Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai, kad šitie brėžiniai neatitinka PP.
    Pirmo etapo pabaiga 2022. Tai kiek kiti du truks? Dar vienas amžiaus projektas.. :/
    music on my mind.
    FC Žaibai

    Comment


      Šiaurinės gatvės I etapo nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. jungties, Vilniaus m., statybos projektas
      Projektiniai pasiūlymai
      Bylos išleidimo data 2018-12
      (didesnis 12k 6k)Click image for larger version  Name:	PP Brezinys 17 (96 ppi).jpg Views:	1 Size:	366,7 kB ID:	1698927

      Click image for larger version  Name:	PP Brezinys 1.jpg Views:	1 Size:	441,8 kB ID:	1698928

      Click image for larger version  Name:	PP Brezinys 2.jpg Views:	1 Size:	395,0 kB ID:	1698929

      Click image for larger version  Name:	PP Brezinys 3.jpg Views:	1 Size:	412,6 kB ID:	1698930
      Paskutinis taisė M1gdas; 2019.02.05, 16:43.

      Comment


        Tai jau galėtų daryti iki Stanevičiaus g., kas jau ten pasikeis dėl kelių šimtų metrų?
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
          Tai jau galėtų daryti iki Stanevičiaus g., kas jau ten pasikeis dėl kelių šimtų metrų?
          Ten man atrodo viadukas turėtų būti išnaudojant reljefą. Tai jeigu ir jį statyt, tai tada gerokai už Stanevičiaus g. baigtųsi akligatviu. Arba jeigu jo nestatyt, tai tada dar po kiek laiko reikėtų ardyt kas buvo padaryta. Mažai logikos.

          Comment


            pasikeistu nedaug, bet tai sukeltu toki shit storm. jei bent metra ilistu i Ozo draustini, ten zmones VMS prie kryziaus pradetu kalt ir projektas tikrai stotu. sita atkarpa tiesiama dabar turi maziausiai sansu keliaut iki teismu del gyventoju. Kitas etapas bus sunkesnis.

            Comment


              http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
              7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

              Comment


                Visiškai nevertas klausymosi video.

                Comment


                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                  http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
                  7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
                  Nesąmones šneka atseit skirta nuvažiuoti iš Jeruzalės į Fabijoniškes. Pirmiausia reikia matyti tai, kad Ozo ir Ateities gatvės užsikemša ir visoje erdvėje šalia jų nėra alternatyvos. Plius Ozo įsibeda į šunkelį tarp kapinių prie Mados. Pastačius gatvę pilnai atsirastų kartu jungtis nuo Nemenčinės plento, Žirmūnų, Baltupių, Jeruzalės, Fabų, Laisvės pr. iki VA.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                    http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
                    7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
                    Apskritai Vilniaus gatvių tinklas turbūt kokis keturis kartus skystesnis nei turėtų būt normaliam mieste. Durnas video, sukurtas durniams.

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                      http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
                      7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
                      Labai teisingas pastebėjimas dėl miesto plėtros į periferijas ir kad reikia pirmiausia tvarkyti ir panaudoti neišnaudotas teritorijas mieste.

                      Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka... Aišku, jei tai žmogus turintis kažkokį interesą paremtį į savivaldybę bandantį pateikti diskusijos kolegą, tada viskas su jo tokia šneka aišku. Dabar dėl gatvės, kaip galima kalbėti tokį ''briedą'' net sunku įsivaizduoti. Keli greiti kontrargumentai:
                      1. atsidaryk maps lt ir pasiskaičiuok atstumą tarp horizontalių (rytai-vakarai) miestą aptarnaujančių gatvių ryšių ir pamatysi.
                      2. kadangi Ozo gatvė net nebaigta tiesti ir todėl pilnai nefunkcionuoja kaip rytai-vakarai ryšys, tai matuoti atstumą reikia net ne tarp Ateities ir Ozo gatvių, o tarp Ateities ir Narbuto gatvių. Atstumas tarp jų yra apie 4 km, tad visiem kuriem reikia susisiekimo rytai-vakarai kryptymi, miestą trūčyja važinėdami ''aukštyn-žemyn'', kad rasti alternatyvas jų ieškomam maršrutui...
                      3, mieste nebaigtas tiesti gatvių tinklas, kuris buvo suplanuotas dar 70 / 80 dešimtmečiais. Dar pridėkime kokiam auto srautui buvo skaičiuojama apkrovos...
                      4. ar šitie veikėjai, ypač urbanistas, yra girdėję apie kritinę gatvių apkrovimo ribą? Tai riba, kurią viršyjus eismas stoja masiškai (gridlock angliškai), nes fiziškai nebėra kur dėtis transportui. Taigi, tai gatvei nuėmus, kad ir kokius 3-5 proc nuo kritinės ribos, efektas nuvilnyja per didelę dalį miesto - atsilaisvina gatvės masiškai. Šis efektas jau buvo pastebėtas nutiesus VA - to pasekoje stipriai ima atsilaisvinti ir aplinkinės atrodytų nelabai susijusios gatvės.
                      5. tarša stovint eismui ir judant ''stabdis-gazas'' rėžimu
                      6. nuostoliai kylantys dėl spūsčių (prastovos)
                      7. kaip kontrargumentą Šiaurinės tiesimui bando pateikti, kad anot jų matai nereikia gatvės, nes yra GV ir Ukmergės gatvės... ???????? Vyručiai, ar jūs bent žinott kokia kryptymi pagal pasaulio šalis orientuotos eina jūsų minimos gatvės ir kokia kryptymi bus orientuota Šiaurinė???

                      negaliu... Sinkevičius, ar kaip ten jis, katik eliminavo save iš kandidatų į merus mano akyse. Jo tikrai nerinkčiau.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
                        Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.

                        Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...

                        Comment


                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                          Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
                          Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                            Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
                            Atskiros atkarpos duotų tik nedidelę dalį naudos kaip ištisinis išpildymas. O gatvės tiesimo kaštai tiesiant 1+1 tik viešo transporto gatvę su dvirtakiu ir pilnas variantas skirtųsi ne tiek daug. Didelė dalis kainos yra darbai, kurių šiaip ar taip reikia, nesvarbu kiek juostų paklot.

                            Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
                              Argi svarbu pateikti argumentus tokiems prieš ir kaip išspręsti nurodytas esančias problemas? Svarbu prieš.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Mažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.
                                Paskutinis taisė digital; 2019.02.07, 22:20.

                                Comment


                                  Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.
                                  Paskutinis taisė Kristisz; 2019.02.07, 22:23.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
                                    Koks dar dviračių judėjimas? Pasižiūrėk pro langą ir suskaičiuok kiek tų dviračių važiuoja dabar? Čia ne Kopenhaga ar Amsterdamas ir net ne Klaipėda. Čia Vilnius. Čia kalnai ir žiemos būna. Toks pinigų kišimas į dvirtakius yra dar blogesnis nei į asfaltą.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Kuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
                                      Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
                                      Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Kuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
                                        Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
                                        Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...
                                        Tai kaip tik gerai, nes galėjo būti skelbiamas eilinis naujų projektinių pasiūlymų aptarimo etapas.

                                        Comment


                                          Tiesa, kažkas čia minėjo, kad žadėjo atsižvelgti į pastabas dėl požeminės perėjos, bet čia pirkime apie tai nieko neužsiminta, o projektiniai pasiūlymai su senu variantu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X