"Projektai" - nieko gi nėra dėl tos gatvės. Rengs projektą - tada lai ir kelia savo idėjas. Aš irgi esu už vientisumo išlaikymą. Naujame BP nurodyta, kad vienas iš tikslų yra išlaikyti žaliųjų zonų jungtis. Gatvė šias zonas tikrai perkirstų ir veltui. Tunelio reikia reikalauti.
"Projektai" - nieko gi nėra dėl tos gatvės. Rengs projektą - tada lai ir kelia savo idėjas. Aš irgi esu už vientisumo išlaikymą. Naujame BP nurodyta, kad vienas iš tikslų yra išlaikyti žaliųjų zonų jungtis. Gatvė šias zonas tikrai perkirstų ir veltui. Tunelio reikia reikalauti.
Įdomu nuo kokio ilgio tunelis pradeda ryškiai brangi ir reiktų avarinių išėjimų, papildomo vėdinimo ir t.t. Nėra ten toks didelis atstumas - gal gautųsi padaryti tunelį ne tik ties ežeriuku, bet ir per didžiąją dalį to žalio ploto. Bet kokiu atveju ten reiktų kaip minimum pėsčiųjų tilto jei ne kelių. Kitaip būtų pilna kėglių skersai vaikštančių.
Tunelis greičiausiai nerealu, bet toje vietoje turėtų atsirasti bent jau žaliasis tiltas (kaip per Vakarinį aplinkkelį Lazdynuose). O pastačius ir pėsčiųjų/dviračių tiltą per Ukmergės g., bei patvarkius kitą infrastruktūrą nuo Fabijoniškių iki Litexpo būtų galima nuvykti takais "virš miesto".
Turėjau omeny nuo kokio ilgio žaliasis tiltas jau skaitosi kaip tunelis su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Bent iš šono žiūrint, Lazdynų/aplinkelio žaliasis stunelis konstrukciškai sąlyginai paprastas ir pigus. Bet jei būtų kažkiek ilgesnis, turbūt būtų eksponentiškai sudėtingiau ir brangiau..?
Gyvename mieste ir norime miško? Ir fantazijos apie tunelius mane juokina, gal tada tikrai Vilniuje reikalingas METRO? Kad mieste reikalingi parkai sutinku, bet tu "žaliųjų žmogeliukų" protestai man jau nusibodo, kur mes gyvename, mieste ar kaime? Skestam kamščiuose, bet nieko nedarykim, nes kažkokia "bronė" neturės kur vedžioti savo mylimo šuniuko, klausimas ar ji dar susirenka jo dovanas..
Gyvename mieste ir norime miško? Ir fantazijos apie tunelius mane juokina, gal tada tikrai Vilniuje reikalingas METRO? Kad mieste reikalingi parkai sutinku, bet tu "žaliųjų žmogeliukų" protestai man jau nusibodo, kur mes gyvename, mieste ar kaime? Skestam kamščiuose, bet nieko nedarykim, nes kažkokia "bronė" neturės kur vedžioti savo mylimo šuniuko, klausimas ar ji dar susirenka jo dovanas..
Būtų kvaila nenorėti abiejų privalumų - miesto ir kaimo. Bronę reikia suprasti irgi - ji gyveno normaliame būste, vos ne centre ir dar su visais kaimo privalumais. Jos gyvenimo kokybė labai pablogės, o 10 tūkstančių kitų vilniečių - pagerės. Bet jai nusispjaut Taigi Bronė - nepilietiškumo pavyzdys. Dar gali būti, kad ji turi tuose soduose sklypą ar pan., tada dar blogiau.
Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
Jeigu savivaldybė galvoja apie tunelį nuo Laisvės pr. link Šešuolių g. (Ozo g. tęsinys), tai nematau problemų numatyti tunelį ir toje Šiaurinės g. dalyje.
Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.
Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.
Kad rodos kol kas jokio projekto nėra?
Jeigu nebus šlaitų - dar blogiau. Bus daugiau pagundų eit per gatvę tiesiai. Nes perėja vargu ar bus. Jei ir bus - užprogramuota konfliktinė vieta. Kaip dabar GV sodų perėja ar naikinama Narbuto perėja. Statyt šviesoforą vidury pievų irgi kvaila.
Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?
<...>
Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?
Statybos pradžia: 2009 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 6 mln. eurų
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
Tunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas
Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.
Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.
Tai gatvė gatve, bet kas finansuos tunelį? Pinigų šiaip sau neduoda tiesiog sugalvojus, kad noriu to ar ano. Reikia pagrįsti išlaidas. To paties vakarinio 3 etape net paliko kai kur viadukus be užvažiavimų, nes jų įrengimas jau nebuvo finansuojamas ES. Tai kad finansuos tunelį dėl kažkokios balos tikrai menka tikimybė.
Comment