paskelbti apie kokią nors to parko vidinę, bet gamtos pusiausvyrai būtiną, vietinių kokių nors barsukų ar pan. migraciją. Tai vat jiem tą platų viaduką tikrai pastatytų. Tuo pačiu gal ir žmonėm šaligatvį bei dvirtakį prie projekto prikabintų.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      O kokia gatvė negadina erdvės kokybės? Kurios gatvės tiesimas pagerino gamtinę būklę? Ar išvis tokių gatvių būna? Ir vėl apie tą parkelį... kiek galima! Retorika grynai kaip 1987-ųjų "ekologų", sustabdžiusių Vakarinio aplinkkelio ir Ozo g. statybas. Miestas yra miestas, jame santykis su gamta iš esmės kitoks nei kaime. Gatvė reikalinga.
                                      Paprasta 1+1 juostų gatvė iš principo nelabai sugadintų.Su nereguliuojamomis perėjomis.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Čia gal suveiks vietos sodų gyventojų pasipriešinimas. Kurie laimei nuo paskutinio bandymo statyti gatvę tapę visai neblogu gyvenamųjų namų kvartalu, o gyventojau nebe diedukai auginantys bulves, o (pagal namus sprendžiant) visai pasiturinti publika. Nuspėčiau pasipriešinimą pagal Mykolo lietuvio gatvės scenarijų su teismais etc., jei ko nors gero kompromisinio nepasiūlys.
                                        O tų namų paskirtis buvo oficialiai pakeista iš "sodo sklypas" į "gyvenamoji teritoriją"?

                                        Comment


                                          Manau jeigu nustatytų, kad naujas kelias kerta varlių migracijos trasą, tikrai pakištų kelią po žeme. Jei dėl žmonių, be šansų, nieko nedarys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X