Parašė vėkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKaip čia gaunasi, jog maps.lt žemėlapyje Šiaurinė gatvė pavadinta Vienybės pr.? Kuo dabar tikėti?
Spėju ne visi turbūt žino ir projektuojamą Šiaurinę gatvę, ypač tie, kurie tokių dalykų įdėmiai neseka.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Ar galėsim forume tave "pjauti" jei datos bus kitos?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąVMS pabarstė naujų pažadų:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąGaila tik kad toliau stumia šį projektą. Atšaukti ir perprojektuoti gerai (o ne taip, kad būtų gėda) VMS neturi kiaušų. Laikomasi Chikagos su LA standartų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
? Tai, kad gatvė ir buvo perprojektuota. Nebus greitkelis, kaip planuota ir kaip vaizduojama kai kuriuose straipsnio vaizduose.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimą6 juostos, o prie posukių 7-8 nepakankamai pestiesiems perėjų, estakados statybos Laisvės prospekte, dėl per didelio triukšmo apsauginių sienų statybos (apipaišytos graffiti), per vizualizacijas matosi prie kelio niekam nereikalingi dideli tušti plotai žolės. Gal vėliau ir apželdins kažkaip. Žmonių kišimas po žeme ( požeminių perėjų statybos), koks žadamas auto greitis, 50km/val? Irgi ne. Chicago style. Tiesa sakant projektas labiau primena Ukmergės gatvę nei kažką normalesnio.
- 9 patinka
Comment
-
Man atrodo, kad daugumas Vilniečių būtų labai patenkinti, kad antakalnio, tuskulėnų, kalvarijų, narbuto, žirmūnų gatvės turėtų po atskirą autobusų juostą. Nu tai prašom čia tokia gatvė ir planuojama. 4 juostos automobiliam, ir autobuso juosta. Gatvė yra kažkur 7km nuo centro, tranzitinė. Viskas man atrodo čia normalu. Visų dievininamoje skandinavijje pilna tokių kelių, kur 4 juostos ir po juostą autobusams ar tramvajams, kokie 5km nuo centro ar arčiau.
Vinintelis minusas ką čia matau kad ties kelia per ozo draustinį. Bet šiaip ten apleistas tas draustinis, ir visi verkiantys dėl jo turbūt nėra ten buvę. Bent jau aš tai tikrai nevažiuočiau ten iš kokio naujamiesčio, kad pasivaikščioti po tą parką. Na bet kokiu atveju jei pratiesus ten kelią ir tuo pačiu gražiai sutvarkius draustinį, laimėtų visi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąApie Antrą etapą (Ozo draustinį) manau galim pamiršti, nes iki kol sugalvos tą etapą statyti, bus pasikeitę daug dalykų ir tokius projektus išjudinti bus žymiai sunkiau.
Comment
-
Tai, kad ten tas tarpas, kur numatyta gatvė į draustinio zoną kaip ir nepatenka. Šeškinės šlaitų geomorfologinis draustinis yra piečiau einant link Geležinio Vilko g. Nors čia greičiau jo likučiai, kas ten pridirba tuo metu kai veikė karjeras sunku pasakyti. O Cedrono aukštupio kraštovaizdžio draustinis - šiauriau, dabar vadinamam Fabijoniškių miško parke. Tad tas tarpas su bala, kaip ir tokių ale saugomų zonų nesiekia pilnai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip pirmas etapas labiausiai ir yra reikalingas, nes turi jungtis su aplinkkeliu, po to per Ukmergės, Ozo, GV gatves galima patogiai pasiekti likusius miesto rajonus. Kareivių g. šiuo metu platinama, prieš kelis metus praplatinta sankryža ties Žirmūnų g. panaikino vakarinius kamščius, tai tikėtina nelabai bus ir reikalinga likusi dalis, užteks kosmetinių pakeitimų esamose gatvėse/sankryžose.
Comment
-
Yra kokie nors modeliai, kurie paskaiciuoja kiek % trafiko Siaurine gatve nuims nuo kazkur? Kazkur sutrumpes keliones laikai, bus sutaupyta kazkiek tonu co2? Kur tokie paskaiciavimai? Jei ju nera, tai koks yra mokslinis pagrindimas sios gatves atsiradimui apart triuksmo ir tarsos padidejimo visiems aplinkiniams gyventojams?
- 1 patinka
Comment
Comment