Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista diskusija. Kad ir 10 juostų tai būtų vistiek geriau nei dabartinės šunų šikinimo vietos.
    Dėl juostų tai šiuo metu gal ir patektų 2 juostos + A juostos, bet po 10 metų tuo keliu važiuotum taip pat kaip dabar pilaitės prospektu ar kęstučio g. piko valandomis. Tai jei daryti tai dryti iš karto gerai.
    Gatvės sėkmė priklauso, kaip jau kažkas sakė, priklauso nuo to kaip ją apstatys. Jei šiuolaikiškai tai ok, jei ne tai bus dar viena Ukmergės g prie Ukmergės g. Kai pagalvoji, kad čia bus toli nuo centro tai nelabai ir skauda galvos

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      gerai, tiesiog 2 lygiu sankryzos ir 7 juostos ties sankryzomis. Septynios juostos. Tai dvigubai platesne gatve nei dreamstime nuotraukoje. Jei ji butu tokia kaip Lettered papostintoje foto - butu neblogai. Bet bus visiskai kitaip, tame ir problema.
      Kaip tu lygini gatvės plotį su Lettered nuotraukoje matomu pločiu? Nepamiršai bėgių pakeisti juostomis? Nes vizualiai tai yra beveik tas pats plotis (Šiaurinė bus kiek platesnė, taip, nes dar bus žalia skiriamoji juosta). Taip, ne ties viadukų sankryžomis, bet ta foto irgi nėra iš sankryžos.

      Comment


        Papildau dėl pločių.

        Minėtoje foto yra, kaip suprantu, Barcode teritorijos Osle pagrindinė gatvė. Tarp pastatų plotis joje yra ~44 metrai (jeigu tikėti https://map.meurisse.org/ tinklalapiu).

        Šiaurinėje gatvėje atstumai tarp raudonųjų linijų bus 34-60 metrų (info iš PP).

        Ir dar kartą. De facto ta gatvė Osle yra 6 eismo juostų (2 "juostos" yra tramvajui, 4 - automobiliams). Bet aš suprantu, kad tramvajaus bėgiai žolėje yra ne tas pats, kas asfaltuota A juosta pas mus.
        Paskutinis taisė Creatium; 2020.12.11, 13:02.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Papildau dėl pločių.

          Minėtoje foto yra, kaip suprantu, Barcode teritorijos Osle pagrindinė gatvė. Tarp pastatų plotis joje yra ~44 metrai (jeigu tikėti https://map.meurisse.org/ tinklalapiu).

          Šiaurinėje gatvėje atstumai tarp raudonųjų linijų bus 34-60 metrų (info iš PP).

          Ir dar kartą. De facto ta gatvė Osle yra 6 eismo juostų (2 "juostos" yra tramvajui, 4 - automobiliams). Bet aš suprantu, kad tramvajaus bėgiai žolėje yra ne tas pats, kas asfaltuota A juosta pas mus.
          apie tai ir kalba, kad 2 juostos tramvajui visai ne tas pats kaip dviem asfalto juostomis platesnis kelias. Pas juos gi eismui skirta tik viena juosta kiekviena puse. Yra viena A juosta ir tramvajaus juosta. Pas mus viena puse DVI juostos automobiliu eismui ir dar papildomai viena A juosta. Tame ir skirtumas, kad realus pralaidumas zmoniu per val bus toks pats kaip gatve kur vaziuoja tramvajus, tik vietoj VT turesim masinu kamscius, o pasekoje labiau masinom nei zmoniu judejimui aplink pritaikyta infrastruktura. Darai miesta masinom - gauni miesta masinom. Taip buna visada, jei tik nera kazkokiu fiziniu barjeru, kaip aplinkkelio duobe, bet net ir reljefas siais metais nebuvo problema ikisti degaline ties Virsuliskemis, o Tuksntantmesio g. pradeti apstatineti su isvaziavimais kas kelis metrus. Rezultate ta gatve niekaip neatitiks A kategorijos, nenustebsiu jei po keliu metu Tukstantmecio g. prades atsirasti viesojo transporto stoteles. Galiausiai miestas tampa misriu gatviu misku, kur visiem yra blogai - ir automobiliais negali normaliai judeti ir negali uztikrinti pesciuju infrastrukturos.

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Nu ką mielieji, 1 etapas dar neprasidėjo o jau:
            Gelbėkime Šeškinės ozą - stabdykime Šiaurinės gatvės darbus
            Kad nebus ji tiesiama saugoma teritorija.

            Šiaurinės bei M. Lietuvio gatvių labai reikia, nes tiesiog 4 km atkarpoje nėra normalių susisiekimo gatvių kryptimi rytai>vakarai ir atvirkščiai. Žinoma, jos turi būti rengiamos kuo draugiškesnės pėstiesiems ir viešajam transportui.

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1030
Size:	757,8 kB
ID:	1846194







            Comment


              Siūlau užrakinti šitą beviltišką temą. Alisa stebukų šalyje.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                LRT "Panorama" paminėjo, kad VMS kitą savaitę planuoja patvirtinti Šiaurinės gatvės statybas. Detalesnės informacijos, teikimų, aktų nerandu, tik asignavimų planuose įrašytas finanasavimas 2022m. Gal ką paskelbs artimesniu metu.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Jo, Kalėdų senelis su skraidančiais elniais atveš pirmą samosvalą asfalto ir išvers į purviną balą.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Reikia tikėtis, kad bent dalį gatvės po parku praves tuneliu, nes kitaip ten literaliai elniai (na gerai, stirnos) į gatvę šokinės.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      LRT "Panorama" paminėjo, kad VMS kitą savaitę planuoja patvirtinti Šiaurinės gatvės statybas. Detalesnės informacijos, teikimų, aktų nerandu, tik asignavimų planuose įrašytas finanasavimas 2022m. Gal ką paskelbs artimesniu metu.
                      Tai gali būti arba tech. projekto ekspertizė bus baigta (aka bus patvirtintas projekto tinkamumas) ir/arba išduos leidimą statybai. Jei taip, tai kitų metų pradžioje pirkimas ir antroje metų pusėje darbai. Jei viskas gerai

                      Comment


                        Dar LRT sakė, kad Šiaurinė gatvė eis pro Jomanto Parką. No joke

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Reikia tikėtis, kad bent dalį gatvės po parku praves tuneliu, nes kitaip ten literaliai elniai (na gerai, stirnos) į gatvę šokinės.
                          Kartą Kirtimų g. tarp Savanorių ir Lentvario g. mačiau jauną briedį. O šiaip tai niekas nešokinės, kaip nešokinėja per Ozo g. arba Narbuto g.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Kartą Kirtimų g. tarp Savanorių ir Lentvario g. mačiau jauną briedį. O šiaip tai niekas nešokinės, kaip nešokinėja per Ozo g. arba Narbuto g.
                            Per Geležiaką šokinėja. Prie raudonojo Mokyklos pėsčiųjų viaduko ir už dabartinio Santaros šviesoforo esu ne kartą matęs briedžius. Ozo gete gyvenantys pasakojo, kad šernų buvo atėję

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Kartą Kirtimų g. tarp Savanorių ir Lentvario g. mačiau jauną briedį. O šiaip tai niekas nešokinės, kaip nešokinėja per Ozo g. arba Narbuto g.
                              Eišiškių pl. pernai buvo numuštas suaugęs briedis su didžiuliais ragais..
                              Prieš kelioliką metų Lazdynuose briedžiai, stirnos vaikščiodavo kiemais.

                              Visko nuo visko neapsaugosi.

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Reikia tikėtis, kad bent dalį gatvės po parku praves tuneliu, nes kitaip ten literaliai elniai (na gerai, stirnos) į gatvę šokinės.
                                Tai kad nekerta gatvė jokios parko dalies. O tuo labiau pirmas etapas net arti parko nebus.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai kad nekerta gatvė jokios parko dalies. O tuo labiau pirmas etapas net arti parko nebus.
                                  Kerta. Tarp Geležinio vilko ir Gelvonų gatvių.

                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Kerta. Tarp Geležinio vilko ir Gelvonų gatvių.
                                    Nekerta. Pirmas etapas yra iki Ukmergės, Fabijoniškių gatvių. O apie antrą dabar šnekėti tai kaip apie Lietuvos patekimą į pasaulio futbolo čempionatą.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Nekerta. Pirmas etapas yra iki Ukmergės, Fabijoniškių gatvių. O apie antrą dabar šnekėti tai kaip apie Lietuvos patekimą į pasaulio futbolo čempionatą.
                                      Tai aš ne apie pirmą etapą, o visą projektą. Ir kitame etape reiktų kažką pagalvoti dėl tos vietos, nes tiek pasipriešinimas bus didžiulis (manau, grįš mitingai, kurie ten jau buvo ), tiek eismas gali toje vietoje nebūti labai saugus.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Na, manau, kad tikrai bus rastas sprendimas. Blogiausiu atveju galima antrą etapą skaidyt į du ir pirmiau nutiest atkarpą nuo Žirmūnų iki GV, o po to kažkada sujungti tą kilometrą. Tunelis (kažkas pan. kaip vakariniame aplinkkelyje) yra akivaizdžiausias sprendimas. Tik jo, reikės giliai kastis žemyn, nes ten dauba yra. Viadukas tikrai ne sprendimas.

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          Tai aš ne apie pirmą etapą, o visą projektą. Ir kitame etape reiktų kažką pagalvoti dėl tos vietos, nes tiek pasipriešinimas bus didžiulis (manau, grįš mitingai, kurie ten jau buvo ), tiek eismas gali toje vietoje nebūti labai saugus.
                                          Taip išeina nesam tokia jau ir automobilistų tauta, jei protestai vyksta prieš gatvės statybas, o ne už?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X